1 Αυγούστου 2014

Ζυμαρικά με κρεμώδη σάλτσα αβοκάντο





Καλο μηνα!! Συνταγή για λίγους σήμερα. Για πολύ λίγους. 

Θες γιατί το αβοκάντο δεν το προτιμούν πολλοί? Θες γιατί ο συνδυασμός του με τα ζυμαρικά ξενίζει? 




Σίγουρα δεν είναι από τις γεύσεις που είχα συνηθίσει να τρώω. Παρ΄ όλα αυτά η μακαρονάδα αυτή ήταν μια έκπληξη για μένα. Κρεμώδης, αφού το αβοκάντο είναι σαν να λέμε το υποκατάστατο του βουτύρου, δροσερή και γεμάτη γεύση. Συνόδευσα τα ζυμαρικά με παρμεζάνα, από τη μέση και μετά του γεύματος. Νομίζω ότι τη χρειαζόταν τελικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και σκέτα δεν στέκονται. 

Το αν θα δοκιμάσεις  αυτό τον αναπάντεχο συνδυασμό είναι στη διακριτική σου ευχέρεια. Σε προτρέπω αν έχεις την πεποίθηση οτι υπάρχει έστω και μία πιθανότητα να σου αρέσει.
 Για μένα σίγουρα δεν ήταν η μοναδική φορά !


ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΜΕ ΚΡΕΜΩΔΗ ΣΑΛΤΣΑ ΑΒΟΚΑΝΤΟ

Υλικά: 

     1)      1 αβοκάντο ώριμο
     2)      1 γεμάτη κουταλιά της σούπας σάλτσα πέστο (έτοιμη ή χειροποίητη)
     3)      1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο λιωμένη με την πρέσα σκόρδου
     4)      Χυμό ½ lime
     5)      3  κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
     6)      Αλάτι
     7)      Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
     8)      Παρμεζάνα για το σερβίρισμα (προαιρετικά)
     9)      250 γραμμάρια ζυμαρικά κατά προτίμηση σπαγγέτι



Μέθοδος: 

Βράζουμε τα μακαρόνια όπως λέει η συσκευασία. 

Όση ώρα βράζουν τα ζυμαρικά φτιάχνουμε τη σάλτσα. Ρίχνουμε στο μπλέντερ το καθαρισμένο αβοκάντο, τη σάλτσα πέστο, το σκόρδο το οποίο έχουμε λιώσει προηγουμένως με την πρέσα σκόρδου, το χυμό από το lime, λίγο αλάτι και το ελαιόλαδο. Πολτοποιούμε πάρα πολύ καλά μέχρι να γίνει ομοιογενές μίγμα. 

Μόλις τα ζυμαρικά είναι έτοιμα, πριν τα σουρώσουμε κρατάμε στην άκρη 1 κούπα από το νερό που έβρασαν. Τα σουρώνουμε και τα επαναφέρουμε άμεσα, καθώς είναι καυτά, στην κατσαρόλα ρίχνοντας μέσα τη σάλτσα αβοκάντο και λίγο από το νερό τους. Ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να πάει η σάλτσα παντού, προσθέτοντας ταυτόχρονα κι άλλο από το νερό που έχουμε κρατήσει. Δοκιμάζουμε αν είναι εντάξει στο αλάτι και αν χρειάζεται προσθέτουμε.
Σερβίρουμε κατευθείαν στα πιάτα πασπαλίζοντας αρκετό φρεσκοτριμμένο πιπέρι και αν επιθυμούμε παρμεζάνα που τους πάει πολύ! 

Αν δεν βάλουμε την παρμεζάνα, τότε έχουμε ένα φαγητό νηστίσιμο .

Καλή επιτυχία!





19 σχόλια:

  1. ομολογώ οτι ακόμα δεν τα εχω βρει με το αβοκάντο.. Είμαι σε κάποια ενδιάμεση κατάσταση προς το παρόν.. Αλλα αγαπάμε τις μακαροναδες οικογενειακα... πολλα φιλια Χρυσαυγή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελπίδα και καλό μήνα!

      Κοίτα... ψέματα δεν θα σου πω!
      Αν δεν τα έχεις "βρει" με το αβοκάντο, τότε μην την δοκιμάσεις. Η μακαρονάδα αυτή είναι αρκετά ιδιαίτερη και σίγουρα απευθύνεται σε αυτούς που όχι απλά τα έχουν "βρει" μαζί του, αλλά είναι και ερωτευμένοι!!!

      Εσύ που είσαι σε ενδιάμεση κατάσταση μπορείς να αρχίσεις με κάτι πιο απλό.... πχ. αβοκάντο σε σαλάτες....και βλέπουμε!!!

      Σε φιλώ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ την βρίσκω τέλεια και σκοπεύω να τη κάνω πολύ γρήγορα. Λατρεύω το αβοκάντο, είναι η τέλεια βάση για τέτοια σάλτσα με την κρεμώδη γεύση του και τη διακριτική γεύση του. Μένει μόνο να ετοιμάσω την φετινή μου πέστο και θα τη φτιάξω! Μπράβο κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, με τη σπιτικη πεστο, σιγουρα θα γινει πολυ καλυτερη!! Πολυ καλη επιτυχια ευχομαι και καλοφαγωτη!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μας προετοίμασες για την συνέχεια συνταγών με το ιδιόρρυθμο αβοκάντο!
    Προσωπικά,´πως έχω ήδη δηλώσει,αγαπώ πολυ αυτόν τον καρπό .Σε μακαρονάδα....ακόμα καλύτερα !
    Μου αρέσει η κρεμώδης υφή της,η απίθανη απόχρωση που της χαρίστηκε ,τα σπουδαία υλικά με τα οποία μαγειρεύτηκε και φυσικά το τελικό αποτέλεσμα ,το οποίο αναδεικνύεται από τις πλέον ζωντανές φωτογραφήσεις που έχεις κάνει!
    Πέστο βασιλικού έχω από την Ιταλία,οπότε η ευκολία παρασκευής της σημειώνεται.Βλέπεις τα καλοκαίρια η ραθυμία είναι η συντροφιά μου και οι σύνθετες συνταγες με απωθούν.Εκείνο το οποίο δεν μπορώ Κόμα να κατανοήσω είναι γιατι τα καλοκαίρια δεν συορεύεται με την ραστώνη και η όρεξη μου....
    Χρυσαυγούλα μου σου στέλνω πολλα πολλα φιλιά και εύχομαι να έχεις τον πιο συναρπαστικό Αύγουστο της ζωής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φωτεινη...πως με καταλαβαινεις! Τα καλοκαιρια αγαπουν την απλοτητα κι εγω το αβοκαντο. Μπορω να σου πω πως οι συνταγες με αυτο τον καρπο δεν εχουν ακομα τελειωσει. Επισης μπορω να σου πω πως ο Αυγουστος θα συνεχιστει με απλες, απλουστατες συνταγες. Οι μπελαλιδικες ξανα απο Σεπτεμβρη.
      Τα λεμε συντομα καλη μου Φωτεινουλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ καν να φανταστώ την γεύση της, παρόλο που και για αβοκάντο τρελαίνομαι και για ζυμαρικά!!! Από την μία σκέφτομαι πως θα ταιριάζει πολύ η βουτυρένια υφή με τα μακαρόνια από την άλλη μου προκαλεί ερωτηματικά πως θα πηγαίνουν μαζί οι γεύσεις!!
    Τώρα θα μου πεις, δεν έχω παρά να το ετοιμάσω και να το δοκιμάσω και θα έχεις απόλυτο δίκιο!!! :D
    Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ.... δεν ξερω πως θα σου φανει και δεν ειμαι αυτη που θα σε προτρεψει να το κανεις.
      Η συνταγη ειναι πολυ καλη, αλλα και πολυ ιδιαιτερη και διαφορετικη απ' οτι εχεις δοκιμασει ως τωρα.
      Απο την αλλη...ο τολμων νικα!!!!
      ...Εσυ ξερεις! :)

      Καλο βραδυ λοιπον!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα!! Συνταγή για μένα είναι αυτή!!!!!!!!!!!!
    Έχω φτιάξει παρόμοια και ξέρω τη γεύση της. Είναι άπαιχτη!!!
    Το πέστο θα της δίνει έξτρα touch!!!
    Μπράβο!!!
    Έκανες πολύ καλή δουλειά με τις φωτογραφίες!!! Η δεύτερη μ' αρέσει πάααρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι ξερω πως σου αρεσει!!
      Ορμα χωρις δισταγμο!
      Το πεστο ηταν αντι για βασιλικο που συνηθως βαζουν σε αυτη τη μακαροναδα. Ηταν οντως πετυχημενη προσθηκη!

      Σε ευχαριστωωωωω!!!!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω το αβοκάντο αλλά έτσι δεν το έχω δοκιμάσει. Κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει πολύ!! Πολύ δελεαστικές οι φωτογραφίες σου Χρυσαυγή!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαγδα!!
      Νομιζω οτι σε σενα που γενικως δοκιμαζεις και τις μη κλασσικες γευσεις θα σου αρεσει!!
      Σε ευχαριστω παρα πολυ! Καλο υπολοιπο ξαλοκαιριου!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Χρησαυγή μου! Φανταστική η μακαρονάδα σου. Είναι ακριβώς η συνταγή με αβοκάντο
    που έχω σκοπό να δοκιμάσω!
    Το πέστο πράγματι πρέπει να της δίνει έξτρα γεύση, όπως λέει και η Peps που ξέρει!
    Έχω ένα αβοκάντο στο ψυγείο, βλέπω να τη φτιάχνω το βράδυ.

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ! Πολυ ωραια! Δεν διαβασα τη σκεψη σου' αλλα χαιρομαι πολυ που αυτο που εφτιαξα σου αρεσει και σε αντιπροσωπευει.
      Ελπιζω ηδη να δοκιμασες την μακαροναδα και να την βρηκες ενδιαφερουσα!!!

      Σε φιλω Μινα!!!

      Διαγραφή
  8. Όπως έχουμε πει μοιραζόμαστε την αγάπη μας για το αβοκάντο!!
    Ομολογώ πως σε τέτοια συνταγή δεν το είχα σκεφτεί.... πολύ ενδιαφέρουσα!!!
    Και πέστο και λάιμ....... σούπερ!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ωραιος συνδυασμος Ευη οπως κι εσυ καταλαβαινεις!! Πιστευω οτι η μακαροναδα αυτη θα σου αρεσει, που εισαι και της υγιεινης διατροφης! Ελαφρια και πανευκολη....μεσα σε δεκα λεπτα τρως γυρνοντας απο τη θαλασσα!!

      Σε ευχαριστω πολυ!!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  9. Δεν σε προλαβαίνω κοριτσάκι :)

    Τέλεια συνταγή. Το αβοκάντο μου αρέσει και σίγουρα και η μακαρονάδα αυτή.
    Η γεύση της θα είναι τέλεια. Μου έρχεται να βουτήξω στο πιάτο..

    Καλό μήνα :)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιδιαίτερη παρέα για τα μακαρόνια που, για μένα που αγαπώ αβοκάντο, είναι μοναδικής νοστιμιάς!!! Τρέχω για αβοκάντο!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ το αβοκάντο... ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10