28 Δεκεμβρίου 2012

Ο Πρωτοχρονιάτικος μπουφές από το food for thought!


Χριστούγεννα κάναμε. Φάγαμε, όσοι φάγαμε και ήπιαμε όσοι ήπιαμε. Βάλαμε και το ένα κιλό στα σίγουρα. Πάμε για το δεύτερο τώρα...

Τα Χριστούγεννα τα φαντάστικα οικογενειακά, με παππούδες, γιαγιάδες, θείους, θείες και ξαδέρφια. Έτσι σας πρότεινα ένα καθιστό γεύμα με ορεκτικό, κυρίως πιάτο, σαλάτα και επιδόρπιο.

Η Πρωτοχρονιά απαιτεί φίλους, ποιο ανάλαφρο κλίμα, άφθονο ποτό, χαρτιά, παιχνίδια και φαγητό να υπάρχει γύρω μας σε μπουφέ. Παρακάτω θα δείτε μερικά από τα φαγητά και γλυκά που υπάρχουν στο μπλόγκ και θεωρώ ότι ταιριάζουν για εκείνο το βράδυ.



-----------------------------

Ο μπουφές της Πρωτοχρονιάς.


Προτείνω δύο τάρτες σίγουρα. Βολεύουν καθώς ετοιμάζονται από πριν, κόβονται σε πολλά μικρά κομμάτια και τρώγονται και με το χέρι.

Το ''best seller'' μου. Η σκεπαστή τάρτα που όσοι δεν την έχετε δοκιμάσει τολμώ να πω ότι χάνετε πάρα πολλά. Οι φίλοι μου ξέρουν... Ζαμπονοτυρόπιτα σε τάρτα λοιπόν. Την φτιάχνετε ολόκληρη από προηγούμενες μέρες και άψητη την αποθηκεύετε στην καταψυξη. Μία ώρα πριν την ψήσετε, την βγάζετε από το ψυγείο να πάρει λίγο τη θερμοκρασία του χώρου. Σερβίρεται χλιαρή.
 

Ζαμπονοτυρόπιτα σε τάρτα




Τάρτα κρεμμυδιού με μανιτάρια και προσιούτο. Άκρως εορταστική, επίσημη και πολύ μα πολύ απλή.


Τάρτα κρεμμυδιού με μανιτάρια και προσιούτο




Μανιτάρια portobello πίτσα. Νόστιμα  όσο μια πίτσα και εύκολα στην παρασκευή τους. Βολεύουν στο σερβίρισμα καθώς το κάθε ένα αποτελεί και μια μερίδα.


Μανιτάρια portobello pizza




Πράσινη σαλάτα με αβοκάντο και cottage cheese. Αν δεν την βάλετε σε μεγάλη γαβάθα, μπορείτε να την σερβίρετε σε διάφανα, πλαστικά ποτήρια με πιρουνάκι μέσα.


Πράσινη σαλάτα με αβοκάντο και cottage cheese




Ψαρονέφρι με φασκόμηλο και σάλτσα κρασιού. Σας παίρνει δύο μόνο λεπτά να βάλετε όλα τα υλικά στο ταψί και το ξεχνάτε στο φούρνο. Για το σερβίρισμα το κόβουμε σε ροδέλες και το τοποθετούμε σε πιατέλα.


Ψαρονέφρι με φασκόμηλο και σάλτσα κρασιού




Κοτόπουλο μπύρας με θυμάρι. Συνταγή που μπορούμε να την φτιάξουμε από το πρωί εκείνης της μέρας και να την ζεστάνουμε την ώρα του γεύματος. Το φαγητό αυτό είναι σε μπουκίτσες, βολεύει άρα για μπουφέ και σίγουρα θα ανταμείψει τους λάτρεις του κοτόπουλου.


Κοτόπουλο μπύρας με θυμάρι




Τέλος ένα ογκραντέν για τους αμετανόητους μακαρονάδες. Μπεσαμέλ, τυριά, ζαμπόν και ζυμαρικά, όλα σε μια μπουκιά. Εξτρα γεύση και ευκολία αφού κι αυτό μπορεί να ψηθεί πολλές ώρες πριν το μπουφέ.


Ταλιατέλες ογκραντέν



Γλυκό θα προσφέρετε? Φυσικάααααα! Το δοκιμασμένο και από φίλους bloggers cheese cake με φράουλα και μπισκότα κανέλας είναι μια καλή αρχή. Ιδανικά το φτιάχνετε σε ατομικά μπολάκια ή διάφανα πλαστικά ποτηράκια για να μην έχετε στο νου σας εκείνη την ώρα το σερβίρισμα.


Cheese cake φράουλας με μπισκότα κανέλας


Και ένα απλό αλλά πολύ γευστικό μους με σοκολάτα γάλακτος σερβιρισμένο σε κολωνάτα ποτήρια (ειδικά για την περίσταση), γι΄αυτούς που επιμένουν πάντα στη σοκολάτα.


Αφράτη μους με σοκολάτα γάλακτος



Τέλος μην ξεχάσετε την χειμωνιάτικη τούρτα μανταρίνι. Ανάλαφρη και πολύ νόστιμη. Ότι πρέπει για τις γιορτές...

Τούρτα μανταρίνι


Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία και πολλές χαρούμενες στιγμές.

Ευτυχισμένο το 2013 !!




58 σχόλια:

  1. Χρυσαυγη μου, αυτες τις αναρτησεςι τις βαζουν ασχετες ωρες και οχι την ωρα της ... πεινας!
    Εμενα παντως μου αρεσουν ολα οσα προτεινεις και ειμαι ικανη να καθησω και να τα φαω και ολα! Δεν το βλεπω ομως να κανω και πολλες προετοιμασιες για πρωτοχρονιατικο τραπεζι, για φετος μου φτανει το χριστουγεννιατικο και η πιστολια που εφαγα με τους παπουδες, θελω να περασω πιο χαλαρα την Πρωτοχρονια και να πρωτοτυπησω, να μην με βρει ο καινουργιος χρονος παλι μεσα στην κουζινα!
    Να περασετε πολυ ομορφα!
    Καλη χρονια!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου ομολογώ ότι δεν σκέφθηκα τον συσχετισμό ανάρτησης και ώρας που γίνεται αυτή! Λοιπόν την επόμενη φορά θα κοιτάζω το ρολόι πριν ανεβάσω ένα πλήρες μενού!!

      Ότι και να λέμε πάντως, ότι φαγητά και να προτείνουμε, όλες κατά βάθος αυτό ευχόμαστε. Να μην μας βρει ο καινούριος χρόνος στην κουζίνα, ταλαιπωρημένες και αγχωμένες πως θα τους ευχαριστήσουμε όλους...

      Σου στέλνω λοιπόν τις καλύτερες ευχές μου για μια υπέροχη νέα χρονιά, δημιουργική και όσο το δυνατόν περισσότερο ξένοιαστη.

      Τα λέμε του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εψαχνα σημερα να φτιαξω κατι στους κουμπαρους μας που θα παμε και θα φτιαξει ο καθενας απο κατιτις! Νομιζω με τις ταρτες και τα γλυκα σου με καλυψες!!! Θα φτιαξω σιγουρα τη μια ταρτα την σκεπαστη και την τουρτα μανταρινι που εχω ερωτευτει!!!!
    Μονο 1 κιλο Χρυσαυγη;;; Παμε για το τριτο οπως το βλεπω! Μα ποιος μπορει να αντισταθει σε τοσο ομορφα μαγειρεμενα και γευστικα πιατα;;;
    Καλη Χρονια μανουλιτσα υπεροχη με υγεια, χιουμορ και ζεστα σπιτικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα θα σου πω Δημητρά μου.
      Η ζαμπονοτυρόπιτα τάρτα (η σκεπαστή δηλαδή) είναι πραγματικά το best seller της μαγειρικής μου διαδρομής. Μακάρι να μπορούσα να έχω συστατικη επιστολή των φίλων μου για να σε πείσω.

      Μακάρι να την φτιάξεις και μακάρι να την ευχαριστηθείτε όσο κι εμείς!!!

      Σε φιλώ και ανανεώνω το ραντεβού μας για του χρόνου.
      Τις καλύτερες ευχές μου Δημητρά μου, ειληκρινά τις καλύτερες!!

      Διαγραφή
    2. Ηρθα κ επισημως να πω οτι εχω ηδη φτιαξει 3 φορες τη σκεπαστη ζαμπονοτυροπιτα για 3 διαφορετικες κοινωνικες υποχρεωσεις και με εβγαλε οχι απλα ασπροπροσωπη αλλα χρυσοπροσωπη!!! Εκανε παταγο σε μεγαλους αλλα κ μικρους που ειναι οι πιο δυσκολοι κριτες! Τη συστημω κ εγω ανεπιφυλακτα!!
      Επισης εφτιαξα κ το cheesecake που ηταν πανευκολο κ γευστικοτατο και αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις! Μπραβο Χρυσαυγη!!

      Διαγραφή
  3. Άντε να κάνω την αρχή....όλοι συνήθως ντρέπονται!!!
    Σερβίρομαι....
    Οπωσδήποτε θα πάρω τάρτες και μανιτάρια!!!!
    Κοτόπουλο και ψαρονέφρι....εννοείται!!!
    Σαλάτα θα την αποφύγω.....δε κάνει καλό τέτοια μέρα, αλλά μ αρέσει πολύ η ιδέα του ποτηριού!!!
    Θα πάρω και ταλιατέλες γιατί αισθάνομαι ένα κενό....
    Θέλω μους σοκολάτας γάλακτος, μετά τάρτα μανταρινιού με τσιζκεικ και μετά λίγη μους ακόμα!!!!
    ΕΣΚΙΣΕΣ!!! ;) ;) ;)

    Καλή Χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαααα

      Πέπη είσαι πολύ προσεκτική και φειδωλή στο γέμισμα του πιάτου σου βλέπω. Προσέχεις τη σιλουέτα σου και πραγματικά με κάνεις να αισθάνομαι άσχημα. Φάε και κάτι βρε παιδί μου, δεν θα πάθεις τίποτα...

      Ας πούμε τη σαλατα καλά κάνεις και την αποφεύγεις. Επιβαρύνει τη χολιστερίνη και παχαίνει πολύ!! Συνετή σε βρίσκω και χαίρομαι!!!

      Αυτό το κενό στο στομάχι που θα γεμίσει από ταλιατέλες πολύ μου αρέσει..!!!!!

      :) :) :)

      Διαγραφή
  4. Α ξέχασα....μ αρέσει η σκηνοθεσία της πρώτης φωτογραφίας που καθρεφτίζεται η τάρτα στο μαχαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα θελα να το πάρω επάνω μου αλλά αποφασίζω να είμαι ειληκρινής.
      Η σκηνοθεσία ήταν τυχαία μιας και ήμουν στα πρώτα βήματα της φωτογράφισης των φαγητών μου. Την αντανάκλαση ούτε που την είχα προσέξει!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ... ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που είστε όλοι εδώ!!!

      Καλή Πρωτοχρονιά και πολλές ευχές Μάντι!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου! Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!

      Εύχομαι το καλύτερο για τη νέα χρονιά!!
      Ότι επιθυμεί ο καθένας πραγματικά να συμβεί!

      Τα λέμε σε λίγες μέρες !!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Αυτά είναι, ξαναρχίσαμε να βουτάμε στις εικόνες και ποιος σώζει τα πηρούνια μας όταν βουτήξουνε κι αυτά σε κατσαρόλες και σε μπωλ!!!
    Καλή χορταστική χρονιά να'χουμε από κάθε άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους Έλληνες ότι και να συμβεί, τα πιρούνια τελευταία θα σταματήσουν. Πρώτα βγαίνει ψυχή και μετά το χούι.

      Σε φιλώ γελαστό κορίτσι και εύχομαι να σου φέρει ο καινούριος χρόνος τις μεγαλύτερες πωλήσεις για το ημερολόγιό σου!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω! Είναι όλα υπέροχα! Λοιπόν, την επόμενη φορά που θα κάνεις τραπέζι Χρυσαυγή, ε.. μήπως χωράω σε μία γωνίτσα??? ;-) Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάλεξε ότι θέλεις!! Απλωσε το χεράκι και πάρε.
      Ελένά μου σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου και φυσικά όλοι οι καλοί χωράνε στα τραπέζια μου!!

      Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις !!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Επειδή με κάλυψε η επιλογή της Peps, μια από τα ίδια και για μένα...ιδίως το:
    "Σαλάτα θα την αποφύγω.....δε κάνει καλό τέτοια μέρα"! :):):)

    Καλή Πρωτοχρονιά Χρυσαυγή μου και από ένα φιλί σε όλους σας!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου κάνετε κόμμα με την Πέπη και παίρνετε τα πάνω σας γιατί θα σας σερβίρω ένα ποτ πουρί σαλάτας και θα κρατήσω όλα τα υπόλοιπα για πάρτη μου!!

      Γλυκιά μου Ζαμπία, καλή Πρωτοχρονιά, πολλές ευχές για όλα τα ουσιαστικά πράγματα που χρειάζονται οι άνθρωποι στη ζωή τους και πάντα υγεία για σένα και την οικογένειά σου!!!!!!!!!!!!!!!

      Μουτς

      Διαγραφή
  10. Αν οι χριστουγεννιάτικες προτάσεις σου είχαν φινέτσα και στυλ,ο πρωτοχρονιάτικος μπουφές σου διακρίνεται από την παρέλαση ποικιλόμορφων,ποιοτικών προτάσεων,από τις οποίες δεν θα μπορούσες εύκολα να επιλέξεις..
    Εξαιρετική η επιλογή σου Χρυσαυγή μου για την υποδοχή του καινούργιου χρόνου!Με προετοιμασία που μπορεί να προηγηθεί μέρες πριν ,ο μπουφές μας θα είναι εντυπωσιακός και νόστιμος ,χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
    Και επειδή κάθε τέλος του χρόνου γίνεται από τους συνετούς και συνεπείς ανθρώπους ένας απολογισμός για τη χρονιά που έφυγε,οφείλω να γράψω δύο λόγια[μόνο]...
    Στο πρώτο blog που έγραψα τα σχόλια μου ήταν το δικό σου.
    Είναι δύσκολο να γράφεις σε κάποιον που δεν γνωρίζεις για κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει, αλλά πολύ εύκολα φαντάζεσαι τη γεύση του,γιατί αυτό το κατορθώνει με τρόπο μαγικό η γράφουσα την συνταγή.
    Είναι αρκετά δύσκολο να συμμαζέψεις τα γραπτά σου, όταν διακρίνεις την αυθεντικότητα και την τιμιότητα του blogger.
    Είναι σχεδόν ακατόρθωτο να στριμώξεις όλες τις λέξεις που πηγάζουν στη θέα των δημιουργημάτων και των εξαιρετικά δοσμένων κειμένων που τα συνοδεύουν.
    Είναι επίσης ευχάριστο να ανυπομονείς για την επόμενη ανάρτηση,σαν να περιμένεις τη συνέχεια από μία συναρπαστική λογοτεχνική τριλογία.
    Είναι λυτρωτικό να σου επιτρέπουν να πλατειάζεις στην κατάθεση των συναισθημάτων.
    Στον χρόνο που πέρασε έκανα κάποιες φίλες.Ξέρω ότι η φιλία δεν μετριέται έτσι..όχι τουλάχιστον με κάποιες συνταγές και λίγα σχόλια καρδιάς.Η φιλία δοκιμάζεται καθημερινά και καταθέτεις κάθε στιγμή στοιχεία του εαυτού σου.Κανείς όμως δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να αισθάνομαι συμπάθεια,εγκαρδιότητα,τρυφερότητα για κάποια πρόσωπα και με πολλή περίσκεψη να τα θεωρώ φίλους.
    Αφήνοντας πίσω τη χρονιά που πέρασε και κυττώντας με ελπίδα,αισιοδοξία και προσμονή τη καινούργια χρονιά που κτυπά τις πόρτες μας,θαρρώ πως πέρασα πολλές δημιουργικές στιγμές στο σπίτι σου Χρυσαυγή μου.Στιγμές ουσίας,χαράς,περισυλλογής,συγκίνησης,εμπιστευτικής εξομολόγησης,γέλιου...
    Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να φέρει ελπίδα,δύναμη,ανθρωπιά,υπομονή και αντοχές σε όλο τον κόσμο.Σε σένα και την οικογένειά σου χαρές,υγεία,αισιοδοξία,γαλήνη,παιδική ανεμελιά και δημιουργικότητα. Φιλιά,πολλά,πολλά.σε σένα και στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζω το σχόλιό σου Φωτεινή μου με ένοχο χαμόγελο.

      Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα ντρεπόμουν στα καλά λόγια. Πάντα κάτι έλεγα για να μολύνω ένα κοπλιμέντο που μου έκαναν, για να το μειώσω γιατί ίσως αισθανόμουν ότι δεν το δικαιούμαι. (Αυτό πρέπει να ψαχτεί στην παιδική ηλικία σίγουρα)!

      Αυτά παλιά. Τώρα, ωριμάζοντας αργά - αργά (πολύ αργά όμως..) τα ευχαριστιέμαι και τα απολαμβάνω. Αλλά η ενοχή υπάρχει κάπου εκεί στο βάθος. Που θα πάει, θα την σβήσω κι αυτήν.

      Απ΄ όλα όσα είπες κρατώ δύο τρία σημεία που δεν περίμενα ότι θα ακούσω γιατί δεν περίμενα ότι θα γινόντουσαν αντιληπτά. Χαίρομαι όμως που ορισμένοι μπορούν να διακρίνουν τον χαρακτήρα μου μέσα από τα γραπτά μου και αυτός μάλιστα να τους αρέσει.

      Ευχαριστώ για όλα όσα μοιράστηκες μαζί μου εδώ σε αυτό το χώρο όλη αυτή τη χρονιά.
      Ευχαριστώ για τα μεγάλα σου, περίτεχνα σχόλια και δεν τα θεωρώ δεδομένα, γιατί ξέρω πόσο κόπο και χρόνο χρειάζεται να διαθέσει κανείς για να τα γράψει.
      Ευχαριστώ που με διαβάζεις.
      Ευχαριστώ που εχεις την καλοσύνη να μου δώσεις ένα feed back για όλα αυτά που βλέπεις εδώ μέσα.
      Ευχαριστώ που έχω τέτοιους αναγνώστες.

      Φωτεινή μου θα σου ευχηθώ το ποιο κοινότυπο πράγμα στον κόσμο.
      Υγεία για σένα και την οικογένειά σου. Ψυχική και σωματική.
      Η χρονιά που έρχεται ας είναι πολύ καλύτερη απ΄ αυτήν που πέρασε!

      Φιλιά και τα λέμε από Τετάρτη και μετά !
      Καλή Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  11. Αχχχχ Χρυσαυγή μου... η μία συνταγή καλύτερη από τις άλλες!!!
    Ωραίος ο μπουφές σου και η τούρτα μανταρινιού...ανεπανάληπτηηηηηη!!!!
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!! Να περάσετε πολύ πολύ καλά και του χρόνου!!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
      Σου τις επιστρέφω και με το παραπάνω.

      Ας έχουμε όλοι μια καλή και ήρεμη νέα χρονιά.

      Σε φιλώ και θα τα πούμε από του χρόνου πάλι!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή Πρωτοχρονιά φίλη μου Χρυσαυγή, όλα τέλεια είναι και λαχταριστά. Πάω να δω και την τουρτα μανταρίνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έρη μου!

      Σου εύχομαι την επόμενη χρονιά να είσαι ακόμα ποιο δημιουργική, ακόμα ποιο δραστήρια και ακόμα ποιο ορεξάτη να κάνεις αυτό που κάνεις ήδη τόσο καλά.

      Φιλιά και χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά να έχει όλος ο κόσμος!

      Διαγραφή
  13. Χρυσαυγή μου τέλειες όλες οι συνταγές σου!!!!
    Όλες μια και μια μπράβο!!!!!Εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά!!!!!
    Με υγεία πολύ όρεξη και πολλά χαμόγελα!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου τα ίδια εύχομαι για σένα, την οικογένειά σου και όλο τον κόσμο!

      Χαμόγελα σαν αυτά που χαρίζεις εσύ σε κάθε σου φωτογραφία!!

      Φιλιά και καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Τέλειες οι επιλογές σου Χρυσαυγή και είμαι σίγουρη ότι θα είναι και νοστιμότατες!!!! Και εγώ θα σερβιριστώ με απ'όλα στο πιάτο μου, και θα συμφωνήσω με την Peps που παρέσυρε και την Ζαμπία μου για την σαλάτα για να μη φάμε και υπερβολικά!!!!!! Και επειδή δεν είμαι και πολύ του γλυκού, παρακαλώ διπλές μερίδες για μένα σε όλα τα άλλα!!

    Καλή χρονιά κορίτσι μου με υγεία, χαρές και αισιοδοξία για σένα και την οικογένεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sos! Sos! Sos!!

      Στο μπλόγκ μου γίνεται σαμποτάζ!!

      Τι θα γίνει βρε κορίτσια? Σαν πολλές δεν μαζευτήκατε που θέλετε να μου ξετινάξετε τον μπουφέ στον αέρα? Κι αυτή η δόλια η περιφρονεμένη η σαλάτα μου? Αν ήξερα ότι θα τρώγατε τόσο πολύ θα έβαζα ένα γουρνόπουλο στη σούβλα να ησύχαζα. Βρε κορίτσια, ασύμφορες είστε όλες!!!!!

      Γιάννα μου, σε πειράζω για να σε κάνω να χαμογελάσεις!!!

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και ελπίζω να βγουν αληθηνές.
      Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου τα ίδια και ακόμη περισσότερα για σένα και την δική σου οικογένεια!!

      Φιλιά πολλά !!

      Διαγραφή
  15. Η μια πρόταση καλύτερη από την άλλη! Αυτή την τούρτα μανταρίνι την έχω βάλει στο μάτι, που θα μου πάει θα τη φτιάξω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου χρόνια πολλά! Αν την φτιάξεις περιμένω εντυπώσεις.

      Να έχετε μια καλή και ευχάριστη Πρωτοχρονιά !

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Χρυσαυγή Χρόνια πολλά! Καλή Χρονιά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!!!
    Μπράβο σου κουκλίτσα μου! Οι επιλογές σου είναι φανταστικές!Να περάσετε όμορφα την πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζουζού!!

      Το ίδιο επιθυμώ και για εσάς! Ολα δεξιά να μας πάνε το 13!!

      Φιλιά και τα λέμε του χρόνου!

      Διαγραφή
  17. Να ευχηθώ Καλή Χρονιά από καρδιάς, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές νοστιμιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα και εγώ το εύχομαι για εσάς.
      Πραγματικά να έχετε μια ευχάριστη και καλή καινούρια χρονιά!

      Οι νοστιμιές που λες επιβάλλονται!

      Διαγραφή
  18. Μα τι υπέροχες προτάσεις είναι αυτές Χρυσαυγή μου! Μπράβο σου! Όλες οι ιδέες είναι εξαιρετικές και νοστιμότατες!
    Εύχομαι να περάσετε πολύ ωραία στο ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς (αν και με τόσο ωραίο φαγητό, αδύνατο να μην περάσετε τέλεια...)
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρεβεγιόν Sunday μου θα κάνουμε στη μαμά μου η οποία μαγειρεύει καταπληκτικά! Ετσι θα τα βρω όλα έτοιμα και θα ξεκουραστώ. χα!

      Εύχομαι ότι καλύτερο για εσάς και τους ανθρώπους όλου του κόσμου!!

      Χαρίστε απλόχερα ευχές ! Είναι δωρεάν και κάνουν τον άλλο να νιώθει τόσο όμορφα!!

      Φιλάκια πολλά πολλά και ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου φέτος !

      Διαγραφή
  19. Αν πρόκειται να τα έχεις όλα τούτα τα καλούδια στον μπουφέ σας...
    Βάζω από μόνη μου, τον εαυτό μου, στην λίστα των προσκεκλημένων σας!!!
    Δεν φαντάζομαι να μην με θέλετε;;;; E, Χρυσαυγή;;;;

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχετε καλή μου.
    2013 είναι αυτό...και κάθε ευχή που κάνουμε ίσως και να το "ξορκίζει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι!! Να το ξορκίσουμε το κακό Πηνελόπη μου! Φέτος όλα θα πάνε καλά γιατί πρέπει να πάνε. Το δικαιούμαστε ρε γαμώτο!!

      Στη λίστα των προσκεκλημένων θα είσαι ο guest star!!!!!!!!!!!!!!

      Σε φιλώ και σου στέλνω άπειρες ευχές για σένα, την οικογένειά σου και τον μικρό χιονάνθρωπό σας!!

      Διαγραφή
  20. Πήραμε ένα κιλό στον πρώτο γύρο-μόνο;- τώρα με αυτά που μας προτείνεις θα πάρουμε δύο σίγουρα.Είναι τόσο δελεαστικές οι προτάσεις σου που καταλαβαίνεις δεν θα αρκεστούμε σε μι ή δύο από αυτές.
    Καλή χρονιά να έχεις και να συνεχίσεις να μας βάζεις σε....πειρασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κιλά άρχισαν να αυξάνονται ανεξέλεγκτα!! Τελικά θα είναι παραπάνω από ότι πίστευα ότι θα πάρω... Ας είναι όμως. Μετά τις γιορτές θα επιστρέψω αυστηρή και απόλυτη σε υγειηνά φαγητά... Καλά, δεν το ορκίζομαι κιόλας!! χαχα

      Φιλιά πολλά, καλή Πρωτοχρονιά και υγεία για όλο τον κόσμο!

      Τα λέμε!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πέρασα να πω τις ευχές μου και κολάστηκα πρωινιάτικα! Τί ομορφιές είναι αυτές; Πεντανόστιμα φαίνονται όλα!
    Χρυσαυγή μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να είσαι πάντα χαρούμενη, υγιής, και γεμάτη αγάπη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Πολλά πολλά φιλιά! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ Σελ είναι κολαστήριο, μην το βλέπεις έτσι σαν απλό μπλογκ μαγειρικής. Είναι για ξεκάρφωμα!! χαχα

      Σερβιρίσου και απόλαυσέ τα όλα!

      Κοριτσάκι μου σου εύχομαι να είσαι καλά, να προσέχεις και να κάνεις ευχάριστες διακοπές. Ότι καλύτερο για το νέο έτος.

      Ευχαριστώ για την παρέα που μου έκανες φέτος!!

      Φιλιά πολλά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Πωπω έχω ξετρελαθεί. Σήμερα έχω μπει σε όλες τις φίλες φουντ μπλογκερς και έχω κλέψει τις καλύτερες συνταγές σας. Από σένα κλέβω το ψαρονέφρι και τις δύο πρώτες τάρτες... μία για την παραμονή και μία για ανήμερα. Είμαι ενθουσιασμένη! Σου εύχομαι να έχεις μια άκρως δημιουργική και καλή χρονιά! Σε φιλώ. Το ανθομελάκι Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλη μου τι κάνεις? Σήμερα όλες μας κλεύουμε ιδέες για να Φτιάξουμε ότι καλύτερο για την Πρωτοχρονιά. Χαίρομαι που σου άρεσαν και μερικά πράγματα από το μπλόγκ μου!

      Σε ευχαριστώ για τις επισκεψεις σου φέτος και εύχομαι απόκαρδιάς ότι καλύτερο. Να περάσετε όμορφα, να ξεκουραστείτε και να επιστρέψετε με κέφι του χρόνου.

      Φιλιά πολλά πολλά!
      Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Τι θα πρωτοφτιάξουμε είναι όλα αυτά! Και ξέρεις και κάτι; Τα τελευταία χρόνια που καθιερώσαμε και σαν καλεσμένοι να φτιάχνουμε κάτι πολύ μου αρέσει! Έτσι δεν έχω άγχος και διαλέγω και πιο περίπλοκη συνταγή..αμέ!
    Καλή Χρονιά Χρυσαυγή μου! Να είστε καλά στην οικογένεια σας, να έχετε υγεία, αγάπη και ευτυχισμένες στιγμές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή κι ευτυχισμένη η νέα χρονιά, με υγεία και πολλή αγάπη!
    Το μενού σου υπέροχο, πλούσιο και πολύ προσεγμένο, σκέτος πειρασμός! Δεν θα μπορούσα να εξαιρέσω κανένα πιάτο, όλα θα τα δοκίμαζα, φτιαγμένα από τα χεράκια σου! Στα γλυκά, βάβαια, θα έμενα περισσότερο, εξυπακούεται!!!
    Φιλάκια πολλά, Πρωτοχρονιάτικα, Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Πρωτοχρονιά! Φέτος γιορτάσαμε την Πρωτοχρονιά, τρώγοντας εξαιρετικό φαγητό εκτός σπιτιού, αλλά και τι έγινε? Οι συνταγές αυτές που προτείνεις είναι παντός καιρού :-) Θα δοκιμάσω αρκετές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χτες σε σκέφτηκα γιατί έκανα για άλλη μια φορά την σοκολατόπιτα σου με το αμύγδαλο. Τέλεια!
    Ο μπουφές σου υπέροχος! Μπορώ να πάρω ένα κομμάτι από όλα???
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικά είναι όλα!! Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή και δημιουργική χρονιά εύχομαι πάντα με υγεία!! Όλα νοστιμότατα αλλά ειδικά η ζαμπονοτυρόπιτα - τάρτα κλέβει καρδιές! Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτησή σου , πέρσι ... πρόπερσι θέλω να πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα όλα, όχι μόνο για την Πρωτοχρονιά αλλά για κάθε μέρα!
    Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλή δημιουργικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή