15 Ιουνίου 2015

Φέτα τηγανητή με μέλι και σουσάμι






Το «feta gate» αποτελεί μεγάλο θέμα συζήτησης – ενίοτε και διαπραγμάτευσης – στα νοικοκυριά της Ελλάδας. Οι περισσότεροι την τρώνε φανατικά και με πάθος. Στην αντίπερα όχθη βρίσκονται όσοι δεν θέλουν ούτε να την βλέπουν. 



Κάπου στη μέση παλαντζάροντας μία από δω και μία από ΄κει βρίσκονται οι μίζεροι ή κομψότερα, οι αναποφάσιστοι. Αυτοί που την τρώνε και δεν την τρώνε! Την θέλουν υπό προϋποθέσεις δηλαδή. Αυτοί που συμβιβάζονται με την τυρόπιτα αρκεί να μην δουν κομμάτι φέτας μέσα σε αυτήν. Ο στρουθοκαμηλισμός σε όλο του το μεγαλείο.  Άλλοι πάλι μπορούν να την φάνε αλλά δεν μπορούν να την πιάσουν. Η ομάδα των σιχασιάριδων. Μερικοί  την τρώνε ψητή, ή σαγανάκι καλή ώρα, αλλά με τίποτα ωμή. Τύπου, «μια χωριάτικη παρακαλώ, με τη φέτα δίπλα»...  Ω΄ναι!! Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο τυρί το οποίο να διχάζει έτσι την ανθρώπινη φύση. Την κατηγορία των miserables την έχω μάθει τόσο καλά που μπορώ να την διδάξω πια, καθώς είμαι κι εγώ μία απ΄αυτούς τους διχασμένους. 




Η ιστορία μου με την φέτα άρχισε πολλά χρόνια πριν, τότε που υπήρχαν μόνο οι βαρελίσιες. Αυτές που μύριζαν από χιλιόμετρα και για να καθίσεις στο τραπέζι με το τάπερ ανοιχτό, (που μόνο ανοιχτό ήταν γαμώτο),  έπρεπε να φοράς αντιασφυξιογόνα μάσκα και να έχεις το κεφάλι σου στραμμένο μόνο απ΄την αντίθετη κατεύθυνση. Δηλαδή να ρουφάς τη φασολάδα  με το καλαμάκι προσπαθώντας να μην αντικρίσεις την φέτα αλλά και όσους την έτρωγαν. Από τότε άρχισε η σχέση αντιπάθειας. Από την μύτη έγινε η ζημιά!! Και ύστερα... αυτή η όψη της...  Μα είναι κατάσταση αυτή για τυρί? Που είναι η σκληρή, δωρική γραβιέρα, που πήγε η αγέρωχη παρμεζάνα, γιατί κανείς δεν ασχολείται με το μαλακό, βελούδινο κατίκι? Αυτό το ακαθόριστο σχήμα που είχε το κομμάτι φέτας όταν το αγόραζες από το μπακάλη με τα τρίμματα να μην χάνουν ευκαιρία να πεταχτούν  και το τυρόζουμο να τρέχει από το χαρτί. Οκ, δεν θέλει ο άνθρωπος και πολύ για να αγανακτήσει. 


Κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες! Δηλαδή οι πιο επεξεργασμένες, οι άοσμες,  οι κομμένες σε τετράγωνα «τούβλα», πολύ κομψά και προσεγμένα. Κι εκεί άρχισα να το ξανασκέφτομαι το πράγμα. 




Την πρώτη φορά που δοκίμασα φέτα ήταν σε ένα χωριό της ορεινής Κορινθίας. Φέτα ψητή με τα σέα της και τα μέα της. Λιωμένη, να ρέει μέσα στο πήλινο, στολισμένη με την πιπερίτσα της, το μπουκοβάκι της, το λαδάκι και τη ρίγανη! Μπουγιουρντί που λέμε. Έπαθα σοκ!!!! Τι έχανα η γυναίκα τόσα χρόνια? Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε! 


 Έτσι άρχισα να ρίχνω νερό στο κρασί μου και φέτα στο φαί μου. Πάντα υπό αυστηρές προϋποθέσεις και σοβαρούς περιορισμούς, μην παίρνουμε και θάρρητα. Μιζεράμπλ είπαμε, δεν ξελέμε. Η πρόοδος με τη φέτα από τότε ήταν μεγάλη. Ραγδαία για την ακρίβεια. Μην τυχόν και δω όμως μέσα σε πίτα να ξεπροβάλλει άσπρο κομματάκι, μη μου τη σερβίρεις ωμή και σε παρακαλώ μην την έχεις δίπλα μου στο τραπέζι όταν τρώμε. Όλα κι όλα!  





ΦΕΤΑ ΤΗΓΑΝΗΤΗ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΣΟΥΣΑΜΙ


Υλικά: 


     1)      1 κομμάτι φέτας βάρους 100 γραμμαρίων και πάχους 1ος εκατοστού

     2)      1 φύλλο κρούστας

     3)      1 κουταλάκι του γλυκού μέλι

     4)      Σουσάμι καβουρδισμένο

     5)      Μαύρο σουσάμι

     6)      Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
 



Μέθοδος: 


Απλώνουμε ένα φύλλο κρούστας στον πάγκο μας και βάζουμε στην άκρη της μικρότερης πλευράς του το παραλληλόγραμμο κομμάτι του τυριού. 




Διπλώνουμε δεξιά και αριστερά το φύλλο που περισσεύει, φέρνοντας το επάνω στο κομμάτι σαν να κλείνουμε φάκελο. Τέλος τυλίγουμε το κομμάτι κατά μήκος του φύλλου ώστε να δημιουργήσουμε ένα πακετάκι. 




Βάζουμε σε ένα μικρό αντικολλητικό τηγάνι ελαιόλαδο περίπου μισό δάχτυλο. Ανοίγουμε το μάτι και αφήνουμε το λάδι να ζεσταθεί καλά, αλλά όχι να κάψει πολύ. Βάζουμε μέσα το πακετάκι της φέτας με το κλείσιμο προς τα κάτω. 

Τηγανίζουμε σε μέτρια προς χαμηλή θερμοκρασία μέχρι να χρυσίσει το φύλλο και να ξεροψηθεί. 


Τότε μόνο το γυρίζουμε από την άλλη πλευρά και το τηγανίζουμε μέχρι να ψηθεί κι από εκεί. 


Μόλις είναι έτοιμο το βγάζουμε από το τηγάνι και το εναποθέτουμε σε ένα πιάτο που έχουμε στρώσει χαρτί κουζίνας ώστε να απορροφήσει το λάδι που περισσεύει. Αμέσως το σερβίρουμε καυτό περιχύνοντάς το με μέλι και πασπαλίζοντάς το με λευκό καβουρδισμένο σουσάμι και λίγο μαύρο! 


Καλή επιτυχία!!!!!!

 



Tips: 


     1)      Για τη συνταγή χρειαζόμαστε ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι φέτας,  βάρους 100 γραμμαρίων. Στα σούπερ μάρκετ πωλούνται σκαφάκια με φέτα στην άλμη συνολικού βάρους 400ων γραμμαρίων. Αυτά συνήθως περιέχουν δύο παραλληλόγραμμα  «τούβλα» φέτας βάρους 200ων γραμμαρίων έκαστο. Θα πάρουμε ένα τέτοιο κομμάτι 200ων γραμμαρίων και με ένα μεγάλο μαχαίρι θα το κόψουμε προσεκτικά δημιουργώντας έτσι δύο μικρότερα παραλληλόγραμμα (δηλαδή 100 + 100 γραμμάρια).



     2)      Μπορούμε να έχουμε έτοιμα μερικές ώρες πριν τέτοια πακετάκια φέτας στο ψυγείο τυλιγμένα σε αλουμινόχαρτο. Έτσι έχουμε έτοιμο πρίν από την ώρα του γεύματος ένα σαγανάκι για τηγάνισμα!






38 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα!Απόλαυσα το ξεδίπλωμα της εξομολογητικής σου διάθεσης!
    Είσαι απόλυτα ειλικρινής και μπορω εύκολα να καταλάβω την ´´μίζερη ´´ στάση σου.
    Εγω πάλι είμαι στην αντίπερα όχθη.Μπορω να ζήσω μόνο με φέτα και ντομάτα.Φέτα οποιασδήποτε μορφής.Σκληρη,μαλακιά,βαρελίσια,φρέσκια,ώριμη,πιπεράτη,βουτυράτη .Δώσε μου φέτα και έχεις τελειώσει με το γεύμα μου!
    Οπότε το συγκεκριμένο πακετάκι-δώρο έχει παραλήπτη εμένα,Εντάξει...ΚΑΙ εμένα,για να μη δείχνω τόσο πλεονέκτρια.
    Προστατευμένο κομμάτι σε τραγανό φύλλο.Καλοτηγσνισμένο και καλό διπλωμένο για αποφυγή διαρροών.Θέλουμε εξάλλου εκείνο το σημείο ,όπου το τυρί πασχίζει να μην λιώσει...συγκρατείται,παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και επιδιώκει να κρατήσει το σχήμα του,με ελαφρές βελούδινες παραμορφώσεις.Το πακετάρισμα οφείλει να είναι άνετο,για να δίνει τον απαραίτητο χώρο της αχνιστής ανάσας.Οφείλει να αποκτήσει το χρώμα μιας νέγρας καλλονής,για να τονίσει την αντίθεση των χρωμάτων και το τραγανό φύλλο να λειτουργήσει σαν υποστηρικτικό ´´ δεκανίκι ´´ στην εσωτερική ρευστότητα του πάλευκου τυριού.
    Και το παχύρευστο μέλι,έρχεται θωπευτικά,σχεδόν ερωτικά,να αγκαλιάσει τούτη τη γευστική λαγνεία.
    Απόλυτος ερωτικός δεσμός.Συνεύρεση, που η αρμονία σοκάρει.
    Το τελικό πασπάλισμα των δίχρωμων σουσαμιών,η εκτόνωση ενός σφιχταγκαλιασμάτος που δεν έχει τέλος.
    Καλή σου μέρα Χρυσαυγή!Καλη και όμορφη εβδομάδα!
    Καλό καλοκαίρι ,μιας που απο σήμερα τα σχολεία κλείνουν ,χαρίζοντας χαμόγελα στα παιδιά που περιμένουν ανυπόμονα να αρχίσουν οι διακοπες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που φτάσαμε Φωτεινή δεν μπορούμε να κρυφτούμε!
      Πρέπει να μιλήσω για το πρόβλημά μου με τη φέτα μπας και το αποτεινάξω!! χαχαχαχα
      Πάντως έχω κάνει τη μεγαλύτερη υπέρβαση που μπορούσα και είμαι ευτυχής γι΄αυτό! Όντως προκειται για ωραίο τυρί αρκεί να το τρώω ζεστό και λιωμένο!! χαχαχαα

      Αν βγαίναμε σε ταβέρνα μαζί λες να είχαμε πρόβλημα με την παραγγελία της χωριάτικης?? χαχαχαχα Ή να το μοιράζαμε στη μέση το πρόβλημα με μια ρόκα - παρμεζάνα και να τελείωνε το ζήτημα!?χαχαχαχαα

      Φιλιά πολλάααααα!!!
      Πρώτη μέρα διακοπών σήμερα και πρώτο μπάνιο στη θάλασσα!!!
      Καλό καλοκαίρι!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πεντανόστιμο πακετακι ;)

    Καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πακέτο του οποίου η παράδοση - παραλαβή γίνεται σπίτι μου!!!

      Καλή σου εβδομάδα Beauty!!

      Διαγραφή
  3. Μα αγαπάμε την φέτα. Σημειώνω την συνταγή και την φτιάχνω με την πρώτη ευκαιρία!
    (αχ Χρυσαυγή, τι μας κάνεις πρωινιάτικα!) :p
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο ευκολάκι δεν έχει από αυτό Μαρία!!
      Φύλλο, φέτα και μέλι!! ΟΚ, μιλάμε για 5 λεπτά υπόθεση μαζί με το τηγάνισμα!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Να το απολαύσετε!!!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ από την πλευρά των feta-lovers είμαι... φέτα με ντομάτα και φέτα με καρπούζι αποτελούν μόνιμη επιλογή μου ειδικά το καλοκαίρι. Οποιαδήποτε φέτα, α όχι προτιμώ τις σκληρές. Αχ τι παθαίνουμε πρωί πρωί Χρυσαυγή. Φάτε μάτια ψάρια λοιπόν για τώρα και το απόγευμα μπορούμε να γευτούμε το υπέροχο γλυκό σαγανάκι που μας προτείνεις. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως μόνο οι feta lovers θα γράψουν εδώ σήμερα!!
      χαχαχαχα
      το απόγευμα ήρθε πάντως Χριστίνα!! Ωρα να πάρουν φωτιά τα τηγάνια!!!!!!!!!!!
      Καλή σου εβδομάδα!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Έχω ένα θέμα με τα το μέλι στη φέτα αλλά πραγματικά με τις φωτογραφίες σου...θα ήθελα να είχα ένα κομμάτι ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Μαρία, και χωρίς μέλι γίνεται η δουλειά!!
      Σκέτο σαγανάκι φέτας για αλμυρό ορεκτικό!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν μπορείς να φατναστείς πόσο μου αρέσει αυτό το ορεκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει στο κατάλογο και να μην το παραγγείλω!!!!!!!!
    Αλλά δεν το έχω φτιάξει ποτέ!!!!!!!!!! Γι' αυτό ...αγόρασα φύλλο...τα υπόλοιπα υλικά τα έχω!!!!
    Και...να σου πω....το πακέτο δεν έχει μόνο ένα φύλλο μέσα.....χαχαχαχαχαχαχαχα
    Θα γίνει η μέρα της τηγανιτής φέτας!!!!!!!!!!!!!!

    Άντε γειάαααααααα επανέρχομαι με φωτογραφίες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλααααααααααααααα πω ρε φίλε!!!! φανταστική!!!!!!!!! η αλμύρα της ζεστής λιωμένης φέτας με τη γλύκα του μελιού είναι άααααλλο πράμα!!!!
      έστειλα φωτό!!!!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει!! Δεν περίμενα ότι δεν θα το έφτιαχνες αυτό το ορεκτικό, αλλά τόσο γρήγορα???
      Εσύ σχεδόν τα φτιάχνεις πριν τα ανεβάσω.... Είσαι πιο γρήγορη κι απ΄τον ίσκιο σου! χαχαχαχαχαα

      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Χαίρομαι που το δοκίμασες και σου άρεσε! Είναι ορεκτικό "κλειδί" για φίλους που ήρθαν στο σπίτι εκτάκτως αρκεί να έχεις πάντα φύλλο και φέτα! Ευκολάκι δηλαδή!

      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ Πέπη!!!!!!!!!!!!!
      Α!!! Οι φωτό που έβγαλες από τη φέτα ήταν φανταστικές!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Φέτα δεν τρώω ... αλλά οι φωτογραφίες σου είναι τόσο τέλειες και λαχτατιστές που δεν υπάρχουν !! Συγκινούν και κάποιον που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ του φέτα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σε καταλαβαίνω Άρη! Κι εγώ δεν έτρωγα κάποτε μα τώρα είμαι με το ένα πόδι στην άλλη όχθη κάνοντας το μεταίωρο βήμα του πελαργού!
      Πάντως το μέλι μπορείς να το βάλεις και σε άλλο σαγανάκι τυριού. Ταιριάζει πολύ!!!
      Καλό απόγευμα και σε ευχαριστώ για τα περί φωτογραφιών!!

      Διαγραφή
  8. Υποκλίνομαι στην πρώτη φωτογραφία!
    Λατρεύω την φέτα! Την θέλω όπως είναι ωμή, με μία φέτα ψωμί και λαδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα η πρώτη ήταν η καλύτερή μου και γι΄αυτό την έβαλα και πρώτη!
      Νοτούλα αν πω ότι σε καταλαβαίνω για τη φέτα μάλλον ψέματα θα πω.
      Λέω λοιπόν να τα βρούμε κάπου στη μέση και πιο συγκεκριμένα πανω από ένα πιάτο με φέτα σαγανάκι όπως αυτό εδώ!!!!!!!!!! Να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!!! τι λες?? χαχαα

      Διαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΟ!!!! και εχω πολλα να πω....

    1. Η πρωτη φωτο παει για εκτυπωση, να μπει σε κορνιζα και να στολισει την κουζινα μου!
    2. Μην ερθεις ποτε για φαγητο σπιτι μου...δε ζω χωρις φετα και γενικα χωρις τυρι. και τα θρυμματα της φετας... ε ναι...τα χρησιμοποιω και αυτα! Ντακος με ντοματα...you know?
    3. Τυρι με μελι!!!! σε αγαπουσα πολυ, τωρα σε λατρευω! γιατι? γιατι ειμαι Κρητικια και τρωω το τυρι με το μελι. δοκιμασε γραβιερα με μελακι και πες μου...οχι σαν τον ξενερωτο τον ανδρα μου που σιχαινεται! Και ευτυχως τα μικρα μου εχουν μοιασει...νορμαλ ανθρωποι δηλαδη!
    4. αγαπημενο ορεκτικο που τρωγεται με αναμεσα στα αλμυρα ορεκτικα αλλα και σαν γλυκο! πωπω...και ειμαι γραφειο....μου εβαλες ομως ιδεα τι να κανω για το βραδυ!
    5. ΜΠΡΑΒΟ Χρυσαυγη...και πάλι μπραβο! μου εφτιαξες τη διαθεση :)


    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, Ζήνα δεν νομίζω ότι σε έχω δει ποτέ πιο ενθουσιώδη σε ανάρτησή μου!!
      Τι να πω? Αν σου έβγαλα όλο αυτό τον ενθουσιασμό με ένα απλό σαγανάκι φέτας τότε γιούπιιιιιιιι!
      Απαντάω λοιπόν εν τάχει:
      1) Μεγάλη μου τιμή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      2) Θα βγούμε μόνο για καφέ!! χαχαχαχαχαχαχα
      3) Ολα τα γλυκόξινα, τα υφάλμυρα και γενικά οι αντιφατικοί συνδυασμοί είναι για μένα κορυφαίοι!! Ευτυχώς για σένα τα παιδιά σου τα ανατρέφεις γαστρονομικά εσύ!!! χαχααχα Συνέχισε την καλή δουλειά λοιπόν! χαχαχα
      4) Φτιάξ΄τη το βράδυ και βγάλε φωτό με φλας από το κινητό!!!!! Περιμένωωωωωωωωωωωωωω! χαχαχαχαχαχα
      5) Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω! Σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

      Διαγραφή
  10. ΜΑ γιατί;;; πεινάω, είμαι στο γραφείο και δεν υπάρχει τίποτα κοντά μου, και λέω να κάνω ένα διάλειμμα για blogότσαρκα και βλέπω την φετούλα με το μέλι και λιώνω μαζί της...
    Αυτό με την χωριάτικη και τη φέτα χωριστά με "ακούμπησε" τόσο...εγώ λατρεύω την φέτα αλλά υπάρχει και ένας ιδιότροπος άνθρωπος μαζί μου που την τρώει μόνο υπό προϋποθέσεις. Ώρες ώρες μου λείπει τόσο και τώρα που είδα την πρότασή σου, συγκινήθηκα από λιγούρα!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχαχχαα Αυτό με τη χωριάτικη με τη "φέτα δίπλα" θα μιλήσει στις καρδιές πολλών !! Το βλέπω!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχα
      Αν σου λείπει η φέτα φτιάξε αυτό το ατομικό σαγανάκι και φαε το σαν κυρίως γεύμα με μια πράσινη σαλάτα! Κάνε λοιπον ένα δώρο στον εαυτό σου!!! χαχαχαχαχαα
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Φιλιάααααααααααααα

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω τη φέτα, και πόσο μάλλον σε αυτό τον τόσο ιδειάιτερο συνδυασμό με το φύλλο κρούστας, μέλι και το σουσάμι.Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαγείρισσα!!!
      Φτιάξε ένα τέτοιο σαγανάκι "για το κέντρο" μια μέρα που το φαγητό που θα έχετε το "σηκώνει"!!!
      Καλή σου εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα. Υποκλίνομαι και γω σ' αυτό το μαγικό πακετάκι αλλά θα γκρινιάξω λίγο. Λες μισό δάχτυλο λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι. Γιατί αντικολλητικό; Υπάρχει περίπτωση να κολλήσει το φύλλο με τόσο λάδι; Μήπως πλέον το γράφουμε από συνήθεια; Ή θεωρούμε ότι όλοι τέτοια τηγάνια χρησιμοποιούμε; Εδώ και μερικά χρόνια τα έχω εγκαταλείψει και ποτέ δε μου λείψανε, αν και για να πω την αμαρτία μου τα αντικατέστησα με πολύ πολύ πολύ ποιοτικά χάλκινα και μαντεμένια. Σταματώ τις ρητορικές ερωτήσεις, φτάνει η γκρίνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Κλεομενη. Θα την δεχθω την κριτικη σου. Απο συνηθεια κι επειδη εγω εχω μονο αντικολλητικα τηγανια το εγραψα ετσι. Αλλα νομιζω οτι δεν χρειαζεται και πολυ φιλοσοφια το πραγμα. Κοινος νους. Το κανει ο καθενας με οτι εχει.
      Λυθηκε το θεμα.

      Αλλα βρε Κλεομενη, να θεσω κι εγω μια ρητορικη ερωτηση. Πως γινεται καθε φορα που εμφανιζεσαι στο μπλογκ ειναι για να κανεις μια κακη κριτικη, μια παρατηρισουλα η μια νηξη για κατι και ποτε για να εκδηλωσεις τον ξεκαθαρο θαυμασμο σου για κατι, και ΜΟΝΟΝ αυτον, χωρις γκρινιες οπως λες;;;

      Διαγραφή
  13. μου αρέσει πολύ η εισαγωγή σου!! ανήκω στην πρώτη κατηγορία (ναι, σε αυτούς που έχουν πάντα φέτα στο ψυγείο τους,) αλλά εννοείται πως έχω συναντήσει πολλούς ανθρώπους που δεν την τρώνε καθόλου, ή λίγο....
    το πακετάκι σούπερ!! το τέλειο ορεκτικό!!
    φιλιά πολλά κοριτσάκι και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα
      Η εισαγωγη ειναι απ' τη ζωη βγαλμενη. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Χαιρομαι που σου αρεσε παντως το ορεκτικο!!! Ευχαριστωωω!! Φιλια!

      Διαγραφή
    2. το πακετάκι εξαιρετικό!!
      το δοκίμασα χθες και ομολογώ πως ήταν τέλειο!!
      μπράβο! Χ

      Διαγραφή
  14. Δω μου φέτα με τόνους κι άσε με να τρώω!!!! Αγάπη με Α κεφαλαίο!!!! Μαζεύω το σαγόνι μου από το πάτωμα γιατί καταστράφηκα με τη συνταγή αυτή... Εχω χάσει 3 ανεπαίσθητα κιλά και θα τα πάρω πίσω δε γλιτώνω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι οχι!! Μην το φτιαξεις. Ξερω τι προσπαθεια χρειαζεται για να χασει κανεις κιλα και δεν θα ηθελα να χρεωθω το να τα παρεις πισω!! Χαχαχαχα
      Πλακα κανω φυσικα!! Σε καληνυχτιζω!!!

