24 Νοεμβρίου 2014

Σούπα κολοκύθας με αστεράκια σφολιάτας




Η σούπα με τα χίλια πρόσωπα. 

Την τελευταία φορά που χρησιμοποίησα κολοκύθα ήταν πριν λίγο καιρό που έφτιαξα την μακαρονάδα με κάστανο, μπέικον, και κολοκύθα. Όση περίσσεψε την έβαλα σε σακουλάκι και την άφησα ξέχασα στο ψυγείο. 


Χθες βράδυ ανοίγοντάς το σε μια κρίση υπογλυκαιμίας με πανικό ταυτόχρονα, είδα την κολοκύθα να έχει σηκώσει παράστημα. "Τι νομίζεις κυρά μου? Το ότι έχω μεγάλη διάρκεια ζωής σου δίνει το δικαίωμα να με παραπετάς εδώ μέσα στριμωγμένη, δίπλα στη γραβιέρα, και κάτω απ΄τα καρότα?  Εμένα που με βλέπεις είμαι μια ντελικάτη κυρία και δεν δέχομαι τέτοια συμπεριφορά.  Φροντισε να κανεις κατι γρηγορα μαζι μου, αλλιως θα σαπισω απ' το κακο μου" ούρλιαξε!
Της έκλεισα την πόρτα του ψυγείου κατάμουτρα (το πλεονέκτημα του να είσαι άνθρωπος και όχι κολοκύθα) και έφυγα με τη σοκοφρέτα που μου φάνηκε εκείνη την ώρα περισσότερο συζητήσιμη. Βλέπεις η σοκοφρέτα δεν χρειάζεται να ουρλιάξει για να τραβήξει την προσοχή. Είναι η ήρεμη δύναμη μέσα στο χάος του ψυγείου μου. Σε μαγνητίζει χωρίς να το καταλάβεις.


Τέλος πάντων, την επόμενη μέρα, με το ζάχαρο να έχει επανέλθει στα κανονικά του επίπεδα και το μυαλό σε θέση να σκεφτεί καλύτερα, είπα να δω τι θα κάνω με την πάρτη της. Αποφεύγω να πετάω φαγητό και έτσι δεν μου πήγαινε  να την αφήσω να χαλάσει, αν και της άξιζε  της γλωσσούς. Μάζεψα τα υλικά μου και πήρα κι αυτή την γκρινιάρα... Θα την έκανα κουκλάρα! Πανέμορφη και ανανεωμένη. Είχα μεγάλα σχέδια! 

Επειδή πλησιάζουν τα Χριστούγεννα της έδωσα Χριστουγεννιάτικη εμφάνιση, όμως εσείς μπορείτε να μετατρέψετε αυτή την κολοκυθόσουπα σε κολοκυθόσουπα για ερωτευμένους, φτιάχνοντας σφολιατίνια καρδούλες, κολοκυθόσουπα της άνοιξης φτιάχνοντας λουλουδάκια ή ακόμα και κολοκυθόσουπα για παιδιά δημιουργώντας ζωάκια από σφολιάτα. Για τους πιο παιχνιδιάριδες προτείνω τα σφολιατίνια ψαράκια ώστε να φαίνεται πως κολυμπούν μέσα στην πορτοκαλί θάλασσα. Τέλος για τους εκκεντρικούς υπάρχει κουπατ γερμανικό κλειδί, πριόνι, σφυρί, ακόμα και νεκροκεφαλή!!! Το τι πρόσωπο θα επιλέξετε να δώσετε στην κολοκυθόσουπά σας είναι προσωπική υπόθεση του καθ΄ενός! 



ΣΟΥΠΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΜΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ


Υλικά: 

     1)      500 γραμμάρια κολοκύθα καθαρισμένη από τα σπόρια και την φλούδα της κομμένη σε μεγάλα κομμάτια
     2)      2 μέτριες πατάτες κομμένες σε μεγάλα κομμάτια  
     3)      2 μέτρια καρότα κομμένα σε μεγάλα κομμάτια
     4)      1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο στη μέση
     5)      2 σκελίδες σκόρδο καθαρισμένες και ολόκληρες
     6)      5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
     7)      3-4 τσιμπιές μοσχοκάρυδο, ανάλογα με το γούστο σας
     8)      ½ κουταλάκι του γλυκού κάρι
     9)      Αλάτι
     10)   Πιπέρι
     11)   1 λίτρο ζωμό λαχανικών
     12)   Λίγη κρέμα γάλακτος για το σερβίρισμα 


Υλικά για τα αστεράκια σφολιάτας:

    1)   1 φύλλο σφολιάτας
    2)   Λίγο γάλα εβαπορέ για επάλειψη


Μέθοδος: 

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα την κολοκύθα, τις πατάτες, τα καρότα, το κρεμμύδι και ρίχνουμε το ένα λίτρο ζωμού λαχανικών. Βράζουμε σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να δούμε όλα τα λαχανικά να τσιμπιούνται με το πιρούνι και να έχουν βράσει απόλυτα. 

Αποσυρουμε την κατσαρόλα από το μάτι της κουζίνας και παίρνουμε σιγά σιγά ποσότητες από τα λαχανικά μαζί με αρκετό ζουμί και τα αλέθουμε στο μπλέντερ απόλυτα ώστε να έχουν τη μορφή πολτού. Αν έχουμε ραβδομπλέντερ τότε αλέθουμε τα λαχανικά απευθείας μέσα στην κατσαρόλα. 

Μόλις έχουμε μετατρέψει όλα τα λαχανικά σε πολτό, τα επαναφέρουμε στην κατσαρόλα και προσθέτουμε το μοσχοκάρυδο, το κάρι, αλάτι και πιπέρι. Δοκιμάζουμε τη  γεύση της και αν επιθυμούμε κάτι από αυτά περισσότερο το προσθέτουμε. Επίσης  ελέγχουμε την πυκνότητα της σούπας. Αν είναι πολύ πηχτή, τότε την αραιώνουμε με λίγο ζεστό νερό. 

Την αφήνουμε  λίγο να κρυώσει να να γίνει χλιαρή για να μην λιώσουν τα σφολιατίνια όταν τα προσθέσουμε. 

Σερβίρουμε την σούπα με λίγες σταγόνες κρέμας γάλακτος στο πιάτο του καθενός και μερικά αστεράκια σφολιάτας.


ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ

Αφήνουμε τη σφολιάτα να ξεπαγώσει και κόβουμε με το κουπάτ αστεράκια. Τα βάζουμε σε ένα ταψί καλυμμένο με αντικολλητικό χαρτί και τα αλείφουμε με λίγο γάλα εβαπορέ αδιάλυτο.
Τα ψήνουμε για περίπου 10 λεπτά ή μέχρι να τα δούμε να χρυσίζουν. Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να κρυώσουν απόλυτα. Μπορούμε να τα έχουμε έτοιμα 2-3 μέρες πριν και να τα διατηρήσουμε σε μεταλλικό δοχείο μπισκότων που κλείνει αεροστεγώς ώστε να μην μαλακώσουν.

Καλή επιτυχία!!!

Tip: 

1) Η Χριστουγεννιάτικη σούπα κολοκύθας μπορεί να είναι το πρώτο πιάτο σε ένα γιορτινό επίσημο δείπνο με δεύτερο πιάτο  τη μακαρονάδα με κάστανα, μπέικον και κολοκύθα.

2) Χωρίς την κρέμα γάλακτος είναι ένα πιάτο vegan γι΄αυτούς που δεν τρώνε παράγωγα από ζώα.




36 σχόλια:

  1. Ζωγράφισες πάλι!!! Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να με κάνεις να θέλω να μαγειρέψω ό,τι συνταγή παρουσιάζεις!! Τοσο απλά ένα υπέρ-υπέροχο πιάτο!! Μπράβο σου και ευχαριστώ που χάρη σε εσένα παίρνω εύσημα από όσους δοκιμάζουν τις δικές σου συνταγές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που μαγειρεύω και θέλεις να τα δοκιμάζεις.
      Χαίρομαι ακόμα περισσότερο όμως που σε βγάζουν ασπροπρόσωπη!!!

      Να είσαι καλά!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  2. τι λες τώρα!!! Εντυπωσιακη η παρουσιαση σου Χρυσαυγή μου!!! Εχω πάθει πλάκα με τις φωτογραφίες!!! Τη κολοκυθόσουπα την αγαπάω πολύ και προσπαθω να κάνω και τον Νικόλα να φάει.. Προς το παρόν μάταια.. αλλα που θα μου πάει!!! καλημέρα και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοια σου. Θα την φάει όταν μεγαλώσει. Τότε που θα εκτιμήσει όλα τα καλοφτιαγμένα φαγητά.
      Προς το παρόν ας φάει τα αστεράκια!! χεχεχε
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Χρυσαυγή σα πίνακες ζωγραφικής είναι οι φωτογραφίες σου!!!
    Σπέσιαλ σούπα με σπέσιαλ διακόσμηση! Τι όμορφα που είναι τα αστεράκια!!
    Το Χριστουγενιάτικο παραμύθι με τη κολοκύθα πολύ μου άρεσε! χαχαχαχαχα

    Μπράβο σου!!!
    Καλημέρα....άλλη μια καλή εβδομάδα ξεκίνησε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι να πω τώρα?
      Ξέρω ότι σου αρέσει πολύ η κολοκύθα και ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσε όλη η συνταγή.

      Λες να γράψω κι άλλα Χριστουγενιάτικα παραμύθια? Προλαβαίνω?
      χαχααχαχα

      Ελα..... η βδομάδα θα συνεχιστεί το ίδιο καλά!
      Φιλούρες κι ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Mα τι χαρούμενη και αισιόδοξη εισαγωγή!!!!!
    Πόσο όμορφα μας εισάγεις στην ανεπιθύμητη για πολλούς αρχή της εβδομάδας ,με τα μυριάδες προβλήματα που την ακολουθούν...!!!!!
    Και πόσο ονειρεμένα μας εισάγεις επίσης, στην μαγεμένη αναμονή της ωραιότερης γιορτής του χρόνου!
    Μου αρέσει το χιούμορ σου.Πηγάζει από τον γνήσιο αυτοσαρκασμό που συχνά ΄΄υποβάλλεις΄΄τον εαυτό σου .
    Μου αρέσει όπως πάντα και η παρουσίαση.Καταφέρνεις το πιο απλό να το παρουσιάζεις γκουρμέ,ακόμα και και να αυτό είναι φωτογραφημένο στον πάγκο της κουζίνας σου.
    Η απουσία΄΄ κομπλεξικής΄΄αισθητικής συμπεριφοράς,σου δίνει τον αέρα της υπεροχής.
    Σε ότι και αν κάνεις.
    Το πιάτο σου σήμερα είναι απολύτως,μα απολύτως του γούστου μου.Είναι πιάτο σπιτίσιας καλοσύνης ,ανυπέρβλητης αγάπης και δυνατής ομορφιάς.
    Είναι καλαίσθητο και καθόλου φλύαρο.Είναι το πιάτο που προσωπικά θα μπορούσα να περάσω τα Χριστούγεννα μαζί του.Μόνο με αυτό.Δίχως υπερβολή!
    Αν ακολουθούσε και η μακαρονάδα με τα κάστανα,τότε θα περνούσα τα πιο γευστικά Χριστούγεννα...
    Είναι το βάλσαμο στον ουρανίσκο και την καρδιά.
    Είσαι το βάλσαμο.
    Για γλυκό κάτι έχεις με κάστανα ..νομίζω...αν όχι θα πάρω τα γνωστά ,αγαπημένα τρουφάκια ή ένα κομμάτι από την εκπληκτική μανταρινότουρτα σου...
    Έκλεισα για τα Χριστούγεννα.Τελεία και παύλα.
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έφτιαξες ολόκληρο μενού Φωτεινή και μάλιστα απόλυτα πετυχημένο και με φαγητά και γλυκά συμβατά μεταξύ τους!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η σούπα και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που χαμογέλασες με την εισαγωγή!
      Το χρειάζεσαι !!!!!

      Σε φιλώ πολύ!
      Το οτι σε σκέφτομαι χρειάζεται να το αναφέρω???

      Διαγραφή
  5. αυτο που μιλαμε με τα υλικα(παθουσα κ γω) νομιζω πρεπει να το κοιταξουμε καποια στιγμη Χρυσαυγη μου,αχαχαχα!!!!
    Τελικα η κολοκυθα ειναι φιλη σου,τι μια η αψογη θεικη μακαροναδα σου και τωρα αυτη η τελεια σουπα.Καλα εχω παθει πλακα με την σουπερ ευκολη και εντυπωσιακη ιδεα με τη σφολιατα!!!!
    καλη εβδομαδααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σφολιάτα παρουσιάστηκε με αυτή τη συνταγή αλλά είναι αυτονόητο ότι μπορείς να την χρησιμοποιήσεις παντού σε όλες τις σούπες αλλά και σκέτα τα σφολιατίνια με λίγο παπαρουνόσπορο επάνω να γίνουν ωραιότατο σνακ για μπύρα ή ποτό.
      Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ!!!
      Σε ευχαριστώ!!!!

      Αυτό που μιλάω με τα υλικά.... υπόσχομαι να το κοιτάξω!! χαχαχααχαχαχααχαα

      Διαγραφή
  6. Μόνο εσύ θα μπορούσες να έχεις διαλόγους με μία κολοκύθα στο ψυγείο!!!!!!!
    Πάντως με ταξίδεψε η κολοκυθόσουπά σου χρόνια πριν, όπου την τρώγαμε παρέα με ένα πρώην αφεντικό και πλέον φίλο σε ένα εστιατόριο κοντά στη δουλειά! Εκεί βέβαια δεν έβαζαν ούτε αστεράκια, ούτε νεκροκεφαλές, αλλά ήταν εξίσου νόστιμη!!!!
    Ίσω το έχω ξαναπει αλλά εγώ έτσι κάνω και σούπα από σπανάκι και τώρα θυμήθηκα την σακούλα που έφερε ο Γεώργιος το Σάββατο! Ευτυχώς το σπανάκι είναι μουγκό :p
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα, πες το! Μη ντρέπεσαι!!!
      Θέλω θεραπεία από το φαγητό. Χρειάζομαι απεξάρτηση από το σούπερ μάρκετ. Θέλω επειγόντως διακοπές!!!!! Στ΄ορκίζομαι θα κοιτάξω την περίπτωσή μου σοβαρότερα!!!
      χαχαχααχχαχαχα

      Αν σε σέρβιρα εγώ θα έβαζα στην κολοκυθόσουπά σου ένα μανιτάρι, ένα κόκκαλο σκύλου (βλέπε Τέρας), ένα σφολιατίνι νάνο βρε αδερφέ!!!!! χαχααχαχα

      Σε φιλώ πολύ!!!

      Εκλαψα με το μουγκό σπανάκι του Γιώργου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
  7. Καλα για την παρουσίαση τα έιπαν άλλοι πριν απο μένα, φοβερή, και μόνο που το βλέπεις δεν προκειται να μην θέλεις να δοκιμάσεις (εκτός αν δεν θες να το χαλάσεις). Παρότι που ποτέ δεν έτρωγα σούπες, τα τελευταία χρόνια τρώω σταθερά κολοκυθόσουπα. Μου αρέσει που έχεις βάλει και πατάτα και καρότα για να δώσεις σώμα στη σούπα και να χορτάσει και την κοιλίτσα. Οσο για τα αστεράκια δεν εχω λόγια πέρα απο όμορφα ταιριάζουν άψογα και έιναι πιο σικ απο απλό ψωμάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, η πατάτα επιβάλλεται. Το καρότο δίνει εκτός από γλυκιά γεύση και επιπλέον χρώμα.
      Το κρεμμύδι γλύκα και η κολοκύθα την κορμάρα της!!!!!!! χαχαχα
      Το ένα συμπληρώνει το άλλο και όλα μαζί φτιάχνουν ένα τέλειο comfort food.

      Τα αστερακια ήταν η τσακπινιά και νομίζω ότι τελικά εκλεψαν την παράσταση.

      Σε ευχαριστώ Τάνια μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη σούπα, φανταστική παρουσίαση! Εύγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λένια μου ήμουν σίγουρη ότι εσύ θα την εκτιμούσες για έναν επιπλέον λόγο.
      Ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ special η σημερινή σου ανάρτηση κούκλα και με κάνει να απορώ πως ανέβασες τον πήχη για άλλη μια φορά! Αφού γέλασα με τα λεγόμενα σου και την "μάχη" του ψυγείου σου απόλαυσα τις απίθανες αστεράτες φωτογραφίες σου! Αστεράκι και εσύ λοιπόν...
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Σε υπερ ευχαριστω για τα ομορφα σχολια!
      Τι να πω; Δεν εχω λογια.

      Διαγραφή
  10. δεν τρελαινομαι για κολοκυθα, αλλα ετσι οπως τη διαβασα τη συνταγη και με τις φωτο σου με βαζεις σε τρελο πειρασμο!!! και εχω ηδη κολοκυθα στο ψυγειο....αμαν τι μου εκανες παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζινα μου μην πιεστεις.
      Τσιμπα ενα αστερακι!!!!!
      Φιλακια κοριτσακι!

      Διαγραφή
  11. Η κολοκύθα βρήκε το μάστορα της!

    Όμορφη, ολοπορτοκαλιά, αστεράτη και με αυτές τις σούπερ πόζες ακόμα κι αν δεν θες, μια κολοκυθο-σουπίτσα θα τη φας!

    Έγραψες κοριτσάρα μου, μπράβο!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κολοκυθα βρηκε το μαστορα της κι εγω τον δικο μου, τη σοκοφρετα. Μπορει εκεινη τη βραδια να παραδοθηκα στη γευση της αλλα την επομενη χτυπουσα το κεφαλι μου... Ααααχ!

      Ζαμπια μου σε ευχαριστω ΠΟΛΥ!

      Διαγραφή
  12. Αισθάνομαι πάντα πολύ καλύτερα όταν και κάποιος άλλος μιλάει με τα περιεχόμενα του ψυγείου του και δεν είμαι η μόνη! Της πάει της γλωσσούς το κάρυ πολύ!
    Έλα μωρέ, μην την αποπαίρνεις, τόσα ωραία φαγητά σου έδωσε! η γλυκούλα... Τώρα που είπα γλυκούλα, δοκίμασε να την κάνεις και με γλυκοπατάτα την άλλη φορά!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά τα μικρά αστεράκια δίνουν εορταστική νότα στη κολοκυθόσουπα.
    Εμ.. και οι συνταγες ''στολίζονται'' κατάλληλα.

    Η κολοκυθόσουπα είναι η αγαπημένη μου. Παντα την κάνω σε γιορτινό τραπέζι για τη γιορτή του γιού μου σαν πρώτο.

    Eξαιρετική παρουσίαση Χρυσαυγή μου.
    Μπράβο!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη πρόταση εκτός από νόστιμη.
    Έγραψες πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω φάει ποτέ κολοκυθόσουπα, και φυσικά δεν την έχω φτιάξει. Πιστεύω όμως οτι θα τρελαινόμουν με την γεύση της, γιατί θυμάμαι την γιαγιά μου που έφτιαχνε "σαραγλί", είναι γλυκό με κολοκύθα και καταβρόχθιζα τα κομμάτια σε χρόνο μηδέν!!!
    Καταπληκτικά τα αστέρια σφολιάτας!!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα φέτος, να ομορφύνω τα πιάτα μου!!:))
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες με ζωντανά χρώματα παρουσίασες Χρυσαυγή!!

    Καλή εβδομάδα να έχεις κορίτσι μου!!
    Τα φιλιά μου :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α, ωστε εφτιαξες πουρε κολοκυθας; Υπεροχα! Μπορεις να τον χρησιμοποιησεις απο σουπα ως και μυρωδατο κεικ!
    Ετσι.. Να μην σου παιρνουν και τον αερα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κούκλα την έκανες!!!! υπέροχη παρουσίαση και φωτογραφίες!!
    εύγε κορίτσι!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν έχω κι εγώ μια τέτοια γκρινιάρα εκεί σε μια γωνιά και λέω να μην την αφήσω να γκρινάξει!!! Την έκανες αγνώριστη... κούκλα, θεϊκή και φαντάζομαι ότι δεν έχει κανένα παράπονο από τη φωτογράφισή της... ακριβοπληρωμένο μοντέλο έγινε με καταπληκτικά χριστουγεννιάτικα αξεσουάρ!!! Φανταστική ιδέα τα αστεράκια σφολιάτας αλλά και η σούπα ...μοναδική νοστιμιά!!! Είσαι μοναδική κι εσύ Χρυσαυγή μου!!!!
    Φιλιά καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χα, την κέρδισε με το σπαθί της, τη μεταμόρφωσή της η κυρία κολοκύθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πεθαίνω με την κολοκύθα σου την γλωσσού!!! :-) Αν θα την φτιάξω τη σούπα τα σφολιατίνια θα γίνουν με κουπάτ νεκροκεφαλές διότι ώς γνωστόν και εκκεντρική είμαι και ρόκ τύπος! Τρομερή παρουσίαση και ακόμα πιο υπέροχη εισαγωγή! Χαμογελάω στην οθόνη σαν χαζή! Συγχαρητήρια Χρυσαυγή και για τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μέχρι στιγμής δεν έχω δοκιμάσει κολοκύθα σε σούπα!!!!! Πολύ μου άρεσε και η συνταγή και η ιδέα με τη σφολιάτα!!!!
    Καλό βράδυ να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι καλά που σε ζάλισε η γλωσσού και αποφάσισες να τη χρησιμοποιήσεις! Αλλιώς πώς θα βλέπαμε αυτή την υπέροχη σούπα με το ομολογουμένως αξιοζήλευτο χρώμα. Μου αρέσει πάρα πολύ και μόνο ως εικόνα (για τη γεύση δεν θα μιλήσω καν- είμαι φανατική σουπολάτρης!). Και η ιδέα με τα σφολιατίνια τέλεια. Ειδικά αυτό με τα ψαράκια σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω κάποια στιγμή για τα παιδιά του σπιτιού (μικρά και μεγάλα...)!
    Πολλά φιλιά, Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10