2 Ιουνίου 2013

Παλμιέ με Λουκάνικο






Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι σε όλους! 

                Εφτασε το πολυπόθητο καλοκαίρι. Όχι βέβαια όπως ακριβώς το φανταζόμασταν.
Το ψιλόβροχο που πέφτει κατά περιόδους και η πτώση της θερμοκρασίας, περισσότερο αρχές φθινοπώρου υποδήλωνουν! Τώρα αν προσθέσεις την σκόνη από την Αφρική που από μόνη της είναι σκέτη θλίψη, αλλά και τα τελευταία γεγονότα στην Τουρκία... το καλοκαίρι μπήκε θα έλεγα με σκόνη, αντάρα και κατήφεια! 


               Κι επείδη στη φάση αυτή δεν βολεύει να σκεφτούμε πως «η καλή μέρα απ΄ το πρωί φαίνεται» , γιατί έχουμε 3 ολόκληρους καλοκαιρινούς μήνες μπροστά μας και θέλουμε  να ζήσουμε αρκετές καλές μέρες, θα το ξεπεράσουμε κι αυτό και θα πάμε παρακάτω. 

               Λίγο παρακάτω... εκεί που η θερμοκρασία θα χτυπήσει 40άρι, οι δημοσιογράφοι θα κάνουν ρεπορτάζ μπροστά (ή ενίοτε και μέσα) στα συντριβάνια και θα μιλούν  για τις ευπαθείς ομάδες, τους τρόπους αντιμετώπισης του καύσωνα, τις προσφορές των κλιματιστικών και τις 100 άτοκες δόσεις συν δώρο αποχυμωτή που θα κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών. Εκεί που όσοι κάνουν καλοκαίρι στις μεγαλουπόλεις απουσίας διακοποδανείων, θα θέλουν να απολαύσουν στο μπαλκόνι τους μια κρύα μπύρα κι ένα γρήγορο σνακ βρε αδερφέ. Ενα πικάντικο και γλυκόξινο παλμιε με λουκάνικο σαν κι αυτό παρακάτω. 

               Ευχαριστώ την καλή μου φίλη Πέπη (Pepi's kitchen),  για το πρώτο καρπούζι του φετινού καλοκαιριού,  για την chilli jum που μου έκανε δώρο, χωρίς την οποία δεν θα είχα φτιάξει ποτέ αυτή τη συνταγή και για την έμπνευση που πήρα από τα δικά της παλμιέ.

              Καλή απόλαυση και καλό καλοκαίρι...
              Επιβάλλεται να είναι καλό το καλοκαίρι!!!



ΠΑΛΜΙΕ ΜΕ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ

Υλικά: 

     1)      1 φύλλο σφολιάτας
     2)      4 λουκάνικα φραγκφούρτης
     3)      2 κουταλάκια γλυκού μουστάρδα
     4)      2 κουταλάκια γλυκού chilli jum
     5)      1 γεμάτη χούφτα τυρί γκούντα τριμμένο 



Διαδικασία:       
  
                Ανάβουμε το φούρνο μας στους 180 βαθμούς να προθερμανθεί και στρώνουμε ένα μεγάλο ταψί με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος. 

                Αφού ξεπαγώσουμε τη σφολιάτα, την ανοίγουμε στον πάγκο. Σε έναμπολάκι ανακατεύουμε την μουστάρδα με την chilli jum και απλώνουμε το μίγμα αυτό πάνω σε όλο το μήκος της σφολιάτας. Πασπαλίζουμε στη συνέχεια με το τυρί και αυτό να πάει παντού. 

                Τέλος τοποθετούμε τα λουκάνικα. Βάζουμε από δύο λουκάνικα στην καθε μεγάλη πλευρά της σφολιάτα, το ένα πίσω από το άλλο. 

                Τώρα κλείνουμε σε ρολό ταυτόχρονα και από τις δύο πλευρές της σφολιάτας που είναι τα λουκάνικα. Συνεχίζουμε το τύλιγμα μέχρι τα δύο ρολάκια να συναντηθούν σφιχτά. 

                Αναποδογυρίζουμε το μεγάλο ρολό της σφολιάτας  έτσι όπως έχει δημιουργηθεί με την ένωση να είναι προς τα κάτω και κόβουμε σε κομμάτια των 2 περίπου εκατοστών. 

                Τοποθετούμε τα παλμιε στο ταψί. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς στο αερόθερμο για περίπου 20 λεπτά μέχρι να τα δούμε να έχουν χρυσίσει και ψηθεί καλά. 

                Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να σταθούν για 5 λεπτά περίπου. Σερβίρονται ζεστά ή σε θερμοκρασία δωματίου. 

Καλή επιτυχία!!!



Tip

              Αν δεν έχετε chilli jum μπορείτε να φτιάξετε την σως ως εξής: Θα ανακατέψετε σε ένα μπολάκι 2 κουταλάκια του γλυκού μουστάρδα κατά προτίμιση καυτερή, 1 κουταλιά της σούπας κέτσαπ, μισό κουταλάκι του γλυκού μέλι και λίγο πιπέρι καγιέν που είναι καυτερό, έτσι ώστε να πλησιάσει η γεύση την μαρμελάδα από τσίλι η οποία είναι και αυτή καυτερή. Αν πάλι φτιάχνετε τα παλμιέ για να φάνε μικρά παιδιά, τότε θα παραλείψετε το πιπέρι καγιέν και θα αντικαταστήσετε την καυτερή μουστάρδα με μια απαλή.


 




48 σχόλια:

  1. Δε παίζεσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά..... είναι πάαααρα πολύ ωραία!!!
    Πολύ τσαχπίνικα!!!!!!!!!
    Μια πιο μοντέρνα έκδοση λουκανικοπιτακίων!!!!! χαχαχαχαχαχα
    Μόλις είδα το πρώτη φωτό, μου θύμισαν τα ματάκια του E.T.!!!χαχαχαχαχα
    Εννοείται οτι θα τα φτιάξω!!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!!!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. XAXAAA Καλή η σκέψη σου! Σαν ματάκια είναι. Εχεις δίκιο..

      ΕΓΩ σε ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
  2. Δυο ματάκια κοιτάζουν κι εμένα που είναι το κομμάτι μου!!
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Ξανθή, τώρα που το λέτε συνειδητοποιώ ότι μοιάζουν με ματάκια!!
      Μεγαλη επιτυχία σε παιδικό πάρτυ θα κάνουν χωρίς την chilli jum βέβαια!!

      Καλό καλοκαίρι Ξανθή μου!

      Διαγραφή
  3. Χρυσαυγή μου καταγράφηκαν για το πάρτυ του γιου μου........οι έφηβοι θα τρελλαθούν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω πως ναι, θα αρεσουν πολυ στην ταραχωδη εφηβεια και θα σου τα τιμησουν Λιλα μου!!!

      Διαγραφή
  4. Όλες μαζί??????Ταυτόχρονα?????Δεν γίνεται έτσι..είναι άδικο και πάλι άδικο!!!!
    Τι μυαλό να έχει πια κάποιος.. να γράφει και να μην τελειώνει???
    Να θέλει να μαγειρέψει και να μη μπορεί???
    Το φαγητό σήμερα Δημήτρη αργεί..και μάλιστα πολύ!!!!
    Θα του δείξω τα παλμιέ σου Χρυσαυγή μου και θα του πω..να τι θα σου κάνω αύριο!!!!Φάτε μάτια ψάρια δηλαδή!Ας χαζέψει τις εικόνες,ας τρέξουν τα σάλια,ας καταχωρήσει το blog σου στα αγαπημένα..έτσι να έχει να βλέπει!
    Και το σημερινό φαγητό ας το φάει το απόγευμα!Γιατί τότε θα είναι έτοιμο!Φυσικά πάλι εγώ δεν φταίω!!![έτσι τουλάχιστον θα ισχυριστώ!!!]Φταίνε ως επί το πλείστον τρεις κυρίες που από το πρωί ανάσα δεν μ'άφησαν να πάρω!!!
    Και δεν φτάνει αυτό...ανταλλάσσουν και δώρα και δέματα ,κάνουν χορηγίες και προσφορές,σίγουρα εκμυστηρεύονται και μαγειρικά μυστικά,και ως νέοι αλχημιστές σκαρώνουν συνταγές για τον δικό μας αποπροσανατολισμό!!!
    Δημήτρη μου που σ'αρέσουν τα καυτερά...!!!Χωρίς την chilli jum τι σόι παλμιέ θα κάνω???
    Έχω στο ντουλάπι μπόλικο φλωρινιώτικο μπούκοβο...[χορηγία της κουμπάρας μου..έχω και εγώ τα τυχερά μου Χρυσαυγή μου!!!!]λες να το τινάξω όλο στα παλμιέ????
    Πέρα από τα αστεία όμως Χρυσαυγή μου,σου έγιναν πραγματικά υπέροχα!Πολύ εμφανίσιμα,ιδανικά για κάλεσμα ή για μπουφέ!Συγχαρητήρια γλυκιά μου για την αριστοτεχνική δημιουργία σου!!!!
    Στέλνω πολλά πολλά φιλάκια από ένα εξίσου δροσερό Τορίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ΄ αρχίν συγγνώμη για την καθυστέρηση να απαντήσω στο μακροσκελές σχόλιό σου Φωτεινή μου. Η απόσταση από το pc ήταν μεγάλη και από την τεχνολογία ακόμα μεγαλύτερη. Τώρα όμως είμαι εδώ και επιθυμώ δια καως να μάθω τι φαγητό μαγείρευες στον αγαπημένο σου λεβέντη και αργούσε τόσο πολύ!! Ναι, θέλω να το ακούσω από τα χείλη σου. Τι μαμαδίστικο φαγητό του έφτιαχνες?

      Εγώ από τη μεριά μου ένα έχω να του πω: Δημήτρη βγες τσάρκα στο Τορίνο και άρχισε να ψάχνεις για chilli jum, αν θες να φας παλμιε όσο η μαμά είναι ακόμα εκεί!! Διαφορετικά σε βλέπω να τρως μπουκοβοτιναγμένο παλμιέ από Φλώρινα που ουδεμία σχέση θα έχει με την φίνα και εξωτική chilli jum εκ Πέπης!!!

      Φωτεινή... έχεις αρχίσει να μας παρουσιάζεις μια πιο φωτεινή πλευρά του εαυτού σου και εμένα προσωπικά με σαγεινεύει!!!

      Αναμένατε στο pc σας νυχθημερόν αν θέλετε να έχετε έστω και μια πρωτιά στα σχόλια καλή μου!! Διαφορετικά σας βλέπω με το χάλκινο στο χέρι για πάντα!!!

      Διαγραφή
    2. ...;έτσι νομίζεις!!!!Από τώρα προπονούμαι για το αργυρό..πού θα μου πάει.. και το χρυσό!!!Κάνω σχεδιαγράμματα και στήνω ενέδρες μπας και σαμποτάρω κάποια από τις δυο σας!!
      Την Τετάρτη είμαι εκτός συναγωνισμού..περιμένω απρόοπτη επίσκεψη από τον σύζυγο!Δεν θα'θελα να αντικρύσει ξαφνικά μια ΄΄τρελή΄΄να κυνηγάει.. διαδικτυακά μετάλλια!!!
      Όσο για το μαμαδίστικο φαγητό, ήταν ένας απλός μουσακάς που όμως λόγω των ..σχολίων αργούσε να γίνει!
      Μία μία ξεφυτρώνατε σαν τα μανιτάρια!!Ο Δημήτρης απορούσε.. βλέποντάς με να κτυπώ μετά μανίας το πληκτρολόγιο λες και θα έστελνα εγώ την εργασία του!!Κάποια στιγμή ρώτησε αν ξεπέρασα κάποιο χρονικό περιθώριο...και βιάζομαι τόσο!
      Καλό σας βράδυ γλυκά κορίτσια!!!

      Διαγραφή
  5. Όταν ήμουνα μικρό παιδάκι και μου'φερναν οι γονείς μου παλμιέ στο σπίτι, τα έλεγα "γυαλάκια" και τρελλαινόμουν να τα τρώω. Όταν μεγάλωσε το παιδάκι κι έγινε μεγάλη τσούπρα στην Αμερική και με καλούσανε σε barbecues, τσάκιζα τα λουκάνικα. Τώρα λοιπόν που η τσούπρα με την καρδιά παιδιού είδε τα παλμιέ σου με τα λουκάνικα, τα ματάκια μου έκαναν πουλάκια ή μάλλον παλμιάκια, χτυπάω τα χεράκια παλαμάκια, και υπόσχομαι να τα κάνω το συντομότερο, αντικαθιστώντας απλώς το chilli jum γιατί με τα καυτερά δεν κάνουμε καλή παρέα! Να είσαι καλά, σε φιλούν και το παιδί μου και η τσούπρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα "Ε.Τ.", μετά "ματάκια" και μετά "γυαλάκια"!!!
      Τελικά αρχίζω και αγαπώ πολύ τα παλμιέ αυτά!!

      Κουκλίτσα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!
      Φιλιά και στο παιδί και στην τσούπρα για να μην στεναχωρεθεί κανένας!!!

      Διαγραφή
  6. Το δωράκι αξιοποιήθηκε και έγινε ένα λαχταριστό μεζεδάκι! Εύγε!
    Εις μάτην, όμως, απλώνω το χεράκι μου! Μένω με τη χαρά της οπτικής απόλαυσης!

