26 Οκτωβρίου 2011

Γεμιστές πιπεριές κέρατα με συνοδεία κόκκινης σάλτσας

          
Κέρατο...!!

          Έχω πάνω από 1 χρόνο να μπω στον υπολογιστή και ν΄ ασχοληθώ με το blog μου. Με λίγα λόγια σας έριξα ενός είδους «κέρατο»… Αλλά πιστέψτε με… «δεν το ήθελα, μου συνέβη», όπως συνηθίζεται να λέγεται σε αυτές τις περιπτώσεις!!!




          Ο λόγος είναι ότι σε αυτό το διάστημα έμεινα έγκυος, γέννησα και μόλις τώρα που το μωρό έγινε περίπου 6 μηνών κατάφερα να βάλω την καθημερινότητά μου σε τάξη. Το σίγουρο είναι ότι μου έλειψε πολύ η επικοινωνία μας. Από εδώ και πέρα θα είμαι εδώ και θα μπορώ να σας γράψω!

         Το κέρατο λοιπόν, όπως προανέφερα, για μένα, έχει χρώμα, μυρωδιά και γεύση!! Είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός το πώς θα το αντιμετωπίσει και θα το χειριστεί!!!

        …Μα καλά, τι βάλατε με το μυαλό σας??? Η συνταγή που προτείνω σήμερα είναι γεμιστές πιπεριές κέρατα με κόκκινη σάλτσα βασιλικού!!! Δεν πιστεύω να σκεφτήκατε κάτι άλλο!!! Έτσι, για μια τελευταία καλοκαιρινή νότα μέσα στο Φθινόπωρο!

ΓΕΜΙΣΤΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΚΕΡΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΣΑΛΤΣΑΣ

Υλικά:

1) πιπεριές κέρατα
2) τυρί φέτα σε μπαστουνάκια
3) φρέσκια ντομάτα λιωμένη στο multi
4) φύλλα βασιλικού
5) 1 μέτριο κρεμμύδι
6) Αλάτι
7) Πιπέρι
8) Λάδι
9) ½ κουτ. Γλυκού ζάχαρη




Εκτέλεση:

      Καθαρίζουμε τις πιπεριές από τα κοτσάνια και τις βράζουμε ελαφρά. Τις ζεματίζουμε δηλαδή. Τις γεμίζουμε με τα μπαστουνάκια φέτας και τις βάζουμε σε βουτυρωμένο πυρεξ στάζοντας λίγες σταγόνες λάδι από πάνω. Τις ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν.

      Έχουμε ήδη φτιάξει την σάλτσα ντομάτας σοτάροντας ένα κρεμμύδι στο λάδι, και προσθέτοντας τον ντοματοχυμό, αλάτι, πιπέρι, ζάχαρη και στο τέλος τα φύλλα βασιλικού.

     Οι πιπεριές σερβίρονται χλιαρές με τη συνοδία της σάλτσας!

Καλή επιτυχία!!





1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ.....ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ...
    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΙΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΚΑΛΗΣ ΡΕΤΣΙΝΑΣ.
    ΓΙΑΜ...ΓΙΑΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10