19 Μαρτίου 2012

Τάρτα σφολιάτας με τοματίνια και κασέρι


Με λίγα λόγια και ελάχιστα υλικά!


          Τη συνταγή αυτή, την είχα δει στην τηλεόραση πριν κάποια χρόνια. Μου φάνηκε πολύ απλή και νόστιμη. Τα τελευταία χρόνια είναι η αλήθεια ότι έχω στραφεί προς συνταγές εύκολες, γρήγορες, με λίγα υλικά που υπάρχουν στο σπίτι, αλλά ταυτόχρονα δίνουν ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο αποτέλεσμα!



         Δεν υπάρχει πάντα ο χρόνος για ένα ευφάνταστο γλυκό ή ένα μπελαλίδικο φαγητό με άπειρα υλικά. Χρειαζόμαστε γρήγορες λύσεις χωρίς όμως να ρουτινιάζουμε φτιάχνοντας συνεχώς τα ίδια. Αυτή η τάρτα λοιπόν, καλύπτει τις παραπάνω ανάγκες. Τα υλικά δεν γινόταν να είναι απλούστερα και ο χρόνος παρασκευής μικρός. Δεν χρειάζεται σχεδόν καμία προετοιμασία. Έχοντας ένα φύλλο σφολιάτας ή ακόμα και κουρού στην κατάψυξη και ένα οποιοδήποτε κίτρινο τυρί, μπορεί να γίνει δική σας!

         Παρακάτω σας δίνω τα υλικά ακριβώς όπως παρουσιάζονταν, αλλά η τάρτα αυτή «σηκώνει» αλλαγές και παραλλαγές!!


ΤΑΡΤΑ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ ΜΕ ΤΟΜΑΤΙΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΕΡΙ

Υλικά:

1) 1 φύλλο σφολιάτας
2) 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας πελτέ ντομάτας
3) 1 μέτριο κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο σε κυβάκια
4) Κασέρι τριμμένο
5) 5-6 τοματίνια κομμένα στη μέση ή μία ντομάτα κομμένη σε λεπτές φέτες
6) Πιπέρι
7) Ρίγανη
8) 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο


Μέθοδος:

Σε τηγάνι ρίχνουμε το λάδι (1 κουταλιά της σούπας) και σοτάρουμε το κρεμμύδι καλά, μέχρι να γίνει διάφανο και να μαραθεί. Στη συνέχεια απλώνουμε το φύλλο της σφολιάτας σε καλά βουτυρωμένο πυρέξ ή ταρτιέρα. Γυρίζουμε τις άκρες τις σφολιάτας προς τα μέσα για να φτιάξουμε ωραίο τελείωμα στην τάρτα μας.

Πάνω στη σφολιάτα απλώνουμε με την ανάποδη πλευρά ενός κουταλιού τον τοματοπελτέ και πασπαλίζουμε με το σοταρισμένο κρεμμύδι, προσέχοντας να πάει παντού.

Κατόπιν ρίχνουμε το τριμμένο κασέρι και πάνω του απλώνουμε τα τοματίνια που έχουμε κόψει στη μέση. Πασπαλίζουμε με πιπέρι και λίγη ρίγανη.

Ψήνουμε την τάρτα μας στους 180 βαθμούς, στο αερόθερμο για περίπου μισή ώρα. Θα καταλάβουμε πότε είναι έτοιμη γιατί η σφολιάτα θα φαίνεται ψημένη και το τυρί θα έχει λιώσει.

Καλή επιτυχία!








Την τάρτα σφολιάτας με τοματίνια και κασέρι έφτιαξε η 
και εδώ την έχει βγάλει φωτογραφία πριν το ψήσιμο. 






33 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Χρυσαυγή μου!!!Ωραιότατη συνταγή εύκολη και γρήγορη!Όπως ανέφερες παραπάνω σηκώνει αλλαγές και παραλλαγές και αυτό μου αρέσει πολύ...!!!Οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Κάνεις τα πάντα με αυτή την τάρτα! Αλλά αξίζει να την φτιάξεις και όπως την έχω δώσει. Εχει μια ιδιαίτερη γεύση! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Χρυσυγή μου! Τι λαχταριστή ταρτούλα είναι αυτή! Σηκώνει παραλλαγές, αλλά όπως την έκανες μου φαίνεται ΤΕΛΕΙΑ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Αγγελική μου!
      Είναι πολύ καλή! Και το κρεμμυδι της ταιριάζει πολύ!
      Δοκίμασέ την μια φορά έτσι όπως την έχω δώσει. Αξίζει!

      Φιλάκια και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Χρυσαυγούλα!Με νοστιμιές ξεκινάω την περιήγηση στις μπλογκογειτονιές σήμερα..Πολύ απλή και πεντανόστιμη τάρτα, μου έδωσες ιδέα για το μεσημέρι..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την έφτιαξες Χαρά μου για μεσημέρι εύχομαι να την απολαύσατε!!
      Πανεύκολη και σε χρόνο μηδέν γίνεται!!

      Φιλιά πολλά και καλή όρεξη!!

      Διαγραφή
  4. Ξεροκοταπίνω, με άκουσες;
    Πολλή λαχταριστή και νόστιμη η τάρτα.
    Μοιάζει με πιτσούλα αλλά διαφορετική.
    Σε καταχωρώ.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε άκουσα Στελλίτσα!!
      Πρόσεχε μην πνηγείς!
      Είναι πολύ καλή και επίσης ταιριάζει για παιδικό πάρτυ!!
      Το λέω για τα πιτσιρίκια σου!!!
      Καλά κάνεις και την κρατάς λοιπόν!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Χρυσαυγούλα!!
    Τάρτες οι λατρεμένες!! Συμφωνώ απόλυτα με τον πρόλογό σου, θα έλεγα ότι με καλύπτεις απόλυτα όσον αφορά τη μαγειρική μου φιλοσοφία! Να σου πω την αλήθεια, όταν ξεκίνησα να μαγειρεύω, ήθελα να κάνω πολύ πρωτότυπες συνταγές και οι περισσότερες από αυτές που έφτιαχνα ήταν πολύ χρονοβόρες. Κάποια στιγμή έκανα τη μεγάλη στροφή και αποφάσισα αυτό ακριβώς που περιέγραψες! Εύκολες και γρήγορες συνταγές που μπορούμε να φτιάξουμε με απλά υλικά, ανά πάσα στιγμή!
    Κάτι σαν αυτή την τάρτα που είναι μπουκιά και συχώριο! Μ' αρέσει που δνε έχεις βάλει αλλαντικά, κασέρι-ντοματίνια-ρίγανη είναι άπαιχτος συνδυασμός ως έχει!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ερμιονάρα!! Με συγχωρείς για τον υπερθετικό!
      Δεν υπονοώ τίποτα, αλλά έτσι το ένοιωσα αυτή τη στιγμή!

      Κι εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα όπως εσύ! Πρώτα με τα δύσκολα και χρονοβόρα και τώρα έχω πεσει στα εύκολα και απλά! Αλλά η αλήθεια είναι ότι θέλω να έχουν και κάτι το ιδιαίτερο τα εύκολα. Μην είναι απλά ένα αυγό μάτι! Να... κάτι σαν αυτή την ταρτούλα ας πούμε!

      Η οποία λόγω της απουσίας αλαντικών και την προσθήκη κρεμμυδιού γίνεται αρκετά μεσογειακή και έχει ιδιαίτερη γεύση. Λίγο η ρίγανη, λίγο η τομάτα και το κρεμμύδι... γίνεται πολύ γλυκιά και νόστιμη. Αξίζει, όπως είπα και ποιο πάνω να την δοκιμάσει κανείς μια φορά ως έχει και μετά αν χρειαστεί κάνει τις αλλαγές του.


      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Έτσι κι εγώ με τα εύκολα και γρήγορα καταπιάνομαι, αλλά συγχρόνως νόστιμα όπως η τάρτα σου η οποία είναι φανταστική.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρί μου!
      Το μότο μου αυτή την περίοδο είναι "εύκολα, γρήγορα και απλά" ... και οικονομικά επίσης!!!

      Φιλιάααα!!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά πολύ απλή και εύκολη, μα φαίνεται τόσο νόστιμη!!
    Πολλές φορές με λίγα και απλά υλικά, μπορούμε να ετοιμάσουμε ένα σωρό νοστιμιές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Έλενα?
      Στα απλά πράγματα τελικά κρύβεται η απόλαυση!!!

      Φιλιά σου πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Μμμμ!
    Νόστιμη τάρτα με απλά υλικά.
    Η ευκολία και το γρήγορο, μα όχι πρόχειρο, μας δελεάζουν και μας λύνουν τα χέρια όσες φορές χρειάζεται κάτι τέτοιο...
    Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου!
      Η ιδέα δεν είναι δικιά μου, αλλά του Αλέξανδρου Παπανδρέου.
      Από αυτόν πήρα τη συνταγή...

      Κι εγώ την βρήκα εξαιρετική αμέσως μόλις την είδα στην TV.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Χρυσαυγή μου!!! Οι τάρτες μου αρέσουν πάρα πολύ, είτε αλμυρές είτε γλυκές!!! Ο συνδυασμός μου αρέσει πάρα πολύ!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελενάκι!
      Δοκίμασέ την εάν τύχει και απόλαυσέ την μαζί με τον καλό σου!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα, κάτι ανάμεσα σε τάρτα και πίτσα!!
    Εύκολη λύση και για δύσκολες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ξανθή μου!
      Είναι μια μεσογειακή πιτσα - τάρτα ας πούμε.
      Το κρεμμύδι της ταιριάζει πολύ μαζί με την ρίγανη και τη ντομάτα. Και για τυρί μην βάλεις κάτι άλλο εκτός από το Ελληνικό Κασέρι. Ταιριάζει τρελά!!

      Διαγραφή
  11. Θέλω .. θέλω .. θέλω !!!!!!!!!!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρειαζομαστε ευκολες κ νοστιμες συνταγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο πιστεύω Ειρήνη μου!
      Ειδικά με την παντελή έλειψη χρόνου, το μόνο που δεν θέλουμε είναι να τρώμε την ώρα μας στην κουζίνα!

      Διαγραφή
  13. απλή και υπέροχη! οι δυνατότητες της σταματάνε εκεί που σταματάει και η φαντασία μας!
    φιλιά Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτο το ΣΚ θα παιζει η ταρτα στ´ΑΣΤΡΆ σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω πως γινόμαστε πολλές οι "συντρόφισσες" που αναγάγουμε την ευκολία μας στην κουζίνα από απλή τεχνική σε τέχνη!
    Εύγε, Χρυσαυγή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου, έχεις δίκιο.
      Οι ρυθμοί της ζωής και οι υποχρεώσεις μας οδηγούν σε αυτές της λύσεις. Οι οποίες μπορεί να είναι "του ποδαριού" όσον αφορά στο χρόνο, αλλά δεν υστερούν καθόλου, μα καθόλου στη γεύση!!

      Φιλιά πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πόσο υπέροχη δείχνει!!!!!!!!!
    Ξεχειλίζει γεύσεις και αρώματα!!!
    Γεια στα χέρια σου
    Φιλιά
    Καλό βράδυ ... Χρυσαυγή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι οπως τα λες!
      Η μοναδική φωνή ενός άνδρα στο μπλόγκ μου με ενδιαφέρει πολύ!!
      Να σαι καλά!!!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Πεντανόστιμη . Φαγώθηκε άνετα και την επόμενη ημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10