5 Δεκεμβρίου 2013

Γιορτινό Πιλάφι





Μετράμε όλοι αντίστροφα με μπροστάρηδες τα παιδιά. Έχουμε δεν έχουμε καλή διάθεση, (που την έχουμε δηλαδή), τα παιδιά μας την επιβάλλουν. Τα Χριστούγεννα είναι το παιδικό όνειρο που γίνεται κάθε χρόνο πραγματικότητα. 


                Αυτά αγωνιούν για το τι θα ζητήσουν από τον Αϊ Βασίλη και εμείς για τον μπουφέ της Πρωτοχρονιάς. Ο καθένας στο είδος του. Γιατί πως να το κάνουμε? Το τραβήξαμε από τα μαλλιά το θέμα. Αϊ Βασίλης δεν υπάρχει. Δ-Ε-Ν υ-πάρ-χει. Και εγώ κάθε χρόνο καλούμαι να απαντήσω στις ποιο παράξενες και εδώ που τα λέμε φυσιολογικές ερωτήσεις της Ν. και έπεται και η μικρή Κ. που μεγαλώνει και αυτή. 

              -"Πότε γεννήθηκε"? "Ποιος τον γέννησε"? "Η μάνα του έχει πεθάνει"? "Ζει για πάντα"? "Αφού ζει για πάντα τότε γιατί είναι γέρος και δεν είναι νέος"? "Και άμα συνεχίσει να γερνάει δεν θα πεθάνει"? "Τότε πώς θα ζει για πάντα"? ..... Να ζει κανείς ή να μη ζει λέω εγώ?
             - "Γιατί να ζητήσω παιχνίδια"? "Δεν θέλω παιχνίδια. Δεν θέλω ρούχα. Δεν θέλω τίποτα που το έχουν τα Jumbo. Θέλω κάτι ξεχωριστό!!!!! Με καταλαβαίνεις???" (Εδώ ήταν έξαλλη)!!! "Ξεχωριστό!!! Κάτι που να μην υπάρχει. Όχι που να μπορείς να μου το αγοράσεις εσύ!!!" 

              Διακόπτουμε την κουβέντα με πρόφαση ότι με πονάει το κεφάλι μου και ότι θα το δούμε το θέμα την επομένη.  Ήθελα λίγο χρόνο να ανασκουμπωθώ. Με ξεπάτωσε στα αναπάντητα ερωτήματα. Ξαφνικά φαντάζει ποιο εύκολη η εξήγηση της θεωρίας της σχετικότητας, παρά το να κάνω κολοτούμπες προσπαθόντας να παρατείνω για έναν ακόμη χρόνο το παιδικό όνειρο.

              Την άλλη μέρα με πλησιάζει ξανά... 

              Ωχ, μάνα μου.... ακόμα δεν είμαι έτοιμη σκέφτομαι. Μα δεν θα είμαι και ποτέ. Σφίγγει ο κλοιός.

             -"Σκέφτηκα το δώρο μου μαμά !! Σκέφτηκα τι δώρο θέλω να ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη φέτος και θέλω να μου το ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ" !!!! 

            Το ρήμα «κάνω» είναι ύποπτο. Γιατί δεν λέει «φέρει»?

            -"Τι"? (Χαμηλή φωνούλα, στρεσαρισμένη, "πες μπάρμπι, πες μπάρμπι"). 

           - "Θέλω να τον δω!! Ναι ! Αυτό θέλω! Αυτό θα ζητήσω!!! Θέλω να τον δώ!!! Αυτό είναι το μοναδικό δώρο που θέλω"!

           ..... Βράσε όρυζα! 

           Αυτό θα κάνω!! Θα βράσω όρυζα και μετά θα ψάξω να βρω στολή άγιου Βασίλη και θα νοικιάσω  τάρανδο και έλκηθρο σε τιμή ευκαιρίας.  Ας αρχίσω με το ρύζι που το έχω στο ντουλάπι και μετά θα πάω να γκουγκλάρω "ενοικιάσεις ελκήθρων"!!!




ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΠΙΛΑΦΙ

Υλικά: 

     1)      250 γραμμάρια ρύζι μπασμάτι
     2)      1 κουταλιά της σούπας μαργαρίνη
     3)      2 κουταλιές της σούπας λάδι
     4)      1,5 φωλιά φιδέ ψιλό
     5)      100 – 150 γραμμάρια νερό βραστό για το φιδέ
     6)      50 γραμμάρια ψίχα από φιστίκι Αιγίνης
     7)      50 γραμμάρια κουκουνάρι
     8)      50 γραμμάρια σταφίδα μαύρη
     9)      Αλάτι
     10)   Πιπέρι
     11)   1 ρόδι καθαρισμένο

Τα στάδια καβουρδίσματος του φιδέ.

Διαδικασία : 

                Βράζουμε το ρύζι σε αρκετό αλατισμένο νερό. Το στραγγίζουμε και το ξαναρίχνουμε στην κατσαρόλα, την οποία αφήνουμε εκτός φωτιάς. Το αφήνουμε να κρυώσει και το ανακατεύουμε να αφρατέψει. 

                Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ζεσταίνουμε το λάδι και αφού σπάσουμε το φιδέ σε πολύ μικρά κομμάτια τον ρίχνουμε μέσα και με μια ξύλινη κουτάλα τον σοτάρουμε μέχρι  να αποκτήσει έντονο καστανό χρώμα. Προσθέτουμε στο φιδέ ελάχιστο νερό. Μισό φλιτζανάκι του ελληνικού καφέ ας πούμε και τον αφήνουμε να το απορροφήσει και να μαλακώσει. Αν δούμε ότι το έχει πιει όλο και εξακολουθεί να είναι πολύ σκληρός, ρίχνουμε λίγο ακόμα νερό και ανακατεύουμε. Μόλις ο φιδές είναι έτοιμος, χωρίς καθόλου υγρά μέσα στο τηγάνι, τον ρίχνουμε στην κατσαρόλα με το ρύζι και ανακατεύουμε.
 
                Βάζουμε πάλι το τηγάνι πάνω στη φωτιά και αυτή τη φορά ρίχνουμε μέσα τη μαργαρίνη και τους ξηρούς καρπούς. Ανακατεύουμε για λίγα λεπτά με μια ξύλινη κουτάλα και προς το τέλος προσθέτουμε τη σταφίδα. Ρίχνουμε το περιεχόμενο του τηγανιού στην κατσαρόλα. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι κατά τα γούστα μας και ανακατεύουμε. Δοκιμάζουμε και διορθώνουμε τη γεύση με επιπλέον αλάτι ή πιπέρι. 

                Αδειάζουμε το ρύζι σε μια φόρμα του κέικ ή σε ένα όμορφο σκεύος που να δίνει ωραίο σχήμα και το πιέζουμε με ένα κουτάλι ώστε να μην μείνουν κενά. Ξεφορμάρουμε το πιλάφι σε μια πιατέλα και το διακοσμούμε γύρω – γύρω με τους σπόρους του ροδιού. 

Καλή επιτυχία!!



Το γιορτινό πιλάφι έφτιαξε η Πέπη από το Pepi's Kitchen.





50 σχόλια:

  1. Τι περναει η δολια μανα για να κρατησει ζωντανο το πνευμα των Χριστουγεννων; Κουραγιο Χρυσαυγη μου κι αν χρειαστεις Ρουντολφ, πες να βαλουμε κι εμεις καμμια στολη!!! ;-)
    Νοστιμοτατο το ρυζακι σου, μπαινει στα υποψιν... Καλημερα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σοφία μου!!
      Αυτά που περνάει η δόλια μάνα όπως με βολεύει να "κλαίγομαι" κι εγώ.... νομίζω ότι είναι τα εύκολα...
      Τα χειρότερα έρχονται!!
      Θα παρακαλάω κάποτε να έρθει η αθώα εποχή του Αι Βασίλη, κι ας με στρίμωχνε η μικρή.

      Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Η κόρη σου είναι θεά! "Κάτι που να μην έχουν τα jumbo"?????? Τέλεια! Και το πιλάφι τόσο όμορφο και νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, που να μην έχουν τα jumbo.
      Όπως έναν Άγιο, ας πούμε!!! χαχαχαχαα

      Σε φιλώ Χρύσα μου!!

      Διαγραφή
  3. Κι όμως μπορεί να τον δει στα μάτια σου!!
    Συγκινητικός διάλογος.
    Μένω μόνο εδώ προς το παρόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ξανθή μου!
      Μπορώ να διαβάσω και πίσω από τις λέξεις σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλέ είναι πανέξυπνη η μικρή! Να τις χαίρεσαι τις κούκλες σου Χρυσαυγή μου, κάτι θα βρεις να τα "μπαλώσεις"!!
    Το πιλάφι σου εκπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ποιος θα μπαλώσει ποιον Μαρία μου, θα το δούμε στο τέλος του παραμυθιού!!! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για το πιλάφι! Θα φάω να γλυκαθώ και θα πάω στο google μετά!!

      Διαγραφή
  5. Απολαυστική η ανάρτησή σου τόσο όσο φαίνεται και το πιλάφι σου!Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία γιατί μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός των υλικών.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μιράντα.
      Εύχομαι να το δοκιμάσεις και να σου αρέσει πολύ.
      Εμάς πάντως μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους όοοολους!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Χρυσαυγή μου καλά ξεμπερδέματα με τα ερωτήματα και τις ανησυχίες των παιδιών!
    Πόσες πιθανές απαντήσεις μπορεί να υπάρχουν για τόσα σημαντικά για εκείνα ερώτηματα;
    Δεν ξέρω, να κάνατε ένα ταξιδάκι μέχρι το Ροβανιέμι, ίσως...!;!

    Μέχρι να γυρίσετε εγώ θα...κρατήσω ζεστό αυτό το σούπερ γιορτινό πιλάφι!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά μου κάθε χρόνο μου στέλνει το λινκ του Ροβανιέμι....ελπίζει να πάμε... :P


      Διαγραφή
    2. Πολύ καλά κάνει!
      Από φέτος θα στο στέλνω κι εγώ μπας και μάς πας κάποτε... :)

      Z.

      Διαγραφή
    3. Ροβανιέμι??? Ναι, ναι !!! Μέσα!!
      Μα καλά? Πως δεν το σκέφτηκα???
      Μα θα πρέπει να γράψω πρώτη εγώ γραμμα στον Αγιο Βασίλη να μου στείλει τα εισητήρια γιατί μόνο με τα λίνκ που γράφετε παρακάτω δεν γίνεται δουλειά!!! Εδώ χρειάζονται χειροπιαστά πράγματα!

      Πέπη.... Πολύ προχώ.. η μαμά σου!!! Μπράβο!!!

      Ζαμπία μου σε ευχαριστώ πολύ, αν και συγχώρα με...
      Δεν σου έχω εμπιστοσύνη ότι θα κρατήσεις ζεστό το πιλάφι.
      Ή μάλλον να το θέσω καλύτερα!!! Θα το κρατήσεις ζεστό μέσα στο στομάχι σου!!
      Ναι, αυτό το ξέρω!!! χαχαχαχα

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτό ήθελα να της γράψω κι εγώ....οτι θα το κρατήσει ζεστό στο στομάχι της....αλλά συγκρατήθηκα!

      Διαγραφή
  7. O φιδές δεν μου αρέσει, αλλά σε αυτή την μορφή θεωρώ ότι θα είναι καταπληκτικός! Η συνταγή σου μου άρεσε πολύ πολύ και θα την δοκιμάσω σίγουρα! Η κορούλα σου είναι τρομερή! Άκου τι σκέφτηκε! Εγώ θυμάμαι καθόλουν καθιστή και περίμενα να δω τον ΑΗ Βασίλη, αλλά πάντα με έπαιρνε ο ύπνος !!! Α και θέλω διάθεση ανεβασμένη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοτούλα μου δεν φαίνεται ιδιαιτέρως ότι τρώς φιδέ.
      Δεν είναι ο κλασικός φιδές που φαντάζεσαι. Παρ΄όλα αυτά μπορείς να τον παραλείψεις αν πιστεύεις ότι δεν θα σου αρέσει. Δίνει όμως κάτι παραπάνω με το καβούρδισμά του. Δική σου η απόφαση. Εύχομαι να το δοκιμάσεις το πιλάφι. Αν ναι, πες μου εντυπώσεις!! Θα χαρώ!

      ... Και μη νομίζεις... ο ύπνος με έπαιρνε κι εμένα στο περίμενε!!! Τα σημερινά παιδιά όμως που την βρήσκουν την ενέργεια και περιμένουν μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα??? Μάλλον θέληση είναι και όχι ενέργεια!!! Δεν γλυτώνω την γενιάδα φέτος!! Τέρμα!! χαχαχα

      Διαγραφή
  8. Εσκασα απο τα γελια πρωι πρωι Χρυσανθη μου!! Μου εφτιαξες την ημερα!! Καλα η μικρη ειναι απιστευτη!! Γλυκυτατη, πανεξυπνη, δυναμικη κ ξερει τι θελει! Τελειωσε!
    Ειμαι σιγουρη θα το σκαρωσεις τελεια το σκηνικο! Παντως μια φορα ο θειος μου που ντυθηκε Αγιος Βασιλης (κ εκεινος αντιστοιχα ζορια θα ειχε φανταζομαι) εγινε απολυτα πιστευτος απο τα μικρα κ σχεδον πιστευτος μη σου πω κ απο τα λιγο μεγαλυτερα απο εμας!
    Φανταστικο το πιλαφι σου!! Τελεια χρωματα! Τελεια ιδεα τα ροδια απο πανω!! Σιγουρα κ απο γευση!! Για τις φωτος τι να πω?? Επαναλαμβανομαι καθε φορα...Υπεροχες!!!!
    Φιλακια πολλα!
    Περιμενουμε φωτος κ ως Αγιος Βασιλης..βεβαιως βεβαιως!!! :-))))))
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος ο θείος!! Μπράβο του!!
      Χαρά στο κουράγιο του!!! Τον καταλαβαίνω τον άνθρωπο !!! Ερχομαι στη θέση του η γυναίκα!!! χαχαχα

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ευη μου!!
      Τώρα για τις φωτογραφίες που περιμένετε, θα σας απογοητεύσω, γιατί δεν έχω φωτογένεια με το μούσι και την κόκκινη μύτη. Ασε που δεν μου πάει και το κόκκινο της φωτιάς που έχει η στολή !!! Είναι λίγο μπανάλ!!! χαχαχαχα

      Φιλιά πολλά καλή μου!!

      Διαγραφή
  9. Το κείμενό σου απόλαυση! Και το ρυζάκι δείχνει λαχταριστό. Ο συνδυασμός με -λίγη- σταφίδα και κουκουνάρι είναι πολύ αγαπημένος μου! Ωραία και η πρόταση για το φιδέ, δίνει και χρώμα... Δεν τα πάω καλά με το ρόδι αλλά σίγουρα θα το έβαζα για διακόσμηση. Καλή συνέχεια και καλά κουράγια για τις ερωτήσεις που έρχονται! Και δεν εννοώ μόνο για τον Άη Βασίλη... Τώρα που το σκέφτομαι, δε θυμάμαι τον εαυτό μου να πιστεύει στον Άη Βασίλη. Τι να σημαίνει αυτό γιατρέ μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατρός δεν είμαι αλλά θα σου πω πως κι εγώ δεν πίστευα στον Αγιο Βασίλη.
      Όχι γιατί δεν το ήθελα, αλλά γιατί φρόντισε ο προσγειωμένος μπαμπάς μου να μου σκάσει το παραμύθι από πολύ νωρίς. Κρίμα που έχασα το όνειρο..... Νομίζω ότι θα ένιωθες όμορφα αν πίστευες στον Αγιο Βασίλη... Εγώ τουλάχιστον αυτό πιστεύω για μένα.

      Το ρόδι αν δεν σου αρέσει παρέλειψέ το... Σίγουρα θα χάσει πόντους το πιλάφι από την εντυπωσιακή του εμφάνιση αλλά θα ανακατευτεί με το ρύζι και μετά δεν θα μπορείς να το αφαιρέσεις από το πιάτο σου εύκολα. Εκτός και αν κρατήσεις λίγο σκέτο πιλάφι μόνο για σένα στην άκρη.. που τώρα που το σκέφτομαι έιναι και η καλύτερη λύση!! Γιατί να το στερηθούν το ρόδι και οι υπόλοιποι???

      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. το βάζω στα υπ'οψην !!! τι όμορφο και χρωματιστό!! κι όσο για τον Αη Βασίλη..μα και βέβαια υπάρχει.. δες εδώ : http://skepseis.co.uk/wp/archives/1224
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Ελπίδα μου!!!
      Με έπεισες!!!

      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι !!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Θέλω να κάνω μεγένθυση τη πρώτη φωτογραφία!
    Θέλω να τη κάνω κάρτα Χριστουγέννων!!!
    Μπράβο σου!! Είναι όλες πολύ καθαρές και με ωραία χρώματα!!!
    Πολύ γιορτινή ατμόσφαιρα!!!

    Καλά ο καβουρδισμένος φιδές ταιριάζει τόσο πολύ με το ρύζι και μαζί με το υπόλοιπα υλικά είναι πολύ σπέσιαλ!!!
    Ευχαρίστως φτιάχνω μια κατσαρόλα και τη τσακίζω μόνη μου!!! Δε θέλω παρέα!!

    Το κορίτσι σου δε παίζεται!!!!!!!!!!! Είναι αστέρι!!!
    Κι έχω σκάσει στα γέλια με το πως περιγράφεις το διάλογο!!!

    Καλημέρα Χρυσαυγή!! Έσκισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι να σου πω?
      Με κόμπλαρες. Με κόλλησες στον τοίχο σαν την Ν.
      Και πρέπει να ντυθώ και Άγιος Βασίλης... Εχω αρχίσει να κοκκινίζω από τώρα. Ουφ...

      Θα εκτυπώσω την φωτό να στη στείλω κάρτα με ευχές !!! χαχαχα
      Φιλιάααααααα και ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Φανταστικό το γιορτινό σου ρύζι!!!....Κάναμε Χριστούγεννα ...νωρίτερα!!!

      Διαγραφή
  12. Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!!Δεν ξέρω από γεύση, αλλά από εμφάνιση είναι πραγματικά εντυπωσιακό!!Ό,τι πρέπει για το γιορτινό τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκουρα τα πραγματα με την πανεξυπνη μικρη σου Χρυσαυγη μου! Καμμια σχεση τα πιτσιρικια σημερα με εμας (στα νιατα μας...) οτι μας λεγανε το δεχομασταν χωρις πολλα πολλα...
    Υπεροχο το πιλαφι σου, το πως μου αρεσουν αυτα τα πλουσια πιλαφια, δεν λεγαται!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μικρά σήμερα καίνε πετρέλαιο. Εμείς τότε κάρβουνο.
      Τι να πω πια? Εχω φρίξει η γυναίκα... Και μη χειρότερα!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! Κι εμένα μου αρέσουν τα πιλάφια όταν έχουν πολλά και πλούσια υλικά και θεωρώ ότι συνοδεύουν όμορφα τα γιορτινά τραπέζια.

