27 Νοεμβρίου 2014

Κέικ μαρμπρέ χωρίς αυγά και βούτυρο





Μαρμπρέ σημαίνει μαρμάρινο, στα γαλλικά.  Το κλασικό λοιπόν κέικ που όλοι γνωρίζουμε και από παιδιά τρώμε είναι ένα κέικ που "μοιάζει" με μάρμαρο. Κέικ με βανίλια και κακάο,  που οι στρώσεις του εναλλάσσονται και θυμίζουν τα «νερά» που κάνει το μάρμαρο.


Το κέικ βανίλια με κακάο που έχω φτιάξει για σήμερα είναι ένα ελαφρύ και πολύ νόστιμο κέικ. Τόσο νόστιμο που πραγματικά το προτιμώ από το κλασικό που έφτιαχνα χρόνια τώρα. Δεν περιέχει αυγά, ούτε και βούτυρο. Αντίθετα έχει πολύ γιαούρτι και λίγο λάδι. Το αποτέλεσμα είναι ότι δημιουργείται μια ζύμη κέικ πολύ – πολύ πιο σφιχτή απ΄ότι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Οι ζύμες των κέικ πριν μπουν στο φούρνο είναι συνήθως παχύρρευστες . Αυτή είναι «στόκος».  No problem όμως!!!! 



Είναι επίσης η μοναδική ζύμη κέικ που μετά βίας κατορθώνω  να την βάλω στη φόρμα για να ψηθεί. Το ότι δεν την τρώω με το κουταλάκι είναι θαύμα και μάλιστα μεγάλο, αν σκεφτεί κανείς ότι ποτέ δεν δοκιμάζω τη ζύμη του κέικ πριν ψηθεί. Το έχω κάπως σαν γούρι. Θέλω να μην με έχει προϊδεάσει τίποτα για την γεύση του κέικ που πρόκειται να δοκιμάσω, ειδικά αν το φτιάχνω για πρώτη φορά.  Θέλω την έκπληξη -καλή ή κακή- στο πιάτο μου!!

Παρ΄όλη την παράξενη εμφάνιση της άψητης ζύμης το κέικ βγήκε εκπληκτικό!! Τόσο νόστιμο όσο λίγα. 

Τέλος θέλω να σημειώσω ότι οι οδηγίες που δίνω για την εκτέλεσή του συνοδεύονται από φωτογραφίες των υλικών ώστε να είναι εντελώς αποσαφηνισμένη και σχηματοποιημένη η διαδικασία.  Στην αρχή μαζεύετε τα υλικά και για τα δύο μίγματα. Για το μίγμα βανίλιας και για το μίγμα σοκολάτας. Παρατηρείτε κάτι? Είναι το ίδιο εις διπλούν με τη διαφορά ότι το σοκολατένιο, αντί για σκέτο αλεύρι, έχει και κακάο. Συγκεντρώστε λοιπόν με αυτή την σειρά τα υλικά και μετά απλά θα είναι παιχνιδάκι η διαδικασία! 


Δείτε τα υλικά έτσι: 





ή έτσι: 

Σε αυτή τη φωτογραφία έχω παραλείψει το εκχύλισμα βανίλιας, αλλά στο κέικ το έχω βάλει.

ΚΕΙΚ ΜΑΡΜΠΡΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ

Υλικά για το μίγμα βανίλιας: 

     1)      1 ½ φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις κοσκινισμένο
     2)      200 γραμμάρια γιαούρτι (1 κεσεδάκι)
     3)      ¾ φλιτζανιού ζάχαρη
     4)      ½ κουταλάκι γλυκού σόδα
     5)      1 ¼ κουταλάκι γλυκού μπέικιν πάουντερ
     6)      ½ φλιτζάνι σπορέλαιο
     7)      ½ κουταλάκι γλυκού εκχύλισμα βανίλιας 

 

Υλικά για το μίγμα κακάο: 

     1)      1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις  κοσκινισμένο
     2)      ½ φλιτζάνι σκόνη κακάο κοσκινισμένη
     3)      200 γραμμάρια γιαούρτι (1 κεσεδάκι)
     4)      ¾ φλιτζανιού ζάχαρη
     5)      ½ κουταλάκι γλυκού σόδα
     6)      1 ¼ κουταλάκι γλυκού μπέικιν πάουντερ
     7)      ½ φλιτζάνι σπορέλαιο
     8)      ½ κουταλάκι γλυκού εκχύλισμα βανίλιας




Μέθοδος: 


Φτιάχνουμε πρώτα το μίγμα βανίλιας ως εξής: 

Χτυπάμε τη ζάχαρη με το γιαούρτι για 5 λεπτά στο μίξερ σε υψηλή ταχύτητα. Προσθέτουμε το μπέικιν και τη σόδα και χτυπάμε για μισό λεπτό ακόμα ώστε να ανακατευτούν. Αφήνουμε το μίγμα να ξεκουραστεί για 3 λεπτά. 

Κατόπιν  προσθέτουμε το  λάδι και τη βανίλια ενώ χτυπάμε το μίγμα και τέλος ρίχνουμε το αλεύρι σε 3 δόσεις συνεχίζοντας τη λειτουργία του μίξερ. Μόλις ρίξουμε όλο το αλεύρι και ομογενοποιηθεί πλήρως η ζύμη την βάζουμε σε ένα μπολ και την αφήνουμε στην άκρη. 




Κάνουμε την ίδια διαδικασία για το μίγμα του κακάο: 

Χτυπάμε τη ζάχαρη με το γιαούρτι για 5 λεπτά στο μίξερ σε υψηλή ταχύτητα. Προσθέτουμε το μπέικιν και τη σόδα και χτυπάμε για μισό λεπτό ακόμα ώστε να ανακατευτούν. Αφήνουμε το μίγμα να ξεκουραστεί για 3 λεπτά. 

Κατόπιν  προσθέτουμε το  λάδι και τη βανίλια ενώ χτυπάμε το μίγμα και τέλος ρίχνουμε το αλεύρι μαζί με το κακάο σε 3 δόσεις συνεχίζοντας τη λειτουργία του μίξερ μέχρι να δούμε ότι ομογενοποιήθηκε. 




Μοντάρισμα κέικ: 

 Προθερμαίνουμε το φούρνο στους  200 βαθμούς.

Παίρνουμε μια φόρμα κέικ, την βουτυρώνουμε και την αλευρώνουμε καλά.  Αρχίζουμε και ρίχνουμε κουταλιά – κουταλιά από το άσπρο και το καφέ μίγμα σε διάφορα σημεία διάσπαρτο. Μια κουταλιά καφέ μίγμα, μία κουταλιά άσπρο μίγμα. Μόλις τελειώσουν και οι δύο ζύμες, τότε βάζουμε το κείκ στο φούρνο. 

Ψήνουμε για 5 λεπτά στους 200 βαθμούς στο αερόθερμο και κατόπιν χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 170 βαθμούς και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 45-50 λεπτά ανάλογα με το φούρνο μας. 

Στα 40 λεπτά ελέγχουμε αν το κέικ μας είναι ψημένο βυθίζοντας ένα μαχαίρι μέσα του. Αν το μαχαίρι βγει χωρίς υπολείμματα ζύμης τότε το κέικ είναι έτοιμο. Αν βγει λερωμένο από ζύμη τότε αφήνουμε το κέικ να ψηθεί για μερικά λεπτά ακόμη. Πριν τα 40 λεπτά όμως δεν ανοίγουμε την πόρτα του φούρνου γιατί το κέικ δεν θα φουσκώσει. 

Καλή επιτυχία!!!!!!!





40 σχόλια:

  1. Έλα βρε παιδί μου, χτες το βράδυ ήθελα να κάνω ένα κέικ και δεν είχα βούτυρο... Που ήταν η συνταγή οέο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχ! Έχω κι άλλες συνταγές για κέικ που δεν έχουν βούτυρο.
      Νοτούλα θα σε μαλώσω...
      Γκουγκλάρεις και βρήσκεις ότι θες!
      Τι έφτιαξες τελικά?

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια η πρώτη φωτογραφία!!!! "Φωνάζει" χειμώνα, ζεστασιά, θαλπωρή, αχνιστές κούπες και τζάκι!!
    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρίς αυγά και βούτυρο??? πολύ μου άρεσε αυτό!!!
    Οι φωτογραφίες σου τα είπαν όλα και ωραία ιδέα να μας παρουσιάσεις έτσι τα υλικά!
    Άντε στείλε καμια κομματάρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι σου άρεσε το κέικ αυτό... Γιατί άραγε? χαχαχα

      Αυτό με τα υλικά το παρουσίασα κατ΄αυτό τον τρόπο γιατί ήθελα να δείξω πως ουσιαστικά κάνεις το ίδιο πράγμα δύο φορές. Είναι πολύ απλή η διαδικασία, αλλά αν δεν την έχεις ξεκάθαρη στο μυαλό σου, πολλές φορές σκέφτεσαι "που να μπλέκω τώρα με τόσα υλικά"...

      Να έρθεις να την πάρεις την κομματάρα σου!
      Χρωστάς επίσκεψη και ο χειμώνας έχει έρθει για τα καλά!!!
      Δεν ξεχνώ...

      Διαγραφή
  4. πολυ καλό!! Θα το κρατησω για να το κάνω όταν νηστευουμε!! Η μαμα μου θα τρελαθει!! πολλα φιλια και μια γλυκια καλημερα Χρυσαγη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ελπίδα μου, θα σε στεναχωρήσω.
      Εχει γιαούρτι το κέικ. Αρα μάλλον θα το κάνεις σε άλλη περίπτωση.
      Θα αρέσει και ση μαμά σου και στο Νικόλα. Είμαι σίγουρη!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. τωρα μαλιστα...ηρθα την καταλληλη ωρα...καφες και κεικ!!! Χρυσαυγη ζωγραφισες παλι! αλλα δε μου λες, αν το κανω μονο βανιλια θα χασει πολυ? μου αρεσε που δεν εχει αυγα μεσα αλλα γιαουρτι, οποτε για τη Νεφελη μου θα ειναι σουπερ.

    ευχαριστω και καλημερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου δεν θα χάσει σε καμία περίτπωση. Διπλασίασε τις ποσότητες του μίγματος με τη βανίλια και φτιάξ΄το μόνο έτσι. Θα είναι εξαιρετικό.
      Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο!

      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένο των παιδιών λες, αγαπημένο και των μεγάλων θα πω!Απίθανη η ιδέα της παρουσίασης των υλικών σου!Η φωτογραφία αυτή που είναι ολόκληρο στη φόρμα φωνάζει φάε με!!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. διαβαζω τον τιτλο μαρμπρε και σκεφτομαι "τι ειναι το μαρμπε" και ξεκιναω να διαβαζω και λες "μαρμπρε ειναι...."αχαχαα επικοινωνουμε μια χαρα!!!!!
    Το πρωτο που θελω να σου πω οτι για μια ακομαφοραμε ξετρελανες με τις φωτο σου,ειδικα η πρωτη πωπωωω τι ομορφια,εργο τεχνης!
    το δευτερο που θελω να πω οτι τελαινομαι για "μασιφενια" κεικ και βρισκω ακρως ενδιαφερον το ανευ βουτυρου και ανευ αυγων!!!!
    φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ θα το'παιρνα το κουτάλι,μόλις είδα το μείγμα του κακάου χτυπημένο αφράτο αφράτο.Μπαίνει στα pin μου με τις συνταγές.Ακόμη μια φορά μεγαλούργησες!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κεικ και μαρμπρε και χωρις αυγα και φουσκωτο και μυρωδατο..σε ολα λεω ΝΑΙ!! Δεν υπαρχει περιπτωση να μη μου αρεσει! Ασε που μ'εχει φαει η περιεργεια (θα προτιμουσα να εχω φαει το κεικ αντ'αυτου :-))))))να δω πως ειναι με το γιαουρτι! Μπραβο σου Χρυσαυγη!! Οσο για τις φωτος, τι να πω?? Φανταστικες! Φιλακια! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο,Χρυσαυγή μου! Το κέικ σου είναι εκπληκτικό κ η παρουσίαση τέλεια!
    Φιλάκια από τη βροχερή Ζάκυνθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαφέστατη!!
    Χτες έφτιαξα ένα κέικ και πρώτη φορά άρχισα να δοκιμάζω το μείγμα άψητο. Σταμα΄τησα για΄τι σκέφτηκα τα αυγά που είχε μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για την παρούσα φάση που διανύω....αυτό το κέικ ,είναι κάτι σαν αποκλειστικότητα για μένα!
    Με υλικά που μου πρέπουν για να αισθάνομαι όχι μόνο ασφαλής,αλλά και ικανοποιημένη γευστικά!
    Στη φάση που όλα επιτρέπονται αλλά με αυστηρό μέτρο,το γλυκάκι αυτό είναι η αγκαλιά που θα μου πρόσφερε κάποιο πολυ δικό μου πρόσωπο,ή η θαλπωρή που σου δίνει ο γευστικός εναγκαλισμός με την αγαπημένη μου παρασπονδία.
    Πολυ νοικοκυρεμένη παρουσίαση!Τόσο οργανωμένη και τακτοποιημένη που έχεις την εντύπωση ότι το φτιάχνεις νοερά!!!
    Απλά βλέπεις τα υλικά ,τα απομνημονεύεις,κλείνεις τα μάτια και η σοκολατένια λάβα ξεχειλίζει αργά αργά επιδιώκοντας να κυριαρχήσει στην βανιλένια βάση.
    Στιβαρή σύνθεση,που απρόοπτα δίνει ανάλαφρο αποτέλεσμα!
    Γεμάτη γεύση που αποζημιώνει.
    Φωτογραφίες ,που πλέον η οικειότητα τους μου δημιουργεί την γνωστή εσωτερική γλυκύτητα που
    αποπνέουν.
    Μία λατρεμένη συντροφιά για το ρόφημα.
    Πόσο μου αρέσουν τα αναρίθμητα,πολυποίκιλλα και πολυ γευστικά κέικ που κατα καιρούς μας σερβίρεις!
    Σε φιλώ γλυκιά μου φίλη!Πολύ,πολύ,πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιδιαίτερη και πολύ εμπνευσμένη η γραφή των υλικών και... νάτο!
    Πετιέται ένα σούπερ μαρμπρέ κέικ!
    Τέλεια!

