22 Μαΐου 2014

Smoothie με φράουλα, μπανάνα, πορτοκάλι







Το smoothie είναι μια πολύ καλή λύση για να φάει κάποιος πολλά φρούτα μαζί και συγκεκριμένα ένα παιδί. Είναι θα έλεγα πως είναι, η εξέλιξη της φρουτόκρεμας. Το επόμενο δηλαδή στάδιο.


Τότε  που η μάνα μου με κυνηγούσε να βάλω φρούτο στο στόμα μου, που θαρρείς πως θα πάθαινα δηλητηρίαση αν έτρωγα κάτι βιταμινούχο, αν μου έλεγε «κοριτσάκι μου έλα να πιεις το smoothie σου», και μου σέρβιρε αυτό εδώ το βαζάκι με την φράουλα καρφωμένη στην κορυφή για bonus, ίσως να έβλεπα τα πράγματα με άλλο μάτι. 

Με λίγα λόγια το ανέκδοτο που λέει «ξέρεις τι ξύλο είχα φάει εγώ στη ζωή μου για να συνηθίσω να πίνω smoothies»?, μπορώ εγώ να το λέω και να γελώ αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα το λένε τα παιδιά μου. Αυτά πολύ πιθανόν να λένε «ξέρεις τι ξύλο είχα φάει εγώ για να συνηθίσω να τρώω αφρό ντοματοσαλάτας»? και πάει λέγοντας... 

Τα χρόνια αλλάζουν και  εμείς τρέχουμε για να προλάβουμε τις εξελίξεις ακόμα και στον τρόπο που τρεφόμαστε. Με μικρές αλλαγές, έξυπνες ιδέες και κυρίως όμορφο σερβίρισμα πάμε ένα βήμα μπροστά από τον παραδοσιακό τρόπο που μάθαμε ως τώρα. 

Εκσυγχρονισμός κυρίες και κύριοι. 
Φρούτα στο ποτήρι.




SMOOTHIE ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΑ, ΜΠΑΝΑΝΑ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Υλικά: 

     1)      150 γραμμάρια φράουλες κατεψυγμένες  (αντιστοιχεί σε μία μεγαλούτσικη κούπα κομμένες και καθαρισμένες φράουλες)
     2)      100 γραμμάρια ώριμη μπανάνα (1 κανονική καθαρισμένη μπανάνα δηλαδή)
     3)      100 γραμμάρια γιαούρτι (1/2 κεσεδάκι)
     4)      Χυμό από 1 πορτοκάλι
     5)      100 γραμμάρια γάλα φρέσκο (1/2 φλιτζάνι περίπου)
     6)      2 κουταλάκια του γλυκού μέλι 



Μέθοδος: 

Πλένουμε και καθαρίζουμε τις φρέσκες φράουλες. Τις βάζουμε στην κατάψυξη μέχρι να παγώσουν καλά ακολουθώντας την μέθοδο αυτή (κλικ). 

Αφού παγώσουν τις βγάζουμε από την κατάψυξη και τις αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 10 λεπτά. Εν τω μεταξύ βάζουμε στο μπλέντερ το γιαούρτι, τη μπανάνα, το χυμό πορτοκαλιού, το γάλα, το μέλι και τέλος τις παγωμένες φράουλες. Πολτοποιούμε πολύ καλά μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα και έτοιμο το smoothie

Καλή επιτυχία!!


Το smoothie με φράουλα, μπανάνα και πορτοκάλι, 
έφτιαξε η Νοτούλα από το blog "ΜΑΦΙΑ" για την κόρη της που λατρεύει τα φρούτα !!! 




17 σχόλια:

  1. Εμένα γιατί ο εκσυγχρονισμός βρε Χρυσαυγή μου μού φαίνεται να έχει και μία δόση βαρεμάρας;
    Όχι πως δεν λατρεύω τα smoothies (αν και ντροπή μου που δεν τα κάνω συχνά καθώς τα φρούτα με τις κλούβες μπορούν να έρχονται σπίτι...), αντιθέτως τα βρίσκω λαχταριστά, αλλά ένα κομμάτι του μυαλού μου πάντα μου φωνάζει "τεμπέλα, λες και βαριέσαι να κάτσεις να φας κανονικά το φρούτο".
    Τώρα θα μου πεις, άλλο ένα φρούτο κι άλλο ολόκληρος ο συνδυασμός συστατικών που έχει το smoothie κι άδικο δεν θα έχεις!

    Το δικό μου πάντως θα ήταν "ξέρεις τι ξύλο είχα φάει για να συνηθίσω να τρώω σπανακόριζο;" Τραυματικές εμπειρίες και ποτέ -ακόμα και τώρα- δεν συμπάθησα το εν λόγω πιάτο!

    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου θύμησες τώρα.... Όταν ήμουν μικρή, ο μπαμπάς μου, που είχε τρέλα με την υγιεινή διατροφή, μας έκανε σχεδόν κάθε μέρα το δικό του "smoothie", με όλα τα φρούτα εποχής, χωρίς φυσικά να το λέει smoothie.... Έτσι έμαθα να αγαπώ τα φρούτα!
    Νομίζω θα πιω ένα το απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι έλεγα τι να πιω μετά το γυμναστήριο!!!
    Πήρα και φρέσκες φράουλες για να τις καταψύξω και αύριο θα είμαι έτοιμη!!

    Τυχερό το μοντέλο της φωτογραφίας με τόσο θρεπτικές νοστιμιές που του φτιάχνεις!!!
    Ωραίες φωτογραφίες!!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το βαζένιο σμούθις, διάστικτο από τα κόκκινα, πουά σημαδάκια της φράουλας θα με στοιχειώνει μέχρι να βρω καφασάκι με φράουλες...έχω το παιδί μέσα μου και θέλω πακεταρισμένες τις γεύσεις και τα συστατικά!

    Το μικρό σου ίδιο φράουλα...:)
    Φιλάκια του!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eξυπνη ιδέα θα τα έλεγα εγώ τα smoothie Χρυσαυγή μου.
    Ποιο παιδί θα έτρωγε μαζί μπανάνες, φράουλες και γάλα και γιαούρτι??? Κανένα!
    Ουτε μεγάλος δηλαδή.
    Εγώ τα βάζω στον αποχυμωτή κάποιες φορές και τα πάω στα παιδά μου λέγοντάς τους με ύφος που δεν σηκώνει ''όχι'' ''πιείτε το όλο!''.

    Πολύ ωραιο πάντως...το λιμπίστικα τώρα.
    Μπράβο!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά η κόρη μου θα σε λατρέψει αν δει την σημερινή συνταγή σου! Λατρεύει τα φρούτα!
    Θα της το κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ τα φρούτα μου τα τρώω όλα!
    Αλλά δεν θα έλεγα όχι, για ένα τέτοιο ωραίο και γεμάτο αρώματα βαζάκι :-))
    Πάω τώρα αμέσως να φτιάξω ένα...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλη αδυναμία τα smoothies!
    Είναι πεντανόστιμα, θρεπτικά και τόσο ευφάνταστα!
    Μου αρέσει που έχεις προσθέσει και πορτοκάλι, δίνει μια τσαχπινιά σε έναν πολύ αγαπημένο συνδυασμό!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω με τα φρουτα εχω ερωτα μεγαλο εκτος απο μανταρίνι!!! ουτε να το μυρισω δεν θελω!! τελειο το ροφημα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα το επινα απο το υπεροχο χρωμα του και μονο Χρυσαυγη μου!! Οχι οτι δε μου αρεσουν τα φρουτα..ισα ισα..αλλα τι να κανουμε? Ο,τι κανει κλικ στο ματι! Κ βεβαια μετα θα τσιμπαγα κ το cupcake που βρισκεται πισω στο φοντο..για να μην ξεχνιομαστε! χα χα
    Φιλακια πολλα!
    Ευη
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα! Παίρνω το θάρρος να σας γράψω και να σας ζητήσω εάν θέλετε να βάλετε και το δικό blog στην σελίδα σας όπως είδα ότι έχετε βάλει και άλλα διάφορα sites. Φυσικά εάν με αποδεχτείτε θα καταχωρήσω και το δικό σας site στην δική μου ιστοσελίδα. Είναι το
    TO GYNAIKEIO KAFENEIO : http://lafemmeayc-togynaikeiokafeneio.blogspot.gr/

    Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σε κάποια απάντησή σας.

    Καλησπέρα! Παίρνω το θάρρος να σας γράψω και να σας ζητήσω εάν θέλετε να βάλετε και το δικό blog στην σελίδα σας όπως είδα ότι έχετε βάλει και άλλα διάφορα sites. Φυσικά εάν με αποδεχτείτε θα καταχωρήσω και το δικό σας site στην δική μου ιστοσελίδα. Είναι το
    TO GYNAIKEIO KAFENEIO : http://lafemmeayc-togynaikeiokafeneio.blogspot.gr/

    Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σε κάποια απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα smoothies είναι φοβερή ιδέα! Τα λατρεύω! Όταν ήμουν φοιτήτρια στην Αγγλία είχε μόλις βγει μια καινούρια σειρά τότε με φρέσκα smoothies στα σούπερ μάρκετ και θυμάμαι τα αγόραζα με τα μανίας! Είναι τέλεια η συνταγή σου και πολύ ωραία η παρουσίαση.

    Foodaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα smoothies είναι φοβερά! Πολλές φορές όταν συνειδητοποιώ ότι δεν εχω φάει αρκετά φρούτα, τα φτιάχνω σε smoothie και νιώθω καλύτερα για τον εαυτό μου :) Τί όμορφο που είναι το δικό σου με την φραουλίτσα! Είμαι σίγουρη οι κορούλες σου θα το καταευχαριστήθηκαν! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουκλίτσα τα SMOOTHIES σου και δεν χρειάζεται καθόλου να με δείρεις, θα τα πιω αφεαυτού μου μια χαρά!!! Μη σου πω θα σας δείρω κι όλας αν δεν μου τα δώσετε δηλαδή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ως φανατική σμουθολάγνα, ήρθα να σου δώσω τα συγχαρητήρια μου!Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά να πάθω που δεν κατέψυξα ακόμα τις φράουλες και έτσι θα μπορούσα και τωρα να φτιάξω τη φρουτόκρεμα στο βαζο:))).
    Πάντως θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!
    Χρυσαυγή μας απογείωσες....smoothly:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο το smoothie σου και πολύ δυναμωτικό και νόστιμο Χρυσαυγή μου!!! Η φραουλίτσα αυτή που έπεσε μου φαίνεται ότι θα την πάρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10