18 Ιουνίου 2015

Παγωμένο γιαούρτι με ράσμπερις και κομμάτια σοκολάτας






Κάθε φορά που ξοδεύω ώρες χαζεύοντας σε ξένα μπλόγκ μαγειρικής, σταματώ πάντα και θαυμάζω τις φωτογραφίες με κίνηση και κυρίως με «ζωή».  Εκείνες που ο πρωταγωνιστής είναι το φαγητό και όχι ο άνθρωπος, αλλά παρ΄όλα αυτά άνθρωπος και φαγητό γίνονται ένα. 


Ο άνθρωπος υπάρχει εκεί τόσο-όσο χρειάζεται για να τις κάνει πιο ζεστές και οικείες. Για το λόγο αυτό συλλέγω τις φωτογραφίες αυτές όπου τις βρω, και τις ταξινομώ σε έναν πίνακα που έχω δημιουργήσει στο pinterest και τον έχω ονομάσει in hands.  Μπαίνω εκεί συχνά και χαζεύω. Με μαγεύει το πως ο φωτογράφος έχει καταφέρει να εναρμονίσει τον άνθρωπο με το φαγητό δείχνοντας σε πρώτο πλάνο πάντα αυτό και όχι αυτόν!




 Λατρεύω να βλέπω χέρια να κόβουν φρούτα, να πλάθουν ζυμαρι, να κρατούν ένα παγωτό χωνάκι που στάζει,  να πασπαλίζουν αλεύρι, να τρίβουν παρμεζάνα, πλένουν σταφύλια, να σπάνε καρύδια, να διαχωρίζουν τον κρόκο απ΄το ασπράδι,  να γεμίζουν ποτήρια με γάλα, να βουτούν μια μαντλέν μέσα σε σοκολάτα,  να προσφέρουν ένα κομμάτι τούρτας, να ξεφλουδίζουν μια μπανάνα, να ανακατεύουν μια σούπα ή να στύβουν σαγκουίνια. Πολλές μάλιστα φορές μπαίνουν στο πλάνο κι άλλα σημεία του σώματος κι εκεί πια απογειώνεται η τέχνη της φωτογραφίας. Καλλίγραμμα γυναικεία πόδια με μια κούπα ζεστή σοκολάτα ανάμεσά τους με  κάνει να φαντάζομαι  πολυθρόνα δίπλα σε τζάκι, ξύλινο σπίτι μέσα σε Νορβηγικό δάσος,  παγωμένα πρωινά με κρουασάν και μαρμελάδες σε χιονισμένα βουνά.  Ένα στόμα που δαγκώνει μια ζουμερή φράουλα, ένα παιδί που ρουφάει σπαγγέτι, ένα χαμόγελο πίσω από ένα κομμάτι κεικ είναι πολλές φορές καλύτερα από το ίδιο το φαγητό. Αν αυτό δεν είναι τέχνη τότε τι? Τι μπορεί να είναι πιο σημαντικό από ένα βιβλίο ή μια φωτογραφία που κάνει την φαντασία να καλπάζει? Όσα δεν βλέπει το μάτι είναι άλλωστε τα πιο όμορφα γιατί αυτά τα βλέπει ο νους.


Κάτι τέτοιο προσπάθησαν να κάνω κι εγώ  για να παρουσιάσω το πρώτο παγωτό (παγωμένο γιαούρτι συγκεκριμένα) που έφτιαξα φέτος το καλοκαίρι. Επιτυχώς ή ανεπιτυχώς δεν ξέρω, πάντως αυτό είναι το δικό μου frozen yogurt  in hands”!!! 




ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΡΑΣΜΠΕΡΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ


Υλικά: 


     1)      400 γραμμάρια γιαούρτι με γεύση φρούτα του δάσους

     2)      300 γραμμάρια ράσμπερις κατεψυγμένα

     3)      ½ κουταλάκι γλυκού εκχύλισμα βανίλιας

     4)      ½ κούπα ζάχαρη άχνη

     5)      80 γραμμάρια κουβερτούρα ψιλοκομμένη




Μέθοδος: 


Βγάζουμε το πακετάκι με τα ράσμπερις από την κατάψυξη και τα αφήνουμε για 15 λεπτά περίπου σε θερμοκρασία δωματίου να ξεπαγώσουν λίγο. 


