29 Οκτωβρίου 2013

Κέικ Μήλου






Ένα φανταστικό κέικ μήλου που έψαχνα εδώ και πολύ καιρό, έφτασε στα χέρια μου από ανέλπιστη πηγή με καραμπόλα, από θεία μιας φίλης εξ Αμερικής. Η συνταγή είχε και σοκολάτα, όμως ας με συγχωρέσετε οι πιστοί φίλοι της, την παρέλειψα. Προτίμησα να φτιάξω το κέικ απλό, γήινο, και πολύ μηλένιο. Με κυρίαρχο συστατικό το μήλο (διαβάστε παρακάτω και θα δείτε ότι υπερισχύει σε ποσότητα έναντι του αλευριού). Σε συνδυασμό με το καρύδι και την κανέλα, το κέικ αυτό έγινε το απόλυτο φθινοπωρινό κέικ για μας, τη φετινή χρονιά. 


Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή που μου έδωσες. Ας μου συγχωρέσεις τις μικροαλλαγές που έκανα. 




ΚΕΙΚ ΜΗΛΟΥ

Υλικά
1)    2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2)    2 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ
3)    1 κουταλάκι κανέλα
4)    1 κουταλάκι σόδα
5)    4 βανίλιες
6)    ¼ κουταλιού του γλυκού αλάτι
7)    1 κούπα ζάχαρη
8)    ¾ κούπας αραβοσιτέλαιο
9)    3 αυγά
10) ½ κούπας καρύδια ψιλοκομμένα
11) 3 μήλα μέτρια προς μεγάλα (το ένα θα το ψιλοκόψουμε σε μικρά κομματάκια και τα άλλα δύο θα τα τρίψουμε στην χονδρή πλευρά του τρίφτη).




Διαδικασία: 

Σε ένα μπολ βάζουμε όλα τα στερεά υλικά μαζί (αλεύρι, κανέλα, σόδα, μπέϊκιν, βανίλιες, αλάτι). 

Σε ένα άλλο μπολ ρίχνουμε το αραβοσιτέλαιο, τη ζάχαρη και τα αυγά και τα ανακατεύουμε με έναν αυγοδάρτη. Δεν χρειάζεται μίξερ. Στο μείγμα αυτό, προσθέτουμε το περιεχόμενο του μπολ με το αλεύρι και ανακατεύουμε, αυτή τη φορά με μια κουτάλα, γιατί το μίγμα θα γίνει αρκετά πηχτό. Προσθέτουμε και τα καρύδια και ανακατεύουμε ξανά.

Τέλος, προσθέτουμε το μήλο (τριμμένο και ψιλοκομμένο) και ανακατεύουμε. Το μείγμα είναι αρκετά πηχτό. 



Ψήνουμε σε λαδωμένη και αλευρωμένη φόρμα στους 180ο για περίπου 40-50 λεπτά, ανάλογα και με την κουζίνα που διαθέτουμε. Στα 40 λεπτά, ανοίγουμε την πόρτα του φούρνου και μπήγουμε ένα μαχαίρι στο κέικ να δούμε αν ψήθηκε. Αν το μαχαίρι βγει καθαρό από ζύμη, τότε το κέικ είναι έτοιμο. Αν βγει με υπολείμματα ζύμης, τότε κλείνουμε το φούρνο και συνεχίζουμε το ψήσιμο για λίγα λεπτά ακόμη.

Όταν το κέικ είναι πια έτοιμο, το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε μέσα στη φόρμα του να κρυώσει. Κατόπιν το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα και το πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.



Καλή επιτυχία!!!
 

Το κέικ μήλου έφτιαξε η φίλη του μπλόγκ Nicole, η οποία αντί για ζάχαρη άχνη, το πασπάλισε με καστανή ζάχαρη ανακατεμένη με κανέλα. Ετσι εγκαινίασε και την καινούρια της φόρμα σε σχήμα καρδιάς!!




62 σχόλια:

  1. Νομίζω έκανες πολύ καλά που παρέλειψες τη σοκολάτα.
    Κι εμένα τα γλυκά με μήλο μ' αρέσουν σκέτα!

    Υπέροχο Χρυσαυγή!!
    Φαίνεται ζουμερό και αφράτο!!!!

    Οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές!!!

    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Πεπάκι!!
      Η ανάρτηση έγινε κατά την επιθυμία σου και χαίρομαι που σου άρεσε λοιπόν!
      Ναι, είναι έτσι όπως το περιέγραψες, ζουμερό και αφράτο.
      Αυτό που δεν μπορείς να καταλαβεις από τις φωτογραφίες, είναι το πόσο ωραία μυρίζει!

      Σε φιλώ γλυκά και ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο φαίνεται Χρυσαυγή μου το μηλοκέικ και με την συνοδεία πρωινού ή απογευματινού καφέ θα είναι κόλαση!
    Θα το φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μιράντα και καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Είναι κόλαση για όλες τις ώρες της μέρας και με οποιονδήποτε συνδυασμό, καφέ, τσάι, ή σκέτο!!!
      Ενα θα σου πω μόνο. Αυτή η φόρμα που βλέπεις φαγώθηκε όλη την ίδια μέρα!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το κέικ είναι για μένα, Χρυσαυγή!!
    Μοσχομυριστό, λαχταριστό και εύκολο. Χωρίς μίξερ και τα τοιαύτα!
    Φιλιά σας!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Στέλλα!!!
      Εσύ κάνεις αριστουργήματα και στο μίξερ κόλλησες?? χαχαχα
      Δεν νομίζω ότι αυτό θα αποτελούσε πρόβλημα! Ωστόσο και λίγη ξεκούραση δεν βλάπτει, γι΄αυτό φτιάξ΄το έτσι στο χαλαρό και απολαύστε το οικογενειακώς!!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Αριστοκρατικό, αρωματικό κέικ, με γεμάτη γεύση!!!!!!
    Υπέροχες οι λήψεις σου :)
    Φιλιά
    Καλημέρα Χρυσαυγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας!!
      Ευχαριστώ πολύ. Η αλήθεια είναι ότι το μήλο δίπλα, είχε φωτογένεια και έτσι οι φωτογραφίες βγήκαν καλές!!!
      Το αριστοκρατικό είναι ένας χαρακτηρισμός που δεν θα σκεφτόμουν ποτέ για κέικ!!! :) :)
      Να είστε καλά!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Είσαι και μακριά να έρθω να φάω και δεν προλαβαίνω τώρα για κέικ όμως θα το φτιάξω αυτό είναι υπόσχεση.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω!! Νιώθω μεγάλη χαρά που εσύ Ξανθή, που δεν είσαι των γλυκών, ένιωσες έλξη και επιθυμία γι΄αυτό το κεικ.
      Μα ένα θα σου πω!! Θα σε αποζημειώσει. Το ένστικτό σου ήταν σωστό! Αξίζει να το δοκιμάσεις!!

      φιλιά πολλά και από μένα!

      Διαγραφή
  6. Μου ανοιξες την ορεξη!πολυ μου αρεσουν αυτες οι γευσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με μήλο, κανέλα και καρύδια φαντάζομαι ότι θα βγαίνει ένα εξαιρετικό κέϊκ! Οι φωτογραφίες "μιλάνε" από μόνες τους!
    Κρατάω τη συνταγή, για την επόμενη φορά που θα θελήσω να... διαπρέψω(!) σε φίλους και γνωστούς! :)) :))
    Γεια στα χέρια σου Χρυσαυγή μου!
    Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Σελ, θα σου πω ότι θα σε προσκηνάνε αν τους το φτιάξεις !
      Είναι συνταγή επιτυχίας. Κράτα την και φτιάξ΄την το χειμώνα με τη ζέστη, ώστε να μυρίσει όλο το σπίτι μήλο και κανέλα! Φυσικό αρωματικό χώρου!!!

      Φιλιά πολλά κούκλα !!!

      Διαγραφή
  8. Παρόλο που είμαι εθισμένη στη σοκολάτα, προτιμώ το ότι την παρέλειψες. Μήλο και σοκολάτα είναι υλικά που δεν θέλω να τα τρώω μαζί. Μου αρέσει η καθαρή και έντονη γεύση του μήλου, που δεν επικαλύπτεται, αλλά αντίθετα αναδεικνύεται από τα κατάλληλα αρωματικά και μπαχαρικά.
    Εύκολο κεκάκι, με ωραία υλικά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω τώρα ότι την ώρα που έγραφα την ανάρτηση σκεφτόμουν εσένα με τη σοκολάτα... θα με πιστέψεις?
      Νόμιζα ότι θα μου έλεγες "καλό το κεκάκι, αλλά εγώ την σοκολάτα του θα την έβαζα"!
      Όμως την έκανες την έκπληξή σου Ερμιόνη μου και την προσπέρασες κι εσύ. Και πολύ καλά έκανες θα σου πω.
      Είναι τόσο νόστιμο από μόνο του που κάθε άλλη προσθήκη θα ήταν πλεονασμός.
      Τουλάχιστον για μένα.

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο και εύκολο φαίνεται το κέικ, είμαι σίγουρη ότι δεν θα αργήσω να το φτιάξω!! Μου αρέσει που έχει καρύδια μέσα και αν θέλουμε να βάλουμε σοκολάτα για πες μας πως και πόση θα βάλουμε;
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρί μου γειά σου! Εχεις δίκιο, δεν έγραψα την ποσότητα της σοκολατας για όσους τελικά την θέλουν.
      Θα την προσθέσω και στη συνταγή αλλά στο λέω και εδώ.
      Είναι ένας φάκελος με σταγόνες κουβερτούρας. Δηλαδή 100 γραμμάρια.

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Λατρευω την μπεσαμελ Χρυσαυγη μου (αχ δε θα ξεχασω ευκολα το προσφατο παστιτσιο σου με την 4οροφη μπεσαμελ..αχ μιαμ..), αλλα λατρευω και τα μηλα!!
    Μπορω επισης να τρωω κεικ, ταρτες με μηλα καθε μερα- non stop!
    Το κεκακι σου φαινεται υπεροχο!! Αφρατο, ζουμερο κ μοσχομυριστο!! Μου αρεσει να νιωθω εντονα την κανελα με το μηλο, οποτε μου αρεσει η ιδεα σου να αφησεις εξω απο το 'χορο' τη σοκολατα..η μαλλον εξω απο τη φορμα ψησιματος.. :-)))
    Οι φωτογραφιες σου ακομα μια φορα Λαχταριστες!!!
    Θα το φτιαξω αμεσοτατα!!
    Σε φιλω, Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου χαίρομαι που σου έρεσε κατά πρώτον η μπεσαμέλ... εμ... το παστίτσιο ήθελα να πω!! χαχαχα
      Και κατά δεύτερον το κέικ.

      Αν το φτιάξεις, ειληκρινά θα χαρώ πολύ να μου πεις εντυπώσεις !

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Χρυσαυγη μου χθες βραδυ το εφτιαξα το κεκακι!
      Λοιπον...σουπερ αφρατο, σουπερ ζουμερο, σουπερ γευστικο κ μυρωδατο!!!:-) Κ ταυτοχρονα ελαφρυ κ ευκολο στην παρασκευη του!
      Αντι για καρυδια (δε μου πολυ αρεσουν προσωπικα) εβαλα κρανμπερις..το θυμηθηκα απο το κεικ καροτου που μου το ειχες προτεινει . ..κ νομιζω ταιριαζουν πολυ καλα κ με τα μηλα. Μισο εχει μεινει μεχρι ωρας..κλαψ κλαψ..
      Πολλα συγχαρητηρια για την πολυ γευστικη συνταγη σου!! Συνεχεια εχει το κεικ πορτοκαλιου...:-))))
      Σε φιλω πολυ! Καλη συνεχεια στην ημερα σου!
      Ευη

      Διαγραφή
  11. Όταν ΄΄σκοντάφτω΄΄σε φθινοπωρινές σκηνές και αιωρούμαι σε χαλκόχρωμα μονοπάτια,σε χρυσόξανθα χρώματα,όταν τα αρώματα της νοτισμένης γης ακόμα και τα πιο χειμωνιάτικα,όπως αυτά της κανέλας και των ψημένων ξηρών καρπών,τότε νιώθω την ειλικρίνεια της προσωπικής ευτυχίας.Απολαμβάνω τον σκεπτικισμό ενός αργού θανάτου μιας εποχής και προσλαμβάνω τις εισπνοές μιας θλιμμένης ,αλλά πολύ όμορφης εποχής.
    Στα διαρκώς αυξανόμενα κακοσκηνοθετημένα στιγμιότυπα της καθημερινότητας,υπάρχουν φωτεινές εκλάμψεις που φωταγωγούν ,ευτυχώς αρκετά ικανοποιητικά ,τα μολυβένια σκηνικά της ζωής μας.
    Το σκηνικό ας πούμε ενός πιάτου με μια λιχουδιά,είναι ένας παράγοντας χαράς και προσμονής.
    Το αβίαστο χαμόγελο ενός παιδιού, είναι μία σκηνή που στην καρδιά μας λειτουργεί κατευναστικά.
    Η γαλήνη ενός τοπίου στο μούχρωμα ,είναι ο παράδεισος του κουρασμένου στη ψυχή.
    Η κατάλληλη μουσική υπόκρουση στην κακή ψυχολογία μας,είναι το χάδι που δεν έχουμε εκείνη τη στιγμή.
    Στις έντονες στιγμές χαράς ή θλίψης πολλοί άνθρωποι στρέφονται συχνά, στην κατανάλωση φαγητού ή γλυκού.Δυστυχώς ανήκω σε αυτή την κατηγορία .Κανακεύω τον εαυτό μου με παρασπονδίες που γλυκαίνουν την ψυχή ή μεγιστοποιούν την χαρά.
    Η γεύση, αποτελούσε για μένα, τον ακρογωνιαίο λίθο της ύπαρξής μου.Το φαινόμενο δε,γιο-γιο,έχει εμένα σαν παράδειγμα.Όλοι πια γνωρίζουν ότι κάποια διαφορά στην εμφάνισή μου ,σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά ..
    Το σημερινό σου κέικ Χρυσαυγή μου ,θα το έτρωγα μόνο σε περίοδο ηρεμίας,γαλήνης και προσωπικής ισορροπίας.Γιατί έτσι του αξίζει.Για να αντιληφθώ επαρκώς τον μινιμαλισμό των συστατικών,την κυριαρχία των αρωμάτων που με ταξιδεύει με ταχύτητα φωτός στην αγαπημένη μου εποχή,να συνειδητοποιήσω ότι τα χρώματα των ζωντανών φωτογραφιών δεν ανήκουν σε ζωγραφικό πίνακα νεκρής φύσης,αλλά σε πλάνο ζωηρής φαντασίας και εκλεπτυσμένης αισθητικής.
    Τα κοντινά πλάνα του εσωτερικού κόσμου του γλυκού ,είναι ήσυχα και δυναμικά ταυτόχρονα.Διακρίνεις εύκολα την συναδελφικότητα των υλικών ,το ταιριαστό ΄΄βόλεμα΄΄των χρωμάτων ,την αργή ώθηση της υψηλής θερμοκρασίας για το πετυχημένο φούσκωμα.Για το τελικό φίνο αποτέλεσμα.Για αυτό, που προσωπικά θα φευγάτιζα-έστω και προσωρινά την αγαπημένη σοκολάτα-για να γευτώ την γήινη ,ώριμη νοστιμιά που υποδουλώνει.
    Καλό σου απόγευμα Χρυσαυγή μου!!!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σταθώ στο γιο γιό και την εμφάνισή σου... που δεν έχω δει αλλά έχω φανταστεί πολλές φορές!
      Πόσο θα ήθελα να σε έβλεπα, αχ και να το ήξερες μόνο.
      Μου αρκεί οστόσο που τα λεμε με πολλούς και ποικίλους τρόπους γλυκιά μου μηλένια Φωτεινή!

      Αν μου φτιάξεις καρυδόπιτα κι εμένα... θα σου στείλω δέκα κέικ μήλου!!
      Τι λες?

      Πολλά πολλά φιλιά και από μένα !

      Διαγραφή
    2. Θα με δεις,είμαι σίγουρη.Όσο για την καρυδόπιτα ,η Ζαμπία φαίνεται να την διαφήμισε πολύ!!!!!
      Θα σου τη κάνω ευχαρίστως,δεν χρειάζεται δεύτερη κουβέντα!!!!
      Πες μου που να την στείλω....Το εννοώ!!!!
      Επίσης να σημειώσω ,ότι πολλές φορές η φαντασία μας δημιουργεί υπερβολές, ειδικά για πρόσωπα που συμπαθούμε.Και μετά απογοητευόμαστε!Επιπλέον, άνθρωποι που μας συμπαθούν, έχουν την τάση να εξιδανικεύουν τις προσλαμβάνουσες εικόνες.Κράτα μικρό καλάθι λοιπόν....
      Και εγώ χαίρομαι όταν τα λέμε!!!!Πολύ !!!!
      Όσο για τα δέκα κέικ,....προσπερνώ το υπονοούμενο για την ακόρεστη όρεξή μου .Με ένα κομμάτι μεγαλούτσικο στον ελληνικό μου καφέ δίπλα,θα ήταν ότι έπρεπε!!!!