      Διαγραφή
  15. Να πω ότι περίμενα να δω τέτοια ανάρτηση εδώ μέσα; Ψέμματα θα πω....
    Θα πω μόνο ότι ετούτη εδώ η ανάρτηση είναι μία νίκη, μία κατάκτηση για όλους εμάς τους φανατικούς αυτού του τυριού, ένα βήμα πιο κοντά στην πεποίθηση ότι και ο τελευταίος άπιστος θα λυγίσει!!!
    Σοβαρά τώρα, αυτό είναι έδεσμα από τα λίγα, και σε πληροφορώ ότι εμείς καμιά φορά το σερβίρουμε αντί για ορεκτικό, για επιδόρπιο, όχι με σουσάμι, αλλά με μπόλικη κανέλα, και είναι ένα φανταστικό τυρογλυκό.
    Ο συνδυασμός πάντως φέτα-μέλι είναι συνδυασμός που λατρεύω από παιδί, από τότε που το παιδικό πρωινό μου ψωμί-βούτυρο-μέλι, είχε πάντα και λίγη φέτα από δίπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φέτα δεν τρώω με τίποτα...όσες προσπάθειες και να έχουν γίνει από τον περίγυρό μου...έχω δοκιμάσει και αυτήν την βερσιόν χωρίς καμία επιτυχία... Τί να κάνουμε έτσι είναι αυτά... Αλλά οι φωτό σου είναι εκπλητικές!! Και λαχταριστές... τόσο που λέω αχ τι κρίμα που είναι φέτα γιατί το θέλω...χα χα!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν είναι να ανακαλύπτεις τόσο υπέροχους τρόπους να κρύβεις τη φέτα Χρυσαυγή σου επιτρέπω να είσαι οσο miserable θέλεις! Λατρεύω τα γλυκά που περιέχουν τυριά μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Τον θεωρώ καταπληκτικό συνδυασμό! Καταπληκτική συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το feta gate το παρακολουθώ από μακριά εδώ και χρόνια και απλά απολαμβάνω την φέτα που αφήνουν όι άλλοι (πιο πολύ για μάς, μικρο το κακό). Εσύ βεβαια εξελίχτηκες πολύ και με εντυπωσίασες, δεν εχω γνωρίσει άλλη με τέτοια "πρόοδο". Και όχι μονο αυτό, αλλά την εβγαλες και φωτογραφία!!!! Αυτά είναι,!!!! Ευγε!!!
    Για το πακετάκι δεν εχω να πω πολλά, είναι τέλειο και μου αρέσει πολύ και το λίγο σουσαμάκι κάνει πολύ μεγάλη διαφορά... παλιά σνόμπαρα τον συνδυασμό τυριού-μελιού (μόνο εσύ θα έχεις τα θέματά σου νομίζεις?) αλλά πλέον έχω αλλαξοπιστήσει και εγώ και το λατρέυω και τα σκίζει όταν τα βρίσκω μπροστά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α εσύ πέρασες γρήγορα στο θέμα φέτα. Την προηγούμενη εβδομάδα άκουσα ότι υπάρχουν άνθρωποι που ούτε να τη δουν δεν μπορούν.
    Στην οικογένεια μας είναι τόσο αγαπημένη που παλιότερα την αγοράζαμε σε μεγάλα δοχεία. Τώρα τη στέλνω και Αγγλία, αν και υπάρχουν κάποιες αρκετά καλές κι στα εκεί ΣΜ.
    Σαγανάκι με μέλι τη φτιάχνω χρόνια και είναι πολύ αγαπητό. Με ξεσήκωσες τώρα για το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εμεις πάλι.. ερωτας με τη φέτα σε καθε μορφή και συνταγη.. Με τετοιο τροπο δεν την εχω δοκιμασει ακομα αλλα που θα παει.. Την κραταω για κατι καλοκαιρινα βραδια με κρυα μπυριτσα.. πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τώρα μου λύθηκαν όλες οι απορίες με τις κατηγορίες των ''φίλων'' της φέτας ...χιχι...
    Το ότι έκανες πρόοδο μετά την τραυματική εμπειρία της βαρελίσια και της οσμής που έβγαζε είναι μεγάλο πράγμα..
    Εχώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη φέτα... πάντα την έτρωγα σε όλες τις μορφές της.
    Την έχω συνδυάσει πολύ με το καλοκαίρι γι αυτό και το χειμώνα η κατανάλωσή της γίνεται με μέτρο.

    Το πακετάκι αυτό είναι πολύ ωραίο Χρυσαυγή μου. Ταιριάζει σίγουρα με το μέλι.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου αλλά και αυτή με το εσωτερικό που φαίνεται η φετα λιωμένη ειναι φοβερή.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι κι εγώ ερωτευμένη με τη φέτα και μπράβο που έκανες πρόοδο... όταν είδα τον τίτλο του ποστ ...η αλήθεια είναι ότι απόρησα γιατί θυμόμουν κάτι από παλιότερες αναρτήσεις δικές σου αλλά και δικές μου με φέτα που μου έλεγες ότι δεν την ήθελες!!!!!! Μπράβο... έκανες πρόοδο αλλά να σου εξομολογηθώ κι εγώ κάτι;;; Παρά το γεγονός ότι λατρεύω τη φέτα και δεν μπορώ χωρίς αυτή είναι κάτι φέτες που είναι φριχτές και από γεύση και από μυρωδιά!!! Οπότε δεν είχες και άδικο!!!!
    Ωστόσο η σημερινή της μορφή με το φύλλο το σουσάμι και το μέλι μπορώ να το καταβροχθίσω σε χρόνο ρεκόρ κι όχι μόνον ένα πακετάκι!!!!!!!!!!!!
    Μ'αυτές τις λατρεμένες σου φωτό με ξεσήκωσες φιλενάδα!!!! Πάω στην κουζίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10