20 Νοεμβρίου 2011

Τα 5α γενέθλια της Νεφέλης.


           Στον τομέα «γενέθλια» ήμουν από τα πολύ τυχερά παιδιά για την εποχή μου! Η μητέρα μου σχεδίαζε τα πάρτι μου μήνες πριν και η προετοιμασία των φαγητών κρατούσε τουλάχιστον μια εβδομάδα. Τα οργάνωνε άψογα και η τελειομανία της είχε πάντα ως αποτέλεσμα έναν φαντασμαγορικο μπουφέ που λυπόσουν να χαλάσεις το στολισμό του για να τον φας. Μπορεί να μην υπήρχαν τα πολλά υλικά και εφέ που υπάρχουν σήμερα για τα πάρτι, αλλά με τα τότε δεδομένα, η γυναίκα έκανε παπάδες!!!





          Μερικά από αυτά που θυμάμαι, είναι η σαρανταποδαρούσα που το σώμα της ήταν από σκαμμένη στο κέντρο φρατζόλα ψωμιού και τα ποδαράκια της ήταν 40 λουκανικάκια cocktail που στηριζόντουσαν σε οδοντογλυφίδες. Επίσης επιτυχία είχε η κοτοσαλάτα που την έφτιαχνε σε σχήμα κόκορα, με τη φουντωτή ουρά του από πατατάκια και το λειρί του από κόκκινη πιπεριά φλωρίνης! Τα αυγά που ήταν «σκαλισμένα» σαν κοτοπουλάκια, ο κώνος με τα δεκάδες καρφιτσωμένα πάνω του μεζεδάκια που έμοιαζε σαν καπέλο πιερότου, τα καλαθάκια που στην πραγματικότητα ήταν τυροπιτάκια, τα αλμυρά ταρτάκια που τα έφτιαχνε σαν γλαστράκια και μέσα στο καθένα υπήρχε και από ένα λαχανικό, σκαλισμένο σε σχήμα λουλουδιού , τα σαντουιτσάκια μωράκια ή γατάκια, και πολλά άλλα που δεν είμαι σε θέση τώρα να θυμηθώ.


            Οι τούρτες ήταν το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο που έκλεβε την παράσταση!! Ήταν πάντα ξεχωριστά στολισμένες, αλλά πάντα με το ίδιο περιεχόμενο! Με την γνωστή συνταγή που θυμάμαι και έχει μείνει για πάντα στη γευστική μου παλέτα ως την καλύτερη που έχω φάει στη ζωή μου, όσες κι αν έχω δοκιμάσει έκτοτε. Είναι σαν κάτι που σε στιγματίζει, και ότι και να φας μετά από αυτό, πάντα θα το θεωρείς υποδεέστερο. Έτσι έχει γίνει και με αυτή τη σοκολατένια τούρτα και μένα! Έρωτας κεραυνοβόλος!


          Από τότε και ΄γω την φτιάχνω πάντα στα γενέθλιά μου, των παιδιών μου ή του άνδρα μου! Είναι κάτι σαν παράδοση για μας. Όπως τα μελομακάρονα τα Χριστούγεννα και το τσουρέκι το Πάσχα. Σας την παρουσιάζω λοιπόν με αφορμή τα 5α γενέθλια της Νεφέλης μου που την έφτιαξα για μια ακόμη φορά και την στόλισα πολύ, μα πολύ υποδεέστερα απ΄ ότι θα το έκανε η μητέρα μου!!


          Τα γενέθλια της Νεφέλης τα γιορτάσαμε φέτος οικογενειακά και όσο για το πάρτι της, θα γίνει την Άνοιξη στην αυλή του σπιτιού μας. Το μενού σήμερα περιελάμβανε, σπανακόπιτα με σπιτικό φύλλο, παστίτσιο, σαλάτα πράσινη με ψητή κολοκύθα και γλυκόξινο dressing και φυσικά τούρτα!!! Τις συνταγές θα σας τις δώσω εν ευθέτω χρόνο. Προς το παρόν αναρτώ μόνο μερικές φωτό από το στολισμό του οικογενειακού τραπεζιού και της τούρτας.













Και του χρόνου εύχομαι με υγεία!!!

2 σχόλια:

  1. Και του χρόνου! Να τη χαίρεσαι, να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειο τραπεζι, πολυ ωραια τουρτα,περιμενω και τις συνταγες!πολυχρονη η νεφελη με υγεια και τυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10