14 Φεβρουαρίου 2012

Συνάντηση των foodblogers με θέα την Ακρόπολη



           Την Κυριακή 12/2/2012 διεξήχθη στο Θησείο μία μεγάλη συνάντηση των foodblogers! Με θέα την Ακρόπολη, συντροφιά με τη βροχή που έπεφτε ασταμάτητα από το πρωί εκείνης της μέρας και υπό τη σκιά των κοινωνικοπολιτικών αναταραχών που συμβαίνουν στη χώρα μας, μαζεύτηκε ικανός αριθμός ατόμων έτσι ώστε η συνάντηση να θεωρηθεί επιτυχημένη! Η οργάνωση ήταν άρτια και η δουλειά που είχε γίνει από τις διοργανώτριες Νίκη και Βιβή ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής!



          Όλα κύλησαν όμορφα! Εγώ προσωπικά είχα την τύχη να καθίσω με κυρίες καλές, που με έκαναν να νιώσω όμορφα μαζί τους! Μιλήσαμε, μοιραστήκαμε την αγάπη μας για το ίδιο χόμπι, γελάσαμε, ήπιαμε τον καφέ μας, φάγαμε από τα κεράσματα που είχαν φέρει αρκετές από τις «συναδέλφους», πήραμε αναμνηστικά και έτσι κύλησαν περίπου 4 ώρες.


         Παρακάτω παραθέτω φωτογραφίες που τράβηξα κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ικανές να σας μεταφέρουν την εικόνα! Και εις άλλα με υγεία...!

















18 σχόλια:

  1. Μα τι υπέροχες φωτογραφίες Χρυσαυγή μου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Χαρηκα πάρα πολύ που περάσατε όμορφα και ζηλεύω πολύ που δεν ημουν! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!Νομίζω ότι έχεις βγάλει τις πιο ωραίες φωτογραφίες!!!Μπράβο!!
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα ελπίζω να τα πούμε και πάλι σύντομα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσαυγούλα... χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα και τα είπαμε από κοντά! Ήσουν ένα από τα άτομα που ήθελα οπωσδήποτε να δω και να συζητήσω μαζί τους! Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό για τη μαγειρική, τη φωτογραφία αλλά και το blogging!
    Ωραία περάσαμε πραγματικά, παρά τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες γύρω μας...
    Εκτός από άξια μαγείρισσα είσαι και φοβερή στην κατασκευή κοσμημάτων! Μπράβο βρε κοριτσάκι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσαυγή μου,
    να σε ευχαριστήσω και από δω που ήσουν στη παρέα μας,χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά...
    ελπίζω να πέρασες καλά μαζί μας,όπως ελπίζω να το ξανακάνουμε σύντομα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσαυγή μου καταπληκτικές φωτογραφίες, χαίρομαι που περάσατε καλά, μακάρι να μπορούσα να ήμουν και γω εκεί!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα φαινονται τοσο ομορφα! Πρεπει να περασατε πολυ ομορφα! Ζηλευω που λογω αποστασης δεν μπορω να παρευρισκομαι σε τετοιες συναντησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσαυγή μου χάρηκα που σε γνώρισα. Ελπίζω να τα ξαναπούμε εκτενέστερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!χάρηκα πάρα πολύ που τα είπαμε από κοντά και γνωριστήκαμε, την επόμενη φορά θα πούμε πιο πολλά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσαυγή μου χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα!Τα σκουλαρίκια σου τέλεια!!Όσοι τα είδαν,ξετρελάθηκαν!!!Περάσαμε τέλεια!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια, χάρηκα πολύ που σας γνώρισα όλες! Και εγώ πέρασα πολύ όμορφα την Κυριακή! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!! Να είστε όλες καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ήταν Χρυσαυγή και χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντα.
    Ευχομαι και άλλες συναντήσεις.

    Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά Χρυσαυγή μου και καταφέραμε να πουμε και δυο τρεις κουβέντες παραπάνω! Μακάρι να μας δοθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ που με έκανες να νιώσω πως ήμουν εκεί μέσα από τις υπέροχες φωτογραφίες σου. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσαυγή μου έλα να παραλάβεις το νέο σου βραβείο!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχχχχχ γιατί μου το θυμίζεις και με πληγώνεις??? σνιφ :( πρέπει να περάσατε σούπερ! ελπίζω να ξαναοργανωθεί κάτι σύντομα! φιλάκια και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή