27 Οκτωβρίου 2014

Μηλόπιτα με κράμπλ






Οκτώβριος. Τα μήλα είναι στα καλύτερά τους και το Food for Thought γιορτάζει το σήμα του, το κατακόκκινο, κρουστό μήλο.


Το μήλο, που πέφτοντας στο κεφάλι του Ισαάκ Νεύτων στάθηκε η αιτία ανακάλυψης του Νόμου της Βαρύτητας.

Αυτό, που προσέφερε η Εύα στον Αδάμ κι αυτός ο χαζός έφαγε και πνιγήκαμε μέχρι το λαιμό στην αμαρτία....

Το πράσινο μήλο, που χρησιμοποίησε σαν λογότυπο η εταιρία μουσικής που βρισκόταν πίσω από τους Beatles, του συγκροτήματος που έφερε τα πάνω κάτω στη μουσική όλου του κόσμου.

Και τέλος, το πολύχρωμο,  σύγχρονο μήλο της "Apple" μέσω του οποίου ένα από τα πιο ιδιαίτερα μυαλά, ο Steve Jobs,  το έκανε αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο και ταυτόσημο με τους υπολογιστές και την τεχνολογία.

 

Η εποχή οπου τα μαγεμένα μήλα πρωταγωνιστούν, βρίσκεται μόνο στα παραμύθια και τα παιδικά μυαλουδάκια, ενώ στην πραγματικότητα συγκαταλέγονται στα φρούτα με περισσότερη περιεκτικότητα σε φυτοφάρμακα, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ισχυριστούμε σε καμία περίπτωση πως ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.

Ωστόσο τον Οκτώβριο τα μήλα είναι σκληρά, σφριγηλά και ζουμερά. Έτσι ακριβώς όπως μου αρέσουν. Τόσο, που λυπόμουν να τα κάνω μηλόπιτα, μιας και είναι κρίμα να μην τα φάει κανείς στην εποχή τους ωμά και να απολαύσει τη γεύση στο μάξιμουμ. Παρ΄όλα αυτά ήθελα να φτιάξω μια μηλόπιτα που έφαγα πέρσι σε ένα φιλικό σπίτι και την οποία δεν είχα καταφέρει να φτιάξω τότε.

Είναι πολύ εύκολη, πολύ νόστιμη και με υλικά συνηθισμένα που έχουν σχεδόν όλοι στο σπίτι. Ωστόσο η ιδιαιτερότητά της είναι στην υφή. Η ζύμη που την σκεπάζει από πάνω, αντί να απλωθεί σε φύλλο, γίνεται κράμπλ (δηλαδή ψιχουλιαστή) και έτσι δίνει ένα τραγανό, κριτσανιστό περίβλημα. 

Καλή εβδομάδα και καλή 28η !!!



ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΡΑΜΠΛ


Υλικά για τη ζύμη: 

     1)      500 γραμμάρια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
     2)      250 γραμμάρια βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
     3)      1 σφηνάκι μαύρο ρούμι (ή κονιάκ)
     4)      1 αυγό
     5)      100 γραμμάρια τριμμένη λευκή αμυγδαλόψυχα
     6)      1 φλιτζάνι του τσαγιού ζάχαρη λευκή κρυσταλλική


Υλικά για την γέμιση: 

     1)      4-5 μήλα (ανάλογα με το μέγεθός τους. Αν είναι μικρά βάζουμε 5) καθαρισμένα και τριμμένα στη χοντρή πλευρά του τρίφτη
     2)      2 κοφτά κουταλάκια του γλυκού κανέλα
     3)      ¼ κουταλάκι του γλυκού γαρίφαλο (προαιρετικά)
     4)       2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη καστανή




Μέθοδος: 

Προετοιμασία: 
Πρώτα – πρώτα χρειαζομαστε ένα στρογγυλό ταψάκι διαμέτρου 28-30 εκατοστών. Θα κόψουμε μια στρογγυλή λαδόκολλα με διάμετρο ακριβώς όσο είναι ο πάτος του ταψιού και θα την στρώσουμε σε αυτό. Την λαδώνουμε ελαφρώς με ένα πινέλο, καθώς επίσης και τα τοιχώματα του ταψιού. Βάζουμε το σκεύος στην άκρη να περιμένει. 

Τώρα φτιάχνουμε τη ζύμη: 

Τοποθετούμε στον κάδο του μίξερ το βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου) και τη ζάχαρη και τα χτυπάμε για 4-5 λεπτά. Προσθέτουμε το ρούμι, το αυγό και την αμυγδαλόψυχα και συνεχίζουμε για άλλα 2 λεπτά το χτύπημα. Σταματάμε το μίξερ και ρίχνουμε μέσα στο μίγμα το αλεύρι. Αυτή τη φορά το ανακατεύουμε με μια σπάτουλα μέχρι να γίνει μια σφιχτή ζύμη. Ενδέχεται η ζύμη να κολλάει ελαφρά στα χέρια. Αν χρειαστεί λοιπόν προσθέτουμε μια μικρή χουφτα αλεύρι. Την βάζουμε σε μπολ και την κλείνουμε με διάφανη μεμβράνη. Τοποθετούμε το μπολ στο ψυγείο και την αφήνουμε για μια ώρα να σφίξει. 


Λίγο πριν βγάλουμε τη ζύμη από το ψυγείο φτιάχνουμε τη γέμιση: 

Τρίβουμε σε ένα μπολ τα μήλα και προσθέτουμε τα μπαχαρικά (κανέλα + γαρίφαλο), όπως και την καστανή ζάχαρη. Ανακατεύουμε. 

Σε αυτό το σημείο ανάβουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς για να προθερμανθεί. 

Βγάζουμε τη ζύμη από το ψυγείο και στρώνουμε τη μισή στον πάτο του ταψιού, ανασηκώνοντας την λίγο και  στα τοιχώματά του. Δεν χρειάζεται να ανοίξουμε σε φύλλο τη ζύμη. Είναι πολύ εύπλαστη και αρκεί να κόβουμε μικρά κομμάτια και να τα ανοίγουμε απευθείας στο ταψί πιέζοντάς την με τα δάχτυλά μας. Ανοίγει πανεύκολα!!!!!!! 

Μόλις στρώσουμε τον πάτο και τα τοιχώματα  τοποθετούμε μέσα την γέμιση και λειαίνουμε την επιφάνειά της με την ράχη ενός κουταλιού. 

Τώρα παίρνουμε κομμάτια από την υπόλοιπη ζύμη και την τρίβουμε στα δάχτυλά μας  δημιουργώντας μικρά ακανόνιστα κομματάκια σαν μεγάλα ψίχουλα. Τα ρίχνουμε διάσπαρτα σε όλη την επιφάνεια της πίτας ώστε να καλυφθεί . 



Βάζουμε την μηλόπιτα στον προθερμασμένο φούρνο μας και την ψήνουμε στους 180 βαθμούς στο αερόθερμο για 45-50 λεπτά περίπου.  Στο διάστημα αυτό την ελέγχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα να δούμε αν πάει καλά. Τέλος αν δούμε ότι αρπάζει στην επιφάνειά της, την καλύπτουμε με ένα αλουμινόχαρτο και συνεχίζουμε έτσι το ψήσιμο. 

Όταν η μηλόπιτα είναι έτοιμη, την βγάζουμε από το φούρνο και την αφήνουμε μέσα στο ταψί να κρυώσει απόλυτα. Κατόπιν την αναποδογυρίζουμε σε μια μεγάλη πιατέλα, αφαιρούμε το λαδόχαρτο που βρίσκεται στον πάτο της και την ξαναγυρίζουμε σε μια άλλη πιατέλα ώστε το κράμπλ να είναι από πάνω. Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και σερβίρουμε. 

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!


Κι εδώ, τα μήλα που χρησιμοποιήθηκαν στη μηλόπιτα, 
φωτογραφημένα την προηγούμενη μέρα στον αγαπημένο μου φόντο. 






39 σχόλια:

  1. Οι Beatles είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα!! Μ' αυτούς μεγάλωσα!!!!
    Πολύ μ' αρέσει το πράσινο πιατάκι και η καλλιτεχνική φωτογραφία με τα μήλα!!!
    Όσο για τη συνταγή...τρελλαίνομαι για μηλόπιτες με κράμπλ και νομίζω θα έβαζα δίπλα λίγο παγωτό....

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Beatles for ever, που θα έλεγες κι εσύ! Τους λατρεύω. Όλα τους τα τραγούδια και τη μουσική τους! Τι να λέμε τώρα?

      Το πράσινο πιατάκι είναι το αδελφάκι του κίτρινου που μερικούς μήνες πρίν μου έφερε από την αγγλία μια καλή μου φίλη. Τις προάλλες πήρα και το πράσινο και ολοκληρώθηκε το σετ! Δεν είναι γλύκα?

      Όσο για το παγωτό............. ήταν η πρώτη μου σκέψη, αλλά δεν προλάβαινα να αγοράσω!
      Αχ, πως με πιάνεις!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, είμαι έτοιμη, νοερά γιατί δεν έχω υλικά η βροχή γαρ, να φτιάξω μια μηλόπιτα με κράμπλ λίγο διαφορετική.
    Πολύ ωραία η εισαγωγή σου και οι φωτό!!! όχι πως το γλυκό πάει πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία, λοιπόν. Θα δω και την δική σου εκδοχή. Είναι υπέροχες οι μηλόπιτες αυτό τον καιρό.
      Βροχή, ε? Χμ... κι εδώ μια από τα ίδια. Μουχλιάσαμε τις τελευταίες μέρες.

      Καλό βράδυ Ξανθή και καλή 28η!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! Όποιο γλυκό έχει μήλο είναι για μένα γευστικότατο. Πολύ ωραία η μηλόπιτα σου!!
    Για την τελευταία φωτογραφία.... δεν έχω λόγια!! Ο δίσκος απίθανος, με πήγε λίγο στα παλιά τα χρόνια.. Καλή εβδομάδα Χρυσαυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελεάνα! Κι εμένα μου αρέσουν τα γλυκά με τα μήλα παρ΄όλο που έχω δηλώσει ότι τα φρουτογλυκά δεν τα πολυσυμπαθώ αφού δεν συμπαθώ και τα φρούτα. Ωστόσο το μήλο με την κανέλα αποτελεί εξαίρεση.
      Όσο για τον "δίσκο", δεν είναι δίσκος αλλά τραπεζάκι που είναι δίσκος.
      Και, ναι, είναι παλιομοδίτικο αν και αγορασμένο πρόσφατα. Το αγαπώ κι εγώ πολύ!

      Καλή εβδομάδα και σε σένα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσει το τεχνολογικο μηλαράκι και μόνο, ενώ αν πας να φας μήλο δίπλα μου θα μου σηκωθεί η μπούκλα κάγκελο. Τελευταία όμως έχω αρχίσει και ζηλεύως όλες αυτές τις ωραίες συνταγές όπως αυτή, με τα κραμπλ και τα ξηροκάρπια να κριτσανίζουν στο δοντάκι ενώ τα τρως και να πω αναζητώ τρόπους να φτιάχνω και εγώ μηλοσυνταγές χωρίς το καθάρισμα (και χωρίς να πληρώσω βοηθό, γίνεται?) .
    Σούπερ οι φωτογραφίες, το είπαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαα
      Θα σου σηκωθεί η μπούκλα τύπου "κάτσε κάτω επιτέλους"??? χαχαχαχαχαχα

      Οκ, οκ, θα το έχω υπόψη μου να μην φάω μήλο μπροστά σου.
      Ωστόσο αν βρεις τρόπο να παρακάμψεις το καθάρισμα των μήλων το οποιο και εγώ μισώ θανάσιμα, πες μου κι εμένα. Με ενδιαφέρει πολύ!

      Σε ευχαριστώ Τάνια μου!
      Φιλιά μπουκλωτό κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν, θα ξεκινήσω ανάποδα! Όχι γιατί είμαι ανάποδο κορίτσι, αλλά γιατί η τελευταία φωτογραφία με ξετρέλανε! Θα μπορούσε να είναι η εικονογράφιση σε σύγχρονη dark εκδοχή της Χιονάτης... Πραγματικά τέλεια! Εύγε!
    Για τη μηλόπιτα, θα πω τα καλύτερα! Ζήλεψα το τριφτό μηλαράκι που ξεπετάγεται αυθάδικα από τη ζύμη στη δεύτερη φωτό αλλά και το τραγανό περίβλημα με την άχνη! Εντάξει, πού κάνουμε αίτηση για delivery; Είσαι και μακριά, βρε παιδί μου...
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχεις εξιτάρει με την dark εκδοχή της χιονάτης!!!!! Πόσο μ΄αρέσουν κάτι τέτοιες ανατροπές δεν λέγεται. Σε ευχαριστώ πάντως για τα τόσο εμψυχωτικά λόγια!!!!!!!! :)

      Καλό σου βράδυ κοριτσάρα!

      Διαγραφή
  6. Ουάου!!! Very tempting αλλά μετά την κραιπάλη που έπεσε στο σπίτι εξαιτίας της προηγούμενης συνταγής σου, δεν σηκώνει δεύτερη παρασπονδία αυτές τις μέρες. Θα τη στριμώξω τη μηλοπιτούλα, το μόνο σίγουρο αλλά σε άλλη χρονική συγκυρία.. Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχαχα
      Εντάξει, εντάξει... θ΄αρχίσω ν΄ανεβάζω φασολάδες για να μην μπαίνετε σε πειρασμό.
      Όχι τίποτ΄άλλο, αλλά δεν θέλω να χρεωθώ τυχόν κιλάκια που θα προσθέσετε!!! χαχαχαχαχα

      Να ΄σαι καλά Σοφία!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραια που μας τα ειπες για τα μηλα!!!!!!Τα "κραμπλ¨" γλυκα πολυ μου αρεσουν!Φοβερη η μηλοπιτα σου!!!!!
    φιλια πολλααααα και μια νοστιμη εβδομαδανα εχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ Κικίτσεν! Ήταν κι άλλα που ήθελα να πω αλλά δεν είχα σκοπό να μακρυγορίσω για να πάμε κατ΄ευθείαν στο ψητό. Δηλαδή τη μηλόπιτα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε και θα συμφωνήσω ως προς το κραμπλ στα γλυκά.

      Σε φιλώ! Καλή 28η!

      Διαγραφή
  8. Τα χειμωνιάτικα φρούτα,συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των μήλων,δεν είναι αυτά που προτιμώ.
    Ποτέ να μη φάω ,δεν θα μου λείψουν.Και όταν με πιάνουν οι κρίσεις υγιεινής διατροφής,που εννοείται ότι περιέχουν φρούτα,τότε κάνω φρουτόκρεμα παιδική στο μπλέντερ.Λιωμένη ,με όλα τα χειμωνιάτικα φρούτα και στα κρυφά λιώνω και δυο τρία μπισκοτάκια,,έτσι για να επιτρέψω στον παλιμπαιδισμό που με επισκέπτεται, να νομίζει ότι εγώ ΄΄έχαψα ΄΄το παραμύθι ότι ξαναγύρισα στην παιδική μου ηλικία.
    Και την απολαμβάνω.
    Τώρα βέβαια κάθομαι και σκέφτομαι πως όλα αυτά τα μισητά φρούτα,αποκτούν θεσπέσια γεύση στα γλυκά...Στις μηλόπιτες,στις πορτοκαλόπιτες,στις μανταρινότουρτες,στις τάρτες,στα κέικ .
    Ας πούμε στην μηλόπιτα της σημερινής ανάρτησης.
    ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!!!!
    Και ακόμα περισσότερο ,σήμερα!Γιατί άλλο είναι να την βλέπεις στο τραπέζι σου με το κριτικό μάτι της νοικοκυράς,να την ελέγχεις αν πέτυχε στο ψήσιμο,να τσιμπάς τα γλυκά ψίχουλα που προεξέχουν-δήθεν για να διαπιστώσεις την ποιοότητα της γεύσης,να περιμένεις με αδημονία να κρυώσει για το πρώτο κομμάτι,να αψηφάς το κανελένιο άρωμα που διείσδυσε σε όλα τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας,να εύχεσαι το φθινόπωρο να ήταν δυο φορές τον χρόνο.
    Σήμερα την βλέπω με άλλο μάτι.Αυτό της κριτικού τέχνης σε έκθεση πρωτοεμφανιζόμενου καλλιτέχνη.
    Την θωρώ με προσοχή ,επιδιώκοντας να κατανοήσω τι θέλει να πει καλλιτέχνης.Τι μηνύματα θέλει να περάσει.....Τι στέλνει, και τι εισπράττω εγώ.
    Μου δίνεται η ευκαιρία να παρατηρήσω αποστασιοποιημένη.Μακριά από τον πειρασμό που δημιουργεί η όσφρηση,και η όραση.
    Σήμερα αυτές οι αισθήσεις παραγκωνίζονται για να επικρατήσει η έκτη αίσθηση.
    Η διαίσθηση, του τί μπορεί να προσφέρει τούτο το φρουτένιο γλύκισμα.Και αισθάνομαι ζεστασιά.
    Η ενόραση, του πού μπορεί να με ταξιδέψει τούτο το γλύκισμα.Και αισθάνομαι ευθύς, την απογείωση που προσφέρει μία καταλυτική νοστιμιά στον ουρανίσκο.
    Είναι το γλυκό από μόνο του που ΄΄μιλά΄΄.
    Αλλά για να αντιγράψω τον εαυτό μου σε κάτι που έγραψα μόλις χθες,οι φωτογραφίες είναι αυτές που ζωντανεύουν το άψυχο.Του δίνουν πνοή,και ανάσα.Το πασπαλίζουν με έχτρα γεύση.
    Είσαι πλέον επαγγελματίας συναισθηματικού, γευστικού μοντάζ.
    Η τελευταία δε,ανήκει σε αυτές που μου αρέσουν ιδιαίτερα.Αυτές που σε κάνουν να υποψιάζεσαι ότι κάτι καλό συμβαίνει σε τούτο το σπίτι.
    Καλή σου μέρα γλυκιά σαν την μηλόπιτα σου,φίλη μου!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!!!!!!!
    ΥΓ.Την συγκεκριμένη μηλόπιτα την κάνω και εγώ,αφού πρώτα καραμελώσω τα μήλα σε καστανή ζάχαρη,και μπόλικο κονιάκ.Επίσης προσθέτω σταφίδες και καρύδια.
    Ερώτήσεις...1.Δεν στύβεις τα μήλα για να ΄μην βρέξουν την ζύμη?
    2.Όταν αναποδογυρίζεις το γλυκό,δεν χαλά το κράμπλ?Διότι το κάνω σε κουμπωτή φόρμα,φοβούμενη το ...αναπάντεχο αποτέλεσμα.
    3.Προσπαθώ...αλλά την τρίτη την ξέχασα!!!
    Υπέροχα σερβίτσια ,υπέροχα φωτογραφικά ενσταντανέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εντάξει !!! Καλή είσαι εσύ με τη φρουτόκρεμα. Τι να πω εγώ που κατά καιρούς με πιάνουν κρίσεις παλιμπαιδισμού και πάω και αγοράζω μπισκοτόκρεμες, κρέμες βανίλιας και φρουτοκρεμες από το σούπερ μάρκετ. Ξέρεις... αυτές τις σκόνες που τις κάνεις κρέμα με νερό... Ελεος δηλαδή!!!!

      Σε ευχαρίστησα και χθες για τα κολακευτικά σου λόγια, σε ευχαριστώ και δημοσίως αν και ντρέπομαι πολύ, - το ξέρεις- και πάω κατευθείαν να απαντήσω στα ερωτήματά σου.

      1) Λοιπόν αυτό με τα καραμελωμένα μήλα με ενδιαφέρει πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η μηλόπιτα αυτή που προτείνω δεν έχει στήψιμο των μήλων. Τα μήλα βγάζουν τόσο όσο ζουμάκι χρειάζεται ώστε να "βράζουν" μόνα τους την ώρα του ψησίματος. Βέβαια "κρατάνε" ελαφρώς και αυτό είναι θέμα προσωπικού γούστου. Αν τα θες πολύ κρεμώδη, πρέπει να κάνεις την διαδικασία που ακολουθείς πολύ ορθώς εσύ με το καραμέλωμα. Αν δεν σε πειράζει να κριτσανίζουν ελαφρά τότε τα βάζεις έτσι όπως εγώ ωμά. Δεν νοτίζει η βάση καθόλου και αυτό το λέω με απόλυτη σιγουριά!!!!
      2) Το γλυκό το αναποδογυρίζω όταν έχει κρυώσει απόλυτα. Εχει σφίξει λοιπόν και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χαλάσει κάτι. Το αναποδογύρισμα δύο φορές σε πιατέλα (πρώτα από την ανάποδη και μετά ξανά από την κανονική του πλευρά), έγινε και δεν υπήρξε απολύτως κανένα θέμα. Απόδειξη οι φωτογραφίες.

      Τα σερβίτσια είναι από την αγγλία. Μια πολύ καλή μου φίλη κάθε φορά που με βλέπει μου φέρνει και από ένα πιάτο, ένα μπολάκι, ένα σετ σαλάτας κλπ... όλα διαλεγμένα με προσοχή. Και όλα για το μπλόγκ!!! χαχαχαχαχαχα Το κίτρινο πιάτο μου το είχε φέρει πριν κάποιους μήνες και το πράσινο τις προάλλες. Είναι από την ίδια σειρά!

      Σε φιλώ πολύ και σε ευχαριστώ πάντα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Γειά σου Φωτεινούλα !

      Διαγραφή
  9. Αυτή είναι η αγαπημένη μου συνταγή για μηλόπιτα, μόνο που εγώ δε έχω βάλει στη ζύμη ποτέ αμυγδαλόψιχα, καιρός να τη δοκιμάσω! Πάντα έτσι την έφτιαχνε και η μαμά μου, με κραμπλ, και έτσι τη φτιάχνω πάντα κι εγώ!
    Το πρασινοκίτρινο σερβίτσιο υπέροχο, και φυσικά δεν έχω λόγια για τη φωτογραφία των μήλων μπροστά στο μαυροπίνακα, είναι σαν να βγήκαν από παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αμυγδαλόψυχα όπου μπαίνει είναι εγγύηση! Εγώ τουλάχιστον την λατρεύω. Νομίζω θα σου αρέσει.
      Το πρασινοκίτρινο σερβίτσιο είναι αγαπημένο δώρο μιας ακόμη πιο αγαπημένης φίλης!!! Σε ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου!!!

      Σε φιλώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ομορφη!

    Η τελευταια φωτό σουπερ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ μένω και δεν με κουνάτε με τίποτα!!! Δεν υπάρχει περίπτωση... Την λατρεύωωωωωωω και όποτε μπορώ την φτιάχνω ή την παραγγέλνω όταν είμαι εκτός σπιτιού... ψιχουλιαστή την είχα φάει Ολλανδία σε μια περιοχή το Makkum... είχα μείνει αρκετό καιρό λογω δουλειάς και στο καφέ που πήγαινα την σέρβιραν. Ε τώρα είδα και την συνταγή δεν με σταματάει τίποτα. Αύριο κιόλας θα μοσχομυρίζει η κουζίνα μου... καλή εβδομάδα κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ωχ ωχ!!! Κανελογαρύφαλα και μήλα όλα μαζί για ένα άκρως χειμωνιάτικο και χουχουλιάρικο σκηνικό 28ης Μαρτίου!!!!

      Να την απολαύσετε και να την ευχαριστηθείτε Χριστίνα!!!!

      Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  12. Ξέχασα να συμπληρώσω....απολαυστικό το εισαγωγικό κείμενο!
    Ξανά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επιτέλους!! Αυτή την συνταγή έψαχνα Χρυσαυγή, πολύ καιρό τώρα. Την ήξερα και σαν "τριφτή μηλόπιτα" και ίσως γι' αυτό δεν την έβρισκα.
    Έχουμε μεγάλη αδυναμία στις μηλόπιτες και -χρόνια τώρα- φτιάχνω μόνο αυτή: http://romantiquejardin.wordpress.com/2013/10/14/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%8E%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B7/
    Τελικά τα μήλα είναι το ωραιότερο decor στο σπίτι!! Ο λόγος για την τελευταία φωτογραφία σου, που είναι για PIN!!! :))
    Καλή εβδομάδα να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη χίλια ευχαριστώ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και η μηλόπιτα αλλά και η τελευταία φωτογραφία.
      Είδα και την δικιά σου! ....μα τι καλλιτεχνική ανάρτηση ήταν αυτή!!
      Υπέροχη φαινόταν. Φτιάξε και την δικιά μου λοιπόν αν νομίζεις ότι αυτή είναι που ήθελες και έψαχνες!

      Σε φιλώ !
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. καλησπερα!!!! καλη εβδομαδα!! τι υπεροχη μηλοπιτα ακρως φθινοπωρινή !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια η μηλοπιτα σου, Χρυσαυγή μου! Καλή 28η!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπεροχες ολες οι φωτογραφιες αλλα..η τελευταια φωτογραφια ΘΕΙΚΗ!! οπως μαλλον και η μηλοπιτα!! πολλα φιλια και καλη εβδομαδα Χρυσαυγη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απίθανη μηλόπιτα!! απίθανες και οι φωτογραφίες σου!!
    Τα μήλα στα καλύτερά τους!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ ευχαριστώ για την αποδοχή της κάθε μου ανάρτησης με τόσο κολακευτικά λόγια από όλες σας!!!

    Να είσαι καλά Βάσσω!
    Καλή σου εβδομάδα και καλή 28η!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φανταστική η μηλόπιτά σου Χρυσαυγή μου! Πολύ μου άρεσε η τριφτή και αμυγδαλένια ζύμη σου και φυσικά ΘΕΛΩ τα πιατάκια σου! Είναι 20 μέρες που θέλω και εγώ να ανεβάσω μια μηλόπιτα που μοιάζει και όλο κάτι τυχαίνει!
    Υπέροχη η συνταγή σου, ξαναλέω, την κρατάω για να την φτιάξω και πολύ όμορφες οι φώτο σου.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραία συνταγη Χρυσαυγη μου. Αν και δεν ειμαι φαν του μηλου, η αχνη σου με δελεάζει!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτή είναι μια θεϊκή μηλόπιτα! Τραγανή, φρουτένια, καραμελένια και εγώ λιώνω μπροστά στην οθόνη μου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αγαπημενο φρουτο, λατρεμενο γλυκο! και με συνοδεια καφε, ακομα καλυτερο!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Χρυσαυγή μου!
    Και του χρόνου με υγεία!!
    Τί να πω;; Τί να πρωτοθαυμάσω;;; Οι φωτογραφίες σου με κάνουν και ταξιδεύω... τις χαζεύω πάνω από 5 λεπτά χωρίς να μπορώ να ξεκολλήσω!!! Η μηλόπιτα που έφτιαξες;;; ΘΕΪΚΗ!!! Το κείμενο με έκανε να τρέξω στην κουζίνα και να πάρω ένα μήλο να το γευτώ... έτσι ζουμερό και σφριγηλό όπως το περιγράφεις!!! Υπέροχο γλυκό για κάθε ώρα με απίθανη παρουσίαση!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάει πια πέρασε και η 28η...Και ήρθε και το κρύο μπόλικο-μπόλικο Χρυσαυγή μας, οπότε η μηλόπιτα είναι στα must των γεύσεων.

    Εξαιρετική φαίνεται, και με τις φωτογραφικές σου ικανότητες γίνεται και "εικονικά απολαυστική"!!!

    Καλό υπόλοιπο εβδομάδας σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απλα υπεροχη συνταγη Χρυσαυγη!! ΟΙ φωτογραφιες σου να πω παλι υπεροχες? Θα το πω!!! Υπεροχες! Το επομενο γλυκακι που θα φτιαξω θα ειναι αυτο!
    Φιλακια και καλημερα!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι να πρωτοσχολιάσω σε αυτή την ανάρτηση;;
    Την απολαυστική ιστορική αναφορά στα μήλα;
    Την λαχταριστή μηλόπιτα που ετοίμασες;;;
    Την υπέροχη deco φωτογραφία του τέλους;;;
    Εύγε, εύγε, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10