2 Μαρτίου 2014

Η Κλειώ 1 κι εγώ 33 !


         Σάββατο, 7 Απριλίου, διπλή γιορτή! Τα γενέθλιά μου και τα γενέθλια της Κλειούς. Δύο γεννήσεις με διαφορά 32 έτη.

        'Οχι, δεν ήταν τυχαίο. Τίποτα δεν αφήνω στην τύχη, όσον αφορά στη ζωή μου, όσο μπορώ να ελέγχω και να την διαμορφώνω τα πράγματα!




         Ένα χρόνο πριν, ετοιμόγεννη εγώ, και αφού ο τοκετός θα γινόταν με ραντεβού, κανόνισα να γίνει την ημέρα των γενεθλίων μου! Εκτός του ότι η Κλειώ θα ήταν το δεύτερο καλύτερο δώρο της ζωής μου (μετά τη Νεφέλη), ήταν και μια καλή αφορμή για να αρχίσει ο άνδρας μου να θυμάται τα γενέθλιά μου!!!!

         Φέτος, γιορτάσαμε σε στενό οικογενειακό κύκλο τα γενέθλιά μας. Σε ένα Πασχαλινό, Κυριακάτικο, μεσημεριανό γεύμα με τους κουμπάρους μας.

        Και του χρόνου εύχομαι να είμαστε καλά να γιορτάσουμε ξανά!
        Μετά το Πάσχα θα επανέλθω με την παιδική τούρτα που έφτιαξα! 















 
Καλό Πάσχα !!!!!

49 σχόλια:

  1. Χρόνια σας πολλά πανέμορφα μου κοριτσάκια, να είστε πάντα καλά και να γιορτάζετε σε τέτοια υπέροχα, πανέμορφα τραπέζια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου σε ευχαριστώ πολύ !!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά με υγεία!!!!!!!!!!!!!!!!! Να μαζεύεστε και να γιορτάζεται έτσι υπέροχα!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενάκι!
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρυσό ,γλυκό και κατάκοπο (όπως είπες κάπου) κορίτσι...Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να τα χιλιάσετε μάνα και κόρη.Να επισημάνω η πτωχή κ.τ.λ. blogger πως αν ξαναξεχάσει ο καλός σου τα γενέθλια θα καθαρίσει η Κλειώ ...χαχχαχαχα
    Από όλα αυτά που είδα στο φωτορεπορτάζ της ανάρτησης κάτι ζήλεψα και το ομολογώ.Αν δεν το βρεις πουθενά στο σπίτι θα το έχω πάρει εγώ....αυτό το κερί με τα ξύλα κανέλας.Έζησα μάλιστα και φαντασίωση να είναι αναμμένο και να αναδύεται το άρωμα της κανέλας.Ας στο καλό Μ.Δευτέρα σήμερα και κολάστηκα η γυνή...Σας φιλώ ανυπερθέτως και τις τρεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,
      Σε χιλιοευχαριστώ για τις ευχές. Στην Κλειώ έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου πλέον. Αφού δεν κατάφερα να θυμάται τα γεννέθλιά μου ακόμα κι αν του τα είχα επισημάνει την προηγούμενη μέρα, ευελπιστώ πλέον να θυμάται του παιδιού του!!! Μαζί με τον βασιληκό ποτίζεται και η γλάστρα!!!

      Το κανελάτο κερί μακάρι να μπορούσα να σου το δώσω... μα είναι δώρο καρδιακό απο την φίλη και κουμπάρα μου.

      Θα ζήσεις λοιπόν μια κολασμένη Μεγάλη εβδομάδα με την φαντασίωσή του. Μακάρι να μπορούσα να σου συμπαρασταθώ.

      Φιλιά πολλά και από μενα για όλους εσάς!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Χρυσαυγή μου.
    Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και να είσαι πάντα γερή.
    Την Κλειώ σου να τη δείτε όπως αυτή επιθυμεί.

    Θα περιμένω να με κεράσεις από την Τουρτίτσα σου.
    Φιλιά πολλά και Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσα να είσαι καλά κούκλα!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Τούρτα θα κεράσω μετά τις γιορτές... μη σας κολάσω Πασχαλιάτικα!!!
      Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα και σε σας!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και στις δυό σας,τί γλυκό να έχετε γενέθλια μαμά και κόρη την ίδια μέρα?Α...επίσης πολύ όμορφος στολισμός!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, είναι όντως πολύ όμορφο το να έχουμε τα γεννέθλιά μας μαζί! Μου αρέσει και εμένα πολύ.

      Καλό Πάσχα εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά!
    Να είστε χιλιόχρονες και οι δύο, μανούλα και κορούλα!
    Τι όμορφα που διακόσμησες το τραπέζι σου!
    Χαρούμενα και πασχαλιάτικα!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σε ευχαριστώ πολύ!
      Είπα να δώσω στο τραπέζι μια πασχαλιάτικη νότα σε χρώματα πρασινοκόκκινα... Ελπίζω να το πέτυχα.
      Καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σας πολλά κορίτσια!! Να είστε πάντα καλά, γερές και δυνατές! Μ' αρέσει πάρα πολύ ο στολισμός που έκανες στο τραπέζι! Πολύ κομψός και επίκαιρος! Τις προάλλες μάλιστα καθόμουν και χάζευα παλιότερους στολισμούς που μας είχες παρουσιάσει! Μπράβο σου Χρυσαυγούλα, τα οργάνωσες όλα πάρα πολύ όμορφα! Ειδικά τα αυγουλάκια που κρέμονται από το φωτιστικό τα λάτρεψα!
    Φιλάκια πολλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ερμιόνη μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι στολισμοί που κάνω και χαίρομαι που μου λες ότι τους χαζεύεις. Τα αυγουλάκια τα πήρα προς 0,50 λεπτά του ευρώ έκαστο παρακαλώ από ένα αρκετά ακριβό κατάστημα του Αμαρουσίου, που τα είχε βγάλει σε προσφορά... Μετάνιωσα που δεν πήρα περισσότερα από 9.

      Φιλάκια πολλά και υγεια εύχομαι και για εσάς!
      Καλό σας Πάσχα (και φιλιά το φιφινάκι)!!!

      Διαγραφή
  8. Να ζήσετε και οι δυό σας σαν τα Ψηλά Βουνά!
    Να είστε γερές και με γερούς δεσμούς να "δένετε" μεταξύ σας αλλά και με όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

    Από στολισμό super! Αλλά πιο πολύ μου αρέσαν οι πανέμορφες νεραγκούλες, που τις αγαπώ πάρα πολύ και πάντα μου θυμίζουν τραπεζώματα Πασχαλινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις από καρδιάς ευχές σου!!
      Νεραγκούλες: Απόλυτα αγαπημένο λουλούδι... Τις λατρεύω και τις αγοράζω σχεδόν κάθε Σάββατο από τη Λαική.

      Φιλιά πολλά , Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά, να ζήσετε μαμά και κόρη.
    Χιλιόχρονες να είσαστε και πάντα ευτυχισμένες.
    Ο στολισμός σου Χρυσαυγή μου πολύ όμορφος. Τα χρώματα φανταστικά.
    Μου άρεσε πολύ το φωτιστικό της τραπεζαριας και η λεπτομέρεια με τα κρεμαστά αυγουλάκια φανταστικός.

    Μπράβο σου για το γούστο σου.
    περιμένουμε την τουρτίτσα :)

    Φιλιά πολλά πολλά
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιτάτη μου Μάριον,
      σε ευχαριστώ για τις θερμές σου ευχές και τα καλά σου λόγια!

      Τούρτα θα κεράσω οπωσδήποτε. Δεν υπεκφεύγω.
      Απλώς μετά το Πάσχα θα κανω τη σχετική ανάρτηση.

      Σε φιλώ πολύ!
      Καλή Εβδομάδα και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη!
      Ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά! Να είστε κι οι δύο τυχερές και χαρούμενες!
    Το τραπέζι είναι φανταστικά στολισμένο αλλά..να..από τα πιάτα κάτι λείπει, χαχα! Ελπίζω να περάσατε όμορφα!
    Καλή Μεγάλη Βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Τα πιάτα γέμισαν φυσικά, αλλά ντρεπόμουν να φωτογραφίζω εν ώρα σερβιρίσματος. Πάντως περάσαμε πολύ όμορφα.
      Σου εύχομαι καλό Πάσχα και θα τα πούμε μετά τις γιορτές με την τούρτα που έχω υποσχεθεί.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Να είστε πάντα ευτυχισμένες και να χαρείτε όλοι μαζί, 100 τουλάχιστον ακόμα γενέθλια!! Νομίζω ούτε σε σελίδα περιοδικού δεν έχω δει τέτοιο στολισμό, είσαι θεά και είμαι για πολλούς λόγους πολύ τυχερή που είσαι τόσο κοντινός μου άνθρωπος (τι κοντινός, συγγενής ;-). Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρινάκι μου τέτοια λες και θα νομίζουν ότι σε έχω πληρώσει για να σχολιάζεις με τέτοια λόγια....
      Θα σε μαλώσω....
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Χρυσαυγή μου να είσαι γερή να χαίρεσαι την οικογένειά σου και η κοριτσάρα σου να είναι ευτυχισμένη στη ζωή της να την δείτε όπως επιθυμείτε.Φιλιά καλή ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου.
      Να είσαι καλά.
      Φιλιά και καλό Πάσχα εύχομαι!

      Διαγραφή
  14. Χρυσαυγή μου τα τα εκατοστήσετε σας εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να είστε πάντα γερές και ευτυχισμένες!!!Το τραπέζι και ο στολισμός είναι ΑΨΟΓΑ, μπράβο σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλιά και καλό Πάσχα.
      Καλές γιορτές σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ όλες κυρίες μου ανεξαιρέτως για τις ευχές σας!!
    Εύχομαι για όλες τα καλύτερα και τις ευχές που μου κάνατε τις ανταποδίδω!
    Καλό Πάσχα και υγεία για όλο τον κόσμο!
    Χρυσαυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσαυγή χρόνια σας πολλά!!Να είστε γερές μαμά και κόρη και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!Φαντάζομαι τι νόστιμα θα ετοίμασες!Περιμένουμε και την τούρτα!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stone, σε ευχαριστούμε πολύ μαμά και κόρη. Όλα ήταν καλά εκείνη την ημέρα. Η τούρτα προσεχώς!!!

      Και του χρονου να είμαστε καλά να ξαναγιορτάσουμε.
      Προς το παρόν, καλό Πάσχα σε όλους.

      Διαγραφή
  17. Πολύχρονες, πολύχρωμες και ευτυχισμένες μαμά και κόρη!
    Πάντα χρώμα, γλύκα και ισορροπία στη ζωή σας και στο σπίτι σας.

    Η διακόσμηση πολύ εντυπωσιακή και προσεγμένη στην τελευταία της λεπτομέρεια. Όπως το συνηθίζεις άλλωστε.
    Τα λουλούδια σου πανέμορφα, αλλά κάπου πήρε το μάτι μου πολύ πράσινο πίσω από τις κουρτίνες...Μου άρεσαν επίσης πολύ τα ποτήρια σου. Τρελαίνουμε για διαφάνεια και αυτά είναι πάρα πολύ όμορφα!
    Όλα κομψά και με υψηλή αισθητική.

    Εύγε Χρυσαυγή Αστέρι!

    Φιλιά σας πολλά.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,
      σε ευχαριστώ και δημοσίως για τις ευχές σου τις οποίες μου έχεις δώσει και κατ΄ ιδίαν.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα στολίσματα τα Πασχαλινά. Τα ποτήρια, αγορασμένα πριν κάποια χρόνια σε πολύ χαμηλή τιμή μπορώ να πω... τίποτα σπουδαίο, αλλά κι εγώ τα αγάπησα επιτόπου!

      Όσο για το πράσινο που διακρίνεις πίσω απο τις λέξεις... και τις κουρτίνες... !! Είναι ένα από τα ελάχιστα πεύκα που έχουν εναπομείνει στο νομό Αττικής και ειδικά στο Μαρούσι που μένω.


      Σας φιλώ κυρία μου!!!

      Διαγραφή
  18. Μα χρόνια σας πολλά και καλά κορίτσια! Πάντα με υγεία, αγάπη και καλοπέραση φυσικά!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου Χρυσαυγή και να σε χαίρονται κι αυτοί βέβαια!
    Τι όμορφο τραπέζι που έστρωσες! Τόσο φροντισμένο και όλα προσεγμένα! Μπράβο!
    Και του χρόνου με πολλές ευχές!
    Καλή Μ. Εβδομάδα κορίτσι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα καλησπέρα!
      Σε ευχαριστώ κατ΄ αρχίν για τις ευχές σου!
      Όσο για το τραπέζι και τα στολίσματα... τι να πεις και εσύ που όλο ομορφιές μας δείχνεις στο μπλόγκ σου..

