14 Απριλίου 2016

Κροκετάκια τυριού






Όταν θέλω να ξεκουραστώ περνάω κάποιες ώρες χαζεύοντας στο διαδίκτυο συνταγές ξενόφερτες, πρωτότυπες με ιδιαίτερα υλικά και περίεργες τεχνικές. Μετά όμως από κάποια στιγμή μπουχτίζω κυριολεκτικά και σαν να μου έρχεται η επιφοίτηση σκέφτομαι πως δεν υπάρχει τίποτα σαν το παραδοσιακό, το απλό και κυρίως το Μεσογειακό, όπως είναι η δική μας διατροφή εδώ και αιώνες. Έτσι καταλήγω να ξεφυλλίζω βιβλία μαγειρικής που έχω αποκτήσει από τη μητέρα μου, με απλές και γνωστές συνταγές αλλά απόλυτα επιτυχημένες. Με φαγητά δηλαδή  από αυτά που φτιάχνουμε καθημερινά στα σπίτια μας. 




Η αλήθεια είναι οτι μεγάλωσα με τη Βέφα αλλά μια προγενέστερη, μεγάλη Κυρία της Ελληνικής γαστρονομίας ήταν η Χρύσα Παραδείση, βιβλίο της οποίας δεν έτυχε να έχω στη συλλογή μου. Αλλά αυτό μέχρι τώρα, που απέκτησα επιτέλους το κλασικό της βιβλίο, «Μαγειρική & Ζαχαροπλαστική». 




Πρόκειται για έναν σκληρόδετο, πολυτελή τόμο – εγκυκλοπαίδεια συνταγών θα έλεγα καλύτερα – με βαρύ, γυαλιστερό χαρτί και 747 συνταγές για φαγητά και γλυκά. Στην εποχή που όλα ευτελίζονται και η ποιότητα του χαρτιού των βιβλίων έχει πέσει κατακόρυφα, τα Βιβλία Τερζόπουλος έκαναν μια πραγματικά αξιολογότατη προσπάθεια και κυρίως πήραν την απόφαση να επανεκδόσουν, πλήρως ανανεωμένο σε στήσιμο και φωτογραφίες το αυθεντικό βιβλίο της Χρύσας Παραδείση. Ομολογώ πως το ρίσκο είναι μεγάλο αφού το ίντερνετ έχει κατακλύσει τα πάντα με συνταγές απ΄όλο τον κόσμο, αλλά ειλικρινά πιστεύω πως δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα βιβλίο, που το ανοίγεις και μυρίζεις τις σελίδες του –μην μου πείτε ότι εσείς δεν μυρίζετε τα καινούρια σας βιβλία .... -! 




Μου έκανε δε πολύ θετική εντύπωση, πως εκτός από τις συνταγές, στο τέλος του βιβλίου θα βρει κανείς χρησιμότατες πληροφορίες για τα κρέατα, τα ψάρια, τα λαχανικά αλλά και οδηγίες για το πως να τα μεταχειριστείτε στην κουζίνα σας. Πως να καθαρίσετε το χταπόδι, πληροφορίες για τα μέρη του κάθε ζώου και τον τεμαχισμό τους και πως να τα αξιοποιήσετε στην κουζίνα σας,  μέχρι συμβουλές για τα φρούτα, τα λαχανικά, πως να τα μεταχειριστείτε, τους τρόπους συντήρησής τους και άλλα πολλά. Αυτό είναι και το καλύτερο κομμάτι του βιβλίου για μένα, αφού το διαβάζω ρουφώντας τις πληροφορίες που δεν είχα υπόψη μου μέχρι τώρα. 




Από τα παραπάνω καταλαβαίνει εύκολα κανείς γιατί το βιβλίο αυτό είναι υποψήφιο στα βραβεία βιβλίου Public 2016, στην κατηγορία «Ευ Ζην», όπου και μπορείτε να το ψηφίσετε αν θέλετε μέχρι και τις 22 Μαίου.


Κι επειδή όπως προείπα δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα βιβλίο, έχω την χαρά να δωρίσω  ένα αντίτυπό του με την ευγενική χορηγία των εκδόσεων Τερζόπουλος.  Αρκεί μόνο να αφήσετε το σχόλιό σας κάτω από αυτήν εδώ την ανάρτηση, μέχρι την Κυριακή 24 Απριλίου 2016 στις 12:00 τη νύχτα όπου και λήγει ο διαγωνισμός! Αν θέλετε μπορείτε να κάνετε share την ανάρτηση αυτή από τη σελίδα του Food for Thought στο facebook, ώστε να έχουν και οι φίλοι σας τη δυνατότητα να συμμετέχουν! Τα ανώνυμα σχόλια και αυτά χωρίς e-mail επικοινωνίας δεν θα λαμβάνονται υπόψη. Τέλος αν ο νικητής του διαγωνσμού δεν απαντήσει στο e-mail που θα του στείλω εντός δύο ημερών, θα επαναληφθεί η κλήρωση. Η δε ανακοίνωση του ονόματος που κέρδισε θα γίνει με update στο τέλος αυτής εδώ της ανάρτησης και όχι σε ξεχωριστή!! Γι΄αυτό έχετε το νου σας!!




Και λίγα λόγια για τη συνταγή! 


Μέσα από τις 747 συνταγές του βιβλίου διάλεξα αυτή, που με το πρώτο ξεφύλλισμα μου έκανε το απόλυτο κλικ! Είναι οι παλιομοδίτικες κροκέτες τυριών που τρώγαμε όλοι ως παιδιά όταν πηγαίναμε σε ταβέρνα. Τα χρυσοκίτρινα σφαιρίδια, που δαγκώνοντάς τα έκαναν τον γνωστό ήχο της κρούστας που σπάει στα δόντια και ξεχυνόταν από μέσα τους η ζεστή λάβα των τυριών. Ήταν το πρώτο και το απαραίτητο ορεκτικό που παράγγελνα πάντα όταν ήμουν μικρή και πήγαινα με τους γονείς μου να φάμε έξω. Τότε βλέπεις,  ήταν το απόλυτο must και υπήρχε παντού. Τώρα μπορώ να το φτιάχνω και η ίδια!!





ΚΡΟΚΕΤΑΚΙΑ ΤΥΡΙΟΥ


Υλικά για 30 κροκετάκια: 


     1)      4 κοφτές κουταλιές της σούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις

     2)      50 γραμμάρια βούτυρο

     3)      240 γραμμάρια γάλα φρέσκο

     4)      2 κρόκους αυγού

     5)      160 γραμμάρια τριμμένη παρμεζάνα

     6)      200 γραμμάρια τριμμένη γραβιέρα

     7)      Πιπέρι


Υλικά για το πανάρισμα: 


     1)      3 ασπράδια αυγού χτυπημένα με 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο

     2)      1 φλιτζάνι γαλέτα

     3)      ½ φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις

     4)      Λάδι για το τηγάνισμα




Μέθοδος: 


Σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε το βούτυρο να κάψει σε δυνατή φωτιά και μέσα σε αυτό ρίχνουμε το αλεύρι ανακατεύοντας με το σύρμα συνεχώς για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να δούμε το αλεύρι να γίνεται ελαφρά καφέ. Κατόπιν προσθέτουμε το γάλα χωρίς να σταματήσουμε το ανακάτεμα καθόλου. Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε το μίγμα μέχρι να το δούμε να πήζει εντελώς. Τότε κατεβάζουμε από τη φωτιά την κατσαρόλα. 


Την αφήνουμε για ένα λεπτό να πέσει λίγο η θερμοκρασία και ρίχνουμε μέσα στο μίγμα τους κρόκους (έναν – έναν) ανακατεύοντας πολύ δυνατά για να μην ψηθεί το αυγό. 


Τέλος προσθέτουμε τα τριμμένα τυριά και το πιπέρι και ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί το μίγμα. 


Βάζουμε το κατσαρολάκι στο ψυγείο για τουλάχιστον 2-3 ώρες μέχρι να κρυώσει εντελώς και να σφίξει.




Πανάρισμα: 


Τοποθετούμε στον πάγκο μας τρία μπολ. Ενα μικρό μπολ με τα ασπράδια του αυγού χτυπημένα με δύο κουταλάκι του γλυκού λάδι, ένα άλλο μπολ με το αλεύρι και ένα μεγαλύτερο με τη γαλέτα. Καλύτερα είναι το αλεύρι και τη γαλέτα να τα βάλουμε σε μικρές πιατέλες  έτσι ώστε να διευκολυνθούμε περισσότερο στο πανάρισμα.


Βγάζουμε το κατσαρολάκι με το μίγμα των τυριών από το ψυγείο παίρνοντας λίγο – λίγο με ένα κουταλάκι του γλυκού, πλάθουμε μπαλάκια μεγέθους μικρού καρυδιού. Τα τοποθετούμε όλα σε μια πιατέλα και αρχίζουμε να τα πανάρουμε. 


Αρχικά αλευρώνουμε τα μπαλάκια ρολάροντάς τα μέσα στο μπολ με το αλεύρι. Προσέχουμε να καλυφθούν απ΄όλες τις μεριές.




Κατόπιν τα βουτάμε ένα – ένα στο μπολ με το χτυπημένο ασπράδι προσέχοντας να καλυφθούν πολύ καλά. 




Τέλος τα ρολάρουμε στη γαλέτα σκεπάζοντάς τα πάρα πολύ καλά απ΄όλες τις μεριές. 


Τα τοποθετούμε όλα σε μια πιατέλα. 




Σε αυτή τη φάση μπορούμε να τα τηγανίσουμε απευθείας ή να τα διατηρήσουμε έτσι παναρισμένα στο ψυγείο μας για 24-48 ώρες και μετά να τα τηγανίσουμε. Αυτό διευκολύνει όταν έχουμε καλεσμένους και θέλουμε να προετοιμάσουμε το μενού μερικές μέρες πριν. 


Επίσης έτσι παναρισμένα μπορούμε να τα καταψύξουμε και αφού τα αποψύξουμε να τα τηγανίσουμε. 




Τηγάνισμα: 


Σε ένα μικρό κατσαρολάκι βάζουμε αρκετό λάδι τόσο ώστε όταν πέσουν μέσα οι κροκέτες να βυθιστούν ολόκληρες. Το ζεσταίνουμε καλά να κάψει και τις τηγανίζουμε σε μέτρια θερμοκρασία για περίπου ένα με ενάμισι λεπτό γυρίζοντάς τες με ένα κουτάλι απ΄όλες τις πλευρές. 


Είναι έτοιμες όταν έχουν πάρει αυτό το χρυσοκίτρινο χρώμα και όταν δούμε πως αρχίζουν να κάνουν σκασίματα στην επιφάνειά τους και να φαίνεται ελάχιστα το τυρί. 




Τότε τις βγάζουμε από το τηγάνι και τις εναποθέτουμε σε μια πιατέλα που έχουμε στρώσει χαρτί κουζίνας ώστε να απορροφήσει το περιττό λάδι. 


Σερβίρονται αμέσως!! 


Καλή επιτυχία!!!!!

 



UPDATE 25/4/2016


Χθες βράδυ έληξε ο διαγωνισμός στο blog για το βιβλίο "Μαγειρική & Ζαχαροπλαστική" της Χρύσας Παραδείση. 

Νικήτρια είναι η Δήμητρα από το blog Counting Smiles!! 

Θερμά συγχαρητήρια!!!!!!









34 σχόλια:

  1. Εκτός από το βιβλίο θέλω πολύ και αυτα τα λαχταριστα και τραγανα κροκετακια!!!!! Ευχαριστούμε και εσένα Χρυσαυγη και τις εκδόσεις Τερζοπουλος! Καλή επιτυχία σε όλους. email: catwoman_aria@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι πειρασμός είναι αυτές οι χρυσές μπουκίτσες....email : info@tropicalbrasil.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις εχω λιγουρευτει αυτές τις τυροκροκετες από τότε που τις ανέβασες στο ινσταγκραμ... Μιαμ! Email mamagiaspiti@gmail.com Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πρώτη μου,εντελώς προσωπικη επαφή με την κουζίνα ήτσν πριν πολλά,μα πραγματικά ,πολλά χρόνια.
    Χρειάστηκε να λείψει η μητέρα μου για μία εβδομάδα και με την σιωπηλή συγκατάθεση του πατέρα μου,είχα την κουζίνα κυριολεκτικά ολόδικη μου.
    Ήμουν μαθήτρια λυκείου και ήταν αρχές καλοκαιριού...μόλις είχαν κλείσει τα σχολεία.
    Ο οδηγός μου για τις πειραματικές εξορμήσεις στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική, ήταν ένα βιβλίο συνταγών και το προσωπικό τετράδιο συνταγών της μητέρας μου.
    Ακόμα θυμάμαι τους ενδοιασμούς και τα διιλλήματα για την επιλογή που θα έκανα.
    Χανόμουν στις σελίδες και τις έγχρωμες φωτογραφίες του ιλλουστρασιόν σκληρόδετου βιβλίου,αλλά και στις πολυμεταχειρισμένες,πολύτιμες σελίδες του συνταγολόγιου της μητέρας μου.
    Η πρώτη μου μαγειρική απόπειρα,επιλογή από το βιβλίο,ήταν βοδινό Μπουργκινιόν (βλέπεις οι βαρύγδουποι τίτλοι,ήταν τότε για μένα μέσο καταξίωσης στην κουζίνα)...
    Το αποτέλεσμα ήταν παραδόξως πολυ καλό,αφου οι οδηγίες τις οποίες ακολούθησα κατά γράμμα ,βοήθησαν στο τελικό γευστικό αποτέλεσμα.
    Ο πατέρας υπερήφανος.
    Η τάρτα φράουλας,ήταν η πρώτη ζαχαροπλαστική μου απόπειρα,απο το τετράδιο της μητέρας.
    Εκπληκτική,αφού ήταν απλή,φίνα και δυστυχώς άμεσα καταναλώσιμη ,αφού τα φρούτα έχουν ημερομηνια λήξης κοντινή.
    Σήμερα το Ίντερνετ,οπως πολύ σωστά προανέφερες Χρυσαυγη τα άλλαξε όλα.
    Ή σχεδόν όλα...
    Δεν μπορεί να αλλάξει με τίποτε την αίσθηση του χαρτιού στα δάκτυλά και την μυρωδιά που παίρνει η σατινένια υφή του από τις μαγειρικές δραστηριότητες της νοικυράς.
    Η σταδιακή πολυκαιρισμένη μορφή που το κατατάσσει τους οικογενειακούς θησαυρούς.
    Οι οποίοι κληροδοτούνται στις επόμενες γενιές με την αξία τους να πολλαπλασιάζεται.
    Είμαι και θα είμαι υπέρ των βιβλίων,όποιο και αν ειναι το περιεχόμενο.
    Είναι αναντικατάστατα.
    Είναι ο θησαυρός γνώσης για την ψυχή και το πνεύμα.
    Και όταν ένα βιβλίο προάγει και τον πολιτισμό ,γευστικό στην συγκεκριμένη περίπτωση,τότε αποτελεί και ένα έμμεσο στοιχείο αυτό βελτίωσης.
    Οι τυροκροκέτες είναι ένα κλασικό,διαχρονικό ορντέβρ που δεν λείπει απο τα πατροπαράδοτα ελληνικά τραπέζια.
    Είναι το τσιμπολόγημα του καλοφαγά,η έναρξη του λουκουλειου γεύματος που έπεται αυτών.
    Είναι το αγαπημένο σφαιρίδιο μικρών μεγάλων και καλα έκανες που το επέλεξες σαν αντιπροσωπευτικό είδος του βιβλίου!
    Έγιναν υπέροχα και λαχταριστά και είναι ένα πιάτο αναλοίωτος στον χρόνο.
    Εύχομαι καλη επιτυχία στην διοργάνωση του Giveaway!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σκέτος πειρασμός οι φωτογραφίες σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίο το βιβλίο, ευχαριστούμε, αλλά ξεροσφύρι θα το στείλεις? ελπίζω όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένη η Παραδείση. Με ένα βιβλίο που έδιναν στους δασκάλους πριν πάνω κάτω 40 χρόνια όταν διορίζονταν έμαθε να μαγειρεύει ο θείος μου. Όταν παντρεύτηκα το "δανείστηκα" και από εκεί έμαθα να μαγειρεύω. Καλά τα έθνικ τα vegan και τα γκουρμέ αλλά σαν την ελληνική κουζίνα δεν έχει!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!n1ki.pau@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας τρέλανες με τα κροκετάκια σου μεσημεριάτικα!!!! Θα τα φτιάξω να τα φάω όοοοολα μόνη μου!!!! Ξελιγωτικές οι φωτογραφίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις έφτιαξα!!!!! Φανταστικες!!! Μη περιμένεις φωτογραφια...εξαφανιστηκαν!!!!

      Διαγραφή
  9. sas euxaristoume polu xrusaugh mou gia to giveaway! kai oso gia ta kroketakia, tha ta dokimasw sigoura! laxtaristo sunodeutiko! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα βιβλία (μαγειρικής και μη) δεν θα χάσουν ποτέ την αξία τους! Τα δικά μου αγαπημένα βιβλία μαγειρικής ξεχωρίζουν με τους λεκέδες από λάδι και σοκολάτα, τις τσακισμένες τους σελίδες και σημειώσεις. Τα αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο το βιβλιο και λαχταριστα τα τυροκορκετακια!!!! Πολλα φιλια Χρυσαυγη μου!! Σου γραφω και το email καλου κακου...χεχεχεχε epida2701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνονται τόσο τέλεια στις φωτογραφίες σου Χρυσαυγή! Και τόσο λαχταριστά :-)
    Μου αρέσει και η τρίτη φωτογραφία με το βιβλίο, ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να φωτογραφηθεί ένα βιβλίο και το κατάφερες πολύ καλά!
    Ευχαριστούμε για το giveaway !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άλλη μία φανταστική συνταγή μας έδωσες Χρυσαυγή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία συνταγή! Νοστιμότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν τη γνώριζα την Κα Παραδείση, μέσα από τις αναρτήσεις σας την έμαθα. Από τις 2-3 συνταγές που έχω πετύχει πρέπει να είναι καταπληκτικό το βιβλιο. Οι κροκέτες αυτές έκαναν τα σάλια μου να τρέχουν πάντως:)))
    Καλή μας επιτυχία λοιπόν και καλή επιτυχία και στα βραβεία εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πω τι λαχταριστες μπαλίτσες... μου άνοιξες την ορεξη ;)

    Εχω δωράκι κι εγω...
    http://beautyfollower.blogspot.gr/2016/04/giveaway-easters-lampada.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Super δωρακι,σε ευχαριστουμε πολυ.Μακαρι να ειμαι τυχερη,θα μου φανει πολυ χρησιμο αν κερδισω μιας και ασχολουμε πολυ με το μαγειρεμα.email:lenacrf72@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ ξεκίνησα με το παλιό βιβλίο της Παραδείση στα φοιτητικά μου χρόνια και συνεχίζω να το συμβουλεύομαι έχει σχεδόν διαλυθεί από τη χρήση.
    Υπόσχομαι στον εαυτό μου να μην ξανανοίξω τη σελίδα σου όταν πεινάω θα φάω την οθόνη!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απόλαυση οι τυροκροκέτες σου!Όσο για τις φωτογραφίες.....Έμεινα να τις χαζεύω!!!Ευχαριστούμε για το δώρο.email:ziogad@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ τι φοβερές που είναι αυτές οι τυροκροκέτες!!!!!!! Ευχαριστούμε και για την ευκαιρία να αποκτήσουμε το βιβλίο αυτό!!! Ευγενία Βαλέντζα email: valentza@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aχ αυτές οι τυρο-κροκέτες! Είναι μπουκιά και συγχώριο.
    Οπου πάω τις παραγγέλνω ως ορεκτικό και πάντα δεν μου φτάνουν.
    Πολύ ωραίες έγιναν, στρογγυλές και χρυσοκίτρινες.
    Καλή επιλογή της συνταγής από το υπέροχο αυτό βιβλίο.

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρυσαυγή δείχνουν τέλεια!
    Το χρώμα τους, η γέμιση που ρέει από μέσα, υπέροχα τυρένια!
    Την περασμένη εβδομάδα βρεθήκαμε σε μεζεδοπωλείο, παραγγείλαμε τυροκροκέτες και πραγματικά θυμήθηκα πόσο πολύ μου αρέσουν και πόσο διαχρονικός μεζές είναι!
    Από την κλήρωση να με εξαιρέσεις σε παρακαλώ πολύ!
    Δε γινόταν να μη σχολιάσω το πόσο τέλεια δείχνουν τα κροκετάκια σου!
    Σε φιλώ, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία και αγαπημένη συνταγή, αλλά οι φωτογραφίες είναι τέλειες!
    Πολύ ωραίο βιβλίο, όλοι μάθαμε με την Χρύσα Παραδείση να μαγειρεύουμε!!
    machimarra@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχεις κάνει κάτι εσύ που να μην είναι τουλάχιστον εκπληκτικό. Λατρεύω τα τυρένια κροκετάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τόσο λαχταριστά!!!Νομίζω πως θα τα πιάσω και θα τα φάω....
    Σίγουρα το γευστικό αποτέλεσμα ίδιο με φωτογραφικό!!!
    eirinifoti@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eυχαριστουμε πολυ πολυ (σλρουπ μου τρεχουν τα σαλια, νηστευουσα γυναικα)...craftsandmegr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου άνοιξε η όρεξη με αυτές τις κροκέτες! Μπελαλίδικες αλλά φαίνονται να αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειες οι κροκέτες σου!!Τραγανές απο έξω και να λιώνουν απο μέσα!!! Εχει καιρό που έψαχνα μια καλή συνταγή για τυροκροκέτες γιατί και εγώ τις λατρέυω και να που τη βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχες οι τυροκροκέτες και όλο το food styling όπως πάντα στο συγκεκριμένο blog!
    Πολύ ενδιαφέρον κι αξιόλογο το giveaway...
    Ευχαριστούμε!!!
    hrigia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πήρα χαμπάρι το διαγωνισμό σου, Χρυσαυγή, με πολλή μεγάλη καθυστέρηση. Ήρθα να συμμετάσχω να δω και τις τυροκροκέτες σου και βλέπω ότι έληξε ήδη η προθεσμία. Τρέχω πολύ τις τελευταίες μέρες και σήμερα ήμουν σχετικά χαλαρή για βόλτα στην μπλογκογειτονιά. Χαλάλι όμως που κέρδισε η φιλενάδα μου :) Μόλις την ειδοποίησα γιατί δεν είμαι σίγουρη ότι το έχει πάρει χαμπάρι :)
    Καλή Ανάσταση! Καλό Πάσχα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kalispera! Brika to Blog sou xazevontas sto Instagram! Ti oraio! To biblio to exo, eimai fili kai sinergatida tou ''Pandora's Kitchen''( http://pandoraskitchen.gr/), bravevmeni Food blogger, alla to blog kai oi fotografies einai fantastikes!! Sigoura tha ertho ksana, kai thelo poli na dokimaso autous tous kroketes!!!
    Kisses....Vanda (exo kai ena fashion blog!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10