14 Νοεμβρίου 2011

Πράσινη σαλάτα με αβοκάντο, σκόρδο και cottage cheese

        


Οι επαγγελματίες που "τρώνε" τα ψωμάκια μας!!!

          Διαιτολόγος! Τείνει να γίνει σχεδόν αρχαίο επάγγελμα. Αντί αυτού, σήμερα το εν λόγω επάγγελμα, έχει αναβαθμιστεί σε αυτό του διατροφολόγου. Ο διατροφολόγος έχει γίνει τόσο must, όσο και ο προσωπικός μας ψυχολόγος. 






         Γιατί όμως διατροφολόγος και όχι διαιτολόγος? Γιατί, διατροφή και όχι δίαιτα? Μήπως είναι μόδα? Μήπως το θέμα είναι ψυχολογικό? Μήπως είναι πως θα το «πουλήσουμε» στον ίδιο μας τον εαυτό? Πως θα χρυσώσουμε δηλαδή το χάπι?



         Βέβαια διαφορά μεταξύ των δύο, υπάρχει και είναι ουσιαστική. Σκοπός του διατροφολόγου είναι, όχι να δώσει υγιεινή διατροφή για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, όπως ίσως ο διαιτολόγος, και όταν δούμε τη ζυγαριά να γράφει το επιθυμητό νούμερο, να το γιορτάσουμε με μία τούρτα σοκολάτας, αλλά να αλλάξει νοοτροπίες και τον τρόπο ζωής όσον αφορά αυτά που τρώμε, πόσο τρώμε και κάθε πότε τα τρώμε. 



          Προσωπικά, επειδή έχω φάει με το κουτάλι τις δίαιτες ή διατροφές, όπως θέλετε πείτε το, μόλις ακούω για περιορισμό οποιουδήποτε είδους όσον αφορά το φαγητό, τρελαίνομαι και θέλω να τα φάω όλα, τώρα!!! Μετά από σειρά ετών και έχοντας δοκιμάσει τα πάντα, κατέληξα εκεί που καταλήγουν τελικά οι περισσότεροι. Ότι το κλειδί βρίσκεται στο μυαλό μας!!! Ότι όταν «ράψει» κανείς το στόμα του τότε χάνει κιλά! Ότι όταν πραγματικά το θελήσουμε, μόνο τότε αδυνατίζουμε! Έτσι απλά!






         Σήμερα δίνω για τους φανατικούς της υγιεινής διατροφής μια υπέροχη σαλάτα. Μία σαλάτα που μπορεί να γίνει και πλήρες γεύμα. Πραγματικά είναι καταπληκτική και αν την φτιάξετε μην ξεχάσετε ότι το αποξηραμένο σκόρδο που αναγράφω στα υλικά, είναι απόλυτα must!! Μην το παραλείψετε γιατί κάνει τη διαφορά!!




ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΑΒΟΚΑΝΤΟ, ΣΚΟΡΔΟ ΚΑΙ COTTAGE CHEESE


Υλικά:


1) 2 μεγάλες γαλλικές σαλάτες συνολικού βάρους 400ων γραμμαρίων
2) 2 μέτρια αβοκάντο 420 γραμμάρια
3) 225 γραμμάρια cottage cheese
4) 2 γεμάτα κουταλάκια γλυκού σκόρδο αποξηραμένο
5) 100 ml ελαιόλαδο
6) 50 ml ξύδι
7) Αλάτι




Μέθοδος:


        Πλένουμε τις σαλάτες και τις κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια με τα χέρια.


Το βάρος τους πρέπει να είναι τώρα γύρω στα 350γραμμάρια. Μπορεί να φαίνεται πολύ σε ποσότητα η σαλάτα αλλά όταν ανακατευτεί με τα υπόλοιπα υλικά "χωνεύει" και κατακάθεται αμέσως μειώνοντας έτσι κατά πολύ τον όγκο της!  Βάζουμε τις τεμαχισμένες σαλάτες σε ένα πολύ μεγάλο μπολ.


        Στη συνέχεια καθαρίζουμε το αβοκάντο και το κόβουμε σε ζάρια. Το ρίχνουμε και αυτό στο μπολ με τη σαλάτα. Κατόπιν προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά, το λάδι, το ξύδι, το σκόρδο και το cottage cheese.


        Ανακατεύουμε τη σαλάτα πάρα πολύ καλά και σερβίρουμε αμέσως σε μια μεγάλη πιατέλα! Η σαλάτα αυτή τρώγεται αμέσως διότι καθώς μένει μαραίνεται το μαρόυλι.


Καλή επιτυχία!









3 σχόλια:

  1. η υγεια στο πιατο μας!! μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που την δοκίμασα!!!
    Σούπερ σαλάτα, πραγματικά πλήρες γεύμα!!
    Ωραίες πράσινες, δροσερές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H σαλάτα σου είναι απλά τέλεια Χρυσαυγή! Καλά έκανες και την ξαναέφτιαξες/παρουσίασες! (είδα που το έλεγες στο fb)

    Έχουν αλλάξει πολλά στο blog σου, με βασικό την φωτογραφία που την έχεις πάει σχεδόν σε επαγγελματικό επίπεδο!!!!!! Ειδικά την πρώτη φωτό, άνετα την φαντάζομαι σε ένα περιοδικό μαγειρικής.

    Μου αρέσει η ερμηνεία του διατροφολόγου που μας δίνεις. Η λέξη δίαιτα δεν μου αρέσει .. γιατί πιστεύω πως αν τρώμε απλά σωστά (χωρίς στερήσεις) αργά ή γρήγορα θα έρθουμε και στο σωστό μας βάρος. Όποιο και να είναι αυτό. Άλλωστε κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό σωματότυπο.

    Πολλές ευχές για έναν υπέροχο Φλεβάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή