1 Μαΐου 2012

Cheesecake φράουλας με μπισκότα κανέλας



Καλή Πρωτομαγιά !!

         Σήμερα η Άνοιξη γιορτάζει! Φοράει στα μαλλιά λουλούδια και βγαίνει λαμπερή στους αγρούς, στα χωράφια, τα πάρκα, ακόμα και στα γλαστράκια που έχουμε στα μπαλκόνια μας, τα οποία είναι ολάνθιστα και χρωματιστά. 


         Να έχετε μια όμορφη και γλυκιά μέρα. Εγώ από τη μεριά μου, το μόνο που μπορώ να κάνω για να την γλυκάνω περισσότερο, είναι να κεράσω ένα δροσερό, φραουλένιο και πεντανόστιμο cheesecake

         Συνταγή που κρατάει καλά, εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια, τότε που ακόμα αυτό το είδος γλυκού δεν ήταν τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο έχει την εξής ιδιαιτερότητα. Η βάση του είναι φτιαγμένη από μπισκότα κανέλας, τα οποία είναι μια ευχάριστη έκπληξη μαζί με την υπόξινη κρέμα και την γλυκιά μαρμελάδα φράουλας. Αν είστε λάτρης των cheesecakes, τότε αυτό θα μπει σίγουρα στη λίστα των καλύτερών σας! 


CHEESECAKE ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΜΕ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΝΕΛΑΣ 

1)    2 πακέτα μπισκότα κανέλας (370 γραμμάρια)
2)    μισό βιτάμ soft αλατισμένο (130 γραμμάρια) * Αν δεν βρείτε βιτάμ αλατισμένο τότε χρησιμοποιήστε το απλό προσθέτοντας μια πρέζα αλάτι.
3)    1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
4)    1 συσκευασία τυρί κρέμα (200 γραμμάρια)
5)    μισό περίπου ποτήρι νερού χυμό λεμόνι
6)    370 γραμμάρια μαρμελάδα φράουλα ή μύρτιλλα
7)    λίγο νερό και λίγο ακόμα λεμόνι για το αραίωμα της μαρμελάδας


Εκτέλεση: 

       Θρυμματίζουμε στο μίξερ τα μπισκότα και προσθέτουμε το βούτυρο, το οποίο έχουμε αφήσει ήδη για περίπου 1 ώρα έξω από το ψυγείο για να είναι μαλακό. Ζυμώνουμε το μίγμα των μπισκότων και του βουτύρου με τα χέρια μας μέχρι να ομογενοποιηθεί. 

        Με το χέρι μας απλώνουμε ομοιόμορφα το μίγμα σε πιατέλα που έχουμε τοποθετήσει τσέρκι ή απλά σε ένα στρογγυλό πυρέξ.

        Χτυπάμε στο μίξερ το τυρί με το ζαχαρούχο γάλα και όταν ανακατευτούν προσθέτουμε το χυμό λεμόνι. Μέχρι μισό ποτήρι νερού, ανάλογα πόσο ξινό το θέλουμε! 

         Στρώνουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα.

       Σε μπολ ανακατεύουμε τη μαρμελάδα με λίγο χυμό λεμόνι και ελάχιστο νεράκι. Αυτό το κάνουμε σταδιακά μέχρι να αποκτήσει την επιθυμητή ρευστότητα και να μπορέσει να απλωθεί όμορφα επάνω στην κρέμα. 

Καλή επιτυχία!!! 



Το cheesecake έφτιαξε η Ευαγγελία Βλασσοπούλου (blog Καλλιτεχνικές Δημιουργίες) στο εξαιρετικό πάρτι που διοργάνωσε για την κόρη της με θέμα την κουκουβάγια!!!!Ευχαριστώ για την τέλεια κριτηκή της !

http://all-about-arts-gr.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html?showComment=1395054978623#c1533285857906773667


49 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χρυσαυγή μου και καλό μήνα! Εγώ δεν είμαι λάτρης να πω την αλήθεια, αλλά έχω άτομα που τρελαίνεται, οπότε στα υπόψιν.
    Μου αρέσει και πολύ που η βάση σου είναι με μπισκότα κανέλας!
    Να περάσεις όμορφα σήμερα ότι και αν κάνεις...
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον. Το λεμόνι μου μοιάζει πολύ, αλλά πιστεύω ότι μπορώ να βάλω λιγότερο.
    Καλό Μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ξανθή μου!
      Λοιπόν, σχετικά με το λεμόνι...
      Φαίνεται πολύ αλλά πίστεψέ με δεν είναι!
      Αλλωστε μπορείς να το προσθέτεις στην κρέμα κλιμακωτά, δοκιμάζοντας κιόλας και να σταματήσεις εκεί που πιστεύεις εσύ. Ερχεται και η γλυκιά μαρμελάδα από πάνω και το ισορροπει.
      Φιλιάα!

      Διαγραφή
  3. Αν και όπως έχω πει δεν τρελαίνομαι για τα τυρένια γλυκά, το cheesecake σου φαίνεται πραγματικά λαχταριστό. Το λεμόνι πιστεύω θα ελαφρύνει τη γεύση του τυριού. Πολύ καλό!
    Καλό μήνα Χρυσαυγή μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο γλυκό!!!!
    Πολύ δελεαστική πρόταση με τόσο λαχταριστές λήψεις :)
    Καλό μήνα Χρυσαυγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Τις φωτογραφίες δεν μπορώ να πω ότι τις χάρηκα, αλλά αν λες ότι σου αρέσουν με ευχαριστεί.
      Πάντως αυτό το γλυκό είτε με καλές, είτε με κακές φωτογραφίες, είναι απλά τέλειο.

      Καλό μήνα σου εύχομαι !!

      Διαγραφή
  5. Καλή Πρωτομαγιά -όση έχει απομείνει, αφού ο blogger μού κάνει κόλπα- καλό μήνα Μάη Χρυσαυγή μου.

    Το cheesecake είναι λαχταριστό και για μένα διπλά, μιας και τα λατρεύω με όποιους συνδυασμούς κι αν μου προσφερθούν.
    Το λεμόνι βοηθά στην πυκνότητα και στην ενίσχυση της γεύσης στη γέμιση και
    την ιδέα, με το ζαχαρούχο, τη βρίσκω εμπνευσμένη! Θα τη χρησιμοποιήσω σύντομα σε κάποια παρασκευή μου...

    Φιλιά πολλά x4
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σου εξέγειρα το ενδιαφέρον Ζαμπία μου, τότε κάνε τον κόπο όταν βρεις την ώρα και την όρεξη να το δοκιμάσεις. Πιστεύω ότι θα σου αρέσει. Η συνταγή δεν είναι τυχαία. Όντως την έχω από τη νονά μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είναι άκρως επιτυχημένη.
      Το λεμόνι αν και φαίνεται πολύ, στο τελικό αποτέλεσμα δεν είναι. Βοηθά τόσο στην πυκνότητα όπως λες, όσο και στη γεύση, επειδή σπάει το μπούκωμα και τη γλύκα που θα νιώσεις από το ζαχαρούχο και το τυρί. Είναι εντέλει όσο πρέπει.
      Αν το δοκιμάσεις τελικά, η γνώμη σου θα ήταν πολύτιμη για μένα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εύγε Χρυσαυγή μου. Και αυτή η κρέμα είναι από αυτές που έχω για τις "καλύτερες" στα τσις κέικ. Καλό μήνα εύχομαι. Και πάντα με αρώματα και χρώματα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου!
      Να είσαι καλά! Και εγώ με τη σειρά μου σου εύχομαι καλό μήνα και σε κερνάω από το γλυκό μου!

      Διαγραφή
  7. Με μπισκότα καννέλας??? Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αλλά και μόνο που τα μυρίζω μ'αρέσουν! Το cheesecake είναι πάντα πολυ αγαπημένο γλυκό της φαμίλιας μας..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το αγαπάτε Βέρα μου,
      Τότε φτιάξ΄ το και θα με θυμιθείς!

      Εγγυημένη επιτυχία σου λέω!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφη Πρωτομαγιά!
    Δηλώνω λάτρης των πάσης φύσεως cheesecakes και σερβίρομαι από το πολύ ιδιαίτερο δικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σερβιριστείς Έλενα γιατί είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει και πολύ μάλιστα!!
      Δοκίμασε και πες μου!
      Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  9. Χρυσαυγή μου είναι τέλειο, υπέροχο και εννοείται πως είμαι λάτρης του είδους!!!Ωραία ιδέα με τα μπισκότα κανέλας!!!Καλό μήνα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπισκότα κανέλας Ελένη μου είναι κάτι το διαφορετικό απ΄ όσα έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Σου συστήνω ανεπιφύλαχτα να το δοκιμάσεις αυτό το γλυκό.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Αχ τι καλά..είχα χάσει το χαρτί με τη συνταγή (μου την είχε δώσει η νονά σου) και έσπαγα το μυαλό μου να θυμηθώ τις αναλογίες!!!!!Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Α η κανέλα κάνει τη διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nemecis γνωριζόμαστε?? Όντως τη συνταγή την έχω από τη νονά μου έδώ και πολλάαααααααααααα χρόνια και όντως είναι εκπληκτική!

      Διαγραφή
    2. Ήρθα να ξανάθυμηθώ τη συνταγή κ είδα την απορία σου.... Σε περίπτωση που υπάρχει ακόμη, ειμαι η ΛΊτσα από τον ΠΕιραια, η πρώωωωωωωωωωην του Πάρι (πολυ πρώην αφού έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια)

      Διαγραφή
    3. Απίστευτο!!! Φυσικά και σε θυμάμαι!!!
      Χάρηκα πολύ!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Χρυσαυγούλα!Άκουσα cheesecake και ήρθα τρέχοντας,παίρνω διπλό τεμάχιο και ξαναφεύγω τρέχοντας,ελπίζοντας να κάψω μερικές θερμίδες.. Εννοείται ότι σημειώνω και τη συνταγή..Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν το εχω δοκιμασει με τετοια μπισκοτα ...θα το φτιαξω γιατι μου αρεσουν τα μπισκοτα κανελας και στο μεγαλο γιο μου αρεσει το λεμονι...εως τωρα εβαζα μισο λεμονι εως ενα και δεν το εβρισκε αρκετο,τωρα ελπιζω να ικανοποιηθει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και καλό μήνα!! Εδώ είμαι κι εγώ, αλλά σιγά να μην περίσσεψε κανένα κομματάκι και για μένα!
    Όπως ξέρεις τρελαίνομαι για cheesecakes, χαλαρά το τσάκιζα όλο έτσι όπως το βλέπω και μ' αρέσει η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις μπισκοτάκια κανέλας! Πολύ ενδιαφέρον και ταιριαχτό πάντρεμα με την ξινούτσικη τυρόκρεμα!
    Η επικάλυψή σου δεν θα μπορούσε να είναι καταλληλότερη για την παρούσα εποχή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Χρυσαυγή μου! Και μονο που είναι με μπισκότα κανέλας εγώ παραδίνομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένο cheesecake όπως και είναι σε γεύση και το δικό σου είναι υπέροχο Χρυσαυγή!!! Καλό μήνα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα, Χρυσαυγή μου.
    Και μόνο που έχει τα κανελένια μπισκότα σαν βάση, μας φτάνει.
    Είναι υπέροχη.
    De facto.
    Φιλιά πολλά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσαυγή καλώς σε βρήκα.Το γλυκό σου φαίνεται εκπληκτικό.Δεν το είχα φανταστεί με τα αγαπημένα μου μπισκότα κανέλας.Μήπως να το δοκιμάσω....και σήμερα κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρυσαυτή τέλειο το γλυκό σου και ο συνδυασμός της κανέλας με τη φράουλα και την τυρένια κρέμα ...μοναδικός!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσαυγή μου αυτού του είδους το τσιζκεικ το λατρευω! Και είμαι και λάτρης της κνέλας! Και της φράουλας.... γενιά θα λεγα ότι αυτο το γλυκό φτιάχτηκε για μένα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα μπισκότα κανέλας είναι τ αγαπημένα μου
    Τρώω ένα πακέτο χαλαρά :)
    Σίγουρα δινουν ιδιαίτερη γεύση από ότι τα συνηθισμένα μπισκότα που βάζουμε στο cheesecake.
    Μου φάνηκε κι εμένα πολύ το λεμόνι αλλά αμα το λες εσύ πως είναι ΟΚ..σε εμπιστεύομαι. Η μαρμελάδα από πάνω είναι κόλαση

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι φανταστική σύμπτωση!Σε συνάντησα τη στιγμή που έχω τα υλικά και ετοιμάζομαι να φτιάξω ένα!!!!!Σκέφτομαι μόνο αντί για μαρμελάδα να βάλω σάλτσα από φρέσκες φράουλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω ότι αξίζει να τη δοκιμάσουμε τη συνταγή σου Χρυσαυγή.

    Οσο για την τελευταία φωτογραφία ... σλουρππππππππππ !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημερα Χρυσαυγή!Οι εικόνες του γλυκού με προδιαθέτουν ευχάριστα, μας αρεσει πολύ και το τυρι κρέμα οποτε με την πρωτη ευκαιρία θα το δοκιμασουμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. kanela mas aresei!! fraoula mas aresei!! tiri krema mas aresei!!! ola ayta se mia sintagi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το δοκίμασα το cheesecake και είναι ΤΕΛΕΙΟ!
    Τα μπισκότα κανέλας πολύ ωραία και δένουν με το υπόλοιπο.

    Λοιπόν..το λεμόνι στην κρέμα είναι μια χαρά. Αν και το έριχνα σταδιακά τελικά το έβαλα όλο (και μη σου πω πως σήκωνε και λίγο ακόμα).Σπαει την ''γλυκάδα'' από το ζαχαρούχο.
    Το σέρβιρα με σπιτική μαρμελάδα φράουλα (με ολόκληρες φράουλες) και λίγο σιρόπι φράουλας.
    Μπράβο Χρυσαυγή μου πολύ ωραία συνταγή. Από εδώ και πέρα θα το φτιάχνω συχνά.

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο κοριτσάρα!
      Πές τα χρυσόστομη ότι το λεμόνι δεν είναι πολύ!!

      Ευχαριστώ πάρα πολύ που δοκίμασες συνταγή μου! Μεγάλη μου τιμή.
      Χαίρομαι ιδιαιτέρως που σας άρεσε και την κατοχυρώνετε!!

      Φιλιά πολλά Μάριον, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  26. Είναι πραγματικά τέλειο... Χυμό λεμονιού έβαλα λιγότερο από αυτό που έχεις δώσει...

    Τα μπισκότα κανέλας ήταν τέλειος συνδυασμός!

    Η κρέμα δεν βγαίνει σφιχτή, τι λες να φταίει;

    Και πάλι συγχαρητήρια για το καταπληκτικό και πανεύκολο γλυκό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Είναι πράγματι ενα πολύ νόστιμο γλυκό που τη συνταγή την έχω εδώ και πολλά πολλά χρόνια!

      Τι εννοείς όταν λες ότι η κρέμα δεν βγαίνει σφιχτή? Το έβαλες για αρκετές ώρες στο ψυγείο? Δηλαδή όταν κόβεις το κομμάτι αντί να κάθεται στη θέση της ρέει και χύνεται? Μήπως δεν άφησες το γλυκό να σταθεί αρκετά στο ψυγείο και το έκοψες νωρίς?

      Διαγραφή
  27. Θέλει αρκετή ώρα ψυγείο και το κατάλαβα μόλις τώρα στο κομμάτι που έκοψα!!!

    Την ώρα που σου έστειλα το μήνυμα ήταν μόνο μισή ώρα μέσα στο ψυγείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που διευθετήθηκε το πρόβλημα. Όσο ποιο πολύ μείνει στο ψυγείο, τόσο καλύτερο και δροσερότερο θα είναι. Το ιδανικό είναι να το φτιάξεις το πρωί και να το κόψεις το απόγευμα ή το βράδυ, ή να το φτιάξεις βράδυ και να το κόψεις την επόμενη μέρα.

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  28. Ενταξει μεχρι και εγω που ειμαι 14 ετων και δεν εχω ξαναφτιαξει ποτέ μου γλυκό τα καταφερα και ειναι ΤΕΛΕΙΟ !!!

    Νεφελη ειναι το ονομα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ ειμαι πάλι. Το εκανα την Κυριακή για τα γενέθλια της κόρης μου και ξετρελάθηκαν όλοι. Αν θες δες εδω http://all-about-arts-gr.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ για το link. Οι φωτογραφίες δεν ειναι καλες αλλά εκείνη τη στιγμή έτρεχα κ δεν έφτανα. Ευχαριστω πολυ και για το σχόλιο σου. Σε φιλω

      Διαγραφή
  30. πραγματικά είναι το καλύτερο cheese cake που έχουμε δοκιμάσει!!! όταν πετυχαίνει.... το λέω αυτό γιατί αν έχω κάνει τη συνταγή πχ 20 φορές, οι 9 δεν μου πέτυχε η κρέμα... συγκεκριμένα το έκανα εχθές κάνοντας τριπλή δόση κρέμα και.... κρίμα τα υλικά.... έβαλα πολύ λεμόνι μπας και την πήξει αλλά τίποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10