    Καλό μήνα, Χρυσαυγή μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οπτική απόλαυση εύκολα μπορεί να γίνει και χειροπιαστή Ελένη μου!
      Ειδικά σε αυτή τη συνταγή που γίνεται στο πιτς φιτίλι!!!!

      Καλό καλοκαίρι καλή μου!!
      Φιλάκια πολλά και από μένα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα, για γεύση δεν χρειάζεται να πω κάτι! Θα είναι πολύ όμορφα και για παιδικό μπουφέ (πάρτυ). Ευχαριστούμε! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Εφη!! Εγώ ευχαριστώ πολύ!
      Εσύ που έχεις τόσα παιδιά, πρέπει να φτιάξεις διπλή δόση γιατί προβλέπω να τα εξαφανίζουν άμεσα!!

      Καλή βδομάδα, καλό καλοκαίρι !!

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλή ιδέα, θα την λατρέψει ο γιος μου με αυτά τα λουκανικάκια!! Καλό καλοκαίρι να έχουμε Χρυσαυγή.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα τα παιδιά να αντισταθούν σε τέτοιου είδους λιχουδιές.
      Εδώ δεν μπόρεσα εγώ να αντισταθώ... από τα παιδιά τι να περιμένεις? Να δείξουν χαρακτήρα? Φτιάξ΄ του τα και θα με θυμηθείς!

      Φιλιά πολλά Μαρί μου!

      Διαγραφή
  9. Την θάλασσα την κοιτάζαμε 3 μέρες τώρα, αλλά δεν την πλησιάσαμε να την δοκιμάσουμε Χρυσαυγή μου, χάρη στον αέρα και την συννεφιά...
    Άκουγα, προ ημερών στο μετρό συζήτηση για τους "πρακτικούς" μετεωρολόγους που προβλέπουν μεγάλους καύσωνες και με μεγάλη διάρκεια σε ημέρες για το φετινό καλοκαίρι...
    "Έφαγα"και τη ζέστη 30 βαθμών στους Κήπους της περασμένη Πέμπτη και πήρα χρώμα αστακού...
    οπότε πραγματικά δεν ξέρω τι θα ήθελα να ευχηθώ για το φετινό καλοκαίρι :-)

    Να ευχηθώ απλώς, να έχουμε όλοι μας δύναμη, υγεία και καλές παρέες που να μας προσφέρουν λιχουδιές σαν ετούτη την δική σου αλλά και την chilli jum της άλλης καλο-νοικοκυράς και φίλης Peps.

    Με Δύναμη λοιπόν σε όλα τα μέτωπα και σ' αυτό του καλοκαιριού μας.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μην μου λες τέτοια γιατί με σφάζεις. Κι εμείς την κοιτάμε τη θάλασσα επί δύο συναπτά Σαββατοκύριακα με το κυάλι καθώς αν την πλησιάζαμε θα μας ρουφούσε το κύμα. Μα τι αέρας και αυτός βρε παιδί μου?? Κάναμε το Πάσχα μπάνια και τώρα καλοκαιριάτικα επιστρέψαμε ξανά στις κουβέρτες...

      Δύναμη και καλές παρέες!! Αυτό ξαναπές το!! Εγκρίνω και επαυξάνω!

      Σε φιλώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  10. Αχααααα!!! Έκανε το θαύμα σου πάλι Χρυσαυγή μου... αυτά τα παλμιέ είναι τέλεια για τσιμπολόγημα αλλά και για το πάρτυ της μικρής μας... καταγράφονται!!! Να είσαι καλά!!!
    Όσο για το καλοκαίρι... κι εμείς εδώ το ...χάσαμε!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, μπράβο Κική!!
      Φτιάξτα και θα αρέσουν πολύ στα πιτσιρίκια.
      Προβλέπω σούπερ πάρτυ αν είναι να επιμεληθείς εσύ του μπουφέ!!
      Ποιός στη χάρη των κοριτσιών σας!!

      Σε φιλώ πολύ... το καλοκαίρι είναι κοντά.
      Θα το ξαναβρούμε όλοι μας!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!Καλό καλοκαίρι να έχουμε με πολλές ευφάνταστες συνταγές!Φαίνονται πολύ όμορφα!Θα τα έχω υπόψιν για το μπουφέ στο επόμενο πάρτυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαγείρισσα και καλώς ήρθες στην παρέα μας!

      Δοκίμασέ τα με την πρώτη ευκαιρία!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Τέλειες μπουκίτσες για κολατσιό, Χρυσαυγή μου!!
    Άντε γιατί έχω στερέψει από ιδέες, πλέον!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες μας ψάχνουμε το καινούριο και το διαφορετικό.
      Οι απαιτήσεις πλέον των μικρών είναι μεγάλες.

      Όμως αυτά τα παλμιέ είναι περισσότερο για μεγάλα παιδιά λόγο της καυτερής μαρμελάδας τσίλι που περιέχουν. Αν την αφαιρέσεις, απλά έχεις ένα παιδικό κολατσιό!

      Φιλια πολλά Στέλλα μου!

      Διαγραφή
  13. Χρυσαυγή μου είναι υπέροχα! Τα καταγράφω να τα φτιάξω για μπουφέ! Τέλεια να είσαι καλά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Αν τα δοκιμάσεις ενημέρωσέ με!! Θα χαρώ!!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο Χρυσαυγή μου!!!
    Πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ρούλα !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας!!!!

      Διαγραφή
  15. Αμάν, αμάν... Τα φαντάζομαι Σάββατο βράδυ με φίλους και μπυρίτσες και πρέπει να πάω να πάρω τη σφουγγαρίστρα να μαζέψω τα σάλια μου. Φαίνονται φανταστικά! Πολύ καλά έκανες που έβαλες και την παρασκευή της σάλτσας, γιατί δεν έχω τέτοια στο ντουλάπι μου!
    Να είσαι καλά Χρυσαυγή μου και σ' ευχαριστώ για όλα!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκιά Σελ!!
      Η παρασκευή της σάλτσας είναι κατά προσέγγυση καθώς ίδια δεν μπορείς να την πετύχεις αν δεν την έχεις στο ντουλάπι όπως λες κι εσύ. Αξίζει να δοκιμαστεί ακόμα και χωρίς αυτή τη σάλτσα. Μόνο με κέτσαπ, λίγο μέλι και μουστάρδα. Είναι γλυκίζουσα η γεύση του παλμιέ αυτού παρόλο που είναι αλμυρό. Κάνει ωραία αντίθεση με το λουκάνικο και τη σφολιάτα.

      Καλό μας καλοκαίρι κορίτσι!!
      Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Αυτό είναι το μοντέρνο λουκανικοπιτάκι! Πήγαμε σε άλλο επίπεδο, τέλεια είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοντέρνο και καμουφλαρισμένο λουκανικοπιτάκι.

      Γειά σου Βέρα μου!!!

      Διαγραφή
  17. Μεζεδάκι που γίνεται στο άψε σβήσε και σηκώνει πολλές παραλλαγές!
    Και πολλή μπυρίτσα φυσικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παραλλαγές δεκτές και επιβεβλημένες αν είναι προς βελτίωση!
      Η μπύρα επίσης επιβάλλεται!!

      Φιλάκια Ερμιόνη μου!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια τα αλμυρά παλμιέ και πικάντικα, ότι πρέπει για μπυρίτσα που λέει και η Ερμιόνη απο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπύρα χωρίς αλκοόλ για σένα την Μπαμπούσκα Τάνια μου!
      Κι εγώ τέτοιες έπινα στην εγκυμοσύνη καθώς δεν μπορούσα να αποχωριστώ τη μπύρα ούτε μια στιγμή!!!

      χαχαχααα

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. εννοείται, έλα όμως που σε όλα τα μαγαζιά που ρωτάω η απάντηση είναι " α, είχαμε, αλλα σταματήσαμε, και τους πιάνω στην γκρίνια μπας και φιλοτιμηθούν".... (τι να πεις)
      .....

      Διαγραφή
  19. Μέχρι τώρα έφτιαχνα με ζαμπόν και τυρι, ωραια ιδέα το λουκανικάκι!
    Καλό μηνα και καλή εβδομαδα να έχεις κορίτσι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν λίγο διαφορετικά αυτά τα παλμιέ με το λουκάνικο και σίγουρα είναι και πιο εντυπωσιακά στο μάτι! Αρέσουν σου λέω, αρέσουν πολύ!!!
      Εξακριβωμένο αυτό!!!

      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Τι ωραίο! Και εύκολο και νοστιμότατο! Σίγουρα αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραία που είναι! Σαν μάτια που σε κοιτάζουν μέσα από κυάλια... ;-)
    Υπέροχη ιδέα, Χρυσαυγή μου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίστευτα εύκολη συνταγή, θα μπει στις αγαπημένες μου σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ η άσχετη δεν ήξερα πως λέγονται παλμιέ!!! Πανευκολάκι και γρηγοράκι για παρτάκι και κολατσάκι!!! Χρυσαυγή ξέρεις πόσο αγαπώ τόσο τέλειες συνταγούλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10