      Διαγραφή
    3. Χρυσαυγή...ηρέμησε παιδάκι μου.....γυροφέρνεις τη Φωτεινή σε όλα τα μπλόγκς.... για μία καρυδοπίτα!!

      Διαγραφή
  12. Και η μηλόπιτα και η φωτογράφος έκαναν άριστη δουλειά! Μπράβο Χρυσαυγούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιότατο το κεικ σου Χρυσαυγή μου!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσαυγούλα αγαπώ τα κέικ τρομερά και εδώ ο συνδυασμός αρκετής ποσότητας μήλου με το καρύδι πρέπει να το κάνει απίστευτο!!! Και οι φωτογραφίες σου το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό!!!
    Θα το δοκιμάσω αύριο ή μεθαύριο σίγουρα!!!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει λοιπόν Δήμητρα!
      Όταν λες ότι θα το δοκιμάσεις, το ξέρω ότι θα το κάνεις!
      Στείλε φωτό να τη συμπεριλάβω στην ανάρτηση!!
      Σε φιλώ κοριτσάρα! Καιρό είχαμε να τα πούμε!!
      Χάρηκα που σε είδα!!

      Διαγραφή
  15. Το απόλυτο φθινοπωρινό κέικ!Ζήτω τα μήλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ νόστιμο φαίνεται Χρυσαυγή μου, με πολλά μήλα όπως μου αρέσει.
    Στα γλυκά με μήλο δεν αντέχω τη σοκολάτα, καλά έκανες και την παρέλειψες.
    Το πιο ταιριαστό κέικ του φθινοπώρου! Ιδανικό!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο νομίζω Mookies. Ότι δηλαδή το μήλο είναι από μόνο του ένα πολύ ισχυρό υλικό που δίνει γλύκα και νοστιμιά ταυτόχρονα. Η σοκολάτα περιττεύει στην παρούσα συνταγή για τα δικά μου γούστα!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Ωραίο κέικ απ΄όλες τις απόψεις!
    Μου θυμίζει ένα κέικ καρότου (με ένα μήλο τριμμένο μέσα), που φτιάχνω με αμερικάνικη συνταγή. Το ίδιο απλά και πενανόστιμα.
    Την αίσθηση του ζουμερού και του μήλου μέσα στη ζύμη με κάνει να μη μπορώ να συγκρατηθώ! Είμαι μηλόπληκτη, τι να κάνω! :)
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, Χρυσαυγή μου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ζαμπία μου!
      Τελικά είχαμε δεν είχαμε, τις υιοθετήσαμε τις αμερικανιές.
      Το κέικ είναι όπως ακριβώς το περιγράφεις. Ζουμερό και νόστιμο.
      ...Κι εγώ μηλόπληκτη δηλώνω, μη νομίζεις!!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  18. Το απόλυτο μηλοκεκάκι! Υπέροχο Χρυσαυγή μου, πολύ λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φαίνεται υπέροχο, αφράτο και λαχταριστό! Λόγω ιδιοτροπίας θα παραλείψω τα καρύδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Χρύσα.
      Τα καρύδια τα αντιπαθούν πολλοί. Δεν χάθηκε και ο κόσμος.
      Σε διαβεβαιώ ότι το ίδιο νόστιμο θα βγει και χωρίς αυτά.
      Αλλωστε το μήλο είναι ο πρωταγωνιστής.

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  20. Καλά, τι να λέμε τώρα! Αυτό είναι κέικ! Να το φτιάξεις και να μοσχομυρίσει η κουζίνα! Και να ευχαριστηθεί η κοιλίτσα σου! Μπράβο, Χρυσαυγή μου! Φαίνεται φοβερό!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με πέθανες Χρυσαυγή μου!!! Αυτό είναι ΤΟ ΚΕΙΚ!!!! Πεντανόστιμο και πολύ λαχταριστό ...εκείνη η φωτό με τα καρύδια είναι απίστευτα προκλητική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tέλειο κεκάκι Χρυσαυγή μου.

    Μυρωδάτο με την κανέλα. Μ αρέσει που βάζεις καρύδια. Του πάει πολύ με το μήλο.

    Φοβερές φωτογραφίες. Μας ξεσηκώνεις :)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λατρεύω μηλαράκι και ειδικά ψημένο. Οι μηλόπιτές μου, από τα καλύτερα γλυκά. Το κεκάκι σου θα το φτιάξω σίγουρα μόνο και μόνο που έχει μέσα μήλο. Ήδη αισθάνομαι τη γεύση του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω πως όλα τα σχόλια με έχουν ήδη καλύψει Χρυσαυγή μου.
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.

    Μόλις τελειώσουν τα μανταρινάτα Muffins με αμύγδαλα, θα πάω σε δοκιμές με μήλα και καρύδια!

    Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εγώ το προτιμώ χωρίς σοκολάτα! Κέικ με μήλο είναι ότι καλύτερο για αυτήν την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Η σοκολάτα δεν του χρειαζόταν!
    Αρίστευσες πάλι, Χρυσαυγή μου, με αυτό το ζουμερό/αφράτο μηλοκέικ!
    Φαίνεται τόσο δελεαστικό!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραίο κεκάκι!!! μύρισε μέχρι εδώ!!! :):) Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λατρεύω τη μηλόπιτα σε όποια παραλλαγή και να τη βρώ! Θα δοκιμάσω και αυτή σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο!!! Λατρεύω οτιδήποτε με μήλο και κανέλα. Να σου κάνω όμως μια ερώτηση που ίσως σου φανεί λίγο χαζή... Αλλα γιατί σε ένα γλυκό με τόσα μυρωδικά και ελάχιστα αυγά βάζεις τόσες πολλές βανίλιες;
    Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρυσαυγή μου καλημέρα.Το κέικ σου το έφτιαξα και το λάτρεψε όλη η οικογένεια.Σ' ευχαριστούμε για την πολύ όμορφη συνταγή. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αμάάάν κέικ μήλου με καρύδια ε; Μαζί με τον καφέ, τελειο! Τι γίνει βρε παιδάκι μου, κάθε βδομάδα ξεκινάω διατροφή και μένει στη μέση πφφφ
    Κοριτσάκι μου γλυκό, χάθηκα μέσα στις ντουλάπες μου και τα χαλιά, αλλά σιγά σιγά βγαίνω από το χάος!
    Τι μου κάνεις με τις ομορφιές σου; Είδα παραπάνω και τις τρούφες!
    Αχ τι μου κάνεις... και που να μπει ο Δεκέμβρης!!
    Διατροφή από Γενάρη!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τυχαία μπήκα στο blog σας και έφτιαξα το κεικ!!!! Είχα όλα τα υλικά εκτός από τις βανίλιες... Στη θέση τους έβαλα λίγο κονιάκ και ξύσμα πορτοκαλιού. Βγήκε απίστευτα αφράτο και γευστικό!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι από τα καλύτερα κεικ που έχω δοκιμάσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νοστιμοτατο το κεικ...ακομη και χωρις τα καρυδια....και χωρις δυσκολια στην προετοιμασια του!!!!.....ενθουσιαστηκε η παρεα στον πρωινο μας καφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νοστιμοτατο το κεικ...ακομη και χωρις τα καρυδια....και χωρις δυσκολια στην προετοιμασια του!!!!.....ενθουσιαστηκε η παρεα στον πρωινο μας καφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αδυναμία μεγάλη στο μήλο! η καλύτερη συνταγή για κέικ μήλου που έχω βρει και ξετρελαίνει την οικογένεια!!! Τώρα σε ανακάλυψα στο instagram και συνειδητοποίησα πως αυτή η συνταγή που φτιάχνω καθώς και το κραμπλ μήλου είναι δικές σου! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. θέλω να φτιάξω αυτό το κέικ σύντομα. Σε παρακαλώ μπορείς να μου διευκρινήσεις πόσες κουταλιές μεγάλες είναι το 1/2 κούπας στέβια και 3/4 κούπας αραβοσιτελαιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Από τότε που το ανακάλυψα το έχω φτιάξει άπειρες φορές! Είναι τέλειο! Να είσαι καλά για την συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειο...Τέλειο...Τέλειο.Το φτιάχνω συνεχώς.Ευχαριστούμε...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το έχω φτιάξει εκατό φορές! Το τελειότερο κέϊκ μήλου ever!!!!!! Και τώρα μόλις το ξαναφτιάχνω! Ευχαριστώ πολύ για την τελειότερη συνταγή!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα και με αχλάδι αντί για μήλο. Έγινε εξ ίσου τέλειο!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10