    Φιλάκια σου
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει, είχες κέφια σήμερα! Φαίνεται! Step-by-step, επεξηγήσεις, χαμός!
    Το κέικ είναι σούπερ, καλά, εδώ που τα λέμε, στα κέικ δεν παίζεσαι, οπότε εμπιστεύομαι τυφλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Χρυσαυγή,

    Καιρό τώρα ήθελα να φτιάξω ένα κέικ πιο «υγιεινό» και θρεπτικό από τα συνηθισμένα με ελαιόλαδο αντί για μαργαρίνη ή βούτυρο, με γιαούρτι, με το πολύ ένα αυγό, και οπωσδήποτε με κακάο για τον μικρό μου. Εχθές που είδα την συνταγή σου, κατάλαβα αμέσως ότι ήταν αυτό ακριβώς που ζητούσα και ακόμα παραπάνω (καθόλου αυγά). Τα υλικά υπήρχαν στο σπίτι και αποφάσισα να το φτιάξω. Θα ομολογήσω ότι βλέποντας τις φωτογραφίες σου στην φόρμα σκεφτόμουνα αν είναι σίγουρα το ίδιο αφράτο κέικ της δεύτερης φωτογραφίας, αλλά σε εμπιστεύτηκα (έχω φτιάξει και άλλες συνταγές σου) και δεν έχασα. Βέβαια η αμφιβολία με επισκέφτηκε ξανά όταν έβαλα όλο το μείγμα στην φόρμα και μου φαινόταν λίγο σε σχέση με άλλα κέικ, αλλά μετά από μερικά λεπτά στον φούρνο που το είδα πόσο είχε φουσκώσει, χάρηκα. Βέβαια η χαρά μου ήταν πολύ μεγαλύτερη όταν πλέον είχε κρυώσει και το έκοψα. Πράγματι αντίκρισα το κέικ της φωτογραφίας σου, αφράτο, λευκό λευκό το μείγμα της βανίλιας και σκούρο το μείγμα του κακάο. Βέβαια το αποκορύφωμα ήταν όταν το δοκίμασα, νοστιμότατο, ελαφρύ, με την γεύση του κακάο να υπερισχύει. Αφού πέρασε από την έγκριση του γιου μου και του άντρα μου (να σημειώσω δεν συμπαθεί πολύ τα κέικ, αλλά αυτό του άρεσε) θα υιοθετήσω την συνταγή και θα την φτιάχνω πολύ συχνά.

    Ευχαριστούμε πολύ για την συνταγή, υπέροχη η παρουσίαση σου, πολύ κατατοπιστική, παρουσιάζει την διαδικασία αναλυτικά, βήμα βήμα. Καταπληκτικές φωτογραφίες!!

    Υ.Γ. Γράφω πίνοντας το πρωινό μου καφεδάκι και τρώγοντας ένα κομμάτι από το κέικ.

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ιδιαίτερη η συνταγή σου για μαρμπρέ κέικ.
    Μου κάνει πολύ υγιεινό γλυκό, χωρίς να χάνει τίποτα από γεύση και εμφάνιση στην
    τελική του μορφή!!!!
    Πολύ-πολύ ωραίες φωτογραφίες Χρυσαυγή!!!!!!!!!!!!!!!

    Καλή ημέρα να έχεις & τα φιλιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο καλός μου είναι εθισμένος στο κέικ μαρμπρέ.. η εκδοχή σου θα δοκιμαστεί ταχύτατα. Εκτός οτι είναι πολύ ελαφρύτερη (θερμιδικα) είναι και η χαρά της ξεχασιάρας γιατί στο δικό μου το ψυγείο τουλάχιστον είναι πιθανότερο να έχω ξεμείνει απο αυγά παρά απο γιαούρτι! Ευχαριστούμε πολύ Χρυσαυγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενδιαφέρον χωρίς αυγά και βούτυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει που το κέικ (στη φωτογραφία τουλάχιστον) φαίνεται ριγέ αν και στο βήμα-βήμα φαίνεται ότι προορίζεται για πουα/ζεμπρέ. Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ το βήμα βήμα, πιο απλό δεν γίνεται! Τέλος μου αρέσει και το κέικ (δώσε στην peps ένα κομμάτι και θα βρω τρόπο να το παραλάβω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με ιντριγκάρεις... χωρις αυγα και βουτυρο?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τέλειο κέικ!! και τι ωραία που παρουσίασες τη συνταγή! θα δοκιμαστεί σύντομα!! ;)
    μπράβο σου Χρυσαυγή μου!!!

    ΥΓ> έχω το ίδιο ρολόι σε πράσινο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πραγματικά από τις πιο ενδιαφέρουσες εκδοχές όταν θες κάτι λιγότερο "θερμιδοφόρο" Χρυσαυγή μου.

    Τα κεϊκ που γίνονται με λάδι, ακόμη και 100% ελαιόλαδο, είναι πάντα πιο "συμπαγή", γι' αυτό και χρειάζονται το μπεϊκιν απαραίτητα, ακόμη κι' αν βάλεις αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.

    Εξαιρετική φωτογράφηση, για μια ακόμη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααααα, υπέροχο κέικ και με υλικά του γούστου μου! Το προγραμματίζω για την ερχόμενη εβδομάδα!
    Περιττόν να πω ότι το λάτρευσα! Ευχαριστώ πολύ, Χρυσαυγή μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ωραίο και αφράτο που φαίνεται...!Εμένα γιατί μου βγαίνουν μασίφ; Θα το δοκιμάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα!
    Θα εκτιμούσα αν το σχόλιο δεν ήταν ανώνυμο! Θα ήταν πιο ευγενικό από μέρους σας.
    Επίσης το "δεν μου πέτυχε" είναι εντελώς ασαφές. Τι περιμένατε να βγει και δεν σας βγήκε?
    Δεν πέτυχε στη ζύμη? Δεν πέτυχε στο ψήσιμο? Που δεν πέτυχε και με ποιον τρόπο.
    Τέλος θα ήθελα να πω ότι σίγουρα κάτι κάνατε λάθος καθώς το κέικ το έχω φτιάξει πολλές φορές και πάντα έχει πετύχει, αλλά αν δείτε και σχόλιο πιο πάνω θα διαβάσετε ότι μια κυρία που το έφτιαξε έμεινε απόλυτα ευχαριστημένη.
    Θα ήθελα να σας βοηθήσω ειλικρινά, αν μου λέγατε τι διαδικασία ακολουθήσατε ωστε να δω τι πήγε στραβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο σπιτικό μας αγαπάμε τα κέικ και ειδικά τα μαρμπρέ!!! Χρυσαυγούλα μου θα το δοκιμάσω σίγουρα. Σε εμπιστεύομαι απόλυτα και ξέρω πως θα το καθιερώσουμε-αγαπήσουμε αφού ειναι και υγιεινό:)
    Επίσης να δηλώσω πως ενθουσιάστηκα με τις φώτο-οδηγίες για την εκτέλεσή του!!! Ξέρεις πως τις εκτιμώ και μακάρι να τις μονιμοποιήσεις:))) χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα αυγα δεν τα πολυσυμπαθω οπότε καταλαβες πως με ενθουσιασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το έφτιαξα!!! Είναι πολύυυυυυ ωραίο!!!!!
    Η παρέα ξετρελλάθηκε!
    Να σημειώσω οτι παρόλο που δεν το σκέπασα, δεν έχει ξεραθεί καθόλου. Ίσως επειδή δεν έχει αυγά και βούτυρο...
    Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα! Καλώς σε βρήκα! Πολυ ωραίο μπλογκοσπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπερα.εφτιαξατο κεικ χθες.δε μου φουσκωσε,πολλες ειναι οι πιθανες αιτιες.ο αντρας μου ομως το λατρεψε γευστικα,οποτε θα το ξαναφτιαξω συντομα πιο προσεκτικα..! Αριαδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο σου κοπέλα μου!Επιτέλους οι σωστές αναλογίες και τεχνικές για ένα τέλειο κέϊκ χωρίς αυγά και βούτυρο...
    Τρίτη επιτυχία σε μία εβδομάδα αφού το δίναμε τριγύρω...είναι εξίσου τέλειο με μισό φλυτζάνι ζάχαρη σε κάθε μείγμα...
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Respect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10