30 Απριλίου 2015

Ζέβρα κέικ






Το άνιμαλ πριντ ήταν φέτος της μόδας! Οκ, το εμπεδώσαμε αφού όλοι κρύψαμε κάποια στιγμή μέσα μας ένα ζώο, είτε φορώντας κάποιο λεοπάρ φουλάρι, είτε καλύπτοντας τον καναπέ μας με αγελαδί ριχτάρι! 




Πήρα λοιπόν κι εγώ  ένα κέικ κλασικό και το έκανα μοδάτο. Το διαχρονικό  μαρμπρέ (το κείκ με βανίλια και κακάο δηλαδή) μεταμορφώνεται σε wild zebra cake!! 




Για να μην μακρηγορώ όμως, θα πω πως το ευφάνταστο αυτό  αποτέλεσμα είναι θέμα καθαρά και μόνο τεχνικής. Φτιάχνουμε δύο μίγματα για κέικ, ένα με κακάο και ένα με βανίλια και απλά τα αναμιγνύουμε με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να δημιουργηθούν ρίγες όταν αυτό κοπεί. 


Αν έχεις λίγο παραπάνω χρόνο να διαθέσεις, κέφι για παιχνίδι και όρεξη να εκπλήξεις ευχάριστα τους δικούς σου, φτιάχνεις ζέβρα κέικ. Αν όχι, τότε φτιάχνεις το απλό κέικ μαρμπρέ και το απολαμβάνεις έτσι κι αλλιώς, αφού είναι μια από τις ωραιότερες συνταγές του είδους που έχω φτιάξει ποτέ κι αυτό το αποδεικνύει ο παρακάτω ευχαριστημένος καταναλωτής!!!!!!! 




ΖΕΒΡΑ ΚΕΙΚ 


Υλικά: 


     1)      400 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις

     2)      2 κουταλάκια του γλυκού μπείκιν πάουντερ

     3)      ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι

     4)      330 γραμμάρια ζάχαρη καστανή

     5)      250 γραμμάρια βούτυρο λιωμένο

     6)      2 κουταλάκια γλυκού εκχύλισμα βανίλιας

     7)      5 αυγά

     8)      60 γραμμάρια κακάο σκόνη

     9)      9 κουταλιές της σούπας νερό

     10)   300 γραμμάρια γάλα φρέσκο





Μέθοδος: 


Βάζουμε σε ένα μπολ το κακάο, το νερό και τα 100 γραμμάρια από την ζάχαρη που έχουμε για το κέικ. Ανακατεύουμε  πολύ καλά με ένα κουτάλι και βλέπουμε ότι δημιουργείται μια σχετικά παχύρρευστη κρέμα σαν πάστα. Το αφήνουμε στην άκρη. 


Βάζουμε στον κάδο του μίξερ την υπόλοιπη ζάχαρη, το λιωμένο βούτυρο και το εκχύλισμα βανίλιας. Τα χτυπάμε καλά και στη συνέχεια προσθέτουμε ένα – ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα. Κατόπιν ρίχνουμε το αλεύρι, το γάλα, το μπέικιν πάουντερ και το αλάτι συνεχίζοντας το χτύπημα. Μόλις ανακατευτούν τα υλικά σταματάμε το μίξερ. 


Παίρνουμε περίπου δύο κούπες από τον χυλό του κέικ που μόλις φτιάξαμε και τον προσθέτουμε στο μίγμα με το κακάο. Ανακατεύουμε πολύ καλά να ομογενοποιηθεί. Ελέγχουμε αν τα δύο μίγματα (αυτό της βανίλιας και αυτό της σοκολάτας) είναι ισόποσα. Θέλουμε να έχουν περίπου την ίδια αναλογία και να μην είναι το ένα περισσότερο από το άλλο! Αν χρειαστεί λοιπόν προσθέτουμε λίγο ακόμα από το μίγμα της βανίλιας σε αυτό με το κακάο. 




Μόλις χωρίσουμε τα μίγματα τα βάζουμε στον πάγκο της κουζίνας μας και ετοιμαζόμαστε να φτιάξουμε το κέικ. 


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. 


Παίρνουμε ένα στρογγυλό ταψί διαμέτρου 25-26 εκατοστών. Το βουτυρώνουμε, το αλευρώνουμε και καλό θα ήταν να στρώσουμε στον πάτο του ένα κομμάτι λαδόκολλας το οποίο και αυτό θα βουτυρώσουμε. 


Η διαδικασία από δω και πέρα είναι απλή. 


Παίρνουμε μια μεγάλη κουταλιά από το λευκό μίγμα  (μεγαλύτερη από την κουταλιά της σούπας) και την βάζουμε με προσοχή στο κέντρο του ταψιού μας. Ακριβώς  επάνω της τοποθετούμε με προσοχή άλλη μια κουταλιά από το μίγμα της σοκολάτας. 




Συνεχίζουμε κάνοντας το ίδιο με τα δύο μίγματα εναλλάξ, δημιουργώντας έτσι σιγά - σιγά ομόκεντρους κύκλους από βανίλια και σοκολάτα! 




Η διαδικασία αυτή χρειάζεται προσοχή και υπομονή. Προσοχή γιατί οι κινήσεις μας πρέπει να είναι αργές έτσι ώστε να μην πέσουν σταλίτσες από το μίγμα εδώ κι εκεί και χαλάσει το σχήμα και υπομονή γιατί θα πάρει λίγη ώρα αν θέλουμε να γίνει σωστή η δουλειά. Δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Κουταλιά κρέμα και κουταλιά σοκολάτα εναλλάξ η μία πάνω στην άλλη μέχρι να τελειώσουν και τα δύο μίγματα!!!! 





Μόλις τελειώσουμε, βάζουμε το κέικ με προσοχή να μην τρανταχτεί μέσα στο φούρνο και το ψήνουμε για περίπου 45-50 λεπτά στους 180 βαθμούς στον αέρα. Στα 40 λεπτά ελέγχουμε με οδοντογλυφίδα αν έχει ψηθεί και αν όχι το αφήνουμε λίγο ακόμα μέχρι να τη δούμε να βγαίνει στεγνή. 
 

Βγάζουμε το κέικ από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει εντελώς μέσα στο ταψί πριν το αναποδογυρίσουμε σε πιατέλα. Το κόβουμε και το..... χαιρόμαστε!!!!!!!!!!! 


Καλή επιτυχία!

* Εδώ, μια προηγούμενη φορά που είχα φτιάξει αυτό το κέικ χωρίς να του δώσω το σχήμα ζέβρας. Το είχα φτιάξει όπως φτιάχνουμε το κλασικό κέικ μαρμπρέ! 

 



Το ζέβρα κείκ έφτιαξε η Νίκη από το μπλόγκ Hook n' Needle. 
Ήταν η πιο άμεση ανταπόκριση σε συνταγή μου μιας και μόλις 3 ώρες αφού την ανέβασα στο μπλόγκ, είχα λάβει ήδη τη φωτογραφία από το δικό της "Ζέβρα"!! 
Ευχαριστώ πολύ Νίκη!!!!!!!!!!!



Το κέικ ζέβρα σερβιρίστηκε για πρωινό στο ξενοδοχείο "Άστρα" στην Καστανιά!
Ευχαριστώ πολύ που το επιλέξατε !!!!!!! Έγινε εξαιρετικό!!!! 


To "ζέβρα κείκ" έφτιαξε επίσης η Πέπη, του "Pepi's Kitchen", απ΄όπου και πήρα την 
αρχική συνταγή του κέικ μαρμπρέ! Άλλη μια ζέβρα στη συλλογή!!! 
Σε ευχαριστώ Πέπη!!!!!!!!










43 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Από τα αγαπημένα μου και από τα πρώτα κέικ που έμαθα να φτιάχνω! Η μόνη διαφορά ότι το ήξερα με φυτικό λάδι.
    Τι ωραίο χαμόγελο αυτό της μικρής! Μου θύμισε το δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα πιο εύκολα κέικ αλλά και η συγκεκριμένη συνταγή είναι κατά τη γνώμη μου από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει. Μασίφ και πολύ γευστικό. Ετσι όπως μου αρέσουν εμένα τα κέικ!
      Όσο για τη μικρή, ναι, είσαι παρατηρητική! Εχουμε το ίδιο χαμόγελο! :) :)

      Διαγραφή
  2. πω πω φανταστικο!!!! Θελω κεικ τωρα!!!! Αχ τι μου εκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι θέλουμε ένα κείκ το πρωί με τον καφέ ή το τσάι!!!!
      Σε καταλαβαίνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο χαρούμενη είναι η μικρούλα σου!!!!!
    ....κι εγώ έτσι θα γίνω αν μου πεις οτι μου κράτησες κομμάτι στη κατάψυξη χαχαχαχα ( όλο στη ζητιανιά το χω ρίξει τελευταία)....

    Τελικά...τόσο εύκολο είναι????..και το δικό μου για ζέβρα πήγαινε, μαρμπρέ βγήκε!
    Μπράβο! Πιο τέλειο δεν θα μπορούσε να είχε βγεί το σχέδιο ζέβρα!!

