21 Δεκεμβρίου 2014

My secret Santa





Αυτή η ανάρτηση αποτελεί μέρος ενός διαδικτυακού παιχνιδιού που έλαβα μέρος πριν τα Χριστούγεννα. 


Το παιχνίδι ονομάζεται “Secret Santa”, δηλαδή μυστικός Άγιος Βασίλης. ...Μα πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι φανερός? 



Η Ζήνα και η Τζία που ήταν οι διοργανώτριες σκέφτηκαν να ανακατέψουν τους συμμετέχοντες και με κλήρωση να προκύψουν ζευγάρια, άγνωστα μεταξύ τους. Το κάθε ζευγάρι θα αντάλλασσε δώρα μυστικά και με αυτό τον τρόπο όλοι θα λάμβαναν αλλά και θα έστελναν ένα δώρο. 

Ο σκοπός, δεν ήταν άλλος παρά να διασκεδάσουμε με την «τυφλή» ανταλλαγή μικρών, χειροποίητων, συμβολικών  δώρων, που θα μας έδιναν χαρά. 



Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης ήταν η Τζία από το ιστολόγιο «One Perfect Day», η οποία έπεσε διάνα στα γούστα μου, αφού μου έστειλε ένα μεγάλο και εντυπωσιακό δαχτυλίδι (σαν αυτά που προτιμώ) με το αγαπημένο μου χρώμα, το μαύρο. 



Το πόσο το χάρηκα δεν λέγεται, αφού ήταν κάτι που θα διάλεγα να αγοράσω και εγώ η ίδια!!!  Χρυσοχέρα Τζία σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!! 

Την Τζία μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της : One Perfect Day,
ή μπορείτε να δείτε τα κοσμήματα που πουλάει στο διαδικτυακό της κατάστημα :





Καλό υπόλοιπο Κυριακής! 
Ραντεβού αύριο με υπέροχο φαγητό!!




 

21 σχόλια:

  1. Μα τι ωραία και πρωτότυπη ιδέα να ανταλλάξετε δώρα στα κρυφά!!!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!
      Είχε πολύ πλάκα και μου άρεσε η διαδικασία!!!
      Το να παίρνεις και να δίνεις δώρα έιναι όμορφο με όποιο τρόπο κι αν γίνεται!!!

      Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. του χρόνου θέλω να συμμετέχω κι εγώ!!!

      Διαγραφή
    3. Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Με γεια Χρυσαυγή!!! Όντως η Τζία έπεσε διάνα στην επιλογή της!!! Καλοφόρετο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Επεσε διάνα λες και το ήξερε!!!
      Ευχαριστώ πολύ! Ήδη το έχω φορέσει σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Χρυσαυγούλα μου, τί υπέροχη ιδέα και το δαχτυλίδι είναι πανέμορφο και σου ταιριάζει!!!
    Και του χρόνου!!! Σματςςςς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου!!!
      Να είσαι καλά!
      Υπάρχει παντού ένας Αγιος Βασίλης όπως κατάλαβες, ακόμα και αν λειτουργεί ανταλλακτικά! ;)
      χεχεχε

      Καλημέρα!!!!!

      Διαγραφή
  4. Όμορφη ιδέα και το υπέροχο δακτυλίδι σου πηγαίνει τέλεια!

    Με γεια!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζαπία μου!!!
      Ναι, είναι του απολύτου γούστου μου!!!!
      Μήπως τελικά υπάρχει ο Άγιος????

      Φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ένα δώρο αντιπροσωπευτικό της προσωπικότητας σου!Απλά υπέροχο!Σου ταιριάζει !
    Καταπληκτική ιδέα η ανταλλαγή δώρων!Μικρά δώρα,μεγάλη χαρά!
    Το δακτυλίδι είναι μία εμπνευσμένη χειροτεχνία και μπράβο στην δημιουργό του!
    Δεν μας είπες όμως εσύ τι έκανες!!!Ή μήπως είναι κρυφό?......
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω,πω! Πανέμορφο είναι και ειδικά τώρα για τις γιορτές νομίζω ότι θα ταιριάζει με πολλές από τις εμφανίσεις σου.Με γεια σου!
    Παρεμπιπτόντως,ναι,υπάρχει ο Άγιος,γιατί και σε μένα έτυχε κάτι που το θαύμαζα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρε ελεγκάντ το μαυρο άνθος-δαχτυλίδι!
    Καλές γιορτες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφο!!! Είναι μαύρο και είναι μεγάλο...ακριβώς έτσι θα ψώνιζα κι εγώ ένα δακτυλίδι! Με γειά Χρυσαυγή μου καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελειο το δωρακι σου!!!!!!!!τι ωραια ιδεα αυτο το παιχνιδι!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν σε προλαβαίνω... Υπέροχο το δαχτυλίδι σου Χρυσαυγή μου, με γεια σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω!!! Κι άλλο υπέροχο δαχτυλίδι!!! (Μπράβο στη Τζία)
    Καλοφόρετο Χρυσαυγή!!! (και καλώς σε βρήκα!!!)
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω! Πανέμορφο! Με γειά με γειά! Συγχαρητήρια στη Τζία για την υπέροχη δημιουργία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αγαπημενη φιλη και δημιουργος η Τζια και αγαπημενη φιλη και δημιουργος και μαγειρισα εσυ κουκλα! Κανατε τελειο ζευγαρι! χαχαχαχα το δαχτυλιδι απαιχτο όπως και όλες οι δημιουργιες της Τζιας@ Καλοφορετο!!!! Και πάλι σε ευχαριστω πάρα πολύ για τη συμμετοχη σου...και περιμενε γιατι ερχεται και κρυφος κουνελος! χαχαχαχαχα

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Poli xairomai pou sou arese to daxtilidi sou Xrisaugi!!
    Vasanistika ligo prin katalikso se auto opote i xara mou einai dipli pou petixa to gousto sou!
    Kales giortes euxomai se sena alla kai se olous kai mia kainourgia xronia gemati xara kai dimiourgia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή