2 Φεβρουαρίου 2015

Κέικ καρότου πανεύκολο



                Το αγαπημένο μου κείκ καρότου από τότε που δεν ήταν ευρέως διαδεδομένη η συνταγή αυτή. Από τότε που τα καρότα τα αγοράζαμε μόνο για τη σαλάτα και δεν περνούσε από το μυαλό μας να τα βάλουμε σε κέικ. Τώρα πια τα γλυκά κέικ λαχανικών έχουν μπει στη ζωή μας και δεν τα θεωρούμε κάτι παράξενο. Όπως ακριβώς είναι είναι το κεικ σοκολάτας με πράσινο κολοκυθάκι, αλλά και αυτό με πατζάρι. Γενικώς τα κέικ λαχανικών είναι πολύ ζουμερά και δεν στεγνώνουν, λόγω των υγρών που περιέχουν τα λαχανικά.


              Αυτή η συνταγή, είναι η πιο εύκολη που γνωρίζω, χωρίς χτύπημα, αλλά μονάχα με ανακάτεμα των υλικών. Ταυτόχρονα είναι μια και απ΄τις πιο νόστιμες!!

Καλό μήνα!!! 





ΚΕΙΚ ΚΑΡΟΤΟΥ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ

Υλικά: 

     1)      2,5 φλιτζάνια τσαγιού αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
     2)      2 φλιτζάνια τσαγιού καρότο τριμμένο
     3)      1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη κατά προτίμηση καστανή
     4)      1 φλιτζάνι τσαγιού καλαμποκέλαιο
     5)      ½ φλιτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκάλι
     6)      2 κουταλάκια γλυκού μπέικιν πάουντερ
     7)      2 κουταλάκια γλυκού κανέλα (κοφτά)
     8)      ¼ κουταλάκι γλυκού αλάτι
     9)      4 αυγά




Διαδικασία: 

                Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε και ανακατεύουμε  καλά όλα τα υλικά. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε μίξερ χειρός. Αρκεί ένα κουτάλι. 

                Ρίχνουμε το χυλό του κέικ σε μια βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα του κέικ και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 40-45 λεπτά. 

Δοκιμάζουμε με ένα μαχαίρι να δούμε αν ψήθηκε και αν το μαχαίρι βγει χωρίς υπολείμματα ζύμης τότε το κεικ μας είναι έτοιμο. Το αφήνουμε λίγο στη φόρμα να κρυώσει και το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα. Πασπαλίζουμε με άχνη. 

Καλή επιτυχία!!

* Θυμηθείτε επίσης, να ρίξετε μια ματιά στο πολύ νόστιμο, 
    νηστήσιμο και υγιεινό,  κέικ καρότου χωρίς αυγά που είχα φτιάξει παλιότερα! 
  







58 σχόλια:

  1. Oh!!! Carrot cake!!!
    Εντυπωσιακό!!
    Πολύ ωραία ψημένο, ζουμερό και πανεύκολο!!!
    Του πάει το κόκκινο!!!

    Good morning dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα Πέπη!!
      Πολύ ζουμερό και πολύ νόστιμο, οντως.
      Ένα κέικ κυριολεκτικά από τα παλιά.. φωτογραφημένο πολλούς μήνες πριν.
      Καιρός να το ξαναφτιάξω μου φαίνεται!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Φαίνεται αφράτο και ζουμερό μαζί....απίστευτο..και χωρίς μίξερ..θα δοκιμαστεί σίγουρα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά το φτιάχνεις με ένα μπολ και ένα κουτάλι.
      Απλούστατο και πολύ νόστιμο. Αν θες μπορείς να του προσθέσεις και λίγα ψιλοκομμένα καρύδια. Ταιριάζουν πολύ!!

      Καλημέρα και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραιο φαινεται το καροτο ξεχωριζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Το καρότο δεν το ξεχωρίζεις στη γεύση. Βλέπεις μονάχα αραιά και που κάτι πορτοκαλί τριμματάκια που αν κάποιος δεν το γνωρίζει νομίζει ότι είναι από πορτοκάλι. Δεν φαίνεται δηλαδή τι είναι.

      Διαγραφή
  4. Τώρα που αγάπησα τα κέικ καιρός να τα δοκιμάσω όλα!!
    Καλημέρα καλό μήνα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνεται συνήθως Ξανθή.. Είναι να μην γίνει η αρχή σε μερικά πράγματα!
      Καλημέρα και καλό μηνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Ολα μέσα σε ένα μπολ και έτοιμο... τέλεια συνταγή για τεμπέλικες περιστάσεις (αν εξαιρέσουμε τα καθάρισμα και το τρίψιμο των καρότων, εκτός αν επιστρατεύεις παιδικά χεράκια για τέτοιες δουλειές). Μου έκανε εντύπωση που μπαίνει και αλεύρι που φουσκώνει συν 2 κ.γ.baking powder, γι'αυτο βγαίνει έτσι αφράτο και ψηλό.
    (άσχετο, σε φόρμα σιλικόνης το ψήσες?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το καθάρισμα των καρότων και το τρίψιμο είναι λίγο βαρετό αλλά αποζημειώνεσαι αφού δεν θα λερώσεις μίξερ και λοιπά συμπράγκαλα!!

      Σε φόρμα σιλικόνης το έψησα! Ναι. Το κατάλαβες από το χρώμα του και την απουσία αλευριού στην εξωτερική του κρούστα, ε? Είναι γυαλιστερό και χαριτωμένο είναι η αλήθεια!! :)

      Διαγραφή
  6. καλημερα Χρυσαυγη μου!! Κι εψαχνα μια καλη συνταγη κεικ καροτου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου την βρήκες!!!!!
      Δοκίμασέ το! Κι αν σου αρέσουν κα τα καρύδια, βάλε μισή κούπα μέσα και θα με θυμηθείς!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα! Φαίνεται όντως πανεύκολο και αφράτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρελαίνομαι για αυτά τα κέικ σου, που δεν χρειάζονται μίξερ και πολλά πολλά. Έχω δοκιμάσει τα κέικ μήλου που μας έχεις προτείνει και είναι υπέροχα. Σειρά έχει η σημερινή σου ανάρτηση.
    Φιλιά, καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Νοτούλα που τα κέικ μου σου άρεσαν. Σίγουρα θα σου αρέσει και αυτό τοτε.
      Είναι ελαφρώς υγρό και πολύ αφράτο !!!
      Επίσης μπορείς να δεις και το παλιότερο κέικ καρότου χωρίς αυγά που είχα φτιάξει το οποίο έχει λιγότερα λιπαρά. Είναι εξίσου νόστιμο!!!!!!

      Καλημέρα και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  9. Γειά σου Βάσω!!
    Θα το φάνε και αυτοί που δεν λατρεύουν το καρότο γιατί απλά δεν το καταλαβαίνει κανείς.
    Υπάρχει μόνο και μόνο για να δίνει την υγρασία του και να κρατάει το κείκ ζουμερό!

    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνήθως χωρίς αβγά το φτιάχνω. Και με αβγά όμως είναι νόστιμο και έχεις δίκιο για το χτύπημα, κουτάλι ή και πιρούνι ακόμα κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Το πορτοκάλι πάει πολύ, εγώ βάζω και το ξύσμα του μαζί με κανέλα.
    Σου βγήκε αφράτο - αφράτο, πεινάω για γλυκό έτσι όπως το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα λες!! Το ξύσμα από το πορτοκάλι το βάζω στην άλλη συνταγή του κέικ καρότου που έχω την νηστήσιμη. Ταιριάζει όντως πολύ!

      Εγώ να δεις τι πείνα για γλυκό έχω απόψε, αλλά προσπαθώ να κρατηθώ!!

      Διαγραφή
  11. Αυτή η πρώτη φώτο με έκανε να το ερωτευτώ! Έτσι αφράτο, ροδοψημένο και γυαλιστερό όπως είναι, κρατιέσαι για να μην ορμίσεις στην οθόνη! Ακόμα ένα υπέροχο κέικ Χρυσαυγή μου, εύκολο , γρήγορο και το κυριότερο ζουμερό. ¨Οπως πρέπει να είναι κάθε κέικ που σέβεται τον εαυτό του
    Πάρα πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κέικ μου αρέσουν έτσι όπως ακριβώς τα περιγράφεις. Αν είναι και μασίφ ακόμα καλύτερα! Να κόβεις κομμάτι και να μην φεύγει ψίχουλο.

      Σε ευχαριστώ πολύ Μίνα μου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Ωραία η φωτό με το μισό άσπρο-μισό φυσικό!

    Εύκολο, γρήγορο και απλό!
    Έτσι το φτιάχναμε κάποτε μετά αρχίσαμε να του βάζουμε πολλά και διάφορα.

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν κι εμένα αυτή η φωτογραφία μου αρέσει!! Αυτή είναι η αγαπημένη μου.

      Η συνταγή αυτή είναι παλιά και προτίμησα να την αφήσω έτσι όπως την είχα χωρίς να προσθέσω τίποτα παραπάνω. Μερικά πράγματα καλό είναι να μένουν ως έχουν.

      Καλό βράδυ Ζαμπία μου!

      Διαγραφή
  13. Μμμμ καροτοκέικ, φαινεται τόσο αφράτο!

    Καλό μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποσο ομορφο κεικ φαινεται!!??? Μακαρι να ειχα καροτα αλλα κυριως φουρνο που να δουλευει..θα το ειχα φτιαξει ηδη..Δε θα φτιαχτει ομως?? Παρτυ θα γινει!! Οι φωτος ολες καταπληκτικες!
    Φιλακια! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε λίστα με τις συνταγές που έχεις υπόψη σου και όταν φτιάξεις το φούρνο θα πάρει φωτιά από τα μαγειρέματα Εύη!
      χαχαχαα

      Να το δοκιμάσεις πάντως. Το έχουν φάει πολλοί και σε όλους έχει αρέσει!

      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Και πάντα λέω ότι δεν μπορείς να βρεις καλύτερο κέικ από το τελευταίο σου... Και πάντα με διαψεύδεις!
    Αγαπώ carrot cake, και το κάνω συχνά, καιρός να δοκιμάσω και καινούργια συνταγή!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι λοιπόν πάντα να σε διαψεύδω Χρύσα!!!!

      Αν θες δοκίμασε και το παλιό μου κέικ καρότου που είναι χωρίς αυγά και λιπαρά! Είναι και αυτό εξαιρετικό!!!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Μπορώ να πάρω το μισό κέικ και το φλυτζάνι με τις πατούσες? Σου αφήνω και μισό κέικ να μην έχεις παράπονο Χρυσαυγή... Σλούρπ σλούρπ και ξανασλούρπ και είμαι και σε διαίτα και πολύ βασανίζομαι! Καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαα
      Ελα Σοφία! Εχω κι άλλο ένα τέτοιο φλιτζάνι με σκύλο! Οπότε μπορείς να διαλέξεις τι σου αρέσει!!!

      Κι εγώ σε δίαιτα είμαι, μη νομίζεις και τα έχω δεί όλα!!
      Τι βάσανο κι αυτό!!!!!!!!!!!

      Καλημέρες!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Χρειάζεται να σχολιάσω το κέικ; Όχι εε;; Καλά!!! Σχολιάζω όμως τις -για μία ακόμα φορά- υπέροχες φωτογραφίες και εκείνο το γλυκό φλυτζάνι και το πιατάκι με τις πατούσες!!!
    Καλό μήνα Χρυσαυγή!!! Φιλιά:*

    Υ.Γ. Το κυριάρχο κόκκινο λόγω της εορτής στις 14; χεχεχεχεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως Δήμητρα!!
      Την φωτογράφιση αυτή την έχω κάνει δύο χρόνια πριν!!!!!!!!!!!!!!! Καμία σχέση με 14/2 !!!

      Η κούπα με τη γάτα και τις πατούσες της είναι η μια από τις δύο που έχω. Η άλλη είναι με σκύλο και κόκκαλα. Ήμουν σίγουρη ότι θα την παρατηρούσες. χεχεχε


      Άντε, καλό μας μήνα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Θα το φτιάξω σίγουρα, όντως πανεύκολη η συνταγή! Και τρελαίνομαι για κέικ καρότου, τρελαίνομαι λέμεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα !! Ωραίο το καρότο στο κέικ !! Μας δίνει γλύκα και χρώμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αυτα τα κεικ σου χρυσαυγη...ετσι φουσκωτα και λαχταριστα...καθε φορα που διαβαζω μια κεικοσυνταγη σου παιρνω κατευθειαν και ενα χαρτι διπλα να σημειωσω τι μου λειπει για να το παρω και το φτιαξω...Το κεικ σου σημερα αφρατο ,νοστιμο και χωρις μιξερ!!!!!!!!!!!!!τι αλλο να ζητησω...ολα τα χει!!!!!!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μόλις μπήκε στον φούρνο! Μοσχομυρίζει και είναι μόλις λίγα λεπτά! Ευχαριστούμε για την συνταγή! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα συμφωνήσω με την Μίνα για την πρώτη φωτογραφία!! όλες είναι ωραίες αλλά με αυτήν ... κολλάς στην οθόνη!!
    αγαπώ πολύ τα κέικ καρότου! πολύ.... γιάμι βρε παιδί μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαστε για "ανταλλαγές" οι δυο μας, Χρυσαυγή μου.
    Πανέμορφο κεϊκ, όπως πάντα άλλωστε. Έχεις γίνει ο "γκουρού' του είδους φίλη μου καλή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χωρις χτυπημα αλλα μονο ανακατεμα??? το πας πολυ καλα κ μια κ αγαπω καροτο, θα το κανω λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόλις την εκτύπωσα τη συνταγή. Θα το φτιάξω το απόγευμα :) Μήπως φάει η Δάειρα κανένα λαχανικό, γιατί αλλιώς δεν την βλέπω να βάζει στο στόμα της.
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΕ ΠΟΣΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΦΟΡΜΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΙΞΩ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΥΠΕΡΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΧΕΙΛΗΣΕΙ. ΑΝ ΒΑΛΩ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΛΕΥΡΙ ΜΕ ΠΟΣΗ ΜΠΕΙΚΙΝ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Βουλα!
      Το κεικ μπορειςνα το φτιαξεις σε μια μεγαλη φορμα κεικ με τρυπα στη μεση. Αν χρειαστεις πες μου να μετρησω την χωρητηκοτητα σε λιτρα της δικιας μου για να σου πω ακριβως.
      Αν το φτιαξεις με κανονικο αλευρι, βαλε ενα φακελακι μπεικιν, το οποιο γραφει οτι ειναι 20 γραμμαριων.
      Ελπιζω να βοηθησα.
      Για οτιδηποτε αλλο, εδω ειμαι.
      Καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
  27. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΧΘΕΣ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ
    ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπορω ν αντικαταστησω το καλαμποκελαιο με ελαιολαδο?ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. να ρωτησω κατι...το αλευρ δεν ειναι λιγο?το εκανα κ μου φανηκε πολυ νερουλο το μειγμα κ προσθεσα αλλο ενα φλυτζανι γιατι το φοβηθηκα εγινε ωραιο αλλα θελω να ξερω αν πρεπει να ειναι το μειγμα πιο παχυρευστο η οχι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγω το ανακάλυψα φέτος σήμερα θα το δοκιμάσω με κολοκυθα απλά τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απλή συνταγή και ωραία! Δεν πίστευα πως θα πετύχαινε τόσο... βγήκε τελικά αφράτο! Έβαλα κι εγώ τρίμματα καρύδας και αντί για ζάχαρη καστανή έβαλα καρύδας. Φούσκωσε το ίδιο. Το μόνο που μου λείπει είναι ένα γλάσο από πάνω που του πάει πολύ αλλά φυσικά αν γίνει κάτι τέτοιο θα θέλει άλλη φόρμα.

    Ευχαριστώ πολύ για την συνταγή! Θα την καθιερώσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άργησα να φτιάξω τη συνταγή σου όμως ποτέ δεν είναι αργά Χρυσαυγούλα μου!!! Χτες βγήκε από το φούρνο, σήμερα το πρωί πήραν τα τέκνα τα τελευταία κομμάτια στο σχολείο!!!! Πόσο εύκολη συνταγή χωρίς πολλά σκεύη και χωρίς μίξερ, οικονομική και κυρίως υγιεινή!!!! Μάλιστα το έφτιαξα με αλεύρι ολικής αλέσεως.
    Ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν τρώνε τα παιδιά μου λαχανικά και φρούτα χωρίς να τα κυνηγάω;;;; Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την σούπερ συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τέλειο το κέικ σου Χρυσαυγή!!!Πρόσθεσα καρύδια και σταφιδες και όποιοςτο έφαγε ξετρελάθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έψαχνα καιρό μια εύκολη και νόστιμη συνταγή σαν αυτή ,για να την κάνω με τξ παιδάκι μου !!!ευκολο και πολύ νόστιμο !!!αποθηκευτηκε και θα την ξανακάνουμε σύντομα !ευχαριστουμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αν δεν εχω χυμο πορτοκαλι μπορω να χρησιμοποιησω άλλο χυμο φρουτων η γαλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μόλις μπήκε στον φουρνο.. Και αρχιζει να φουσκωνει.. Μιαμ..
    Ανυπομονώ να το βγάλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο.ο άντρας μου μου είπε ότι θέλει να το ξεφουρνιζει μόνος.απλα το τελειότερο κέικ καρότου

      Διαγραφή
  37. Υπεροχο!!! Το εκανα με την κορη μου! Γρηγορα ευκολα και χωρις πολλα λερωματα! Απο γευση καταπληκτικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λίγο καθυστερημένη εγώ,αλλά....κάλλιο αργά παρά ποτέ!
    Το πιο εύκολο κεικ ever,όχι πολύ γλυκό,απλά τέλειο.!,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10