    Οι φωτογραφίες σου είναι τόσο φωτεινές!!!
    Πόσο εντυπωσιακό μπορεί να γίνει το απλό κλασικό κέικ βανίλιας με σοκολάτα!!

    Καλημέρα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..ξέχασα....σ' ευχαριστώ για το λινκ!!!

      Διαγραφή
    2. Είναι ζέβρα κατευθείαν από την σαβάνα !!!!!!!!!! Όντως πιο ζέβρα δεν γίνεται!! χαχαχαχαχαχα

      Αυτό ακριβώς είπε και η μητέρα μου όταν το είδε! Πόσο διαφορετικό και εντυπωσιακό μπορεί να γίνει ένα κέικ κλασικό φτιάχνοντάς το με διαφορετική τεχνική! Είναι συνταγή του εντυπωσιασμού αλλά και της γεύσης χάρις τη δική σου αρχική εκτέλεση!

      Οσο για το κομμάτι, είναι ήδη στην κατάψυξη!!
      Σε περιμένει!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Να πω πάλι ότι είσαι στο μυαλό μου και με σώζεις. Περιμένουμε αύριο τους κουμπάρους μας και έχουν 2 παιδάκια. Από την ώρα που ξύπνησα σπάω το κεφάλι μου τι ΕΥΚΟΛΟ κυρίως αλλά και εντυπωσιακό να φτιάξω. Μου φαίνεται πως θα το τολμήσω. Ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη για του λόγου του αληθές δημοσίευσα τη φωτογραφία του "Ζέβρα" που μου έστειλες!
      Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει πιο άμεση ανταπόκριση ποτέ σε συνταγή μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Σου έγινε τέλειο!!!!! Εύχομαι να αρέσει στους κουμπάρους σας τόσο σε γεύση αλλά όσο και σε εμφάνιση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Το τόλμησες και το πέτυχες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει! Όλα τα λεφτά!!!!! Τι να πω ... ζωγραφική σε κέικ! Αδύνατον να τα καταφέρω και έτσι θα μείνω να κοιτάζω άφωνη το δικό σου. Καλημέρα και καλή Πρωτομαγιά Χρυσαυγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα Χριστίνα! Εσύ φτιάχνεις τόσα πράγματα και μου λες ότι είναι αδύνατον να καταφέρεις να κάνεις άνιμαλ πριντ ένα κέικ? Ε, αυτό δεν το πιστεύω!!!

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για τον ενθουσιασμό σου τόσο εδώ όσο και στο φέις!!
      Καλή Πρωτομαγιά σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  6. Woaw, πολύ εντυπωσιακό και πολύ μοδάτο!!
    Από το χαμόγελο της μικρής καταλαβαίνεις και τη νοστιμιά...
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι! Φοράς ένα φουλάρι ζέβρα, τρως και το ανάλογο κέικ και είσαι μέσα στη μόδα φουλ!!!
      χαχαχαχαχαχα
      Γελάνε και τα μουστάκια της!!!!

      Καλημέρα Αγγελική μου!

      Διαγραφή
  7. Καλά, η φαντασία σου έδωσε ρέστα! Απίθανο! Θα το φτιάξω άμεσα. Ξετρελάθηκα.

    (Πες μου ότι και σε αυτό δεν πέφτει κάτω ψιχουλάκι να ξετρελαθώ ακόμη περισσότερο!!! Το τίμημα της χαράς που παίρνει η μάνα που φτιάχνει ένα πετυχημένο κέικ είναι να μαζεύει τα ψιχουλάκια που πέφτουν στα χαλιά πριν γίνουν ένα με αυτά - χαχα).

    P.S. Το χαμόγελο (της κόρης σου υποθέτω) με έπεισε για τη νοστιμιά του.
    Σε φιλώ!

    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λέω Ασπασία !! Σε διαβεβαιώνω πως και να θες δεν πέφτει ψίχουλο από το κείκ. Είναι το απόλυτο μασίφ!!!!!!!!!!!! φαίνεται άλλωστε!
      Χαίρομαι που λες ότι θα το φτιάξεις! Είμαι σίγουρη ότι θα το πετύχεις γιατί ξέρω πια τις ικανότητές σου!!!! Μην ξεχάσεις να μου στείλεις μια φωτογραφία να το καμαρώσω κι εγώ!!!
      Εύχομαι να σας αρέσει !!

      Φιλια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι αμέ! Σήμερα κιόλας θα το φτιάξω :)

      Διαγραφή
    3. Από όταν είδα την ανάρτηση το έβαλα στο μάτι, μετά φύγαμε το 3ήμερο, από όταν επιστρέψαμε είμαι στο τρέξιμο, αλλά τώρα δεν παίρνει άλλη αναβολή. Περιμένω κόσμο για καφέ αύριο, οπότε σφίγγει ο κλοιός. Χαχα :)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Eντάξει...το πιο ωραίο ''ανιμαλ πριντ'' κέικ ever...

    Εχει βγει τέλειο Χρυσαυγή μου. Τα χεράκια σου έκανα θαύματα..
    Το βλέπω και το λιμπίζομαι.. εμένα δεν μου βγαίνει ετσι.. γιατι φυσικά δεν το έκανα έτσι, όπως λες στις οδηγίες.. Την επόμενη φορά θα το κάνω έτσι κι εγώ.

    Και οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες :)

    Φιλιά πολλά & καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα Μάριον! Την επόμενη φορά πάμε για λεοπάρ!!! Θα γίνει χαμός! χαχαχαχααχαχα
      Η διαδικασία είναι απλούστατη, αρκεί να βάζεις ακριβώς την μια κουταλιά πάνω στην αλλη και όλα μετά γίνονται μόνα τους!! Δοκίμασέ το και θα πετύχεις ακριβώς το αποτέλεσμα που βλέπεις στην εικόνα!
      Σε φιλώ πολύ και σε ευχαριστώ ακόμα πιο πολύ για τα εγκάρδια λόγια σου!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο!
    Μ΄αυτές τις φωτογραφίες είναι έτοιμο να εκτυπωθεί σε μπλούζα αλλά και σε αξεσουάρ και θα γίνει ανάρπαστο, η τελευταία λέξη της μόδας το ζέμπρα κέικ!
    "Βάλτε μια ζέμπρα στο φουλάρι σας" παραφράζοντας τη διαφήμιση... :)

    Καλή Πρωτομαγιά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχα Ωραία τα λες!!
      Είσαι να σε πάρω για την προώθηση της καμπανιας που θα φτιάξω με φαγητά και γλυκά άνιμαλ πριντ!!! χαχαχαχα

      Καλό τριήμερο Ζαμπία!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι πως!
      Την καταλληλότερη διάλεξες για την προώθηση... τι να σου πω;
      Ότι θα το κλείσεις το μαγαζί πριν το ανοίξεις!

      Ζ.

      Διαγραφή
  10. Αυτό δεν είναι για να το τρώς αλλά για να το θαυμάζεις !!!
    Πίνακας ζωγραφικής!!
    Ποτέ δεν θα επιχειρήσω να το κάνω ..Δεν θα μπορέσω !!
    ( Οπότε ας μείνω με την ελπίδα ότι μπορώ , αλλά δεν βρήκα καιρό να το κάνω!! ) Συγχαρητήρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε οχι βρε Ελια!! Αυτο δεν το δεχομαι.
      Μπορεις να φτιαξεις ενα κλασικο κεικ βανιλια σοκολατα; Σιγουρα μπορεις γιατι εχεις φτιαξει πολυ πιο δυσκολα!!! Αν μπορεις μεχρι εκει, τοτε μπορεις και να ριξεις και κουταλια κουταλια εν αλλαξ το μιγμα μεσα σε ενα ταψι!! Αρα;; Σταματας να θαυμαζεις το κεικ της οθονης και φτιαχνεις ενα αληθινοτατο, νοστιμοτατο δικο σου κεικ!!!!! Χαχαχα
      Παντως σε ευχαριστω παρα πολυ! Και που περασες και για το ομορφο σχολιο σου!!!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό Χρυσαυγή μου!! Πολύ εντυπωσιακό ! Μου άρεσε η εναλλαγή βανίλιας και σοκολάτας! Καλό τριήμερο σου εύχομαι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με καρμπόν αποτύπωσες το χαμόγελό σου στο προσωπάκι της μικρής???!!!!!!!!!!!!!
    Κλέβει την παράσταση Χρυσαυγή μου το κουκλί σου!!

    Δεν θα αφήσω όμως παραπονεμένο το κέικ σου που είναι ένα έργο τέχνης!!!
    Στην προτελευταία φωτογραφία, φαίνεται το κεφάλι της ζέβρας και μη μου πεις πως δεν το είδες!!! Κάτω είναι η μουσούδα της και στην επάνω γωνία τα αυτιά της δεξιά και αριστερά!!!
    Εύγε λέμε!!!...αν είχα και ένα κομμάτι (γενναίο όμως χαχα) μαζί με τον καφέ που πίνω...

    Με τα δικά μου, τον τελευταίο καιρό, έχασα τις όμορφες αναρτήσεις σου, όμως θα ήταν άδικο να μη σου πω πως με ταξίδεψες κι εμένα μαζί σου στην Πασχαλινή εξόρμησή σας!!
    Μαγευτικό μέρος και οι φωτογραφίες σου μία και μία!!!
    Να είσαστε καλά κοριτσάκι μου να κάνετε πολλά-πολλά ταξίδια ακόμα, γιατί όλος ο κόσμος κρύβει ομορφιές και ανοίγει ορίζοντες!!

    Τα φιλιά μου Χρυσαυγούλα μου & καλή Πρωτομαγιά σου εύχομαι!!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αγαπημενο κεικ! αλλα ζεβρα δεν το εχω κανει ποτε! ευκαιρια! ειναι σα να φτιαχνεις σχεδια πανω στο αφρογαλο του καπουτσινο...τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπημενο αυτο το κεικ ασπρο μαυρο!!!! καλη πρωτομαγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά, φοβερό το σχέδιο και είαμι σίγουρη ότι το κέικ είναι πλούσιο, βουτυράτο και μασίφ, όπως μου αρέσει. Και εγω εχω φτιάξει στο παρελθόν αλλά ήταν με λάδι η συνταγή και αν θυμαμαι καλα το χρωμα δεν μου ειχε βγει τοσο ζωντανο όσο το δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και δεν είμαι καθόλου φαν του animal print, είμαι τρελή φαν όλων των κέικ (όπως κι εσύ), και ειδικά του κλασικού αγαπημένου μαρμπρέ... Κι αυτή η πιο... σικάτη εκδοχή του μου αρέσει πολύ!
    Είχα δει πριν καιρό να το κάνουν χρησιμοποιώντας κορνέ και έλεγα "ποιος κάθεται να ασχοληθεί...", αλλά έτσι όπως το δείχνεις μοιάζει πολύ εύκολο, αρκεί να έχεις λίίίγη υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ αγαπημένο κέικ της οικογένειάς μου!!! Δείχνει πολύ όμορφο με τον τρόπο που το έφτιαξες, Χρυσαυγή!!! Καλή Πρωτομαγιά, καλό μήνα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έργο τέχνης!! Προσωπικά το animal print το σνομπάρω ενδυματολογικά αλλά τούτο εδώ το γλυκό δεν θα το σνομπάρω καθόλου Χρυσαυγή! Υπέροχο! Ευχαριστούμε και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ααααα πολύ εφετζίδικο!
    ΕΜενα μου κάνει πιο πολύ σε tiger cαke ;)

    Καλή Πρωτομαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Animal print ♥ Ακόμα και στα κέικ!!!! Που να το είχα φανταστεί!!!
    Εύγε, εύγε, εύγε! Για την ιδέα, την υλοποίηση και τις πάντα υπέροχες φωτογραφίες...ακόμα κι όταν αυτές αφορούν... κέικ! χαχαχαχαχαχα (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας)
    Φιλιά πολλά & καλό μήνα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο τέλειο !!! Χρυσαυγή εξαιρετικό, από εμφάνιση είναι super, αλλά και από γεύση χάρη στις εναλλαγές θα είναι πολύ δυνατό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρυσαυγή οι συνταγές σου εκτός από νόστιμες, πρωτότυπες, ευρηματικές κλπ. είναι και ψυχοθεραπεία!!! Το blog σου έχει γίνει για μένα μια γλυκιά προσμονή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια στα χέρια σου Χρυσαυγή μου, δεν είχα δει ποτέ κάτι παρόμοιο και είναι τόσο εντυπωσιακό. Νομίζω όμως αν δοκιμάσω να το κάνω θα γίνει μαντάρα.. εσύ όμως το κάνεις να δείχνει τέλειο μπραβο!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έφτιαξα το κέικ αυτό χθες που είχαμε καλεσμένους κάτι φίλους. Σήμερα είχε μείνει ένα κομμάτι και το πήρα μαζί στη δουλειά. Αύριο θα δοκιμάσω να φτιάξω τα μπισκότα με σοκολάτα. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ήταν άπαιχτο και τους άρεσε όλους ΠΑΡΑΑΑΑ πολύ!! με ρωτήσανε και οι δυο φιλες μου τη συνταγή για να το κάνουν. Ευχαριστούμεεε!! φιλιά από Κύπρο!!! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ποσο χαίρομαι που βρήκα τη συνταγή σου! Ετοιμαζόμαστε για safari party και είναι ότι πρέπει! Υπέροχο και υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 6 χρόνια μετά την ανάρτηση κι εγώ το έβαλα μόλις στον φούρνο. Έγινε τόσο όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10