1 Μαΐου 2013

Πασχαλινό μενού 2013

    
           Έφτασε το Πάσχα. Αργά ήρθε φέτος και έφερε και την καλοκαιρία μαζί του. Στην εξοχή ή την πόλη, όπου κι αν γιορτάσετε, θα ευχηθώ να είστε με τους αγαπημένους σας και να γλεντίσετε όσο μπορείτε. Ο καιρός είναι ιδανικός και το χρειαζόμαστε όλοι.

           Θα σας προτείνω μερικές από τις παλιότερες συνταγές μου για την Κυριακή του Πάσχα, αλλά και τις επόμενες γιορτινές μέρες που θα ακολουθήσουν. Διαλέξτε ότι πιστεύετε καλύτερο μέχρι την επόμενη εβδομάδα που θα τα ξαναπούμε!!



           Φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλή Ανάσταση!
 































34 σχόλια:

  1. Vale mia ap ola kai apo to parfait fraoulas ligo parapano.....
    Eftixos den exeis salata....de tha tin etroga!!!!!

    Kalimera Chrysavgi mou!!!
    kalo mina!!! Kalo Pasxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι σου ξέφυγε η λεπτομέρεια!!! Σε πήρε η άνοιξη μάλλον Πέπη και το μυαλό σου είναι στη θάλασσα. Εχω πατζαροσαλάτα... αλλά ίσως δεν πιάνεται γιατί εχει μαγιονέζα, άρα παύει να είναι αθώα σαν τις υπόλοιπες σαλάτες!!

      Θα σου δώσω το μισό παρφέ φράουλα... έτσι γιατί νιώθω γενναιόδωρη σημερα !! χαχαχαα

      Διαγραφή
    2. καλέ είμαι πού προσεκτική πια.......η πατζαροσαλάτα όντως δε πιάνεται για σαλάτα!!!!

      Διαγραφή
    3. Εχεις δίκιο γλυκιά μου Πέπη!!
      Πάρε όλο το δίσκο με το παρφέ γιατί σε πλήγωσα!!!!!!!!!! :) :) :) :)

      Διαγραφή
  2. Καλή Πρωτομαγιά!
    Εκεί στην εξοχή που είστε θα απολαμβάνετε τη φύση από πολύ κοντά.

    Μια-μια διαλεχτές οι προτάσεις σου για να επιλέξουμε όποια μας αρέσει περισσότερο.
    Εμείς θέλουμε Παρφέ Φράουλα!
    Done!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Ζαμπία μου!
      Ναι, θα είμαστε στην εξοχή και θα περνάμε καλά!

      Το παρφέ προβλέπεται να ξεπουλήσει σήμερα!!!!

      Φιλιάααααααα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Χρυσαυγή μου και καλό μήνα!
    Μία και μία οι προτάσεις σου, εξαιρετικά ευπαρουσίαστες και νόστιμες. Σε ευχαριστούμε!
    Να περάσεις οικογενειακά, ήσυχα και όμορφα τη Μεγάλη Εβδομάδα.
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι σε ευχαριστώ πολύ!
      Το ίδιο εύχομαι και σε σένα! Καλοπέραση και ξεκούραση...

      Καλή Ανάσταση και τα λέμε σύντομα!!

      Διαγραφή
  4. Καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα Χρυσαυγή μου!!!
    Εξαιρετικές προτάσεις από το καλαίσθητο και πεντανόστιμο κατάλογό σου !!Διαλεχτές συνταγές για την απογείωση της γεύσης αλλά και της όρασης!
    Να περάσετε πολύ όμορφα εκεί που είστε!!!Καλό Πάσχα στην οικογένειά σου και στέλνω πολλά πολλά πασχαλινά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Φωτεινή μου!
      Καλό μήνα!

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές που μου στέλνεις! Θα περάσουμε καλά και θα σας δω πάλι με την επάνωδό μου. Το ίδιο εύχομαι και για εσάς!

      Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και υγεία καλή μου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα! Ωραία και νόστιμα ξεκίνησε, την παντζαροσαλάτα την προτιμώ με γιαούρτι, αλλά όντως της πάει φοβερά το ξινόμηλο και το καρύδι. Όσο για το παρφέ φράουλας την συνταγή αυτή (μόνο με κρέμα όμως) την έφτιαχνα κι εγώ πάντα την άνοιξη, είναι εύκολη και με εγγυημένη γεύση και επιτυχία! Θα δοκιμάσω άλλη φορά και με την προσθήκη γιαουρτιού!
    Καλές γιορτές, να περάσεις όμορφα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού την πατζαροσαλάτα την φτιάχνεις μόνο με γιαούρτι τότε να δοκιμάσεις και το παρφέ φράουλα με γιαούρτι. Είναι πολύ πολύ καλό. Στο εγγυώμαι!!

      Καλό Πάσχα και καλά να περάσετε Dark!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Χρυσαυγή μου και καλό μήνα!!!
    Μου άρεσε πολύ το παρφέ φράουλας, όλες οι προτάσεις εξαιρετικές...
    Καλές γιορτές, καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρφέ τελικά έκλεψε την παράσταση. Όλες για αυτό μιλάτε. Και πως να μην είναι έτσι, αφού οι φράουλες είναι το νούμερο ένα φρούτο της Ανοιξης!!

      Σε φιλώ Ρούλα μου και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Στις ανταποδίδω!! Να περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  7. Εγώ τα θέλω όλα!!! Ας κρατήσουν οι κυρίες από πάνω το παρφέ φράουλα και ας μου αφήσουν όλα τα υπόλοιπα!!!
    Σ'ευχαριστούμε Χρυσαυγή μου για τις συνταγές σου. Σίγουρα κάποια θα φτιάξω. Εδώ θα είμαστε Αθήνα και θα τριγυρνάμε αλλά και θα μαγειρεύουμε!
    Να περάσετε μαγικά και χαρούμενα και ξέχνα ότι σκοτούρα έχεις εκει στην εξοχή που διάβασα ότι θα είσαι.
    Καλή πρωτομαγιά και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ήθελες άλλο παρφέ Δήμητρα δεν έχει μείνει λέπι!
      χαχαχαα

      Κούκλα να περάσετε καλά όπου κι αν είστε. Δεν έχει καμία σημασία το μέρος, αλλά οι άνθρωποι, η παρέα, η διάθεση και το κέφι. Και από κέφι εσύ έχεις περίσσιο.

      Καλή Ανάσταση, καλό μήνα και καλά μαγειρέματα!!!

      Τα πολλά πολλά φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Όλα ένα κι ένα!
    Καλό Πάσχα Χρυσαυγή μου! Να περάσετε καλά και να ξεκουραστείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Βέρα μου!
      Επίσης, επίσης!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ λαχταριστά όλα!! και θα ήθελα να τα φτιάξω όλα!!
    Φιλιά πολλά, καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρί μου καλό σας Πάσχα.
      Ειμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις υπέροχα πράγματα να γιορτάσετε με τους φίλους σας.

      Φιλιά πολλά!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  10. Όλα υπέροχα, καλό Πάσχα Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα κοριτσάκι!
    Μου θύμισες μερικές φοβερές συνταγές με αυτή σου την ανάρτηση!
    Αυτό το παρφέ φράουλας πρέπει να το φτιάξω οπωσδήποτε!
    Πολλά φιλιά και καλό πάσχα εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ερμιονάκι!
      Εβαλα περισσότερο παλιές συνταγές για να σας τις θυμίσω. Αν και οι περισσότερες κακοφωτογραφημένες, λένε πολύ στη γεύση!!

      Το παγωτό ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσε. Αδυναμίες είναι αυτές!!

      Φιλιά πολλά και από μένα!
      Ευχαριστώ για τις από καρδιάς ευχές σου και στις ανταποδίδω στο μέγιστο!

      Διαγραφή
  12. Παίρνω το μπουγιουρντί και φεύγω! Ούτε που με νοιαζει για το αρνί σου λέω!!! Καλό Πάσχα όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ διαλεχτό το μενού, πήγαινα μπρος πίσω και δεν ήξερα ποιο να διαλέξω (γνήσια Ζυγός αναποφάσιστη). Γεια στα χέρια σου Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή σου μέρα Χρυσαυγή μου!!! Υπέροχες οι προτάσεις σου όλες!!!!
    Φιλάκια, καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, αχ, αχ! Τί να πρωτοδιαλέξω πες μου! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Να είσαι καλά Χρυσαυγή μου! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Γεμάτο υγεία, χαρά κι ευτυχία! Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα, εσύ και η οικογένειά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμα σου πω οτι ολα σου τα πιάτα μου αρεσεουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα ένα κι ένα είναι.

    Εύχομαι Καλή Ανάσταση Χρυσαυγή μου.
    Να περάσετε καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το ένα καλύτερο από το άλλο Χρυσαυγή μου!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερές όλες οι προτάσεις σου! Πραγματικά δυσκολευεσαι να διαλέξεις!
    Καλή Ανάσταση! Να περάσεις υπέροχα!!!
    Πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολλές νοστιμιές συγκεντρωμένες!!! Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή