7 Απριλίου 2014

Τυροπιτάκια κουρού





Κάθε σπίτι έχει και τη δικιά του συνταγή από τυροπιτάκια κουρού που μάλιστα υπεριφανεύεται πως είναι τα καλύτερα και φυσικά έχει δίκιο!! Τα τόσο νόστιμα κουρού τυροπιτάκια τα βρήσκεις παντού αφου τα προτιμούν όλοι. Από το φούρνο της γειτονιάς, ως το σπίτι της γιαγιάς. Είναι ένα από τα καλύτερα σνακ για τσιμπολόγημα κατά τη γνώμη μου.  Τις τυρόπιτες τις αγαπούν πολύ οι Έλληνες. 
 
Συνήθως τα τυροπιτάκια κουρού τα γεμίζουν απλά με φέτα και χτυπημένο αυγό προσθέτοντας ανά περιοχή διαφορετικά μυρωδικά ή μπαχαρικά όπως δυόσμο ή  μοσχοκάρυδο. 



 Μόλις βγουν από το φούρνο και είναι ακόμα καυτά είναι ιδανικά για να τα φαει κανείς! Όταν κρυώσουν αρχίζουν οι παραξενιές,  για άτομα σαν κι εμένα, που έχουν πρόβλημα με τη φέτα και την τρώνε υπό προυποθέσεις. Ψημένη ναι, ωμή όχι. Αν δεν φαίνεται ναι, αν φαίνεται όχι... και αστα να πάνε!!!  

Με αυτή την λίιιιιιιγο πιό μπελαλίδικη γέμιση αλλά ίσως και ποιο ενδιαφέρουσα, ποιό κρεμώδη και ρευστή, βρήκα το δικό μου ιδανικό.  Γιατί ακόμα και κρύα είναι σούπερ αφού έχουν αυτή την τυρένια κρέμα στο εσωτερικό τους που τα κρατάει ζουμερά και παράλληλα η φέτα παύει να είναι ενοχλητική.  




ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ ΚΟΥΡΟΥ


Υλικά για τη ζύμη κουρού: 

     1)      250 γραμμάρια βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
     2)      1 αυγό
     3)      500 γραμμάρια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
     4)      200 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό (1 κεσεδάκι) 


Υλικά για τη γέμιση: 

     1)      200 ml γάλα φρέσκο
     2)      3 κοφτές κουταλιές της σούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
     3)      1 αυγό + 1 κρόκο (ο κρόκος για την επάλλειψη στο τέλος)
     4)      1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο
     5)      1 τσιμπιά αλάτι
     6)      Πιπέρι
     7)      300 γραμμάρια τυρί φέτα τριμμένο




Μέθοδος: 

Φτιάχνουμε τη ζύμη κουρού ως εξής: 

Σε ένα μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί. Ζυμώνουμε και έχουμε απευθείας έτοιμη τη ζύμη μας. Χωρίς κόπο, χωρίς καμία περίπτωση να κάνουμε λάθος σε κάτι. 

Φτιάχνουμε τώρα τη γέμιση για τα τυροπιτάκια: 

Αρχικά θα φτιάξουμε τη μπεσαμέλ. Σε ένα μικρό κατσαρολάκι ρίχνουμε το φρέσκο γάλα  και το αλεύρι. Προσοχή. Δεν ανάβουμε το μάτι της κουζίνας ακόμα. Με έναν αυγοδάρτη ανακατεύουμε πολύ καλά ώστε να διασπάσουμε όλους τους σβόλους από το αλεύρι και να το διαλύσουμε τελείως μέσα στο γάλα.  Τώρα αφού έχουμε διαλύσει το αλεύρι μέσα στο γάλα, ανάβουμε το μάτι της κουζίνας σε μέτρια θερμοκρασία και βάζουμε επάνω του το κατσαρολάκι με το γάλα. Ανακατεύουμε με ξύλινη σπάτουλα συνεχώς, για να μην πιάσει στον πάτο. Μόλις πήξει η μπεσαμέλ την αποσύρουμε από τη φωτιά το σκεύος και ρίχνουμε μέσα το αλάτι, το πιπέρι, το βούτυρο και το ολόκληρο αυγό αφού προηγουμένως το έχουμε χτυπήσει σε ένα πιάτο πολυ καλά με ένα πιρούνι σαν να το ετοιμάζουμε για ομελέτα. Ανακατεύουμε πολύ καλά και με γρήγορες κινήσεις για να μην ψηθεί το αυγό.  Τέλος ρίχνουμε μέσα στην μπεσαμέλ το τριμμένο τυρί φέτα και ανακατεύουμε. Τώρα έχουμε τη γέμιση έτοιμη. Την αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει ανακατεύοντάς την κατά διαστήματα ώστε να μην πιάσει από πάνω κρούστα. 



Ετοιμάζουμε τα τυροπιτάκια: 

Παίρνουμε στο χέρι μας ένα κομμάτι ζύμης στο μέγεθος καρυδιού, το πλάθουμε πολύ καλά σε μπάλα και το ανοίγουμε σε δίσκο στρογγυλό. Βάζουμε μέσα του ένα κουταλάκι του γλυκού γέμιση και το κλείνουμε καλά σε μισοφέγγαρο πατώντας τις άκρες του με ένα πιρούνι ώστε να ενωθούν καλά και να μην ξεκολλήσουν κατά το ψήσιμο τα δύο μέρη. Αν πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε ομοιόμορφα τα τυροπιτάκια, τότε χρησιμοποιούμε σαν οδηγό μας ένα κουπάτ για να κόψουμε ίδιους τους δίσκους ή ένα ποτήρι (το στόμοιο του οποίου επιλέγουμε να είναι σχετικά μεγάλο). 

Τοποθετούμε τα τυροπιτάκια σε ταψί το οποίο έχουμε καλύψει με λαδόκολλα. Σε ένα πιάτο βάζουμε τον ένα κρόκο αυγού που έχουμε κρατήσει και δυό τρεις σταγόνες γάλα. Τα ανακατεύουμε καλά και αλείφουμε με αυτό το μείγμα και τη βοήθεια ενός πινέλου τα τυροπιτάκια. Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 20-30 λεπτά ή μέχρι να τα δούμε να χρυσίσουν από πάνω. 

Καλή επιτυχία!!! 
 
Γιατί κατά βάθος είμαι ρομαντική ψυχή..!!!!!!!

Τα τυροπιτάκια έφτιαξε η Πέπη από το blog "Pepi's Kitchen" για παιδικό πάρτι. 
Είχε την ιδέα να τα κάνει μπαλάκια και έγιναν πολύ ευπαρουσίαστα!!! 


Τα τυροπιτάκια κουρού έφτιαξε επίσης η Βίκυ. 


45 σχόλια:

  1. Βγάλε το γάλα ...χαλάει τη φωτό!!
    Βάλε τσίπουρα και μπύρες!!
    Θα επανέλθω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα
      Με σπρώχνεις στην ακολασία!!!
      Είσαι κακή συναναστροφή...

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα κάνει η μαμάκα μου!! Δεν παίζονται!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΑΥΓΗ΄ΜΟΥ!!!!!! πάντα τυχερή και δημιουργική!! Να έχει μια μαγική μέρα σήμερα!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ελπίδα μου για τις ευχές σου!
      Και εγώ από τη δική μου μαμά τα έχω πάρει!
      Είναι αυτά που μου έφτιαχνε στα παιδικά πάρτι που έκανα προ αμνυμονεύτων ετών!!!!

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα!! Κερνιέμαι για τον καφέ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κεράσου για όλες τις ώρες της ημέρας Ξανθή.... από το πρωί ως το βραδυ!!
      Δεν έχουν ώρα!!

      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να σταματήσω να διαβάζω ιστολόγια με συνταγές τα πρωινά όταν πεινάω γιατί μου τρέχουν τα σάλια! Όση φετούλα δεν θέλεις, στείλε την κατά δώθε, καθώς την λατρεύω, όπως κι όλα τα τυριά!
    Η φωτογραφία με το αχλάδι και το μήλο υπέροχη και ο επίλογός σου, άπαιχτος!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα Χρυσαυγή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δημήτρά μου!
      Θα στείλω φέτα με το τσουβάλι....
      Από μικρή το έχω το θέμα. Ευτυχώς πλέον δεν μυρίζουν οι συσκευασμένες όπως παλιά και άρχισα να τις τρώω μεσα στα φαγητά λιωμένες γιατί παλιά ούτε έτσι δεν πλησίαζα.

      Τα ιστολόγια μαγειρικής απαγορεύονται αυστηρά σε άτομα που είναι νηστικά!!!
      Απορρώ πως έπεσες στο παράπτωμα αυτό εσύ!!!!

      Ευχαριστώ για όλα τα παραπάνω !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Την ίδια ζύμη κάνουμε Χρυσαυγή μου, την ξέρω από τη μαμά μου ακόμα που γύρευε πως την ήξερε και αυτή, 1 φαρινάπ, 1 γιαούρτι, 1 αβγό και 1 βιτάμ. αξεπέραστη ζύμη ότι κι αν έχουμε δοκιμάσει! Τελευταία και εγώ τρώω τη φέτα ωμή, γενικά έχω θέμα και ψηφίζω την κρεμένια γέμιση....γιάμι, γιάμι!
    Καλή εβδομάδα να έχεις και χρόνια πολλά και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα
      Ακριβώς οπως το λες Εφη!!! Η ζύμη όλα από ένα!!!
      Απαιχτη!!! Μα που τα ήξεραν αυτά τα φοβερά οι παλιές?
      Αξεπέραστη!!!
      Φέτα ωμή δεν έχω φάει ακόμα και δεν νομίζω ότι θα μπορέσω ποτέ.....

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου στο φέις και εδώ !!
      Φιλιά πάρα πολλά!

      Διαγραφή
  6. Το ανοιχτο τυροπιτακι, σαν σπηλια ανοιχτο δηλ, για εμενα the best!! Τυροπιτακια Χρυσαυγη μου!! Απιθανα, φανταστικα για ολες τις ωρες!! Δεν μπορω ΠΟΤΕ, μα ΠΟΤΕ να φαω ΜΟΝΟ ενα! Πατατακια μπορει να σταματησω στα..20..τυροπιτακια...no limit!!
    Φιλακια πολλα! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μιλάμε την ίδια γλώσσα!!!!!
      Εδώ που τα λέμε ούτε στα πατατάκια μπορώ να σταματήσω, αλλά σσσστ!!
      Μην το πεις στα κορίτσια μου! Το κρατάω κρυφό!
      Αλλά ούτε και σε αυτά τα τυροπιτάκια μπορώ!

      Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Βλέπω ''παραξενιές'' με τη φετούλα? :)
    Ξερω κι άλλους όμως, οπότε δεν είσαι η μόνη.

    Ωραιότατη ζύμη.
    Ζεστά μ αρέσουν εμένα πιο πολύ. Αν και τρώγονται και την επόμενη ευχάριστα.

    Οι ρομαντικές σου βόλτες μ αρέσουν πολύ.
    Να πάμε παρέα καμιά φορά :) χιχι.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάω και σε παίρνω ότι ώρα θες να πάμε ρομαντική βολτούλα Μάριον!
      χεχεχε!!!

      Κι εγώ ξέρω κι άλλους παράξενους και νιώθω λίγο καλύτερα που δεν είμαι μόνη ...
      Όσο για τα τυροπιτάκια, τρώγονται ευχάριστα και κρύα, έχεις δίκιο. Η ζύμη και η γέμιση βοηθάει πολύ σε αυτό.

      Σε φιλώ !

      Διαγραφή
  8. Με ξυπνούν κάθε μέρα με τον διακριτικό τους βόμβο.Κτυπούν επίμονα το γυάλινο τοίχο που μας χωρίζει δηλώνοντας έντονα την παρουσία τους,αλλά ταυτόχρονα δημιουργώντας μου το γνωστό δέος που προκαλεί ο φόβος του τσιμπήματος τους.Ένα ξεστρατισμένο μελίσσι-δεν ξέρω από που!-ήρθε και εγκαταστάθηκε στην εσοχή του στορ της κρεβατοκάμαρας μου.Η πρώτη σκέψη ήταν και η ακραία.....πως να βρω τρόπο αν το ξεφορτωθώ αυτό το ΄΄θανατηφόρο κοπάδι΄΄μελισσών που απειλητικά με περιτριγύριζε.Η δεύτερη και ψυχραιμότερη ήταν να επικοινωνήσω με μελισσοκόμο ,ο οποίος πρόκειται να έρθει να το συλλέξει.
    Έτσι,είχα μία εβδομάδα υποχρεωτικής συνύπαρξης με την σοφότερη,πληρέστερη και αρτιότερη κοινωνία,αν εξαιρέσουμε αυτή των μυρμηγκιών.
    Γίναμε φίλες από απόσταση ασφαλείας.Διότι πάντα πρέπει να είσαι προσεκτική με τα τσιμπήματα των ΄΄φίλων΄΄.Είναι τα πιο επώδυνα στο σώμα και την ψυχή.
    Μία ελαφριά αδιαθεσία που με υποχρέωσε να παραμείνω μια-δυο μέρες στο κρεβάτι,μου έδωσε την δυνατότητα να τις ΄΄μελετήσω΄΄.Εργατικές αναμφίβολα,ακόμα και οι κηφήνες που κατά τη γνώμη μου πολύ παρεξηγημένοι είναι.Επίμονες και οργανωμένες,κάτι που λείπει πολλές φορές από τη καθημερινότητα μου.Υπομονετικές ,προσόν που σίγουρα απουσιάζει από την προσωπικότητα μου.Χαριτωμένες ,κάτι που εδώ και χρόνια έπαψα να είμαι.Σοφές ,προσόν που με πολύ κόπο μοχθώ να αποκτήσω και ελπίζω η πείρα της ζωής τελικά να μου το διδάξει.
    Τελικά η τεράστια αποικία που με τόση υπομονή και άριστο αρχιτεκτονικό σχέδιο μετακόμισε.Σε μέρη πιο ασφαλή και σίγουρα προστατευμένα.Σε περιβάλλον φιλικότερο από μία ΄΄υστερική΄΄του φόβου και μας άφησε πεσκέσι δύο κιλά ατόφιο ,γνήσιο ,μοσχομυριστό μέλι.Δώρο για την ενοικίαση του χώρου,για την αναστάτωση και για το αποπνικτικό κάπνισμα του σπιτιού.
    Και έτσι Χρυσαυγή μου ,εγώ τα κουρού σου θα τα συνοδέψω με το φρέσκο μέλι μου.Θα βουτώ την τραγανή μπουκιά μου στο παχύρευστο χυμό και θα αναδεύω την γλύκα με την αλμύρα.Θα μαζεύω με το κουταλάκι την κρέμα που θα ξεφεύγει και θα κολλά στη μελένια επιφάνεια.
    Λατρεύω τις πίτες,τα πιτάκια και όλα τα παράγωγα,το ξέρεις.Αποφεύγω να κάνω τέτοιου είδους λιχουδιές αφού γύρω από εκεί θα τριγυρνώ.Και εμένα τα κουρού μου αρέσουν φρέσκα μόλις βγαίνουν από τον φούρνο,αφού μετέπειτα μαλακώνει η ζύμη τους και δεν μου αρέσει...με τη γέμιση συμφιλιώνομαι πιο εύκολα,αλλά η πρόταση σου με εντυπωσίασε.Κρεμοειδής με πρόσθετη νοστιμιά από την μπεσαμέλ,δεν αφήνει περιθώρια δεύτερης σκέψης!!!!
    Όπως πάντα ζεστές και ταξιδιάρικες οι φωτογραφίες σου!Ρουστίκ περιβάλλον με χρώματα θαλπωρής και οικογενειακής αγκάλης.Λατρεύω το λεπτό γούστο σου,την φινέτσα και το άπλετο πια προσόν σου στις κοντινές λήψεις.Μήπως θα έπρεπε να κάνεις κάτι για αυτό?
    Τέλος θα πω για μια ακόμα φορά τις ευχές μου,αυτή τη φορά γραπτά,γιατί τελικά εμένα με εγκατέλειψε το τηλέφωνο!Χρόνια πολλά,δημιουργικά,χαρούμενα ,σκανδαλιάρικα,ηρωικά,,χρόνια με ουσία,γαλήνη,πολλές οικογενειακές και προσωπικές στιγμές ευτυχίας!!!!!!!Να χαίρεστε και την Κλειώ που μαζί με τη μητερούλα της έχει και αυτή τα δικά της γενέθλια!!!!!!Να βλέπεις πάντα χαρούμενα τα παιδιά σου και να αισθάνεσαι ολοκληρωμένη γύρω από αυτά!!!!!
    Σας φιλώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΥΓ.Σου κράτησα βαζάκι με μέλι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται τόσο περιπετειώδες αυτό που περιγράφεις αλλά και τόσο ενδιαφέρον...
      Πέρα από την αναστατωση που την κατανοώ, θα ήθελα να είχα αυτή την ευκαιρία να παρατηρήσω από κοντά αυτό το πραγματικά ξεχωριστό ζώο.
      Τι να πω? Ήσουν τυχερή και έξυπνη ταυτόχρονα. Δεν τις είδες απλά σαν βάσανο, αλλά τις μελέτησες όσο μπορούσες. Πήρες από αυτές εκτός από το μέλι τους και ότι άλλη πληροφορία είαν να σου δώσουν. Πήρες το μέγιστο !
      Γι΄αυτό σε θαυμάζω βρε Φωτεινή μου...

      Τα υπόλοιπα από κοντά...
      Τι κι αν μας εγκατέλειψε το τηλέφωνο... υπάρχουν κι άλλα μέσα !
      Καλοφάγωτα τα τυροπιτάκια!
      Μελένια να είναι τα χρόνια και του δικού σου γιού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Αχ....εδώ είμαι πάλι....πως να αντισταθώ????
    Τα πρωτοέφαγα από τα χεράκια σου και ξετρελλάθηκα!!!
    Η ζύμη...η γέμιση.....best ever tyropitaki kourou!!!!
    Και μιας κι έχω τα μέσα...πήρα τη συνταγή και τα έφτιαξα δις!!!!!!!!!!!
    Τα δοκίμασαν πολλοί.....μικροί και μεγάλοι!!! Άρεσαν σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να τα φτιάξετε κι εσείς.....μ' ακούτε??????????????

    Πάω στο ψυγείο...είμαι κι εγώ μια ρομαντική ψυχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαα
      Εχεις τα μέσα και τα έχεις εκμεταλλευτεί στο έπακρο τολμό να πω!
      Αλλά το ίδιο κάνω κι εγώ οπότε τσιμουδιά!! χαχαχαχαχα

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
      Χαίρομαι που άρεσαν τα τυροπιτάκια . Το σχήμα που τους έδωσες ήταν τέλειο!!!!!!!
      Τα μπαλάκια μου άρεσαν πάρα πολύ! Έχουν φωτογένεια.

      Όσο για το ρομαντισμό.... Δεν μπορείς να τον κρύψεις...
      Ειναι διάχυτος...

      Διαγραφή
  10. Επίσης ξέχασα να γράψω ,πόσο μα πόσο μα αντιπροσωπεύσει η ταμπελίτσα στο τέλος της ανάρτησης!!!!!romantic walkw to the fridfe.....υπάρχει κάτι καλύτερο????????Μόνο οι ρομαντικές περαντζάδες από τον φούρνο ή τα κλειστά μπσκοτόκουτα,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, μου το έστειλε μια πολύ καλή μου φίλη και το βρήκα τρομερά εμπνευσμένο.
      Τόσο που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας στο μπλόγκ.
      Μα δεν είναι τέλειο????? χαχαχαχαχχαχα

      Διαγραφή
  11. Αχ, γιατί μου το κάνεις αυτό τώρα...
    Και είπα πως θα κρατήσω μέχρι και την Μεγάλη Εβδομάδα!!!
    Με ξελύγωσες Χρυσαυγή μου, και δεν ξέρω πως να ξεκολλήσω τα μάτια μου από πάνω τους :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα γερά Πηνελόπη!!!!!!!!!!
      Και μετά έχει ο Θεός!
      Βάλτα στο πρόγραμμμα για μετά το Πάσχα!

      Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Εγώ πάντως θα επιβεβαιώσω ότι η δική σου συνταγή είναι η καλύτερη ζύμη για κουρού, γιατί έχουμε ακριβώς την ίδια!
    Είναι το πρώτο πράγμα που μου έμαθε η γιαγιά μου να φτιάχνω, τα κάναμε πάντα παρέα μαζί, και όποτε τα φτιάχνω τώρα (πολύ συχνά πλέον για τον μικρό) με πιάνει πάντα η ίδια συγκίνηση.
    Θα δοκιμάσω όμως κάποια στιγμή την τεχνική σου για τη μπεσαμέλ, μου φάνηκε άκρως ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα!
    Πράγματι με την μπεσαμέλ ξεφεύγουν από την πολύ απλή και αρκετά κλασική εκδοχή με τη σκέτη φέτα και γίνονται ένα συγκλονιστικό σνακ!
    Καλό βράδυ κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι αγαπάμε κουρού και ειδικά αυτή τη συνταγή από τα ταλαντούχα χεράκια σου!! Μας ξελίγωσες βραδιάτικα...Που μένεις είπαμε να έρθω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα τυροπιτάκια σου φαινονται μούρλια.
    Τα τρώω και κρύα... αν σου περισεψουν στειλτα χα χα!

    Τα αγοραστα τυροπιτακια-τυρόπιτες εμενα δεν μου πολυαρέσουν,
    δεν μπορω νατα χωνέψω εύκολα
    γι αυτο και εχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι πρέπει να μην βάζουν πολύ καλά υλικά.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δοκιμασμένα, αναβαθμισμένα και αξεπέραστα, με σούπερ περιεχόμενο!
    Τόσο λαχταριστά που δύσκολα αντιστέκεσαι στη γοητείας τους!
    ..και ναι θα συμφωνήσω, τα προτιμώ με τσιπουροκραιπάλες με τα συμπαρομαρτούντα τους...το γάλα με δυσκολεύει! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ μπορώ να πάρω αυτό που έχει σκάσει λίγο η ζύμη του πάνω; A και εκείνο το μικρούλι το τρίτο να μην είναι παραπονεμένο ή μάλλον καλύτερα ας τα πάρω όλα να μην παραπονεθεί κανένα. χι χι χι
    Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ έχω τέτοιες παραξενιές με τα συγκεκριμένα πιτάκια!!!! Ζεστά είναι καταπληκτικά, λιώνουν στο στόμα και συνήθως δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν!!!!! Υπέροχη συνταγή και παρουσίαση!!!
    Καλό μεσημέρι!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι λες τώρα.......τα μπελαλίδικα μας αρέσουν πολύ περισσότερο...στείλε την πρώτη φουρνιά να σου δείξω πόσο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα τα τυροπιτάκια σου Χρυσαυγή μου... καλέ, τί έχεις με τη φέτα;;;;χαχαχα
    Έπρεπε να ήσουν κοντά τώρα για να τσιμπήσω μερικά... τα καταλιμπίστηκα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τυροπιτάκια παλιά δεν πολυ έτρωγα :) Τωρα όμως θα ηθελα μερικα !
    Μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφο!! Τι όμορφο!!!
    Πολύ ωραία η ανανέωση του μπλογκ!!!!!
    Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσαυγηηηηηηή ήρθα να σχολιάσω τα τυροπιτάκια που μου πηραν τα μυαλά και βλεπω τις αλλαγές σου και παθαίνω δεύτερο εγκεφαλικό!!! Πα νε μο ρφο το καινούριο σου λουκ! Μίνιμαλ, καλαίσθητο, το μηλαράκι στο banner-σήμα κατατεθεν σου, δεξιά οι στήλες με τη γκρι φάσα (είμαι απο τάμπλετ και δεν τα βλεπω ολα), μιλάμε ενθουσιάστηκα!!!! Μαζί με τα γενεθλιάκια σου, εγκαινίασες και τις ομορφιές σου, τη νέα εποχή για το food for thought!!!!!
    Σου εύχομαι πολλές πολλές προβολες, αναρτήσεις και συνταγές!!!! Να είσαι πάντα δημιουργική, ψυχάρα και χιουμορίστα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημέρα!! υπέροχ ατα κουρου τυροπιτακια! τα αγαπημέν αμου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με γεια το new look!Πολύ φρέσκο κ όμορφο!
    όσο για τα τυροπιτάκια, ξελιγώθηκα η γυναίκα!Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το βούτυρο βγήκε από το ψυγείο. Σήμερα θα κάνω τα τυροπιτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα, πολυ νόστιμα δείχνουν!
    Να κανω μια ερώτηση?
    Μπορώ να τα ετοιμασω και να τα βάλω στην κατάψυξη για να τα ψήσω την επόμενη εβδομαδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!
      Εννοείται πως μπορούν να αποθηκευτούν στην κατάψυξη άψητα!!! Το κάνω πάντα και έτσι έχω αναπάσα στιγμή ζεστά φρεσκοψημένα τυροπιτάκια. Στην κατάψυξη μένουν όχι μονο για μια εβδομάδα αλλά και για πάνω από μήνα. Ετσι για ένα γεύμα ή πάρτι μπορούμε να τα έχουμε έτοιμα από πολύ καιρό πριν. Δεν παθαίνουν τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Καλή επιτυχία εύχομαι!

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα! Θα μπορούσαν να γίνουν και λουκανικοπιτάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Την ίδια ζύμη την χρησιμοποιώ και σε λουκανικοπιτάκια με λουκανικάκια κοκτέιλ.

      Διαγραφή
  29. Μόλις τα έβγαλα από τον φούρνο..να σου πώ ότι είναι υπέροχα!Όπως κι εσύ, είμαι πολύ ευαίσθητη στην φέτα στην γέμιση, αλλάη δικιά σου είναι απίστευτα ισορροπημένη. Να μην μιλήσω για την ζύμη η οποία είναι σαν αγοραστή κουρού! Θα τα φτιάξω στα πρώτα γεννέθλια του μικρού μας! Ειλικρινά ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνταγή....καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα καλή χρονιά με υγεία και ευημερία.
    Έκανα την συνταγή σας και μας άρεσε πολύ, το μόνο θέμα ήταν ότι στο ψήσιμο το τυροπιτάκι μου άνοιγε παρόλο που τα έκλεισα πατώντας τη ζύμη και η γέμιση ήταν στην μύτη του κουταλάκι του γλυκού. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10