6 Φεβρουαρίου 2012

Κόκκινη σάλτσα με λουκάνικα και εστραγκόν (για ζυμαρικά)


                
              Ε, λοιπόν δεν θα σκάσω! Την εβδομάδα αυτή με πήραν από κάτω οι υποχρεώσεις, οι δουλειές και η βαρεμάρα. Δεν μου ήρθε και τίποτα στο μυαλό μου αβίαστα να γράψω. Βέβαια δεν το πάλεψα κι εγώ. Ε, ναι, δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες. Έκανα κοπάνα από τον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει η πνευματική μου ξηρασία. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τουλάχιστον συνταγές θα αναρτώ.




               Σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα με λουκάνικα και εστραγκόν λοιπόν για σήμερα! Από τις πλέον αγαπημένες μου κόκκινες σάλτσες ζυμαρικών. Το εστραγκόν δίνει την χαρακτηριστική του γεύση και σπιρτάδα στην παχύρευστη αυτή σάλτσα. Γι΄ αυτούς που το τρώνε, η σάλτσα αυτή θα γίνει λατρεμένη! Για το δε ροζ χρώμα της ευθύνεται όχι η λιπαρή κρέμα γάλακτος, αλλά το εβαπορέ γάλα, που στέκεται επάξια στη θέση της και πλεονεκτεί στο ότι έχει σαφώς λιγότερες θερμίδες.


ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΑΛΤΣΑ
ΜΕ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΤΡΑΓΚΟΝ (για σπαγγέτι)
 
Υλικά:
 
1)  6 λουκάνικα Φραγκφούρτης κομμένα σε ροδέλες

2)  1 κρεμμύδι λιωμένο στο multi
3)  1 κουταλάκι του γλυκού σκόρδο αποξηραμένο τριμμένο που θα βρείτε στα super market
4)  αλάτι
5)  πιπέρι
6)  ½ φλιτζάνι λάδι
7)  1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
8)  1 κουτί ντοματοχυμό συμπυκνωμένο
9)  1/2 φλιτζάνι νερό
10)  1 κουταλιά της σούπας κέτσαπ
11) 1 κουταλιά της σούπας εστραγκόν αποξηραμένο που θα βρείτε στα super market
12) 1 μικρό δαφνόφυλλο
13) 1 κουταλάκι του γλυκού γλυκιά πάπρικα
14) 1/2 φλιτζάνι γάλα εβαπορέ ή κρέμα γάλακτος


Εκτέλεση:

            Τσιγαρίζουμε για 1 λεπτό το κρεμμύδι στο λάδι. Προσθέτουμε όλα τα υλικά εκτός από τα λουκάνικα και το γάλα (ή την κρέμα γάλακτος). Βράζουμε τη σάλτσα σε μέτρια θερμοκρασία για περίπου 10-15 λεπτά και κατόπιν προσθέτουμε τα λουκάνικα. Συνεχίζουμε το βράσιμο μέχρι η σάλτσα να δέσει καλά. Μόλις είναι έτοιμη χαμηλώνουμε πολύ τη φωτιά και προσθέτουμε το γάλα ή την κρέμα. Βράζουμε για ακόμη 1 λεπτό και η σάλτσα είναι έτοιμη. 



26 σχόλια:

  1. Μακαρόνια είδα και μπήκα . Και δεν φεύγω αν δεν δοκιμάσω. Θα τα έτρωγα και χωρίς σάλτσα αλλά γιατί να μην την δοκιμάσω έτσι λαχταριστή που την βλέπω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έχει λείψει μια μακαρονάδα με τα όλα της! Όπως ετούτη ΄δω.
    Αααχχχχ! Μάγειρας άνθρωπος και λαχτάρησα μακαρονάδα, τόσο όμορφη και νόστιμη είναι!
    Αυτή η μακρόστενη φωτό με το δαφνόφυλλο...στείλε την ως έχει, θα την τακτοποιήσω σε συρτάρι...του στομαχιού μου.

    Φιλιά
    και ψάξε το ταχυδρομείο σου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσαυγή μου καταπληκτικές φωτογραφίες!Η σάλτσα σίγουρα γευστικότατη.Η τελευταία φωτογραφια όμως όσο τη κοιτάζω συνεχώς με προκαλεί...!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια η συνταγή σου πάντως Χρυσαυγή μου κι ελπίζω να μην κρατήσει πολύ η ...ξηρασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, δείχνουν πόσο λαχταριστό είναι το φαγητό σου! Τέλειο! Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το δεύτερο πιάτο για ποιον ήταν μήπως για μένα;;ξέρεις εσύ γιατί το λέω.
    Καλημέρα και σου εύχομαι να είσαι πρώτα πρώτα καλά και τα υπόλοιπα μετά.Αν και κάποια πράγματα μας ομορφαίνουν τη ζωή μας γενικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ νοστημο φαινεται! Καταπληκτικη παρουσιαση και πολυ ομορφο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. PARA-KELSOSCOOKS είσαι κι εσύ μακαρονού λοιπόν?? Τώρα μιλήσαμε την ίδια γλώσσα!!

    ΖΑΜΠΙΑ μου, αν μπορούσα να αναρτώ καθημερινά μακαρονάδες, πίστεψέ με θα το έκανα. Αφού σου έλειψε η μακαρονάδα λοιπόν, φτιάξε μία με τα όλα της και παρουσίασέ την μας στο μπλόγκ σου!! Αναμένουμε...

    ΕΛΕΝΗ, μου σου συνιστώ να την φτιάξεις. Είναι πολύ απλή. Νομιζω θα αποζημειωθείς.

    ΤΑΝΤΕ ΚΙΚΙ, κι εγώ ελπίζω να μου φύγει σύντομα η ξηρασία και η βαρεμάρα που με έπιασε τώρα τελευταία...

    ΜΙΑ ΜΑΡΙΑ, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Την καλημέρα μου σου στέλνω!

    ΞΑΝΘΗ, εγω έβαλα ενα ταπεινό πιατάκι εκεί στην άκρη, να βρήσκεται και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε! Δεν έμεινε ψίχουλο σε πληροφορώ! Πάντως είμαι μια χαρά, όλα καλά! Το μυαλό μου μόνο είναι σε αργία... Φιλιά πολλά!

    ΕΛΠΙΝΙΚΗ, χίλια ευχαριστώ για τα καλά και ενθαρυντικά σου λόγια!!
    καλημέρα!!!! Αν διαβάζεις το σχόλιό μου αυτό να ξέρεις ότι προσπαθώ να μπω στο μπλογκ σου να σχολιάσω το θεικό στιφάδο με τα κάστανα και δεν τα καταφέρνω γμτ...!!! Λυπάμαι, θα ξαναπροσπαθήσω γιατί θέλω να διαβάσω και την συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. :) Καλημέρα-καλημέρα!
    Όλοι περνάμε μια φάση ξηρασίας νομίζω... είναι φορές που δεν μπορώ να πω κουβέντα, πόσο μάλλον να γράψω για μια εμπειρία φαγητού!
    Ευτυχώς όμως με τέτοιο φαγάκι τα λόγια είναι μάλλον περιττά! Ωραίες και οι φώτο σου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα την φτιάξω σίγουρα...μου αρέσει πολύ!Και αυτό το μακαρόνι που δεν είναι το πολύ λεπτό...το λατρεύω!Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ στην ροζ σαλτσούλα μου ομολογώ ότι βάζω κρέμα γάλακτος.
    Αλλά και με το εβαπορέ τι όμορφο που δείχνει!!
    Μια μακαρονάδα με τα όλα της!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λατρεύω εστραγκον!τελεια ιδεα για την επομενη φορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεμένες μακαρονάδες!!!!!
    Πράγματι το εβαπορέ δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από την λιπαρή κρέμα γάλακτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΡΜΙΟΝΗ, μου σε ευχαριστώ πολύ για το κουράγιο που μου δίνεις περί ξηρασίας!! Σε ευχαριστώ επίσης για τα καλά σου λόγια σχετικά με το φαγητό και τις φωτογραφίες. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά ικανοποιήθηκα και εγώ από το φωτογραφικό αποτέλεσμα!! Ετυχα σε καλή μέρα σχετικά με το φωτισμό!!

    ΕΛΕΝΗ, να την φτιάξεις και δεν θα χάσεις. Το μακαρόνι είναι Νο 6.
    Φιλιά!

    ΕΛΕΝΑ, σαφώς και με την κρέμα γάλακτος θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα. Όμως πλέον επειδή βλέπω μια στροφή στις λιγότερες θερμίδες προτείνω το εβαπορέ που πίστεψέ με στην παρούσα συνταγή έχει πολύ καλό αποτέλεσμα!

    COOK, το εστραγκόν είναι θεικό! Συμφωνώ απόλυτα!!!

    MANUSINA, γεια σου και καλως όρισες στο μπλόγκ!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα ...μακαρόνια να είναι και ότι νάναι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσαυγή μου φαίνεται τέλειο!!!!Σίγουρα θα το δοκιμάσω γιατί τρελαίνομαι για μακαρονάδες!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσαυγή μου έλα να παραλάβεις το βραβείο σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία, νόστιμη και απλή πρόταση. Μου αρέσει και η αντικατάσταση της κρέμας γάλακτος από το εβαπορέ, το κάνω -στη μαγειρική ειδικά- κι εγώ πολύ συχνά.
    Καλή συνέχεια με δημιουργική διάθεση εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα, Χρυσαυγή.
    Να μια μακαρονάδα με τα όλα της, λαχταριστή και υπέροχα παρουσιασμένη!
    Μπράβο!
    Πέρασε κι από το blog μου, ένα βραβείο σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μου άρεσε αυτό με το εβαπορέ θα το δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα...που είναι το άρθρο εεεε;;;;
    Κοπανατζού...(όχι πως εγώ δεν κάνω κοπάνες,και το ευχαριστιέμαι μάλιστα)
    Κάτι που δεν έχω σκεφτεί ποτέ είναι το εστραγκόν για σάλτσα μακαρονάδας.
    Μου αρέσει η ιδέα εσύ και το εστραγκόν φυσικώς.
    Σε φιλώ εβαπορέ...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ
    Μάρα μου έφτιαξες τη μέρα με το παιχνιδιάρικο σχόλιό σου!!!
    Τέλειααααα!!!!
    .... άκου "σε φιλώ εβαπορέ!!!"!!!!!!
    χαχαχαχαχαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αααχχχχ μακαρονάδα δωσε μου και πάρε μου την ψυχή!! πολύ λαχταριστό το πιάτο σου και οι φωτογαρφίες σου πανέμορφες!! μπράβοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φαίνεται πολύκαλή και νόστιμή. θα τη δοκιμάσω και θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αμάν παιδάκι μου..που την είχες κρυμμένη??????????????? θα τη φτιάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10