      Να είσαι καλά και καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  19. Τι χαρούμενο πασχαλινό τραπέζι!! Να ζήσετε και οι δύο...υπέροχη διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουκλίτσες χρόνια σας πολλά! Τι ομορφότερο δώρο για τα γενέθλιά σου από την κορούλα σου! Να ζήσετε! Να είσαστε ευτυχισμένες!
    Χρυσαυγή μου με τι χάρη και κομψότητα διακόσμησες το σπίτι και το γιορτινό τραπέζι! Έχω παρόμοιο τραπεζομάντιλο και παρατηρούσα πόσο ωραία έδεσες τα κόκκινα χρώματα με αυτό! Και τα διακοσμητικά είναι τόσο ιδιαίτερα βαλμένα στη θέση τους! Μπράβο! Είναι πανέμορφο το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου για όλα, για τις ευχές, για τα καλά σου λόγια!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Πολύχρονες και οι δύο ... να είστε πάντα ευτυχισμένες.

    Για το τραπέζι δεν έχω λόγια .. απλά υπέροχο.

    Καλό Πάσχα να έχετε.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε και οι δύο από καρδιάς!!
      Φιλιά!
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά και στις δυο, να είστε πάντα ευτυχισμένες και υγιείς, έχοντας τριγύρω σας όσους αγαπάτε και σας αγαπούν.
    Χρυσαυγή ήσουν πολύ τυχερή με τον προγραμματισμό της γέννησης της μικρή σου, εγώ κάποιο λάθος έκανα με τον γιο μου και δεν μου βγήκε όπως το ήθελα, έχουμε απόκλιση ακριβώς 1 εβδομάδα και κάτι χρονάκια…
    Τι υπέροχη η διακόσμηση του τραπεζιού, λατρεύω το κόκκινο σε συνδυασμό με τα λευκά πιάτα, τα αβγουλάκια, τα κουνελάκια, τις πασχαλίτσες, όλα συνθέτουν ένα απόλυτα επίκαιρο αλλά ταυτόχρονα πολύ χαρούμενο και παιχνιδιάρικο τραπέζι. Πολύ όμορφο.. Μπράβο σου! Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου, αυτό που έπαθες εσύ συμβαίνει με την μεγάλη μου κόρη και τον άνδρα μου. Εχουν ακριβώς διαφορά 1 εβδομάδα και κατι πολλά χρόνια!! Μακάρι να είχα εγώ γεννέθλια την ίδια μέρα με την Κλειώ και ο άνδρας μου με τη Νεφέλη!!! Εκεί να δείς σύμπτωση!!

      Φιλιά πολλά και καλό σου Πάσχα!!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια σας πολλά και κυρίως γλυκά!!! Να χαίρεσαι τις κορούλες σου και να σε χαίρονται και σε σένα! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έστω και καθυστερημένα, χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα!! Κι εγώ είχα προγραμματίσει να γεννήσω ώστε να έχει γενέθλια και γιορτή μαζί, αλλά μου έδωσε μια κλωτσιά και γέννησα πιο μπροστά. Τώρα έχουμε 20 μέρες διαφορά στα γενέθλια. Να είναι υγιή και ευτυχισμένα τα παιδάκια κι εσύ να είσαι χιλιόχρονη να τα καμαρώνεις.
    Εύχομαι καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και στις δύο.
    Ομορφη διακόσμηση.
    Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άργησα αλλά ήρθα:)Πολλές δουλειές κοριτσάκι, δεν προλαβαίνω τίποτα!!!
    Χιλιόχρονες και οι δυο κουκλίτσες και η μαμά και η κόρη, να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένες!
    Το στόλισες υπέροχα το σπίτι σου Χρυσαυγή μου και του χρόνου!
    Καλό Πάσχα και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά για τα συντονισμένα σας γενέθλια και από μένα,να τα εκατοστήσετε!Χριστός Ανέστη,και του χρόνου μέ υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Χρυσαυγή μου!!! Χρόνια πολλά και καλά και στις δύο σας!! Να είστε πάντα γερές και χαρούμενες και να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας!! Πανέμορφα όλα!!
    Φιλάκια και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή