17 Νοεμβρίου 2014

Φαρφάλες με σολομό





Μερικοί άνδρες δεν ξέρουν να μαγειρεύουν. Λάθος! Μερικοί άνδρες δεν θέλουν να μαγειρέψουν.  Και για του λόγου του αληθές δείτε παρακάτω μια συνταγή που και παιδί μπορεί να εκτελέσει. Και όταν λέω να εκτελέσει, δεν εννοώ στο ένα μέτρο. Εννοώ να μαγειρέψει και μάλιστα με απόλυτη επιτυχία.  Όσοι κύριοι ισχυριστούν ότι το να βράσεις ένα πακέτο μακαρόνια και να τα ρίξεις στο τηγάνι μαζί με τον έτοιμο καπνιστό σολομό και ένα κουτί  κρέμας γάλακτος είναι δύσκολο, είναι σαν να λένε ότι δεν πήγαν στρατό.


Ελάτε τώρα, αφήστε τις υπεκφυγές και φτιάξτε αυτό το ανδρικό φαγητό. Η ευκολία του και οι άφθονες θερμίδες μόνο μια γυναίκα θα μπορούσαν να αφήσουν ασυγκίνητη.  Σίγουρα δεν είναι το φαγητό που μια γυναίκα θα δείξει τις ικανότητές της στη μαγειρική. Είναι όμως ένα πιάτο απολαυστικό που επιβάλλεται να φτιάξει ένας άνδρας ως δείπνο επιβράβευσης για την καλή του! Επιβράβευση έτσι, χωρίς λόγο. Απλά και μόνο επειδή υπάρχει στη ζωή του.


ΦΑΡΦΑΛΕΣ ΜΕ ΣΟΛΩΜΟ 

Υλικά:

     1)      500 γραμμάρια φαρφάλες ή οποιοδήποτε άλλο κοντό ζυμαρικό
     2)      200 γραμμάρια καπνιστό σολομό κομμένο σε μέγεθος μπουκιάς
     3)      Μια χούφτα άνηθο ή μαϊντανό ψιλοκομμένο (ό,τι προτιμάτε από τα δύο)
     4)      1 σφηνάκι βότκα
     5)      250 γραμμάρια κρέμα γάλακτος
     6)      5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
     7)      1 κρεμμύδι μέτριο λιωμένο στο μπλέντερ
     8)      Αλάτι
     9)      Πιπέρι


Διαδικασία:

                Βράζουμε τις φαρφάλες σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.

                Εν το μεταξύ βάζουμε  το λάδι σε ένα αντικολλητικό τηγάνι μέχρι να κάψει  και ρίχνουμε  μέσα το λιωμένο κρεμμύδι. Ανακατεύουμε με ξύλινη σπάτουλα για ένα περίπου λεπτό μέχρι να σοταριστεί.  Σβήνουμε  με τη βότκα και ανακατεύουμε  μέχρι το αλκοόλ να εξατμιστεί. 

                Χαμηλώνουμε αρκετά τη θερμοκρασία της εστίας και προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος, τα κομμάτια του σολομού, αλάτι και πιπέρι. Σε αυτό το στάδιο αποφεύγουμε  το πολύ ανακάτεμα για να μην διαλυθεί ο σολομός.  Αφήνουμε σε χαμηλη φωτιά για μισό περίπου λεπτό να πάρει μια καλή βράση, προσθέτουμε το μυρωδικό που έχουμε  επιλέξει (άνηθο ή μαϊντανό), ανακατεύουμε και ρίχνουμε μέσα στο τηγάνι τα ζυμαρικά που έχουν ήδη βράσει και έχουμε σουρώσει. 

                Διορθώνουμε αν χρειάζεται στο αλάτι και σερβίρουμε το φαγητό ζεστό. 

Καλή επιτυχία!!!







27 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Τι έγινε? Τσαντιστήκαμε γιατί σου λείπει ο σολομός για να φτιάξεις τη μακαρονάδα για brunch????
      χαχαχαχαα

      Διαγραφή
    2. πως με καταλαβαίνεις!!!!χαχαχαχαχα
      από τις αγαπημένες μου μακαρονάδες και την έκανες τέλεια!!
      έχει όση κρέμα χρειάζεται!
      άντε....καλά ξεκίνησε η εβδομάδα!!

      Διαγραφή
    3. Ετσι!!!!
      Τώρα μιλάς σωστά!!!!
      Ξεκίνησε σούπερ η εβδομάδα!

      Φιλιαααααααααααααα

      Διαγραφή
  2. Λένε ότι τα καλύτερα ζυμαρικά τα μαγειρεύουν οι άντρες.
    Οι μερακλήδες και οι ψαγμένοι.
    Αυτοί που δεν στέκονται πολύ στις πατροπαράδοτες συνήθειες των ανατολίτικων ιδεών που πολλές φορές η μητέρα τους εμφύσησε,ως δεύτερη πνοή.
    Αυτοί που δεν διστάζουν στην πασαρέλα της μαγειρικής ποδιάς,ακόμα και αν η μανούλα είναι καλεσμένη για γεύμα.
    Αυτοί που θα παρερμηνεύσουν το ειρωνικό και απελπιστικό βλέμμα της και θα το ερμηνεύσουν ως ένδειξη περηφάνειας για τα επιτεύγματα του κανακάρη της.
    Μου αρέσουν αυτοί οι ΄΄δεν βαριέσαι΄΄άντρες.Που κάνουν αυτό που θέλουν ,γιατί έτσι το ευχαριστούνται.
    Δίχως κόμπλεξ και ψεύτικους καθωσπρεπισμούς..
    Και δεν με νοιάζει το αποτέλεσμα.Ας είναι λασπωμένα τα μακαρόνια.Ας είναι κομμένη η κρέμα και ψιχουλιασμένος ο σολομός..Η προσπάθεια μετρά και η διάθεση.
    Ένα παρόμοιο γεύμα έτυχε να δοκιμάσω ,από τα χέρια του γυιού μου πριν μήνες.
    Ήταν το νοστιμότερο πιάτο πάστας που είχα φάει.
    Όχι γιατί γεννήθηκε ξαφνικά μέα του ο κοιμισμένος chef,που έκρυβε χρόνια τώρα....
    Ούτε γιατί η υστερόβουλη μητρική αγάπη το ΄΄ έβλεπε΄΄σαν πρωτοποριακή ,ασύγκριτη και μυθώδης νοστιμιάς πρόταση.
    Ήταν η πρόθεση ,η διάθεση και η προσπάθεια να προσφέρει κάτι από τα χέρια του, στην μητέρα του.
    Ένα απλό γεύμα που γέμισε ένα ολόκληρο πλυντήριο πιάτων,που έφερε την αναστάτωση του ανεμοστρόβιλου στον πάγκο της κουζίνας του,και το χαρακτηριστικό κοκκίνισμα της αμηχανίας και της αναμονής για επιβράβευση.
    Σ΄αγαπώ γυιέ μου.Σε αγαπώ για αυτό που είσαι.Σε αγαπώ για τα λάθη σου.Σε αγαπώ γιατί με τα δικά μου λάθη μεγάλωσες και προχώρησες.Σε αγαπώ γιατί στη σκέψη σου γλυκαίνω και ματώνω ταυτόχρονα.
    Σε αγαπώ Χρυσαυγή μου ,γιατί με την ανάρτηση έκανες την καρδιά μου να βροντήξει.
    Για τους γνωστούς λόγους που αγαπώ και εκτιμώ τις σελίδες σου,αλλά και γιατί σήμερα είμαι λίγο πιο ευάλωτη.
    Συγγνώμη αν μονοπώλησα εγωιστικά τα σχόλια.Ξέρω μέσα μου, ότι μου το επιτρέπεις,
    Θα παραπέμψω τον Δ. να δει και να μάθει σωστά την συνταγή,ώστε την επόμενη φορά να έχει μεγαλύτερη σιγουριά.
    Σε φιλώ πολύ πολύ,το γνωρίζεις...!Ας έχουμε όλοι μία καλή και ευλογημένη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου οτι και να πω κάτω από τα δικά σου λεγόμενα νομίζω απλά ότι θα είναι πολύ λίγο.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Θα έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα. Είμαι σίγουρη...

      Διαγραφή
  3. Έχω απορίες!!
    Θα πετάξουν και όλα τα σκουπίδια που δημιουργήθηκαν κατά το μαγείρεμα;;
    Θα πλύνουν και όλα τα κατσαρολικά;;
    Θα μαζέψουν το τραπέζι και θα πλύνουν και τα πιατικά μετά;;;
    Και το κυριότερο!: Θα συμμαζέψουν και τον νεροχύτη;;
    ή η επιβράβευση σταματά στο βράζω μακαρόνια και ανακατεύω με σολωμό και κρέμα και όλα τα υπόλοιπα θα είναι η γυναικεία επιβράβευση επειδή έφτιαξαν μία μακαρονάδα;;;;;;;;;
    Γιατί αν ισχύει το τελευταίο, καλύτερα να την φτιάξω και μόνη μου χωρίς να πέσει βόμβα στην κουζίνα!!!! Χαχαχαχαχαχαχα
    Πολλές καλημέρες!

    Υ.Γ. Όπως κατάλαβες ούτε τον σολωμό τρώω, παρόλο που είμαι πολύυυυυυυ εύκολη στο φαγητό :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Τι περιμένεις να σου πω η δόλια γυναίκα?
      Όταν μιλώ για επιβράβευση εννοώ επιβράβευση με τα όλα της.
      Μισές δουλειές δεν κάνουμε. Διαφορετικά συμφωνώ μαζί σου. Μόνη μου και πάλι μόνη μου.

      Οσο για το υστερόγραφο, απλά γελάω πολύ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρυσαυγη ωραια τα ειπες και συμφωνω σε ολα...ομως θα προτιμησω την υπεροχη πανευκολη μακαροναδα σου να την φτιαξω μονη μου για να εχω το κεφαλι μου ησυχο!!!!
    καλη και νοστιμη εβδομαδα να εχουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η δεύτερη αγαπημένη μου μακαρονάδα απο όλες!!! Πεθαίνω! Δεν ξέρω αν είναι για να επιδείξεις τις μαγειρικές σου ικανότητες ή οχι ξέρω όμως οτι είναι εθισμός! Τώρα τα ωμέγα 3 φταίνε η βότκα φταίει, δεν ξέρω. Αυτο που ξέρω είναι οτι θα τη φτιάξω και τη φάω μέχρι σκασμού! Ευχαριστούμε πάρα παρα πολύ για την συνταγή Χρυσαυγή! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφίααααααα, θέλω να ακούσω την πρώτη σου αγαπημένη!!!!!!

      Λίγο απ΄όλα είναι! Κι εγώ πεθαίνω γι΄αυτήν, με την δικιά μου κατάταξη των αγαπημένων μακαρονάδων να έχει έρθει λίγο τούμπα αφού πριν από λίγο καιρό έφτιαξα αυτήν με τα κάστανα, την κολοκύθα και το μπέικον και πήρε την πρώτη θέση με διαφορά από τις υπόλοιπες!!!

      Καλησπέρα και ευχαριστώ εγώ Σοφία μου!

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολύ γελάω σήμερα με τις απαντήσεις σας!!!

    Χμμμμμ.... baby κολοκυθάκια, ε? Εντάξει λοιπόν! Την επόμενη φορά!!!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι για brunch ακούω, τι για σολομούς ιπτάμενους παρέα με φαρφάλες... ας προσγειωνόταν στο τραπέζι μου να του εξηγηθώ...
    Είμαι αυτάρκης εγώ, θα τη φτιάξω και θα τη φάω!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ξεκαθαρίσω ότι εγώ αυτή τη μακαρονάδα τη λάτρεψα! Απλά και ξεκάθαρα, τη λάτρεψα!
    Πάμε παρακάτω. Βρε καλή μου κοπέλα, θες να δώσεις ιδέες σε άντρα για να μαγειρέψει και μου βάζεις τη φαρφάλα??? Φιογκάκια??? Καμία ελπίδα, στο λέω. Βάλε ένα βαρβάτο ριγκατόνι, άντε μια straight πένα... Το σώζεις λίγο με τη βότκα, δε λέω, αλλά φαρφάλα?
    Επαναλαμβάνω ότι τη λάτρεψα! Είναι απολύτως του γούστου μου, ντελικάτη, στυλάτη, και πολύ πλούσια σε γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα δεν είναι αυτό ωραίο ''ανδρικό'' φαγάκι? Να το κάνει κάποιος για να ευχαριστήσει την αγαπημένη του??? Και πολύ σικ μάλιστα.
    Το αγαπημενο μου και έχω και καιρό να το φάω... τι ωραία μου το θύμησες !

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το θέμα είναι αν τους άφησε ποτέ η μαμά τους και μετά η σύζυγος τους να μπουν στην κουζίνα, οπότε μια χαρά καλομαθημένοι γιατί να μπουν στην κουζίνα.
    Αγαπημένο φαγητό που έχει γίνει σε ώρες δύσκολες σαν αυτές του δεν προλαβαίνω με τίποτα.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σολωμο δεν εχω δοκιμσει ποτε!!! Θα ηθελα ομως!! Ευκαιρια να το δοκιμασω με τη φανταστικη σου συνταγη!! καλη εβδομαδα Χρυσαυγή μου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. την φτιάχνω πολύ συχνά αυτή τη μακαρονάδα.Μου την είχε μαγειρέψει η φίλη μου στο εξοχικό της και από τότε έχει γίνει αγαπημένο πιάτο της οικογένειας.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένη συνταγή και όντως αρκετά εύκολη!Όσο για αυτά που λένε οι άντρες, δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πεθαίνω για σολομό λέμε!!!
    Ασύλληπτη γεύση!!! Το πιάτο σου είναι υπέροχο Χρυσαυγή!! :))
    Όσο για το μαγείρεμα των αντρών, όσον αφορά τον δικό μου, σου λέω, πως όταν γνωριστήκαμε μου έκανε το τραπέζι με μπριζόλες στην τοστιέρα και μακαρόνια βίδες "ορφανά" και έκτοτε εδώ και είκοσι δύο συναπτά έτη μαγειρεύω μόνον εγώ!!!!!!!!!!
    Τυχαίο;;;Δεν νομίζω!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οκ..κατι κανω λαθος! γιαιτι διαβαζω το μπλογκ σου καμαρι μου οταν πειναω???? ουτε εγκυος να ημουν! μου ανοιξες την ορεξη παλι!!! τελεια συνταγη! αγαπω!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμένα πάντως μου αρέσει να μαγειρεύει ένας άντρας, το βρίσκω πολύ σέξι. Αν μετά μαζέψει και σωστά την κουζίνα, τον παντρεύομαι!Αλλιώς εύχομαι να έχει μαγειρέψει στη δική του κουζίνα.
    Ο Σολομός είναι κορυφαίο υλικό και με τα ζυμαρικά είναι σκέτη απόλαυση βρε παιδί μου!!!Απίστευτη συνταγή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πόσο πολύ μου αρέσει ο σολωμός, φρέσκος ή καπνιστός, με τα ζυμαρικά δεν φαντάζεσαι!!!!!
    την αγάπησα πολύ αυτή τη συνταγή!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα! Το σόλομο δεν τον συμπαθώ. Σήμερα όμως έχω αποφασίσει σχολώντας να μαζέψω τα υλικά και να κάνω τις φαρφάλες σου. Θα σου πω τα νέα μου αύριο. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ πόσες αναμνήσεις μου χάρισες τώρα......αυτή η μακαρονάδα ήταν το πρώτο φαγητό που μαγείρεψα για να μαγέψω και να μετατρέψω το φιούτσερ τότε χάσμπαντ μου σε νην:))))
    Και το αποτέλεσμα;;;; Ναι μεν με παντρεύτηκε (τον παντρεύτηκα δλδ) αλλά η μακαρονάδα δεν του άρεσε γιατί σιχαίνεται το σολωμό:))))
    Εγώ όμως την λατρεύω και με άναψες τώρα κακούργα γυναίκα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επιτέλους τις έφτιαξα Χρυσαυγηηηηηη!!!
    Όπως σου έγραψα άνωθεν, ο μπαμπάς και πλέον και ο γιός, απεχθάνονται το σολομό, αλλά η μάνα και η κόρη της, ως ντελικάτες και ξεχωριστές προσωπικότητες, το αγάπησαν το γκουρμεδιάρικο και εξαιρετικά απλό στην παρασκευή του, αυτό φαγάκι!!!!
    Δυο μέρες τρώγαμε φαρφάλες με σολομό οι γυναίκες του σπιτιού να ξέρεις!!!!
    Η γεύση του σολομού είναι ιδιαίτερη. Ή την αγαπάς ή τη μισείς. Εγώ επιλέγω αγάπη:)))
    Φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10