1 Σεπτεμβρίου 2016

Τα κεφάλια μέσα!





Καλοκαίρι 2016. Ναι, αυτό ήταν. Ο κύκλος έκλεισε και τώρα... τα κεφάλια μέσα.

Θ΄ αφήσω τις φωτογραφίες που έβγαλα αυτούς τους 3 μήνες να μιλήσουν, γιατί σίγουρα θα τα πουν καλύτερα από μένα! Κι άλλωστε πάντα είναι ωραίο να βλέπει κανείς φωτογραφίες.




Αυτό το καλοκαίρι ήταν γεμάτο γεύσεις και χρώματα όπως όλα τα καλοκαίρια της ζωής μου. 




Τα χρώματα των γλυκών εποχιακών φρούτων 



που λατρεύω να φωτογραφίζω.









Των καλοκαιρινών λαχανικών,








το βαθύ μπλε της φουρτουνιασμένης θάλασσας που τόσο αγαπούν τα παιδιά,



 καθώς γίνεται η αφορμή για ξέφρενο παιχνίδι με τα κύματα,




αλλά και το γαλάζιο της γαληνεμένης, της αγαπημένης μου, που με τις ώρες μπορώ να κάθομαι και να κοιτάζω



Το μωβ της φρέσκιας λεβάντας που μαζέψαμε σε μια εκδρομή,


με το ευεργετικό της άρωμα. 




Τα πρωινά του καλοκαιριού ήταν απαλλαγμένα από το άγχος του πρωινού ξυπνήματος κι έτσι υπήρχε χρόνος για νόστιμα 



 και προσεγμένα πρωινά,





με απαραίτητο έναν σκέτο καφέ κι ένα από τα αγαπημένα μου ωμοφαγικά γλυκά,




ή με κάποιο από τα κέικ μου.




Γιαούρτι και φρούτα 


pancakes με χρυσαφένιο, θυμαρίσιο μέλι,  




αλλά και αρκετά συχνά τηγανόψωμα από τη γιαγιά! Κι αυτό ήταν μακράν το καλύτερό μας!!! 




Τα λαδερά, εποχιακά φαγητά, έδωσαν και πήραν! Όλο το Ελληνικό καλοκαίρι μέσα σ΄ένα πιάτο γεμιστά



και σ΄ένα πολύχρωμο μπριάμ.




Μαζί με τις αγαπημένες μου σαλάτες. Τις απλές,



αλλά και τις πιο ιδιαίτερες!




Βεβαίως δεν έλειψαν και τα άλλα, τα γρήγορα γεύματα που φτιάχνονται καθώς γυρίζεις από τη θάλασσα με την πείνα να έχει βαρέσει κόκκινο και θες κάτι εδώ και ΤΩΡΑ. 




Τις ώριμες καλοκαιρινές ντομάτες,



τις έκανα πολλές φορές σάλτσα για σπαγγετάδες




αλλά και τον αγαπημένο μου γλυκύτατο καγιανά.




Δυστυχώς, ο μοναδικός φανατικός ψαροφάγος στην οικογένεια είμαι μόνον εγώ, κι έτσι περιορίστηκα λίγο φέτος... 




Όσες φορές όμως τα αγόρασα ήταν ολόφρεσκα, 




ψαρεμένα από τη θάλασσά μας, κατευθείαν στην κουζίνα μου! Τι τέλειο πράγμα να έχει κανείς πρόσβαση σε τόσο φρέσκο ψάρι!
 




Τα καλοκαίρια της ζωής μου συνηθίζω να κάνω πράγματα ίσως όχι και τόσο της ηλικίας μου -πλέον- αλλά πραγματικά κρύβω μέσα μου ένα πειραχτήρι που κάποιες φορές δεν καταφέρνω να το χαλιναγωγήσω. Σε κάθε ευκαιρία πιάνω τζιτζίκια. Λατρεύω να τα κρατάω και να νιώθω τα γαμψά τους νυχάκια καθώς αγκιστρώνουν στο δέρμα του χεριού μου. Το έκανα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και τώρα προσπαθώ να το μάθω στις μικρές, που όπως αποδεικνύεται δεν έχουν πάρει το ταλέντο της μαμάς στο σαφάρι τζιτζικιού




Αντίθετα με το τάβλι, που η Μεγάλη έχει εξελιχθεί σε σοβαρό αντίπαλο στις πόρτες και το πλακωτό. Άπειρες εργατοώρες πάνω από το τάβλι, άπειρα χτυπήματα στα πούλια και ατελείωτες εξάρες, εις βάρος μου βεβαίως!! Μα τι χέρι έχει πια αυτό το παιδί? Αναρρωτιέμαι! Πιάσαμε τα ζάρια τον Ιούνιο και θα τα αφήσουμε μια μέρα πριν αρχίσει το σχολείο. Γιατί καλοκαίρι χωρίς τάβλι είναι λειψό καλοκαίρι.




Όπως και καλοκαίρι χωρίς παγωτό ξυλάκι. 




Παρόλο που φέτος στο πρόγραμμα δεν υπήρχαν διακοπές σε κάποιο νησί, κάναμε μικρές αποδράσεις σε κοντινούς  προορισμούς. 





Λίγες μέρες στο Μοναστηράκι Ναυπάκτου, ήταν αρκετές για ν΄αγαπήσω το γραφικό αυτό μέρος,


με τις υπέροχες παραλίες!




Θέλησα να βγάλω φωτογραφίες που μου θυμίζουν τα καλοκαίρια των παιδικών μου χρόνων,





 όπως γάτες που λιάζονται στον Αυγουστιάτικο ήλιο,




και να κρατήσω για πάντα φυλακισμένες στη μνήμη μου τις όμορφες εικόνες!






Κι ενώ έμεινα μονάχα ένα Σαββατοκύριακο, πρόλαβα  και είδα μέχρι και ελάφια και μάλιστα δίπλα στη θάλασσα! Αυτό θα πει τύχη!




Με τούτα και με ΄κείνα, πέρασαν 3 ολόκληροι μήνες και βρέθηκα προχθές με μια φίλη μου ν΄ απορούμε πως στο καλό περνάει έτσι ο χρόνος σαν τρεχούμενο νεράκι...







και ξυπνάς κάποια μέρα μεσήλικας, κατάκοπος.. Κι αν δεν έχεις φροντίσει να έχεις κάβα στο μπαούλο των αναμνήσεών σου μικρές στιγμές ευτυχίας, την έβαψες άσχημα φίλε μου! 



Τέλος εποχής λοιπόν. Μιας εποχής που κλείνει κάθε χρόνο γλυκά σαν το ώριμο, αγαπημένο σύκο.



Κάθε καλοκαίρι που σέβεται τον εαυτό του, τελειώνει με τα επικά σύκα, για δώσει τη σκυτάλη το Σεπτέμβριο στα ζουμερά σταφύλια.



Και τώρα τι? 
Ανήφορος?? 


Οκ, εδώ θα ΄μαστε, θα τα λέμε, θα γκρινιάζουμε και θα γελάμε!! Real life!!



* Αυτές και άλλες ακόμα φωτογραφίες από τα καλοκαίρια και τους χειμώνες μου, τα φαγητά που περνάνε από το τραπέζι μου αλλά και τα πράγματα που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον, μπορείτε να βρείτε στον λογαριασμό του Food for Thought στο instagram. Τα λέμε κι από ΄κει σε live χρόνο!





32 σχόλια:

  1. Καλό μήνα. Οι φωτογραφίες σου αποτυπώνουν το υπεροχο ελληνικό καλοκαίρι που κάθε ένας μας φέρει μέσα του. Εικόνες, γευσεις και αρωματα που μας συνοδευουν. Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που κατάφερα να κάνω να δεις μέσα από τις εικόνες μου και το δικό σου καλοκαίρι...
      Εύχομαι ο Σεπτέμβριος να είναι η αρχή μιας πολύ καλής χρονιάς για όλους τους μας. Ο ανήφορος ισχύει αλλά αν είμαστε όλοι μαζί αγαπημένοι θα γίνει σίγουρα πιο ανεκτός κι όχι τόσο δυσβάσταχτος!!

      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρυσαυγή μου...άνοιξε η καρδιά μου!Καλή νέα σαιζόν να χουμε με το απίστευτο ταλέντο σου και τη μεγάλη σου και νέα καρδιά να μας κάνει παρέα❤ Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ μέσα!! Δηλαδή ξέρω ότι είσαι πάντα εδώ αλλά το να σε βλέπω με τα μάτια μου έχει άλλη χάρη Σισιώ μου!!!!

      Σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή το τέλειο ποδαρικό την πρώτη του μήνα!!!!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικές Χρυσαυγή! Δεν ξέρω ποια μου αρέσει πιο πολύ! Αυτή με την λεβάντα, το ντουζ, οι σκάλες, τα πρωινά ή αυτές με την ανεμελιά του καλοκαιριού ;;; Υπέροχο post, ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Άρη μου!!! Ξέρεις, μόλις είδα το δικό σου με το Αγκίστρι σκέφτηκα πωπω... τι έκανε πάλι ο άνθρωπος.. Τώρα χαίρομαι πολύ που μου λες ότι σου αρέσει και το δικό μου αφιέρωμα!! χα!!
      Το ντουζ πάντως είναι και η δικιά μου αγαπημένη φωτογραφία απ΄όλες!!!

      Εγώ ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου ..... Μπράβο !!!!
    Καλό Φθινόπωρο και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο σε όλους!! Ξέρω ότι δεν αρέσουν σε πολλούς αυτές οι ευχές περί φθινοπώρου, αφού ουσιαστικά ο καιρός εξακολουθεί να είναι καλοκαιρινός, αλλά η αλήθεια να λέγεται!! χαχα

      Να είστε καλά!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, σου εύχομαι να είσαι υγιής και να περνάς όμορφα κάθε καλοκαίρι αλλά και όλο το χρόνο με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ξανθή!!! Ανταποδίδω τις ευχές στο μέγιστο!!!

      Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  6. Είσαι μία κούκλα μαμά και καταπληκτική φωτογράφος!
    Εύχομαι να περάσεις πολλά πολλά ακόμα καλοκαίρια, με υγεία, τρέλα και μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκινίζω........ Τι να πω τώρα πέρα από ένα τεράστιο ευχαριστώ για τα υπέροχα κοπλιμέντα!!! Να είσαι καλά Νοτούλα μου!
      Χίλια ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  7. Απολαυστική ανάρτηση! Σου εύχομαι να έχεις πάντα τόσο θετική ενέργεια και να τη μεταδίδεις! Καλό φθινόπωρο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ...θετική ενέργεια δεν έχω πάντα, αλλά προσπαθώ να μεταδίδω όση έχω!!

      Δυστυχώς είναι τόσα πολλά αυτά που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι κι εγώ μαζί, που μόνο γέλιο δεν προκαλούν. Ωστόσο δεν το βάζουμε κάτω γιατί αλίμονό μας!! χαχα

      Καλό Φθινόπωρο και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι, μιας και ο καιρος είναι ακομα τέλειος!

      Χίλια ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μας γεμισες Ελλαδα με την αναρτηση σου αυτη και αρωματα και χρωματα κ γευσεις! Μας ταξιδεψες για αλλη μια φορα και πολυ το διασκεδασα! με το καλο και στις επόμενες διακοπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά εξαιρετικό post!
    Δεν έχω λόγια για τις απίθανες φωτογραφίες που αγγίζουν την επαγγελματική τελειότητα,τον σεναριακού τύπου σχολιασμό με τα κείμενα που είναι βγαλμένα από την ψυχή σου Χρυσαυγή!
    Με το καμουφλαρισμένο συναίσθημα ,που δεν ´´ταπώνει ´´την εικόνα!
    Συγχαρητήρια για το απολαυστικό αποτέλεσμα!
    Ειλικρινά ,είναι τέλειο!
    Σαν να διάβαζα ένα εικονογραφημένο περιοδικό ...
    Να είσαι καλά γλυκιά μου !
    Και του χρόνου με υγεία ,ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταπληκτικες ολες μα ολες οι φωτογραφιες σου Χρυσαγη μου!! καλο μηνα και καλο φθινοπωρο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία όλη η αναδρομή του καλοκαιριού μέσα από τις όμορφες φωτογραφίες σου. Κρίμα που τελείωσαν οι διακοπές. Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μυρωδάτες, ζουμερές, φρουτένιες, γευστικές, παιχνιδιάρες, δροσερές....δηλαδή με μια λέξη ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΕΣ!!! φωτογραφίες ενός καλοκαιριού που πάντα μας "παίρνει" μαζί του εκεί στην 1η Σεπτέμβρη.
    Καλό Φθινόπωρο Χρυσαυγή. Με ότι πιο όμορφο και στις δικές του μέρες και νύχτες.
    Καλό Μήνα.
    Και πολλούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίες φωτογραφίες!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές φωτογραφίες που αποτυπώνουν στιγμές γεμάτες συναισθήματα Χρυσαυγή μου!! Έτσι κι αλλιώς όμως λατρεύω τις φωτό σου και από τις συγκεκριμένες δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την καλύτερη!!
    Καλό μήνα τώρα και καλό φθινόπωρο!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απολαυστική ανάρτηση!!!!!!! Κατάφερες με το ταλέντο σου να αποτυπώσεις τέλεια κ γλαφυρά το ελληνικό καλοκαίρι, κοριτσάκι!

    Καλό φθινόπωρο λοιπόν! Και μην ξεχνάς ότι και οι ανηφόρες έχουν την χάρη τους! Χαχαχα!
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικό άλμπουμ!!!!ήθελα κι άλλες!!!!Αχ!αυτά τα γεμιστά όμως.....τρέχουν τα σάλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι όλες εξαιρετικές χρωματιστές και χαρούμενες Χρυσαυγή μου!!! Μας χαλάρωσες και μας έφτιαξες τη διάθεση.
    Γέλασα με σαφάρι τζιτζικιού. Ένα κοριτσάκι στην Πάρο που έχει πάρει το χάρισμά σου προφανώς, έπιανε τζιτζικια ολη την ώρα και προσπαθούσε να μάθει στα υπόλοιπα παιδιά αλλά....δεν!!!
    Λοιπόν όσον αφορά στις παραλιακές σου και βυθισμένες φωτογραφίες, στα είπα και στο ίνστα, είσαι για εξώφυλλο του sports illustrated:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα χρυσαυγή, καλό φθινόπωρο, για λίγα λεπτά πραγματικά με ταξίδεψες.... με τις υπέροχες φωτογραφίες σου, νασε καλά και περιμένουμε πάλι τις μαγειρικές σου δημιουργίες!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως το λενε να δεις... 1 φωτογραφια = 1.000 λέξεις ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο ποστ για να κλείσει ομορφα τη σεζον.
    Φανταστικές οι φωτογραφίες σου Χρυσαυγή μου νομίζω μας έδωσες να καταλάβουμε πως πέρασαν αυτοί οι 3 μήνες.Ομορφες εικονες & μέρη.

    Κι εύχομαι όλα τα καλοκαίρια σου να είναι σαν τις φωτογραφίες σου: φωτεινά, πολύχρωμα, γλυκά, νόστιμα, ζωηρά, δυνατά, αρωματικά, πικάντικα, γελαστά, όμορφα (σαν κι εσένα) κι ευτυχισμένα!!!!

    Επίσης να πω πως δεν ήξερα για το ταλέντο σου στο σαφάρι τζιτζικιών...(μα σαφάρι τζιτζικιών??? χαχαχαχα). Μεγάλο πειραχτήρι είσαι τελικά...

    Η υποβρύχια φωτογραφίά σου πολύ πολύ ωραία!!

    Καλό υπολοιπο καλοκαιριού λοιπόν με συλλογή από εικόνες & ευτυχισμένες στιγμές.

    Τα φιλιά μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα τα είχαν οι φωτογραφίες σου!Μια ομορφιά σκέτη!Καλό υπόλοιπο και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. υπεροχο ποστ!!! μεσα στις φωτο σου ανεδειξες το καλοκαιρι ολων μας!! θαλασσα φαγητο ξεγνοιασια... καταπληκτικες οι φωτογραφιες μπορω να πω την πρωτη φορα "διαβασα" μονο τις φωτο και τη 2η τα λογια!!! να πω καλο χειμωνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές, αποτυπώνουν άριστα το ελληνικό καλοκαίρι! χάρηκα πολύ που γνώρισα την ιστοσελίδα σου, θα την επισκέπτομαι συχνά πλεον! και θα φτιάξω τα κουλουράκια κανέλας το συντομότερο! να είσαι καλά! Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10