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Το πιλάφι είναι υπέροχο! Θα το φτιάξω σίγουρα μέσα στις γιορτές και για να σ' ευχαριστήσω για την υπέροχη συνταγή, ντύνομαι Άγιος Βασίλης (το φυζίκ και τον σωματότυπο τα διαθέτω, γριά με μούσια και χοντρούλα!) Αρπάζω και τον γιο μου για ξωτικό (για ευνόητους λόγους), άνωθεν είδα πως κι η αδερφή μου τον "έχει" τον Ρούντολφ οπότε εσύ βάζεις το έλκηθρο και όλα καλά μέχρι του χρόνου που δεν ξέρω τι άλλο θα σου ζητήσει η έξυπνη ζουζούνα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαααααααααααα
      Εχω πεθάνει λέμε Ειρήνη!!!
      Δεν παίζεται το σχόλιό σου!!!!
      Τι να πω? Είσαι φοβερή!!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!
      ΜΟυ έφτιαξες τη μέρα. Από το πρωί που είδα το σχόλιο γελάω!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχααχαχα!!!καλόοοοοοο

      Διαγραφή
  15. Δεν ξέρω τι μου έκανε εντύπωση πιο πολύ.Ο ασύλληπτος και ξεκαρδιστικός διάλογος μεταξύ μητέρας και κόρης ή ο χριστουγεννιάτικος εορταστικός εδώδιμος πυργίσκος.Ειλικρινά δεν ξέρω!
    Ξέρεις χρυσαυγή μου πλέον, οι ευφάνταστες ατάκες και η προχωρημένη νοημοσύνη των παιδιών με συγκινούν.Μπορώ να τις αναλύω και να τις θαυμάζω απεριόριστα γιατί την εποχή που ο δικός μου γυιός ήταν μικρός ,έχω την εντύπωση ότι αυτά τα προσπερνούσα, γιατί με παράσερνε η καθημερινότητα και τα θεωρούσα κάπως φυσικά να βγαίνουν από το στόμα ενός παιδιού.Έτσι τώρα, ο αυθορμητισμός τους έχει μεγαλύτερη ισχύ για μένα και είμαι σε θέση να ΄΄βιντεοσκοπώ΄΄ ,να ΄΄μαγνητοφωνώ΄΄ και να καταγράφω τις σκέψεις ,αλλά και τις πράξεις των παιδιών,επιτρέποντας το χιούμορ να με πλανεύει,να με διασκεδάζει η κατεργαριά και να με μαγεύει η ανίκητη φαντασία τους.
    Τι απολαυστικός,θα πω και πάλι ,διάλογος!!!Σε περιμένουν ΄΄δύσκολες΄΄μέρες Χρυσαυγή μου με την μικρούλα σου!!!!Δεν της αρέσουν οι εύπεπτες καταστάσεις.Δεν συμβιβάζεται με γλυκερά παραμύθια και ευτυχισμένα τέλη.Σκάβει πιο βαθιά και ψάχνεται.Είναι ευτυχία να έχεις ένα ή περισσότερα τέτοια παιδιά!!!!!Χρειάζεται υπομονή και ευπλασία στις δύσκολες καταστάσεις,αλλά κυρίως όχι αναμενόμενες απαντήσεις.Γιατί τότε πολύ συχνά θα αναγκάζεσαι να χρησιμοποιείς την ομολογουμένως εύστοχη απάντηση σχετικά με το βράσιμο της όρυζας!
    Αν και την έκανες τελικά στην κυριολεξία!!!!!!! Και μάλιστα, πολύ μα πολύ γιορταστική.Υπερπαραγωγή θα έλεγα ,όπως έτσι πρέπει να είναι οι παρουσιάσεις των φαγητών αυτές τις μέρες.Με στοιχεία που δημιουργούν προσμονή και έξαψη για τα συνακόλουθα.Με πλουμιστή, αλλά elegante εμφάνιση.Έτσι όπως μας έχεις συνηθίσει και έτσι όπως προστάζει ο πλουραλισμός των Χριστουγέννων.Άριστο συνοδευτικό που μεταλαμπαδεύει την ομορφιά του και την αριστοκρατική του όψη σε κάθε πιάτο που τυχόν βρίσκεται κοντά του.Έχει ένταση και μεγαλοφυία.Έχει μεγεθυμένη την διάθεση για εντυπωσιασμό και του το επιτρέπεις γιατί από μόνο του ξέρει να στέκεται.Δεν προσπαθεί,παρά προσφέρει.Δεν αγωνιά για την γευστική ή οπτική καταξίωση,γιατί ξέρει ότι προσελκύει.
    Υπέροχη πρόταση.Με λεπτότητα συμπεριφοράς και άψογο φινίρισμα.Μία όαση στον μαξιμαλισμό της υπερβολής.
    Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!!!Χρυσαυγή μου φίλησε και τις μικρούλες σου,ειδικά αυτήν,της οποίας οι ενδόμυχες σκέψεις φιλοσοφούν και αμφισβητούν τα παραμύθια!Η μικρή ας ονειρεύεται ακόμα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινούλα το έχω καταλάβει ότι με περιμένουν δύσκολες μέρες.
      Κάποια στιγμή θα αναπολώ τον Αγιο Βασίλη και τον Ρούντολφ και θα παρακαλάω για τέτοιου είδους απορρίες. Αλλά αυτά έχει η ζωή. Χίλιες φορές τα δύσκολα παρά τα εύκολα και τα εύπεπτα. Μαζεύω λοιπόν τα κουράγια μου και απαντώ σε όοοολες τις ερωτήσεις χωρίς φόβο και με πολύ πάθος. χα!!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για το ταπεινό ρυζάκι μου. Μην νομίζεις, δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Απλά υλικά όμορφα τοποθετειμένα, φτιάχνουν αυτό το ωραίο στο μάτι αποτέλεσμα. Γιατί οι γιορτές θέλουν την υπερπαραγωγή τους και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σφάξουμε το μόσχο στο σητευτό! !!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ !!!
      Φωτεινούλα μου!

      Διαγραφή
  16. Πιο Χριστουγεννιάτικο ΔΕΝ γίνεται!!!!!

    όσο για τον... "Αϊ" ποτέ δεν πίστεψα πως υπάρχει,μάλιστα με επιχειρήματα προσπαθούσα να πείσω και τους "αφελείς" συμμαθητές μου...Λογική και απόλυτα προσγειωμένη από μικρή.....χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Α, ωστε εσύ ήσουν αυτή που χαλούσες το παραμύθι, έτσι?
      χαχαχα Σε πίστευαν τουλάχιστον τα παιδιά ή εξακολουθούσαν να ονειρεύονται?

      Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχα τα παιδιά μας, Χρυσαυγή μου!!
    Μακάρι να μείνουν για πάντα έτσι,
    αθώα μέσα στην εξυπνάδα τους και έξυπνα μέσα στην αθωώτητά τους!
    Και υπέροχα σερβιρισμένο το πιλάφι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διάβασα την ανάρτηση στο γραφείο και προσπαθούσα να πνίξω τα γέλια μου για να μη με πάρουν χαμπάρι :)
    (ο σχολιασμός σε blogs ωστόσο δεν μας επιτρέπεται...)
    Υπέροχος ο πρόλογος σου! Άντε να σε δούμε και ντυμένη άγιο Βασίλη! Δυστυχώς και ευτυχώς τα σημερινά παιδάκια είναι πανέξυπνα και δύσκολα ξεγελιούνται!
    Το πιλάφι σου ιδιαιτέρως νόστιμο και λαμπερό! Όλα του μου αρέσουν!
    Φιλιά πολλά Santa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικές οι ατάκες και οι ερωτήσεις των μικρών παιδιών αλλά και το κείμενο σου βρε Χρυσαυγή μου τόσο απολαυστικό! ΚΑι το ρυζάκι βέβαιως βεβαίως το λατρεύω!
    Φιλιά πολλά Χρυσαυγή μου, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απολαυστική η μικρή σου Χρυσαυγή μου
    Τα ερωτήματα της δε πολλά και αναπάντητα... Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες!?

    Οσο για το ρυζάκι άκρως εορταστικό με το ρόδι
    Πολύ ωραίο.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εναλλακτικά μπορείς να την πετάξεις μία βολτούλα μέχρι το Ροβανιέμι, να τον δει από κοντά :)
    Απίθανη η κόρη σου! Πολύ γέλασα :)
    Όσο για το ρυζάκι, πολύ ιδιαίτερο. Ρύζι με φιδέ και γαρνιτούρια ροδιού. Ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φοβερή η κόρη σου, Χρυσαυγή μου! Και προφανώς πανέξυπνη! Μου άρεσαν τόσο τα ερωτήματά της (ίσως γιατί δεν χρειάζεται να δώσω εγώ την απάντηση...)! Εννοείται ότι περιμένουμε φωτογραφία από την αμφίεσή σου ως Santa! Και θέλουμε και το έλκηθρο στο background! χιχιχι!
    Εξίσου απολαυστική με την εισαγωγή είναι όμως και η συνταγή σου! Αγαπάω πολύ το ρόδι και είμαι σίγουρη ότι θα χαρίζει υπέροχη δροσιά στο πιλάφι! Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχεις υπέροχη κορουλα Χρυσαυγούλα. Τρυφερή και με απλές απαιτήσεις. Να δει τον Αγιο Βασιλη!! Τι πιο φυσιολογικό για ενα αγνο παιδάκι:)
    Εκτός οτι εχεις απογειωθεί με τις συνταγές σου τελευταιά (σε παρακαολουθώ κυρία μου ασχέτως αν δεν σχολιάζω πάντα), έχεις γίνει και φοβερή στις φωτογραφίες. Πολύ εξέλιξη μιλάμε. Το ρύζι δειχνει πολυ ελκυστικό ετσι που το βλεπω. Μπαινει στα υποψιν!!!
    Φιλάκια πολλα Χρυσαυγουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλησπέρα Χρυσαυγή μου... γέλασα, γέλασα πολύ και μετά θυμήθηκα τις δικές μας με τις επίσης ατελείωτες ερωτήσεις!! Πάντως εάν ντυθείς Άη Βασίλης... δεν περνάς κι από δω;;;;;
    Φοβερό το ριζότο, πεντανόστιμο και η παρουσίαση αλλά και οι φωτό κ α τ α π λ η κ τ ι κ έ ς!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωχ! Τέτοιες ερωτήσεις μας περιμένουν σε κάνα-δυο χρόνια;;; Δώσε και καμιά απάντηση βρε Χρυσαυγή να μας ετοιμάσεις και μας!
    Το πιλάφι αυτό (περίπου) το κάνει η μαμά μου! Πραγματικά ο φιδές και το ρόδι κάνουν τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι συγκινητικό......θέλει να τον δει και δε θέλει κανένα δώρο,υπέροχο παιδί.Να το χαίρεσαι!!!! Ωραία η πρόταση με το πιλάφι,εορταστική και πεντανόστιμη.Καλό σου σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτική εμφάνιση! Με εντυπωσίασε η ύπαρξη του φιδέ! Όσο για τις ερωτήσεις και τα αιτήματα των παιδιών, πάντα δύσκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το εορταστικό πιλάφι είναι πεντανόστιμο Χρυσαυγή μου αλλά και η κόρη απίστευτη!!!!!! Να δω πως θα τα βγάλεις πέρα μαζί της!!!!!!
    Καλό απόγευμα Κυριακής!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κοριτσάρα μου...θα χρειαστείς κάτι περισσότερο από μια καλή κόκκινη στολή, μπόλικα άσπρα γένια και μαλλιά (καλά με τα μαλλιά κάτι μπορεί να γίνει αφού τα έχεις μακριά), μερικούς ταράνδους με τον Ρούντλφο αρχηγό, ένα καλογιαλισμένο έλκυθρο, έναν πολύ μεγάλο σάκο με μπόλικα πακέτα και δώρα, μερικά καλά κουδουνάκια με ωραίους ήχους...
    Δεν ξέρω αν αν θα το αντέξεις...
    Θα χρειαστείς αρκετά κιλά πάρα-πάνω στο κορμάκι σου!!!

    Οπότε πιάσε 3-4 καλές μερίδες από τούτο το θαυματουργό πιλάφι και ξεκίνα!
    Προλαβαίνεις για τις επόμενες 14 ημέρες :-)))

    Φιλιά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10