Βάζουμε το γιαούρτι με τα ράσμπερις στο multi και τα πολτοποιούμε πολύ καλά. Σε περίπτωση που δεν χωράνε όλα μαζί, τα βάζουμε μισά μισά. 




Περνάμε το μίγμα γιαουρτιού με ράσμπερις από ένα μέτριο σουρωτήρι. Επειδή είναι παχύρρευστο, το βοηθάμε να περάσει με μια σπάτουλα που το ανακατεύουμε και το πιέζουμε στο σουρωτήρι. Αυτό γίνεται ώστε να απομακρινθούν όλα τα σποράκια που έχουν τα ράσμπερις και να μην είναι δυσάρεστα στο δόντι όταν τρώμε το παγωτό. 

Τα σποράκια από τα ράσμπερις που έχει συγκρατήσει το σουρωτήρι.



Όταν τελειώσουμε τη διαδικασία και έχουμε πλέον το μίγμα σουρωμένο, προσθέτουμε μέσα σε αυτό τη ζάχαρη άχνη και το εκχύλισμα βανίλιας και ανακατεύουμε ζωηρά με το σύρμα ώστε να διαλυθούν οι τυχόν κόκκοι της ζάχαρης και να ομογενοποιηθεί. 




Σε αυτή τη φάση βάζουμε το μίγμα στην παγωτομηχανή (αν διαθέτουμε) και ακολουθούμε τους κανόνες λειτουργίας της. Προς το τέλος της διαδικασίας που το παγωμένο γιαούρτι έχει πήξει, ρίχνουμε μέσα και την ψιλοκομμένη κουβερτούρα για να ενσωματωθεί με το μίγμα.  Όταν τελειώσει η διαδικασία αποθηκεύουμε το παγωτό σε ένα σκεύος που κλείνει με καπάκι στην κατάψυξη.


Σε περίπτωση που δεν διαθέτουμε παγωτομηχανή, τοποθετούμε το μίγμα του παγωμένου γιαουρτιού σε ένα σκεύος για παγωτό που κλείνει με καπάκι και το βάζουμε στην κατάψυξη. Κάθε 40-45 λεπτά το βγάζουμε και το ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά με ένα πιρούνι ώστε να σπάσουν οι κρύσταλλοι που δημιουργούνται. Αυτό το κάνουμε 5-6 φορές σίγουρα. Αν θέλουμε και παραπάνω. Όταν πια έχει αρχίσει να πήζει καλά, ρίχνουμε μέσα την ψιλοκομμένη κουβερτούρα και ανακατεύουμε ώστε να να αναμειχθεί με το παγωτό. 


Καλή επιτυχία!!!!!


Tips: 


     1)      Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε γεύση γιαουρτιού θέλουμε με όσα λιπαρά θέλουμε. Δηλαδή γιαούρτια με φρούτα μέσα (πχ με κεράσι ή με φράουλα) ή ακόμα και σκέτο λευκό γιαούρτι. 


     2)      Στις συνταγές μου πάντα προτιμώ να χρησιμοποιώ κουβερτούρα την οποία έχω κόψει εγώ με το μαχαίρι και όχι τις έτοιμες σταγόνες σοκολάτας. Και αυτό γιατί όταν κόβεις τη σοκολάτα με το μαχαίρι είναι πιο μεγάλα τα κομμάτια της και άρα πιο πλούσια η γεύση της. Αντίθετα οι σταγόνες σοκολάτας εκτός του ότι είναι και ακριβότερες είναι πολύ μικρές για κάποιον που θέλει να αισθάνεται την σοκολάτα έντονα!  Η επιλογή δική σας.
  





41 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!!!
    Υπέροχες ταξιδιάρικες του νου φωτογραφίες!!
    Εγώ με τα παγωτά δεν είμαι ιδιαίτερα φίλη αυτό όμως μ΄αρέσει και σκέφτομαι να το φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ξανθή! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι φωτογραφίες και πολύ περισσότερο αν σε ταξίδεψαν! Οσο για το παγωμένο γιαούρτι, σε ενημερώνω ότι βγαίνει σε μικρή ποσότητα άρα καταναλώνεται και εύκολα. Νομίζω ότι αν το φτιάξεις θα το ευχαριστηθείς και εσύ και ο σύντροφός σου!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα !! Εκπληκτικό και τέλεια η παρουσίαση! Πολύ παιχνιδιάρικη και διαφορετική! Πολλά φιλιά Χρυσαυγή μου! Τα ράσμπερυ είναι τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αθηνά!!! Παιχνιδιάρικη παρουσίαση για ένα παιδικό κυρίως επιδόρπιο!
      Εντάξει, το φτιάξαμε το concept!! xaxa

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά ισχύει αυτό που λες με την κίνηση και την "ζωή" στις φωτογραφίες. Δίνουν μια άλλη διάσταση και σε κάνουν να αναρωτιέσαι και να δημιουργείς στο μυαλό σου την ιστορία που υπάρχει πίσω από τον φακό της κάμερας.
    Νομίζω σήμερα κατάφερες να μας δείξεις την λαχτάρα για ένα φρουτένιο παγωτό και πέτυχες με το "in hands" frozen yogurt να με κάνεις να θέλω να στο αρπάξω από το χέρι...λιώνει, δε το βλέπεις,χα χα!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία Αγγελική! Μιλάμε τότε την ίδια γλώσσα για τις φωτογραφίες!
      Η λαχτάρα για το φρουτένιο παγωτό ήταν μεγάλη και μεγαλύτερη ήταν η όρεξη με την οποία το φάγαμε στις 8 παρακαλώ το πρωί που μου ήρθε εμένα να το φωτογραφίσω!! χαχαχα Βέβαια κανεις δεν παραπονέθηκε! Το αντίθετο!!! Δεν έχω προτείνει πολλές φορές στη ζωή μου να φάμε παγωτό αντί για πρωινό και όπως κατάλαβες όλοι ενθουσιάστηκαν. Αλλά ήταν τόσο υγιεινό όσο ένα πρωινό γεύμα άρα λίγο το κακό!

      Αρπαξε ντε το χωνάκι, τι κάθεσαι?????????????

      Διαγραφή
    2. καλό το κολπάκι του ....."παγωτού" για πρωινό!!! θα το εφαρμόσω!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχχαα
      Εννοείται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Θα εκτιμηθεί δεόντως!! Πίστεψέ με!

      Διαγραφή
  4. Είσαι μέσα στο μυαλό μου Χρυσαυγή !! Η επόμενη φωτογράφιση θα είναι ακριβώς σε αυτό το στύλ. Ήδη είμαι αγχωμένος γιατί και εγώ παγωτό θα κρατάω και φοβάμαι μέχρι να έχω την αξιοπρεπή shot θα έχει λιώσει :( Εσύ τα κατάφερες άψογα και η συνταγή που μας προτείνεις είναι πάρα πολύ καλή ... (θα τη δοκιμάσω με μέλι ή κάποιο άλλο γλυκό φρούτο :-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, Άρη εγώ πάντως δεν αγχώνομαι για σένα! Σου έχω εμπιστοσύνη για το τελικό αποτέλεσμα. Αλλά να σου πω και κάτι?? Και να τρέξει λίγο, και να στάξει δεν πειράζει. Ίσα ίσα θα έλεγα. Νομίζω τα παγωτά που αρχίζουν και λιώνουν δίνουν πολύ πιο ωραίο αποτέλεσμα από μια καλά παγωμένη μπάλα, στητή και όμορφη. Νομίζω ότι το λιωμένο παγωτό πάνω στο χέρι δίνει μεγαλυτερη φυσικότητα και είναι πιο θελκτικό. Σε κάνει να θες να το γλύψεις ρε παιδί μου! χαχαχα Γι΄αυτό μην μασάς!! Ή μάλλον καλύτερα.... γλύψε! χαχαχαχα
      Πέρα από την πλάκα, σου εύχομαι καλή επιτυχία και με ανυπομονησία περιμένω να δω τις δικές σου φωτογραφίες και την δική σου φυσικά συνταγή!!!!!!!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
    2. Δίκιο έχεις Χρυσαυγή !! Το παγωτό που λιώνει είναι πιο λαχταριστό :-) :-) :-)
      Βέβαια στη δική μου περίπτωση θα είναι ξυλάκι με επικάλυψη σοκολάτας όποτε δεν παίζει το melting εφέ :( Για να δούμε .. ήδη σκέφτομαι και μία εναλλακτική φωτογράφιση .... just in case ..

      Διαγραφή
    3. Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Μόνο η αθωότητα ενός μικρού παιδιού,μάλλον ενός λιλιπούτειου ξανθού αγγέλου,θα μπορούσε να εξισσοροπήσει την πρόκληση ενός πειρασμού!
    Αν και για να είμαι ειλικρινής,στους γευστικούς πειρασμούς ενδίδω...σχεδόν πάντα!
    Στους άλλους θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει αυτοσυγκράτηση,ή τοηλαλχιστον...λογική.
    Η ρομαντική αθωότητα λοιπόν εισέβαλε ορμητικά στις οθόνες μας!Μας γέμισε με παλ χρώματα,εκρού και ροζ,την απαραίτητη θαμπάδα που οφείλει να δημιουργει ο φωτογραφικός φακός σε παρόμοια κόνσεπτ,την περιρρέουσα παιδική ανεμελιά και φυσικά ,το παγωτο,που αν μου επιτρέπεις, θέλω σήμερα να αποτελέσει τον δευτεραγωνιστή.
    Είμαι σίγουρη για το γευστικό αποτέλεσμα.Γνωρίζω καλα πόσο προσεκτική και απαιτητική είσαι στις αναρτήσεις σου.
    Σήμερα όμως θα μείνω στην όλη ιδέα .
    Εκτιμώ την παραδοχή σου σχετικά με την έμπνευση και τα ξένα μαγειρικά blogs!!!!
    Είναι όμορφο να αντλούμε έμπνευση και το κυριότερο να είμαστε σε θέση να την υλοποιούμε,σκιτσάροντας την με το δικό κας πινέλο!
    Η πραγματοποίηση της ιδέας,το στήσιμο και η εφαρμογή,υπήρξαν ,για μένα,τέλειες!!
    Φυσικό αποτέλεσμα,λιτό ,φίνο,μινιμαλιστικό,οπως σε ένα περιοδικό μόδας που ξέρει να δίνει έμφαση στην προσωπικότητα της φωτογράφησης και όχι τόςο στο αντικείμενο,που ούτως ή άλλως προβάλλεται!!!!!
    Οφείλω να δώσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια,πρώτα σπό όλα στο υπομονετικό μανεκέν,αφου ο πειρασμός να πέσει με τα μούτρα στο αντικείμενο πόθου ,ήταν βασανιςτικός,αλλά και στην δημιουργό του ζαχσροπλαστικού event,που εμπνεύστηκε,υλοποίησε και παρουσίασε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,ένα απλό παγωτο!
    Μπράβο σας!
    Σας φιλω πολυ,πολύ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Φωτεινή! Και χάλια να τα είχα κάνει όλα είμαι σίγουρη ότι εσύ θα τα έβρισκες τέλεια. Εχεις τόσο τακτ και ευγένεια που δεν νομίζω ποτέ να έλεγες ή έστω να υπονοούσες κάτι κακό. Γι΄αυτό η κριτική σου παρόλο που με ανεβάζει πάντα, δεν πιάνεται!! χαχαχαχαχα Είσαι πάντα καλοπροαίρετη έτσι κι αλλιώς!!!!! Με την καλή εννοια φυσικά !!

      Όσο για το στήσιμο το βαμένο νύχι πραγματικά έτυχε!!! Και άβαφο να ήταν, και μπλε χρώμα να είχε πάλι την ίδια φωτογραφία θα έβγαζα. Δεν το είχα προσχεδιάσει, αλλά "έκατσε" πραγματικά καλά!!!!!!!!!!! Το μανεκέν ήταν όντως υπομονετικό και στην συνέχεια αχόρταγο μια και το χωνάκι που βλέπεις ήταν όλο δικό του! Το δεύτερο μανεκέν που παρακολουθούσε την όλη φωτογράφιση και ανυπομονούσε να φάει το δικό του χωνάκι (χωρίς να έχει δουλέψει γι΄αυτό) σε πληροφορώ ότι έγλυψε μία και το άφησε.... Δεν είναι του φρουτένιου αλλά του αποκλειστικά σοκολατένιου!!! χαχαχα
      Τελικά κανείς δεν είναι ευχαριστημένος σε αυτό το σπίτι!

      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. καλα τοσο ευκολο παγωτο??? σου ειπα οτι σε λατρευω??? ε ναι λοιπον! γιατι ντεν εχω παφωτομηχανη καρντια μου! ειχα δηλ και την εκανα δωρο, γιατι απλα δε χωρουσε στην καταψυξη μου! αλλα αυτο το παγωτο, το λατρεψα! να σε πω...καμια γρανιτα μηπως παιζει στις επομενες αναρτησεις σου? γιατι μου ζηταει επιμονα η Νεφελη μου!

    Α!!! μπορω να βαλω αλλο φρουτο αντι για βατομουρα? ροδακινο ή κερασια που εχω ηδη στο ψυγειο?????

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρντιά μου ούτε και εγώ έχω παγωτομηχανή! Ποτέ δεν είχα αλλά και να είχα, και πάλι θα έδεινα και τις δύο εκδοχές γιατί δεν έχει όλος ο κόσμος παγωτομηχανή. Ετσι λοιπόν το πάω χειροκίνητα το πράγμα αλλά να σου πω ότι δεν με κουράζει? Τι είναι ένα ανακατεματάκι κάθε μια ώρα? Βάζω το ρολόι να χτυπήσει και ανακατεύω το παγωτό. Τόσο απλά!!!! Αρκεί να το φτιάξω όταν θα ξέρω ότι για τις επόμενες ώρες θα είμαι στο σπίτι!!

      Όσο για τα άλλα φρούτα, ναι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο γλυκό και ζουμερό φρούτο όπως κεράσι ή καλά γινωμένο ροδάκινο. Μια χαρά θα βγεί!!! Καλή επιτυχία στους πειραματισμούς σου!

      Διαγραφή
  7. Αυτή νομίζω είναι η Τέχνη της φωτογραφίας. Να μπορείς μέσα από μία στιγμιαία αποτύπωση, να δώσεις εικόνες που ξεπερνούν τα χρονικά και χωρικά περιθώρια της φωτογραφίας! Να βλέπεις την κίνηση, το πριν και το μετά, σε μία εικόνα στατική. Να φαντάζεσαι το περιβάλλον που δεν πέρασε στο πλάνο του φακού, τις μυρωδιές που δεν αντιλαμβάνεται η μηχανή και φυσικά τα συναισθημάτα που εμπεριέχονται σε ανάλογες καταστάσεις. Νομίζω πως πολλές από τις φωτογραφίες του board σου έχουν ακριβώς αυτά τα στοιχεία!
    Εύγε λοιπόν για την νέα σκηνοθετική ματιά στην παρουσίαση των λιχουδιών σου! Η εικόνα με τα ροζουλί νυχάκια στα πόδια σε συνδυασμό με το χρώμα του γλυκίσματος αλλά και την δαντέλα που είναι εκτός focus είναι γεμάτη αθωότητα!!!
    Θέλω κι εγώ ένα τέτοιο χωνάκι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι όπως τα λες Δήμτρα και χαίρομαι που το βλέπεις με τον ίδιο τρόπο που το βλέπω κι εγώ! Ο πίνακάς μου αυτός που θα ήθελα να πω ότι τον μοιράζομαι με την Πέπη καθώς και αυτή βάζει φωτογραφίες εκεί μέσα, έχει φτιαχτεί με πολύ υπομονή μήνες τώρα. Τον αγαπώ πολύ και τον χαζεύω συχνά!

      Όσο για το χωνάκι, κυρία μου έτσι απλά το ζητάς?????? Πρέπει να δουλέψεις για να το αποκτήσεις. Τα αγαθά με κόπο κατακτόνται! Δεν το ξέρεις αυτό? Γι΄αυτό λοιπόν βάψε νύχι, φόρα δαντελένιο (μαύρο εσύ) φορεματάκι και έλα μια βόλτα από δω... Σε εσένα θα βάλω σοκολάτα με ταχίνι!! Αμ, τι? Ετσι θα την έβγαζες?????

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ μαζί σου, παρότι δεν το είχα ψάξει, σκεφτεί ή αναλύσει ποτέ, απλά τώρα που σε διάβασα συνειδητοποίησα ότι είμαι της ίδιας σχολής. Τι στο καλό Food for thought εισαι, θα μου πεις?
    Εσύ βέβαια έχεις και πολλά χεράκια, ευκαιρία για εξάσκηση (και πληρωμή των hand-models σε είδος πάντα). Πολύ μου αρέσε το σετάρισμα των νυχιών με το παγωτό.
    Θα τη δοκιμάσω τη συνταγή σου, , πάροτι δεν ειμαι και η μεγαλύτερη φαν του γιαουρτιού,αλλά είμαι σίγουρη ότι η μικρή θα ξετρελαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη απ΄όσο σε ξέρω ότι θα σου άρεσε αυτή η κατηγορία φωτογραφιών με ανθρώπους και φαγητά - γλυκά!!! Χαίρομαι που το επιβεβαίωσα.
      Το σετάρισμα νυχιών και παγωτού ηταν πραγματικά τυχαίο αλλά έκατσε τέλεια! Ούτε παραγγελία να το είχα δηλαδή! χαχα
      Τέλος θα σου πω ότι ούτε και εγώ είμαι φαν του γιαουρτιού. Παρ΄όλα αυτά τα μεγάλα κομμάτια σοκολάτας βοήθησαν πολύ στο να μου αρέσει το συγκεκριμένο!!! Για φτιάξ΄το κι εσύ να μας πεις τη γνώμη σου λοιπόν!!!!!

      Διαγραφή
  9. Δεν έτυχε...ΠΕΤΥΧΕ!!!!
    Πάρα πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!!!! Το μοντέλο φυσικά βοήθησε πολύ χαχα και ο συνδυασμός χρωμάτων τέλειος!!!
    Μπράβο!!!
    Μ' αρέσουν πολύ τα σπιτικά frozen yogurts με φρούτα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!!
    Η φωτό με τα ράσμπερις σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι το "άλλο μου μισό" στον πίνακα "in hands" στο πίντερεστ!
      Δεν γινόταν να μην σου αρέσει αυτό το στιλ φωτογράφισης!!
      Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τον πίνακα όπως και την αγάπη μας για τις συγκεκριμένες φωτογραφίες!
      Το παγωτογιαούρτι είναι σαν να το έχεις ήδη φτιάξει!! χαχαχα
      Ελπίζω μόνο να σου αρέσει όσο και σε μας!!! Φιλούρεςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

      Διαγραφή
    2. το έφτιαξα με μύρτιλα και το τσάκισα βλέποντας ταινία!!!!

      Διαγραφή
  10. Α χα χα, τέλεια η φωτογαφία με το παγωτό και τα νύχια ασορτιμέντο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο και το παγωτακι και το χερακι!! Λατρευω τα βατομουρα!! Το καρφιτσωνω!! μιαμ μιαμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρφίτσωσέ το και φτιάξ΄το για το δικό σου μικρό "βατομουράκι"!!
      Καλό ΣΚ Ελπίδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ο πίνακάς σου μου αρέσει πολύ! Τελικά μας αρέσουν πολλά κοινά πράγματα. Κι εμένα μου αρέσουν αυτού του είδους οι φωτογραφίες!
    Και η δική σου όμως in hands, και τέτοια χέρια μάλιστα, δεν πάει πίσω! Δελεαστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική έχω αρχίσει και πιστεύω ότι κάτι γίνεται με εμάς!! χαχαχα
      Τελικά τύποτα δεν είναι τυχαίο!!!!!!!!!!!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το board σου το χαζεύω κι εγώ πολύ συχνά, είναι πραγματικά πολύ ιδιαίτερη μια καλή φωτογραφία με κίνηση, με ζωή, πάντα νομίζω ότι καταφέρνει να δείξει το φαγητό ή το γλυκό ακόμη πιο λαχταριστό!
    Τα κατάφερες υπέροχα πάντως, πέτυχες και με το παραπάνω αυτό που ήθελες! Ειδικά η λήψη "χεράκι-ποδαράκια" είναι απίθανη, φαίνεται βέβαια ότι και το μοντέλο έχει παίξει το ρόλο του και ελπίζω να είχε την ανάλογη ανταμοιβή!
    το frozen yoghurt σου είναι φοβερό, νομίζω ότι θα το δοκιμάσω με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς φρούτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λήψη χεράκι-ποδαράκι είναι η αγαπημένη μου!!! Όντως! χαχαα Νομίζω ότι έχω βάλει όλα όσα ήθελα μέσα σε αυτή τη φωτογραφία!!
      Όσο για το παγωμένο γιαούρτι, η συγκεκριμένη συνταγή είναι πρόσφορο έδαφος για πολλές πραλλαγές με φρούτα ή καρπούς. Αρκεί βέβαια τα φρούτα να είναι ώριμα και γλυκά καθώς παίζει ρόλο στη γεύση του! Χαίρομαι λοιπόν που σου άρεσε το σύνολο Χρύσα!!!!!!
      Καλό βραδυ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Εγω το κανω πολυ πιο απλά και γρήγορα , παγωτό στιγμης .
    Βαζω 50 γρμ γιαουρτι και 100-150 γρμ σμέουρα (ή οποιο φρουτο το δάσους) . Τα χτυπάω στο μουλτι μεχρι να γινουν πολτός . Στεκεται μια χαρά στο χωνάκι και αν θελουμε λιγο σοκολάτα την ανακατευουμε μεσα ή απο πάνω .
    Εχω βγαλει και γω φωτογραφιες την μικρή γιατι ηθελα να το αναρτήσω , αλλα τοσο ωραιες σαν τις δικες σου , δεν ειναι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Λαμπρινή!!
      Καλώς ήρθες στο μπλόγκ!
      Σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες. Με λίγη εξάσκηση όλα γίνονται!!!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα! Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες και πολυ ωραιο το παγωτο :) Και ειχα σκοπο να φτιαξω κατι παρομοιο αλλά με φράουλες και μελι! Θα δοκιμασω όμως και αυτο. Ωραιο blog! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σταυρούλα!!
      Καλώς ήρθες στο μπλόγκ!!
      Νομίζω ότι και με τις φράουλες το ίδιο καλή δουλειά θα γίνει!!
      Δοκίμασε και τις δύο εκδοχές. Να κάνεις συγκριτικό τεστ! χαχαχα
      Δεν χάνεις και τίποτα!!!!!!!!!!!!!!

      Καλό σου βράδυ!!!!!

      Διαγραφή
  16. Χρυσαυγή μου έγραψες με αυτό το παγωτό και με τις φωτογραφίες σου!! μπράβο!!
    θυμάμαι αυτό τον πίνακα στο pinterest από τότε που έμπαινα πιο συχνά και μου άρεσε πολύ!
    χαίρομαι που το πραγματοποίησες ετοιμάζοντας ανάρτηση για το δικό σου μπλογκ!
    φιλιά πολλά και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρυσαυγη μου εξαιρετικο το παγωτο!!!! και οι φωτογραφιες! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραίο concept η σημερινή φωτογράφιση με ένα υπέροχο παγωτάκι! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10