2 Δεκεμβρίου 2012

Τα μπισκότα του Αη Βασίλη στόλισαν το δέντρο μας



            

             Πριν από λίγο καιρό είδα σε ένα τεύχος του περιοδικού «Γλυκιές Ιστορίες» μια συνταγή για χρωματιστά μπισκοτένια μπαστουνάκια του Αη Βασίλη. Αμέσως σκέφτηκα: «Να με τι θα στολίσουμε φέτος το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας»!!!!!   


             Πάντα μου άρεσαν τα εναλλακτικά στολίδια στα δέντρα. Αυτά που ξεφεύγουν από τις συντηριτικές μπάλες και τα καθωσπρέπει χρυσοποίκιλτα αγγελάκια και αστέρια.  Εχω δει τα ποιο απίθανα στολίδια σε χριστουγενιάτικα δέντρα, μέχρι και χαρτί υγείας... (ασχολίαστο) και για το λόγο αυτό είναι κρίμα να περιοριζόμαστε κάθε χρόνο στα ίδια και τα ίδια. Σκέφτομαι ότι χωρίς να ξοδέψουμε χρήματα μπορούμε να αλλάζουμε κάθε χρόνο το στολισμό του δέντρου μας με υλικά που μπορούμε να βρούμε γύρω μας. Όρεξη να έχουμε και φαντασία! 

            Φέτος είναι η χρονιά του μπισκότου. Πήρα αλεύρι, βούτυρο, ζάχαρη, 3 αυγουλάκια, ελάχιστο γάλα, λίγο μπέικιν και  έτοιμη η ζύμη! Το κόστος του γλυκού ασήμαντο.  Υλικά που όλοι έχουμε στα σπίτια μας. Το μόνο που ίσως πρέπει να προμηθευτείτε είναι τα χρώματα ζαχαροπλαστικής που εύκολα θα βρείτε στα σούπερ μάρκετ. 

            Έχρησα τη Νεφέλη ξωτικό – βοηθό του Αη Βασίλη και αρχίσαμε την παραγωγή. Βγήκαν αρκετές λαμαρίνες μιας και τα μπαστουνάκια πιάνουν χώρο στο ταψί. Ήταν διασκεδαστική η διαδικασία και το αποτέλεσμα πολύ χαρούμενο. Σίγουρα τα μπισκότα αυτά δεν είναι τα συγκλονιστικότερα που έχω φάει στη ζωή μου. Είναι μεν εύγευστα, αλλά  όχι κάτι το πολύ ξεχωριστό, ώσε να τα εξυμνώ μέχρι αύριο. Φανταστείτε ότι τρώτε τα κλασσικά κουλουράκια βουτύρου.
 
           Η χάρη τους βρίσκεται  στην εμφάνιση!!  Αξίζει να τα φτιάξετε μόνο και μόνο για να χαρούν τα παιδιά τις μέρες των Χριστουγέννων και να μυρίσει το σπίτι όμορφα. Δεν θα σας κοστίσει τίποτα πέρα από χρόνο, αλλά θα ανταμειφθείτε από τα χαμόγελα στα παιδικά μουτράκια. Στολίστε με αυτά το έλατό σας και όσοι το δουν θα ξετρελλαθούν. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όποιος περνάει από το δέντρο μπορεί να τσιμπάει και από ένα τις ώρες της λιγούρας. Η μία δόση, βγάζει δεν βγάζει τις γιορτές.

Καλό μήνα!!!! Καλό χειμώνα!!
Enjoy!! 

Τα μπισκότα πριν το φούρνο

Οι χρωματιστές μπάλες ζύμης, έτοιμες να γίνουν μπαστουνάκια.

ΜΠΙΣΚΟΤΕΝΙΑ ΜΠΑΣΤΟΥΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ

Υλικά για 1 κιλό περίπου: 

     1) 660 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
     2) 250 γραμμάρια βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου, τεμαχισμένο σε μικρά κομμάτια
     3) 150 γραμμάρια ζάχαρη άχνη
     4) 3 αυγά μεσαίου μεγέθους
     5) 70 γρμμάρια φρέσκο γάλα πλήρες
     6) 15 γραμμάρια μπέικιν πάουντερ
     7) Κόκκινο και πράσινο χρώμα ζαχαροπλαστικής



      Διαδικασία: 

                Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί, εκτός από τα χρώματα ζαχαροπλαστικής, και τα ζυμώνουμε με τα χέρια μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές ζυμάρι.  Η ίδια διαδικασία μπορεί να γίνει και στο μύξερ για μεγαλύτερη ευκολία. Θυμιθείτε μόνο να βάλετε το γάντζο που είναι απαραίτητος για να αναδευτεί σωστά η ζύμη.

                Κάνουμε τη ζύμη μπάλα, την καλύπτουμε με διάφανη μεμβράνη και την βάζουμε για 45 λεπτά στο ψυγείο, έτσι ώστε να σφίξει και να πλάθεται εύκολα. Μετά το πέρας του 45λεπτου, βγάζουμε τη ζύμη απ΄ το ψυγείο και τη χωρίζουμε σε 3 ίσα μέρη, που τα τοποθετούμε σε 3 διαφορετικά μπολάκια. Το ένα κομμάτι το αφήνουμε όπως είναι, στο άλλο ρίχνουμε μερικές σταγόνες κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής και στο τρίτο ρίχνουμε πράσινο. Αν δεν έχουμε πράσινο χρώμα τότε ρίχνουμε λίγο μπλέ και λίγο κίτρινο, τα οποία μας δίνουν πράσινο. Ζυμώνουμε με τα χέρια μας καλά την κάθε μπάλα ζύμης, έτσι ώστε να χρωματιστεί ομοιόμορφα. Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο ακόμα χρώμα και ξαναζυμώνουμε μέχρι να έχει η ζύμη μας το επιθυμιτό χρωματικό αποτέλεσμα.

                Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160-170 βαθμούς στο αερόθερμο.  Στρώνουμε πάνω στη λαμαρίνα του φούρνου μια λαδόκολλα.  Κόβουμε μικρά κομματάκια από κάθε ζύμη και τα πλάθουμε σε λεπτά μακρόστενα φιτίλια ίσιου μήκους και φάρδους. 

                Τοποθετούμε ανά δύο τα φιτίλια, το ένα δίπλα στο άλλο και τα στριφογυρίζουμε φτιάχνοντας δίχρωμα μπαστουνάκια. Γυρνάμε λίγο την ακρούλα από κάθε μπαστουνάκι, ώστε να γίνουν σαν μαγκούρες. Συνεχίζουμε φτιάχνοντας και άλλα μπαστουνάκια με την υπόλοιπη ζύμη. 

                Τα βάζουμε στη λαμαρίνα και τα ψήνουμε για 15-20 λεπτά. Καταλαβαίνουμε ότι τα μπισκότα έχουν ψηθεί όταν ξεκολλούν εύκολα από τη λαδόκολλα.

Καλή διασκέδαση!!!
 





Tip:
      Αφήνουμε να κρυώσουν καλά τα μπισκότα και  στολίζουμε με αυτά το χριστουγενιάτικο δέντρο. Επίσης μπορούμε να βάλουμε μερικά μέσα σε καλάθια που θα φτιάξουμε εμείς με χειροποίητα μικροδωράκια για τις ημέρες των εορτών.

51 σχόλια:

  1. Χρυσαυγή μου δεν υπάρχουν πολυτιμότερες στιγμές από αυτές που μοιραζόμαστε με τα παιδιά μας!!Ιδιαίτερα σε γιορτινές μέρες που το κλίμα επιβάλλεται να είναι χαρούμενο,λαμπρό,αισιόδοξο και πασπαλισμένο με μπόλικη αγάπη και σπιτική φροντίδα.
    Φρόντισες με το μεράκι και την καλαισθησία που σε διακρίνει να κάνεις κάτι το ξεχωριστό για τις οικογενειακές σας γιορτές..κάτι που με πολλή αγάπη,νοσταλγία και όμορφα συναισθήματα θα φέρνουν οι κορούλες σου στο μυαλό τους,μετά από λίγο καιρό.Όταν πια θα έχουν μεγαλώσει και θα αναπολούν τις πολύτιμες σαν θησαυρό αναμνήσεις τους, σχετικά με τις ακουμαντάριστες απόπειρες τους στη κουζίνα του σπιτιού να σκαρώσουν χρωματιστά,γιορτινά κουλουράκια,τις απίθανες μυρωδιές που σημάδεψαν το υποσυνείδητό τους,τις όμορφες εικόνες του των αλευρωμένων χεριών και της σκανδαλιάρικης διάθεσής τους να αλευρομπουγιελώσουν την μαμά,τα πολύχρωμα,σαν ζαχαρωτά κουλουράκια να κρέμωνται με αξιοθαύμαστη ισορροπία στις πράσινες,χιονοπασπαλισμένες πευκοβελόνες του δέντρου,το αστείρευτο κέφι και την ασταμάτητη ενέργεια,την παιδική ενέργεια που καθηλώνει τους μεγάλους και ενθρονίζει στο πρόσωπό τους ένα μόνιμο χαμόγελο!
    Πολύτιμες στιγμές Χρυσαυγή μου,ανεκτίμητος θησαυρός,η καρδιά πλημμυρισμένη από οικογενειακή ευτυχία,στιγμές που θέλεις να επαναλαμβάνονται πιο συχνά,αλλά η ζωή ξέρει..!τις κρατά πιο μακρινές για να είναι πιο ακριβές.
    Καλό μήνα γλυκειά μου Χρυσαυγή,με το καλό να υποδεχτείς τη χαρά των γιορτών στο σπιτικό σας!Φιλιά πολλά,πολλά αλλά και γιορτινά-έστω και αν είναι νωρίς-σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φωτεινή, ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου! Πάντα είναι ευπρόσδεκτα και τα διαβάζω με ένα χαμόγελο στα χείλη.

      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές.. προς το παρόν έχουμε υποδεχθεί αντί για τη χαρά των γιορτών, τις ιώσεις που έχουν στην κυριολεξία μαστιγώσει το σπίτι μας...

      Ελπίζω όλα να είναι περαστικά!!
      Σε φιλώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Μα τί υπέροχα μπαστουνάκια είναι αυτά και τί όμορφα χρώματα Χρυσαυγή μου!!!! Μπράβο σε σένα και στο πολύ γλυκό ξωτικούλι σου, τη Νεφέλη! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες για το δέντρο κι εμείς φέτος το στολίσαμε αλλιώς προσθέτοντας μερικά υφασμάτινα χειροποίητα στολίδια!
    Να είστε καλά και του χρόνου!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χειροποίητα στολίδια είναι η αδυναμία μου. Από ότι υλικά, κάθε είδους, κάθε σχεδίου. Αλλο πράγμα είναι να έχεις φτιάξει μόνος σου τα στολίδια και άλλο να τα έχεις αγοράσει έτοιμα.

      Είναι κάτι σαν το χειροποίητο φαγητό!

      Και του χρόνου Κική μου και σε σας..
      Θα θελα να μας έδειχνες και τα δικά σας στολίδια...

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και του χρόνου να είστε καλά προσπάθησα να σου γράψω στην προηγούμενη ανάρτηση σου αλλά κάτι έπαθε το pc μου.Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου-η τούρτα σας έγινε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάντια, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ και μόνο που το λες.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Χρυσαυγή!
    Πολύ όμορφα είναι αλλά επειδή βαριέμαι το στόλισμα και βάζω μόνο φωτάκια στο μπαλκόνι, μου στέλνεις σε παρακαλώ το καλαθάκι με τα μπαστουνάκια???
    Ευχαριστώ!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποπτεύομαι ότι δεν θέλεις τα μπαστουνάκια για στολισμό, αλλά για να τα φας..... Σε βλέπω ύποπτη...

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσουν έτσι χρωματιστά που είναι! Αλλά σίγουρα θα τα έτρωγα πριν τα κρεμάσω στο δέντρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς φάγαμε μερικά, αλλά όχι όλα γιατί βγήκαν πραγματικά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο βρε Χρυσαυγή μου, μού έφτιαξες την Κυριακή μ' αυτά τα ωραία μπαστουνάκια. Λοιπόν, θα τα κάνω, και θα στολίσω όπως είπες τα μικροδωράκια για τους φίλους. Πολλά ευχαριστώ και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Μαρθούλα !! Αν τα φτιάξεις, στείλε καμιά φωτό! Θα χαρώ!!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χρυσαυγή μου τέλεια τα μπαστουνάκια σου!!!!!
    Οι κουκλίτσες σου θα καταευχαριστήθηκαν σίγουρα!!!!!!!!
    Καλές γιορτές με υγεία και χαμόγελα!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου πάντα με τον καλό λόγο...
      Τα ευχαριστηθήκαμε όλοι. Ακόμα και της μητέρας μου άρεσαν πολύ!!

      Καλές γιορτές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χρυσαυγή μου είναι πολύ όμορφες αυτές οι στιγμές, φαντάζομαι χαρά η Νεφέλη.Θα φτιάξω και γω με τη μικρή εντός των ημερών!!!Πανέμορφα σας έγιναν και του χρόνου με υγεία!!!Καλές γιορτές να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου και του χρόνου! Μακάρι να τα φτιάξετε και να διασκεδάσετε με τη διαδικασία όπως εμείς!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Και του Χρόνου και του Χρόνου με Υγεία και Δύναμη σε σένα και τα "ξωτικά" σου Χρυσαυγή μου.

    Αλλά δεν μου λες βρε καλό-νοικοκυρά μου, αν έρθει ο Αϊ Βασίλης πεινασμένος και φάει όλα τα μπισκότα του από το δένδρο, αυτό θα αδειάσει από στολίδια;

    Σας βλέπω για δεύτερο στόλισμα κάπου εκεί κατά τα μισά του Δεκέμβρη :-))))
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν το είχα σκεφθεί, το ομολογώ...

      Φαντάσου να είχα βάλει και σοκολάτες επάνω. Εκεί να δεις πάρτυ που θα γινόταν. Θα ξυπνούσαν τα παιδιά το βράδυ που εμείς θα κοιμόμασταν και θα τις τσάκιζαν!!

      Γειά σου Πηνελοπάρα μου!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία και εναλλακτική διακόσμηση για το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας Χρυσαυγή!
    Όντως ξεφεύγει πολύ από τα συνηθισμένα!
    Ένα τόσο χαρούμενο και παιχνιδιάρικο δέντρο σίγουρα θα κερδίζει τις εντυπώσεις!
    Το μόνο κακό είναι αυτό που είπες… Θα καταφέρει να επιβιώσει καθόλη τη γιορτινή περίοδο;;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... Ερμιόνη μου για να απαντήσω στην ερώτησή σου θα πρέπει να περάσουν οι γιορτές...

      Θα δούμε τον Ιανουάριο αν θα επιζήσουν τα μπισκοτάκια!! χιχιχι

      Φιλάκια σας!

      Διαγραφή
  11. Είναι τέλεια, χαρούμενα και γιορτινά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραιότατη ιδέα! Και φαίνεται και όμορφο το δέντρο σας! Να σου πω, καλύτερα να μην είναι γευστικότατα γιατί τότε είναι που δεν θα αντέξουν ούτε μέχρι την παραμονή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βέρα μου!!

      Ήδη η Νεφέλη μου ζητάει να φάει, αλλά προς το παρόν αντιστέκομαι σθεναρά. Της λέω ότι έχουν σκόνη επάνω... χαχαχχα

      Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση από το ταξίδι σας!

      Διαγραφή
  13. Μας εφτιαξες τη νυχτα (τωρα τα ειδα χα χα χα)!!
    Χρυσαυγη εσυ και το ξωτικο σου κανατε παταγο με τα στολιδια αυτα!!!!! Θα τα φτιαξουμε και εμεις σιγουρα!!! Εχω ολα τα υλικα και χρωματα! Το 1 κιλο ποσα στολιδια φταχνει περιπου; Σιγουρα ειναι αναλογα το μεγεθος βεβαια.
    Μολις καταλαβει βεβαια ο γιος μου οτι τα κουλουρακια που θα φτιαξουμε προοριζονται για το δεντρο, πανε! Θα τα τσακιζει ενα ενα στα κρυφα!
    Εσεις ποσα εχετε φαει απο το δεντρακι;;;
    Σ´ευχαριστουμε για την καταπληκτικη ιδεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δήμητρά μου,

      Σίγουρα το μέγεθος παίζει ρόλο, αλλά για τα δικά μας που ήταν λίγο μεγαλούτσικα, σε πληροφορώ ότι βγήκαν πολλά!!! Δεν ξέρω πόσα γιατί δεν τα μέτρησα, αλλά όταν τα έψησα και κρύωσαν γέμισα ένα πυρεξ ως επάνω με αυτά.

      Κι εμένα πάντως η Νεφέλη ζητάει να φάει αλλά της έχω πει ότι τώρα που τα βάλαμε στο δέντρο έχουν σκόνη επάνω και έτσι έχει σταματήσει να ζητιανεύει!!

      Αν τα φτιάξετε, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!!

      Φιλιά πολλά1

      Διαγραφή
    2. Πολλά δηλαδή! Oπότε θα δώσουμε και δωράκια!!!
      Καλή ιδέα για τη σκόνη...έτσι θα πω και εγώ στον Παναγιώτη! Η αλήθεια είναι βέβαια ότι δε νόμίζω να ιδρώσει το αυτάκι του...δώσ'του γλυκό και πάρ'του την ψυχή!
      Μες την εβδομάδα θα τα φτιάξουμε for sure:)

      Διαγραφή
    3. Αντε και καλή επιτυχία!!!
      Ελπίζω να διασκεδάσετε!!

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    4. Δεν τα εφτιαξα ακομα αλλα επεστρεψα να σε ρωτησω κατι. Σκεφτομουν να τα φτιαξω για τη γιορτη της κορης μου στο σχολειο. Δουλευω και δεν προλαβαινω να φτιαξω υπερπαραγωγες με ζαχαροπαστα κ ειναι κ καθημερινη. Αυτα δεν θα ηταν ωραια; Τρωγονται θελω να πω ανετα ή προοριζονται μονο για στολιδια; Στειλε μου @ αν θες και μπιρεις ή εχεις καμια αλλη ομορφη χριστουγεννιτικη ευκολη προταση. Στο dimitranik@hotmail.com

      Διαγραφή
    5. Δήμητρά μου τρώγονται πολύ άνετα τα μπισκότα αυτά και μάλιστα μπορείς να τα έχεις έτοιμα μέρες πριν χωρίς να χαλάσουν ή να αλοιωθεί η γεύση τους. Σαφέστατα δεν είναι μόνο για στολίδια.

      Διαγραφή
    6. Τελεια!!!! Σ´υχαριστω πολυ μανουλα!!!

      Διαγραφή
    7. Να μαι κ γω!!!! Τα εφτιαξα χτες, τα συσκευασα με ωραια κορδελιτσα σε διαφανη σακουλακι και τα εστειλα στο σχολειο της κορης μου!!!! Εγινε χαμος!!!! Εσκισαν, εκαψαν καρδιες, εκανα παταγο!!!!! Μπραβο Χρυσαυγη!!!!

      Διαγραφή
    8. Ωωωωωωωωωωωω!! Τέλεια!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι γιατί ομολογώ ότι είχα άγχος για το αν θα άρεσαν στα παιδιά!!

      Μπράβο Δήμητρά μου! Και του χρόνου!!!!

      Διαγραφή
  14. Τέλεια είναι Χρυσαυγή μου τα έκαν ακ εγώ πέρσι, ειναι πολύ χαριτωμένα. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Eri!! Δεν τα είχα δει τα δικά σου, αλλά φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ όμορφα!!

      Και του χρόνου με υγεία!!

      Διαγραφή
  15. Πολυ γιορτινα. Δεν ξερω αλλα τα μπαστουνακια ειναι απο τα αγαπημενα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα βρήσκω πολύ χαρητωμένα! Είτε σαν στολίδια, είτε σαν καραμέλες - γλυφιτζούρια, είτε τελικώς σαν μπισκότα. Γι΄ αυτό και τα έφτιαξα φέτος!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφα Χρυσαυγή μου! Καλές γιορτές και του χρόνου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "...Η μία δόση, βγάζει δεν βγάζει τις γιορτές".
    Αυτό είναι και το καλύτερό τους. Ξεμπερδεύουμε γλυκά και ξεκούραστα από το "ξεστόλισμα".
    Ωραιότατη ιδέα!

    Εύγε Χρυσαυγή μου
    Πολλά φιλιά κουρασμένα και αλλοπαρμένα.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ζαμπία μου!! Που είσαι?

      Επειδή δεν έχουμε καιρό για χάσιμο, σκέφτηκα φέτος να κάνουμε μόνο το στόλισμα. Το ξεστόλισμα θα γίνει ως δια μαγείας!! Ελπίζω μόνο να μην γίνει πριν την Πρωτοχρονιά!! Θα δείξει!

      Σε φιλώ πολύ!
      Όπως κι αν είσαι, εύχομαι να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  18. Φανταστική ιδέα Χρυσαυγή μου. Διαφορετική και οικολογική.
    Τρως τα μπισκότα και δεν χρειάζεται ούτε να ξεστολίσεις ούτε να πακετάρεις τα στολίδια.
    Πολύ ωραία & παιχνιδιάρικα.

    Και του χρόνου Χρυσαυγή μου, ναστε καλά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μάριον μου!
      Εκτός από αυτά που είπες και με τα οποία είμαι απολύτως σύμφωνη, η αλήθεια είναι ότι το βαθύτερο κίνητρό μου ήταν να κάνω κάτι μαζί με την Νεφέλη για να χαρεί και να νιώσει το πνεύμα των Χριστουγένων.

      Και τα κατάφερα!!! Η μικρή το χάρηκε πάρα πολύ!!!
      Το συνιστώ ανεπιφύλαχτα!!

      Και του χρόνου με υγεία σε όλους μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Και του χρόνου να είσαι καλά και εσύ και η ....βοηθός σου και να ξαναστολίσετε το δέντρο σας με μπισκοτένια στολίδια.
    Μετά τις γιορτές να μας γράψεις με πόσες δόσεις .....ξεμπέρδεψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τώρα είδα μέσω της Δήμητρας ότι είχαμε κάνει παρόμοια μπαστουνάκια! Ωραία και η φωτογράφιση!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10