9 Ιανουαρίου 2012

Ένα παιχνίδι για μεγάλους... top 10!!

Καλησπέρα σε όλους! 


Διακόπτω την κανονική ροή των αναρτήσεών μου, για να βάλω "σφήνα" ένα παιχνιδάκι, στο οποίο με προσκάλεσε να λάβω μέρος η Mari Plateau!! 
Ονομάζεται "top 10" και πρέπει με βάση τους κανόνες, να απαντήσω σε 10 συγκεκριμένες ερωτήσεις που έχουν σχέση με το τι μου αρέσει περισσότερο!! Ας αρχίσω λοιπόν να απαριθμίζω: 


Number 1. 
Αγαπημένο βιβλίο: Κώδικας Da Vinci



Number 2: 
Αγαπημένη πόλη: Παρίσι, η πόλη του φωτός!



Number 3:
Αγαπημένο γλυκό: Η σοκολατένια τούρτα της μαμάς μου!! 



Number 4:
Αγαπημένο άρωμα: J΄adore, Dior



Number 5:
Αγαπημένο τραγούδι: Darling... (συγκρότημα STORIES) 

Number 6:
Αγαπημένος προορισμός: Οπουδήποτε στο εξωτερικό 


Number 7:
Αγαπημένο blog: Πάρα πολλά που έχουν σχέση με μαγειρική!! 



Number 8:
Αγαπημένη εκπομπή: Το ΟΛΑ, του Θέμου Αναστασιάδη, γιατί με χαλαρώνει!!!



Number 9:
Αγαπημένο φαγητό: Άπαντα ζυμαρικών και η τελευταία μου ανάρτηση Ταλιατέλες Ογκραντέν!!



Number 10:
Αγαπημένη ανάρτηση: Κάθε τελευταία ανάρτηση που κάνω, είναι και η ποιο αγαπημένη μου!! 


Ευχαριστώ πολύ που μου δώσατε την ευκαιρία να παίξω κι εγώ το παιχνιδάκι! 
Γιατί η ζωή είναι παιχνίδι!! 


Με τη σειρά μου θα προσκαλέσω όποιον έχει διάθεση να παίξει για να γνωριστούμε όλοι λίγο καλύτερα!!

Να είστε καλά!

9 σχόλια:

  1. Φανταστικά!!! τα αγαπημένα σου και ειδικά το Παρίσι είναι και δικιά μου αγάπη και αδυναμία, άλλο που δεν το ανέφερα. Έχω πάει ήδη δύο φορές και σκέφτομαι πότε θα είναι ή τρίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η λίστα σου Χρυσαυγή μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις ανακαλυψα το blog σου και ενθουσιαστηκα! Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χρυσαυγή!
    Πολύ όμορφο παιχνίδι και αυτό! Είναι ευκαιρία να ξεφύγουμε λίγο από τα μαγειρικά πλαίσια και να γνωριστούμε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου, Χρυσαυγή, για να σε γνωρίσουμε καλύτερα. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσαυγή μου, οποία ταύτιση! Όχι σε όλα αλλά σε πολλά, ξεκινώντας από το βιβλίο!

    Όμορφα! :):)
    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σας κυρίες μου!
    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!

    Ελπινίκη καλώς όρισες! Προσπαθώ εδώ και 2 μέρες να μπω στο δικό σου μπλογκ και να γραφτώ αλλά κάτι πάει στραβά... Θα επιμείνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!Καλώς σε βρήκα!Πολύ ωραίο το blog σου!Μου άρεσε πολύ το Top 10 σου.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή