2 Δεκεμβρίου 2011

Ντιπ κρεμυδιού

           
Δεν υπάρχει παρθενογέννεση!!!

             Το αποφάσισα!!! Φέτος τις γιορτές δεν θα κάνω καμία ανάρτηση που να έχει σχέση με Χριστουγεννιάτικα φαγητά ή γλυκά.




             Είμαι σίγουρη ότι όλοι μας έχουμε τουλάχιστον μία συνταγή για κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες ή για γεμιστή γαλοπούλα που μας ικανοποιεί απόλυτα. Όλοι έχουμε κάνει τις δοκιμές μας και καταλήξαμε τελικά σε συνταγές παραδοσιακές που είναι απόλυτα του γούστου μας.

            Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη για να το αποφασίσω. Και αυτό γιατί πρώτα απ΄ όλα εγώ η ίδια βαρέθηκα να βλέπω κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια. Πώς μελώνουμε τα μελομακάρονα λιγότερο ή περισσότερο τραγανά, πως χιονίζουμε τους κουραμπιέδες, με ή χωρίς αμύγδαλο, πως γεμίζουμε την γαλοπούλα κ.ο.κ. Τι θα μπορούσα να προσθέσω εγώ που δεν έχει ήδη ειπωθεί? Δεν υπάρχει παρθενογένεση, δεν υπάρχει καινοτομία σε τόσο κλασσικά γλυκά και φαγητά όσο είναι αυτά των Ελληνικών Χριστουγεννιάτικων γιορτών.

           Προτιμώ λοιπόν αντί να δώσω άλλη μια συνταγή για κουραμπιέδες που είμαι σίγουρη ότι ίσως και να μην της δώσει σημασία κανένας, να αναρτώ καθ΄ όλη τη διάρκεια του μήνα φαγητά και γλυκά, που ναι μεν δεν είναι αποκλειστικά Χριστουγεννιάτικα, αλλά άνετα μπορούν να συμπεριληφθούν σε γιορτινά καλέσματα!! Νομίζω πως έχει μεγαλύτερη αξία κάτι τέτοιο παρά μία από τα ίδια.

           Άλλωστε με μία σύντομη περιήγηση στον διαδικτυακό ιστό μπορούμε να βρούμε δεκάδες από τις παραδοσιακές συνταγές, για να μην μείνουν στην απ΄ έξω αυτοί που για πρώτη φορά φέτος, το Δεκέμβριο του 2011 θα δοκιμάσουν να μπουν στην κουζίνα και να φτιάξουν την παρθενική τους Βασιλόπιτα!

           Σήμερα λοιπόν θα σας προτείνω ένα ντιπ. Ένα ντιπ που έχει κάνει θραύση! Όσοι και αν το έχουν φάει μου το έχουν επιβεβαιώσει!! Τα υλικά του είναι μόλις 3 και ο χρόνος παρασκευής γύρω στα 10 δευτερόλεπτα! Συνιστώ να κάνετε τον κόπο να το φτιάξετε και να το σερβίρετε σαν ορεκτικό με κριτσίνια όπως εγώ, πάνω σε καναπεδάκια ή με τη συνοδεία λαχανικών σε sticks. Όπως και να έχει, αν το δοκιμάσετε, θα βρείτε τον τρόπο σας να το φάτε….


ΝΤΙΠ ΚΡΕΜΥΔΙΟΥ


Υλικά:

1) 1 κεσεδάκι γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
2) 2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα
3) 1 φάκελο κρεμμυδόσουπα που πωλείται στα σούπερ μάρκετ.



Εκτέλεση:


              Απλώς τα ανακατεύετε όλα μαζί σε μπολ και αφήνετε στο ψυγείο το ντιπ 3-4 ώρες μέχρι να δέσουν τα υλικά. Προσοχή όμως!!!! Όταν λέω κρεμμυδόσουπα, εννοώ όπως είναι από τη συσκευασία της. Όχι να την φτιάξετε στην κατσαρόλα με νερό κτλ. Αδειάζετε το περιεχόμενο του φακέλου της κρεμμυδόσουπας όπως είναι στο μπολ με το γιαούρτι και τη μαγιονέζα!!!


Καλή επιτυχία σας εύχομαι και καλή όρεξη!!!



8 σχόλια:

  1. Πολύ με εξιτάρισε και θέλω να δω πως είναι! Φυλάσσεται!
    Καλό μήνα να έχεις και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη αξίζει να χαραμίσεις ένα γιαούρτι και να αγοράσεις ένα φάκελο κρεμμυδόσουπα. Θα αποζημειωθείς! Αν το φτιάξεις τελικά το dip, πες μου τη γνώμη σου! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και γρήγορη ιδέα Χρυσαυγή!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσαυγή καλησπέρα,κάνοντας μια βόλτα στη μπλοκογειτονιά σε πέτυχα είδα το σπιτάκι σου και μου φάνηκε ενδιαφέρον απλό και φιλόξενο να είσαι καλά καλή συνέχεια.Όσο για το ντίπ αυτό είναι τ΄αγαπημένο μου το κάνω συχνά και το τσακίζουν,θα τα λέμε καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσαυγή καλησπέρα και καλώς σε βρήκα,απο χθές βρήκα το σπιτάκι σου έκανα και σχόλιο αλλά το φιλαράκι μου ο blogger μου τα έκανε θάλασσα πάλι,δεν το εμφάνισε και οχι τίποτε άλλο δεν θυμάμαι τί έγραψα,τέλος πάντων πάμε απο την αρχή.Αυτό το ντιπ το φτιάχνω συχνά όταν έρχοντε φίλοι σπίτι μαζί με το ποτό και τα σχετικά τσούπ εμφανίζεται και αυτό.Να είσαι καλά ελπίζω να τα λέμε (αν με αφήσει ο άτιμος)καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mara καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι με υγεία!
    Ροδάνθη χαίρομαι καλώς όρισες στο σπιτικό μου, όπως λες και εσύ! Εύχομαι να το επισκέπτεσαι συχνά και να τα λέμε!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Po po ti mou thimises!!! Kapote, palia, htan poli tis modas afto to dip.
    To eftiaxna mono me giaourti kai ti kremisosoupa! Foveri efkolia!!!!!
    Kai souper nostimia!!!!
    To bolaki sou m aresei poli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου είναι δεν είναι της μόδας εμείς δεν το έχουμε βαρεθεί. Καταπληκτικό ντιπ. Οι 9 στους 10 φίλοι μου που το έχουν φάει έχουν ξετρελλαθεί!!

      Το μπολάκι από zara home πριν 2 χρόνια στις εκπτώσεις.. Φιλιά!

      Διαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10