1 Νοεμβρίου 2012

Κουνουπίδι κοκκινιστό







Τα όμορφα πράγματα όμορφα καίγονται!

          Μαγειρεύω πολύ καλά, μα καίω το φαγητό ακόμα καλύτερα. Μπορώ να σας πω δέκα διαφορετικές συνταγές για να κάψετε ολοσχερώς το φαγητό σας. Και ναι, διεκδικώ τον τίτλο της ειδικού. Τουλάχιστον τώρα που γράφω αυτές εδώ τις γραμμές. Στο μέλλον δεν ξέρω τι θα γίνει. Ισως (ελπίζω) να βάλω μυαλό




          Βάζω λοιπόν το φαγητό στη φωτιά και εξαφανίζομαι… Πλένω ρούχα, μιλάω στο τηλέφωνο, σιδερώνω, μπαίνω στο internet, βάζω ηλεκτρική σκούπα, και μετά από πολύ ώρα θυμάμαι ότι έχω και ένα φαγητό που βράζει. Συνήθως μου το υπενθυμίζει η άχαρη και απόκοσμη μυρωδιά του καμένου. Τρέχω από το δωμάτιο που βρίσκομαι στην κουζίνα, αντικρίζοντας τον καπνό να βγαίνει σαν μαύρο σύννεφο απ΄ το κλειστό καπάκι της κατσαρόλας. 

          Αν η ζημιά είναι μικρή και το φαγητό τελικά σωθεί, ξέρω πολύ καλά τι με περιμένει… Τα περιπαιχτικά σχόλια που θα δώσουν και θα πάρουν κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού. Όπως λένε οι κακές γλώσσες, οι φακές με σάλτσα μπάρμπεκιου, τα καπνιστά φασόλια και το κουνουπίδι στα κάρβουνα είναι οι σπεσιαλιτέ μου. Μα είναι κρίμα να αμαυρώνεται η πορεία μιας μαγείρισσας από 5, 6…9 ατυχή περιστατικά... 


          Το ποιο σκληρό απ΄ όλα όμως είναι η δημόσια διαπόμπευση. Αυτή που υπέστην ένα χρόνο πριν από την 5χρονη τότε Νεφέλη μου. Λίγο η τηλεόραση που έπαιζε, λίγο το τηλέφωνο που μίλησα παραπάνω, και το κοκκινιστό μου κουνουπίδι  έγινε παρανάλωμα του πυρός. Αφού η περίπτωση ήταν από τις μη αναστρέψιμες και το φαγητό (παραλίγο και η κατσαρόλα δηλαδή) πετάχτηκε στον κάδο, μάζεψα των ομματίων μου και πήγα στο μανάβικο για δεύτερη φορά μέσα στην ίδια μέρα, να αγοράσω το δεύτερο κουνουπίδι…. Τότε ήταν όπως λέμε που μαθαίνεις από μικρό και από τρελό την αλήθεια. Η Νεφέλη που μόνο τρελή δεν ήταν αλλά τα είχε δεκατέσσερα και είχε καταλάβει τι πακέτο είχε τραβήξει η δύσμοιρη μανούλα της, είπε (τραγουδιστά παρακαλώ...) στο μανάβη τον λόγο για τον οποίο βρισκόμασταν πάλι εκεί!!! «Η μαμά έκαψε το κουνουπίδι»!!!!! Κατόρθωμα για τη Νεφέλη, ντροπή για μένα
          Για τη σημερινή συνταγή θα χρειαστείτε ένα μεγάλο κουνουπίδι, 2-3 μεγάλες πατάτες και λίγη υπομονή, αφού όταν το φαγητό κοντεύει προς το τέλος, θα πρέπει να είστε πάνω απ΄την κατσαρόλα, για να μην σας "πιάσει". Είναι από τα φαγητά υψηλού κινδύνου για τις επιρρεπείς στα ολοκαυτώματα μαγείρισσες. Τον λόγο καθώς και τους τρόπους αποφυγής τους εξηγώ παρακάτω!


ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ 

Υλικά:

1)   Ένα μεγάλο κουνουπίδι περίπου στα 1500 γραμμάρια
2)   3-4 μέτριες ή μεγαλούτσικες πατάτες κομμένες κυδωνάτες
3)   2 μέτρια κρεμμύδια κομμένα σε λεπτά φετάκια
4)   1 φλιτζάνι χυμό ντομάτας
5)   1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
6)   2 νεροπότηρα νερό
7)   7-8 κλωνάρια σέλινο
8)   Αλάτι
9)   2 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη
10)Πιπέρι φρεσκοτριμμένο
11)Το χυμό από 2 ζουμερά λεμόνια
12) 1/3 κουταλάκι γλυκού κανέλα (δες στα tips στο τέλος)



Διαδικασία:

      Πλένουμε καλά το κουνουπίδι και αφαιρούμε από κάτω ορισμένα από τα φύλλα του, καθώς και το σκληρό κοτσάνι, χωρίς όμως να το τεμαχίσουμε και να κόψουμε το κουνουπίδι στη μέση. Θα το μαγειρέψουμε ολόκληρο! 


      Σε μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο να κάψει και σοτάρουμε σε αυτό το κρεμμύδι για 3-4 λεπτά μέχρι να γίνει διάφανο.

     Κατόπιν τοποθετούμε στο κέντρο της κατσαρόλας ολόκληρο το κουνουπίδι, με το κοτσάνι προς τα κάτω και τις φουντίτσες προς τα πάνω. Στη συνέχεια προσθέτουμε όλα σχεδόν τα υλικά. Τις πατάτες γύρω – γύρω, το σέλινο, το ντοματοχυμό, το αλάτι, τη ζάχαρη, την κανέλα (αν την χρησιμοποιήσουμε) και τα 2 νεροπότηρα με νερό. Βάζουμε το καπάκι στην κατσαρόλα έτσι ώστε να αφήνει μια χαραμάδα για να φεύγουν οι ατμοί και βράζουμε για περίπου μία ώρα το φαγητό μας σε μέτρια θερμοκρασία. 



     Τη διάρκεια που το φαγητό μας βράζει, γέρνουμε κατά διαστήματα την κατσαρόλα έτσι ώστε να εμφανιστεί η σάλτσα στο πλάι και με ένα κουτάλι παίρνουμε λίγη λίγη από αυτήν και «λούζουμε» το κουνουπίδι.

      Προς το τέλος πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή γιατί καθώς το νερό θα έχει λιγοστέψει, υπάρχει ο κίνδυνος το φαγητό μας να κολλήσει, αφού τα κρεμμύδια είναι στον πάτο της κατσαρόλας. Στο τέλος δηλαδή πρέπει να είμαστε από πάνω από το φαγητό. 

       Το κουνουπίδι είναι έτοιμο όταν έχει μαλακώσει απόλυτα και έχει πιεί όλα του τα υγρά, μένοντας μόνο με το λάδι. Τότε προσθέτουμε το χυμό του λεμονιού και αφήνουμε για άλλο ένα με δύο λεπτά το φαγητό μας επάνω στη φωτιά. 

      Αποσύρουμε κατόπιν από το μάτι της κουζίνας, ρίχνουμε φρεσκοτριμμένο πιπέρι και σερβίρουμε μόλις έρθει το φαγητό σε θερμοκρασία δωματίου. Αυτό όπως και τα υπόλοιπα λαδερά φαγητά τρώγονται καλύτερα όταν είναι χλιαρά που οι γεύσεις έχουν δέσει.

Καλή επιτυχία!! 



Tips: 

1) Το σέλινο καλό είναι να μην το παραλείψετε. Ακόμα και αν δεν το τρώτε, να το βάλετε στο φαγητό σας γιατί σταματάει κατά μεγάλο βαθμό την άσχημη μυρωδιά που έχει το κουνουπίδι κατά το μαγείρεμα. Αν δεν το συμπαθείτε, απλά στο τέλος το αφαιρείτε απ΄ την κατσαρόλα. 

2)  Σε πολλές περιοχές φτιάχνουν το κουνουπίδι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά προσθέτοντας μέσα και λίγη τριμμένη κανέλα. Η γιαγιά μου συγκεκριμένα το έφτιαχνε με κανέλα αλλά η μητέρα μου διαφοροποιήθηκε και το έφτιαχνε πάντα με τον τρόπο που το παρουσιάζω σήμερα χωρίς να χρησιμοποιεί αυτό το μπαχαρικό στο κουνουπίδι. Η κανέλα ωστόσο ταιράζει πολύ και σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε μπορείτε να βάλετε μισό κουταλάκι του γλυκού ίσως και λίγο λιγότερο για αρχή (περίπου 1/3 κουταλάκι γλυκού) στη φάση που προσθέτετε όλα τα υλικά μέσα στην κατσαρόλα. 











 

32 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλημέρα!!με έκανες να γελάσω πολύ σήμερα
    Δεν είμαι η μόνη που έχω κάψει φακές ας όψονται τα μαθηματικά κι ο Όμηρος όταν βοηθούσα την κόρη μου στα μαθητικά της χρόνια.
    Όμως οι εμπειρίες αυτές μένουν μα μια γλυκιά ανάμνηση!!
    Το κουνουπίδι σου είναι αγαπημένο φαγητό του συζύγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ξανθή και καλό μήνα!! Γέλασες ε?? Τι να πω? Την αλήθεια λέω η καψερή!!! Μπουρλότο!!! Πλάκα πλάκα, δεν θέλει και πολύ για να καεί ένα φαγητό.

      Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι εμπειρίες αυτές μένουν σαν αναμνήσεις όμορφες στο μυαλό μας... Για να μην βαριόμαστε την τελειότητα στην οποία κινούμαστε... χαχαχαα

      Διαγραφή
  2. Σαν να ήσουν στο σπίτι μου χθες το βράδυ...μου φαίνεται, Χρυσαυγή μου :-)))
    Εγώ απλώς έβαλα και ένα μεγάλο ξύλο κανέλλας και 3-4 κόκκους μπαχάρι.
    Καλημέρες πολλές καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!! Αλήθεια ε? Κι εσύ κουνουπίδι?
      Λοιπόν, την κανέλα θα πω ότι την φοβάμαι λίγο στο φαγητό αυτό. Τα μπαχάρια όμως πιστεύω ότι ταιριάζουν πολύ!

      Καλό σου μήνα Πηνελοπάρα μου!

      Διαγραφή
  3. ΑΑΑΑ!!! Πολύ vegetarian σε βρίσκω σήμερα και μόλις ψώνησα κουνουπιδάκι από τη λαική!
    Καλημέρα Χρυσαυγή μου και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κάνω κάτι και ποιο χορτοφαγικό γιατί όλο κρέατα και σοκολάτες πλασάρουμε... Δεν είναι έτσι η ζωή. Σκοπός είναι να δείχνουμε ότι τρώμε.

      Καλό σου μήνα Πέπη μου!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα Χρυσαυγή μου!
    Αχ αυτά τα βλασταράκια μας έχουν την τάση να μας "δίνουν" κανονικά όταν δεν πρέπει!!
    Ένα φαγάκι πρέπει να το καίμε που και που έτσι για να πέφτει λίγο η αυτοπεποίθησή μας και μετά να προσπαθούμε ακόμα περισσότερο! Εμένα ειδικότης μου είναι οι φακές και η φάβα!!
    Το συγκεκριμένο φαγάκι το έφτιαχνε συχνά η μαμά μου και το έχω αγαπήσει από μικρή! Θέλω μάλιστα να το φτιάξω, αλλά αναρωτιέμαι αν θα το φάει η σουσουράδα μας!
    Το σέλινο είναι πράγματι απαραίτητο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Ερμιόνη μου..
      Όταν έχεις τους μικρούς "ρουφιάνους" στο σπίτι, είσαι σίγουρη ότι τα πάντα θα μεταφερθούν παντού και πάντα!! χαχαχα

      Το συγκεκριμένο φαγητό και εμένα η μητέρα μου το έφτιαχνε όταν ήμουν μικρή. Μάλιστα δικιά της είναι η συνταγή, την οποία αναπαράγω κι εγώ μέχρι σήμερα. Φτιάξ΄ το. Τόλμησέ το. Η μικρή σουσουράδα μπορεί και να σε εκπλήξει!!

      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Γιατί έχω την εντύπωση ότι όταν 'καίγονται' λίγο τα φαγητά έχουν πιο ωραία γεύση;;;;Οχι κάρβουνο απλά ΄ν΄αρπάξουν λίγο,το έχω πάθει ουκ ολίγες φορές.Το κουνουπίδι έτσι με σάλτσα ήταν το αγαπημένο του πατέρα μου απο τότε που τον έχασα όμως δεν το ξαναέφτιαξα.
    Να είσαι καλά καλό μήνα Χρυσαυγή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό ισχύει. Το λίγο κάψιμο επιτρέπεται. Το κάρβουνο όχι!!!

      Ροδάνθη μου κι εγώ το έχω μάθει από τη μαμά μου που το έφτιαχνε από την παιδική μου ηλικία.

      Ροδάνθη μου σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!

      Καλό μήνα εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για κουνουπίδι, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ κοκκινιστό.
    Πράγματι το σέλινο χρειάζεται, κι εγώ βάζω όπωσδήποτε όταν το μαγειρεύω.
    Έχω κάψει φακές και κοκκινιστο άπειρες φορές. Σε καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοτούλα, αν τρελαίνεσαι για το κουνουπίδι, τότε δεν δίνω ούτε μία περίπτωση να μην το λατρέψεις το συγκεκριμένο. Το κοκκινιστό (σε αντίθεση με το άσπρο που το τρώμε ως συνοδευτική σαλάτα) είναι ένα πλήρες γεύμα, το οποίο δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να το συνοδεύσει.

      Κοκκινιστό ακόμα δεν έχω κάψει... που θα μου πάει όμως!! χαχαχα

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χα,χα,χα,χα! Τί απολαυστική περιγραφή ήταν αυτή! Εμένα η μυρωδιά από το κουνουπίδι μου αρέσει! Το μαγειρεύω συχνά, οπότε σίγουρα θα δοκιμάσω και τη δική σου συνταγή!
    Καλό μήνα και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπερ-ευχαριστώ Selcouth !!

      θα καίω ποιο συχνά φαγητά να σας τα γράφω να γελάτε!!
      χαχαχααα

      Αν δοκιμάσεις τη συνταγή μου, πες μου εντυπώσεις σε παρακαλώ. Θα χαρώ!!

      Φιλιά πολλά!! Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  8. Αλήθεια είναι Χρυσαυγή μου πως το φαγητό θέλει αγάπη και κανάκεμα,,χάδι σωφροσύνης και επιμέλειας..Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η μητέρα μου,η οποία υποστηρίζει ότι όταν μαγειρεύω πρέπει να κάνω παρέα στην κατσαρόλα γιατί ..λέει δεν της αρέσει η μοναξιά.Ίσως έχει δίκιο μα όταν η σημερινή νοικοκυρά πολιορκείται από χιλιάδες υποχρεώσεις στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθει άμεσα,όταν ο αμείλικτος χρόνος ρολάρει και εμείς από πίσω τρέχουμε μπας και προλάβουμε να αρπάξουμε την ουρά του,όταν πολλοί άνθρωποι περιμένουν από.. έναν,τότε βλέπουμε τα επακόλουθα!Δεν πειράζει Χρυσαυγή μου,όλα τα συμβάντα πρέπει να τα βιώνουμε με μία νότα χιούμορ,κάτι που φυσικά κάνεις και εσύ και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία!!!
    Το κοκκινιστό κουνουπίδι είναι αλήθεια στη βόρεια Ελλάδα δεν το συνηθίζουμε.Απλά το βράζουμε σαν σαλάτα με μπόλικο λεμόνι και λάδι.Νομίζω ότι η δική σου ενδιαφέρουσα εκδοχή είναι το κουνουπίδι -καπαμάς,συνταγή που πριν καιρό έπεσε στα χέρια μου και μου είχε κάνει εντύπωση,σκεπτόμενη για τους άλλους πιθανούς τρόπους μαγειρικής αυτού του εξαιρετικά υγιεινού λαχανικού.Η προσθήκη του σέλινου μοιάζει να προσδίδει κάτι το ιδιαίτερο στη γεύση ενώ το άμυλο της πατάτας μελώνει το νόστιμο ζουμάκι του.
    Χρυσαυγή μου πάντα παρουσιάζεις τις συνταγές με τον δικό σου μοναδικό τρόπο!!Ακόμα και οι πιο συνηθισμένες,στα χέρια σου,στα γραπτά σου,στις ξεχωριστές εικόνες σου αποκτούν άλλη υπόσταση και μοιάζουν απαράμιλλες!Στο μωσαϊκό των άπειρων αναρτήσεων η μονογραφή σου ξεχωρίζει.Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Φωτεινή μου η κατσαρόλα εμένα με εκδικήθηκε. Η μητέρα σου έχει απόλυτο δίκιο. Όταν τη γεμίζω και την παρατάω στο έλεός της, τότε είναι λογικό να με εκδικηθεί. Παρέα δεν της κάνω σχεδόν ποτέ.

      Το ξέρω ότι στη Βόρειο Ελλάδα δεν το συνηθίζετε κατ΄ αυτό τον τρόπο μαγειρεμένο. Το ξέρω από τα πεθερικά μου που είναι Θεσσαλονικείς. Πρώτη φορά σε εμένα το έφαγαν κοκκινιστό.

      Τέλος θα σταθώ στα τελευταία σου, όπως πάντα πολύ κολακευτικά σχόλια περί συνιθισμένων συνταγών που όμως τις παρουσιάζω με ξεχωριστό τρόπο. Και ποιο συγκεκριμένα για τις συνηθισμένες συνταγές θα πω ότι σκοπός μου είναι να μαγειρεύω τα πάντα (όσα μπορώ να φάω δηλαδή) και να μην ξεχωρίζω τις συνταγές σε πρώτης και δεύτερης κατηγορίας. Όλα χρειάζονται. Και τα μοντέρνα και τα παραδοσιακά, και τα εύκολα και τα δύσκολα, και τα κρέατα άλλα και τα λαδερά. Και αυτό γιατί δεν θέλω να το παίξω ούτε ψαγμένη παραπάνω απ΄ ότι είμαι, ούτε γκουρμέ. Θέλω ο αναγνώστης που μπαίνει εδώ να μπορεί να φτιάξει τα πάντα και να δει όσο περισσότερες επιλογές μπορεί. Αλλωστε έχω και φίλους που είναι χορτοφάγοι αποκλειστικά... Δηλαδή με αυτούς τι γίνεται?? Δεν μπορούμε να ζήσουμε μόνο με cup cakes και φιλέτα!!

      Σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για τα όμορφα κολακευτικά σου σχόλια. Θέλω όποιος μπαίνει εδώ μέσα να διασκεδάζει και να χαμογελά. Αν το πετυχαίνω αυτό είμαι πολύ χαρούμενη!!

      Φιλιά πολλά Φωτεινή μου! Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  9. Τέτοια ατυχήματα η καθεμιά μας θα είχε να διηγηθεί πολλά κι μην έχουμε από μια Νεφέλη που τα βλέπει όλα και τα μαρτυράει!
    Μα απ΄ό τι βλέπω, το δεύτερο σου έγινε υπέροχο, καλομαγειρευμένο και πολύ προσεγμένο. Μπράβο, Χρυσαυγή μου!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, δυστυχώς αυτό το κουνουπίδι που βλέπεις δεν είναι το δεύτερο που φτιάχνω, αλλά το εκατοστό. Το τρώμε πολύ συχνά και αν και δίνω τις παραπανω συμβουλές πως να αποφύγετε να σας "πιάσει" στην κατσαρόλα, σχεδόν ποτέ δεν τις τηρώ, με αποτέλεσμα να το έχω κάψει ούκ ολίγες φορές!!!

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!

      Καλό σου μήνα!!

      Διαγραφή
  10. Χρυσαυγή μου και μεις κουνουπίδι φάγαμε σήμερα αλλά στο φούρνο και με τελείως διαφορετική συνταγή!Το χει η μέρα φαίνεται χαχα!!!Όσο για τα ατυχήματα που αναφέρεις άσε ...και σε ποιον δεν έχει συμβεί!!!
    Πάρα πολύ ωραίο το φαγητό σου, προσωπικά λατρεύω το σέλινο και συμφωνώ πως καλό θα είναι να μην το παραλείψουμε, δείνει φοβερή γεύση στο φαγητό!!!
    Καλό μήνα, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φούρνο????? Δεν το έχω δει ποτέ έτσι!! Πολύ με ενδιαφέρει Ελένη μου. Αν θέλεις βάλ΄το καμία φορά στο μπλόγκ σου!!

      Φιλιά και καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  11. Χεχεχε πώς σε καταλαβαίνω Χρυσαυγή! Εγώ πάντα καίω φαγητά που είναι στο φούρνο. Δεν ξέρω τί συμβαίνει, πάντα υπολογίζω λάθος το χρόνο και ξαφνικά μυρίζω καμμένο.
    Το κουνουπίδι μ' αρέσει πολύ και δεν το έχω φτιάξει ποτέ έτσι. Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φούρνο έχω κάψει και εγώ φαγητό, αλλά μια - δύο φορές... Βλέπε τη σελίδα με τις μεγάλες στιγμές μαγειρικής που έχω κάψει τα πρώτα μου γεμιστά!!!! χαχαχα Συνίθως όμως σε εμένα "παίζει" η κατσαρόλα!! Εκεί είμαι ποιο επιρεπής στα ολοκαυτώματα!!

      Φιλιά πολλά! Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  12. Χρυσαυγή μου δεν έχω κάψει φαγητό ποτέ μου! Και θα σου εξηγήσω όμως γιατί. πρόκειται περι ψυχολογικού τραύματος. η μαμα μου όταν ημουν μικρούλα είχε το συνήθειο να μαγειρεύει φασολάδα αποβραδίς. Το έβαζε στο πάρα πολύ χαμηλό και την άφηνε για όλο το βράδυ. ενα βράδυ λοιπόν, δεν ξέρω τι έκανε λάθος, προφανώς δεν άφησε την φωτιά και τόσο χαμηλά, ξυπνήσαμε μέσα στις αναφυλαξίες και τους καπνούς, είχε πάρει φωτιά η κουζίνα και εμείς κοντέψαμε ν ακαούμε σαν τα ποντίκια! Γλυτώσαμε απο του χάρου τα δόντια και απο τότε bye bye νυχτερινά σιγανομαγειρέματα (thank God)! Γενικά έχω άγχος απο τότε μη καεί το φαγητό και προσέχω πολύ.
    Το κουνουπιδάκι σου το λατρεύω, είμαι γνωστή κουνουπιδολάτρης!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστέ μου!! Συνταρακτικό αυτό που μου λες!! Φυσικό είναι με τέτοια τραυματική εμπειρία να έχεις το νου σου συνεχώς και να σου γίνεται έμμονη ιδέα το φαγητό.

      Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω μαγειρέψει φαγητό και να κοιμάμαι. Ξέρω ότι το κάνουν αλλά εγώ δεν μπορώ σε καμμία περίπτωση να ησυχάσω και να κοιμηθώ. Επίσης δεν μπορώ να βάλω το φαγητό να μαγειρεύεται και να φύγω από το σπίτι να πάω για ψώνια ή για μπάνιο στη θάλασσα, όπως πχ κάνει η μητέρα μου στο Κιάτο. Παρόλα αυτά το καίω το φαγητό ούσα μες το σπίτι.

      Πάντως η εμπειρία που ζήσατε είναι πολύ μακάβρια και τρομαχτική. Είχατε μεγαλη τύχη που γλυτώσατε από τέτοια φωτιά!!

      Σε φιλώ γλυκά !! Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  13. Λατρεμένο κουνουπίδι και τέλεια μαγειρεμένο Χρυσαυγή μου!!! Αλλά μη σκας... μόλις εχθές κι εγώ έκαψα μια μικρή, τόση δα μικρή και ανυπεράσπιστη πίτσα!!! Η δε αθεόφοβη μεγάλη μου ανιψιά όταν γύρισε από το σχολείο και την είδε, είπε το αμίμητο... "έφτιαξες καπνιστή πίτσα;;;;;;;;" χαχαχα
    Τέλος πάντων, αυτά συμβαίνουν ...μην πτοείσαι!!!!
    Φιλάκια και καλό σας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά γέλασα πολύ με τις φακές με σάλτσα μπάρμπεκιου!!!
    Και το κουνουπιδάκι μας αρέσει!
    Βλέπω από πάνω τι γράφετε και ούτε εγώ μπορώ να αφήσω την κουζίνα και να φύγω! Απορώ πώς το κάνουν, δεν αγχώνονται; Εδώ τα καίμε όταν είμαστε εκεί..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Κουνουπιδάκι μου, κουνουπιδάκι μου
    είσαι ωραίο πολύ,
    κουνουπιδάκι μου, κουνουπιδάκι μου
    σε αγαπάω πολύ!"
    Το άνωθεν τραγουδιέται κατά το "Τενεκεδούπολη, τενεκεδούπολη"
    την ώρα που η Χρυσαγούλα το μαγειρεύει,
    κι εσύ το μπουκώνεσαι!
    Και πες του κυρίου συζύγου σου "να λείπουν τα σχόλια, έτσι;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ μπράβο βρε Χρυσαυγή μου με έκανες και γέλασα πρωί πρωί. Το άτιμο το κουνουπίδι καίγεται και εύκολα!
    Μα τι θα ήταν οι μαγείρισσες αν δεν έκαιγαν και κάτι; Τα λάθη είναι οι εμπειρία μας, λέω εγώ!! Άσε που έτσι προκύπτουν και ωραίες συνταγές που και που... χαχα.
    Αγαπημένο το κοκκινιστό κουνουπίδι και μιας και μου το θύμισες, θα το φτιάξω σύντομα!
    Φιλιά κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσαυγή εγώ το κουνουπίδι δεν το έτρωγα ποτέ,δεν ξέρω, μου φαινόταν παράξενο που ήταν άσπρο!Αλλά πριν καιρό δοκίμασα, οπότε πια και το δικό σου φαγητό άνετε θα το δοκίμαζα κ ξέρω ότι θα μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλα αυτο με το κάψιμο ειδικά τωρα με τα 2 παιδια, τι ν απω ομοιπάθούσα,
    Εχω φαει παρόμοιο πιάτο σε μια φίλη, γενικά δε τρελένομαι για κουνουθπίδι αυτο όμως το λάτρεψα αξιζει τον κόπο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από τα αγαπημένα μου φαγητά! Χτες το έκανα! Μόνο που δεν βάζω πατάτες. Θα δοκιμάσω μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εεε!! όλοι έχουμε κάψει και κάτι βρε Χρυσαυγή, δεν είναι και για σκότωμα!!
    Το κουνουπίδι δεν το έχω φτιάξει ποτέ ολόκληρο, αλλά βολεύει μου φαίνεται.
    Πριν λίγες μέρες έφτιαξα κουνουπίδι καπαμά με πράσο κι ο σύζυγος το λάτρεψε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10