28 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα στολίσματα!!


Καλησπέρα!!

           Λίγες μόνο μέρες πρίν την έλευση του νέου έτους! Άντε να δούμε τι μας επιφυλάσσει και το 2012!!

           Η διάθεση μπορεί να είναι πεσμένη, τα χρήματα περιορισμένα, οι ιώσεις σε έξαρση ( κυρίως για όσους έχουν παιδιά), το κρύο τσουχτερό, αλλά δε "μασάμε"!!! ... Ή μάλλον μασάμε και πολύ μάλιστα!!

          Ότι και να γίνει, ο Έλληνας το τελευταίο πράγμα που θα κόψει είναι το φαγητό! Οι μέρες δε οι γιορτινές, το ευνοούν πολύ το "άθλημα"!!

          Και επειδή ότι κάνουμε πρέπει να γίνεται με στιλ, σας παρουσιάζω τρία από τα Χριστουγεννιάτικα εορταστικά τραπέζια που κάναμε αυτές τις μέρες! Το ένα είναι στο σπίτι μου και τα άλλα δύο στο  πατρικό μου στο Κιάτο Κορινθίας! Δεν έχω φωτογραφίσει τα φαγητά, αλλά μονάχα τη διακόσμησή τους!!

Γεύμα πρώτο στο σπίτι μου, 22 Δεκεμβρίου 2011





Γεύμα δεύτερο στο πατρικό μου, 24 Δεκεμβρίου 2011







Γεύμα τρίτο στο πατρικό μου, 25 Δεκεμβρίου 2011








Και του χρόνου να είμαστε καλά να στολίζουμε!!!

17 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα!!!κι ας λες ότι δεν φωτογράφισες φαγητά κάπου εμένα πήρε το μάτι μου μια πίτα!!Αδυναμίες!!
    Καλή Πρωτοχρονιά με Υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Χρυσαυγή μου τέλεια όλα,να είσαι καλά και του χρόνου να τα ξαναστολίσεις.Ο νέος χρόνος να φέρει σε σένα και την οικογένειά σου χαρά,αγάπη και πάνω απ΄όλα υγεία,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα!!! Είσαι απίστευτη Ξανθή!! Στο βάθος κήπος, μέσα από τη θολούρα της φωτογραφίας, την αναγνώρισες τη σπανακόπιτα!!! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάθη είναι αυτά!!!!
    Αν θέλεις βγάλε τη λεκτική επαλήθευση φασαρία φέρνει συγγνώμην βέβαια αλλά είναι μια ιστορία που παιδεύει.καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξανθή, νομίζω πως το τακτοποίησα!! Την επόμενη φορά που θα γράψεις σχόλιο θα το επιβεβαιώσεις! Αν υπάρξει πάλι πρόβλημα πες μου!

    Τα σχόλια, οι παρατηρήσεις και τα σημεία προς βελτίωση είναι πάντα δεκτά!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσαυγή και οι τρεις στολισμοί είναι φανταστικοί. Μπραβο σου..ο κάθε ένας ξεχωριστός.
    Αυτά τα αγγελάκια στα ποτήρια είναι τρελλα!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδάνθη, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές, τις οποίες και ανταποδίδω!!!

    Marion χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτο. Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα!
    Ευχαριστήθηκαν τα μάτια μου καλαισθησία, ύφος λεπτό και καλόγουστο, με αποχρώσεις ονειρικές!
    Εκείνα τα αγγελάκια, που βρίσκονται σκαρφαλωμένα παιγνιδιάρικα επάνω στα ποτήρια, όλα τα λεφτά!

    Εύγε Χρυσαυγή.
    Πάντα να απολαμβάνεται τις συγκεντρώσεις σας, με πολύ κέφι!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Amiga,
    Espero que o Ano Novo venha recheado de muita paz e dias melhores para todos.
    Que 2012 seja um ano maravilhoso!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
    ▒♥ Boas Festas!!!
    ▒♥ Feliz 2012 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζάμπιά μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Προσέχω τα σχόλιά σου και στα άλλα ιστολόγια που παρακολουθώ. Πάντα με τον καλό το λόγο είσαι. Καλή πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα μου φτιάχνει τη διάθεση το να κάθομαι σε ένα περιποιημένο και στολισμένο τραπέζι! Αυτή η αίσθηση καλόγουστου και πολυτέλειας με προδιαθέτει απίστευτα θετικά για αυτό που πρόκειται να επακολουθήσει! Μπράβο Χρυσαυγή, όλα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικά στολίσματα Χρυσαυγή μου! Αυτά τα "σουπλά" σε σχήμα λουλουδιών ειναι φανταστικά! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου! Να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα πανέμορφα! Πάντα έτσι όμορφα να περνάς! Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλές-πολλές ευχές για μια χρονιά όλο χαρές!
    Ευτυχισμένο το 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαδικτυακές μου φιλενάδες, σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σας και τις ευχές που μου δώσατε! Να είστε όλες καλά με υγεία πάνω απ΄ όλα και πολλές - πολλές ευτυχισμένες στιγμές όλο το 2012!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσαυγή τέλειοι οι στολισμοί.

    Καλή Χρονιά να έχεις.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή