16 Οκτωβρίου 2014

Κεφτεδάκια με σάλτσα τυριών και λαχανικά



Ανανεώστε τα κεφτεδάκια που περίσσεψαν από την προηγούμενη μέρα! Κι επειδή τα κεφτεδάκια είναι κομματάκι δύσκολο να περισσέψουν, αγοράστε περισσότερο κιμά και κάντε τα να περισσέψουν! 


Είναι ένα φαγητό που προέκυψε από την αξιοποίηση του περισσευούμενου χθεσινού μεσημεριανού μας και καθιερώθηκε με το σπαθί του.  Χρησιμοποίησα γάλα εβαπορέ αντί κρέμας γάλακτος για λιγότερα λιπαρά. Σε αυτή την συνταγή θεωρώ την κρέμα γάλακτος μη αναγκαία καθώς τα τυριά είναι αυτά που δένουν τη σάλτσα και της δίνουν κρεμώδη υφή.  

Τα κεφτεδάκια εδώ και χρόνια έχω σταματήσει να τα τηγανίζω. Τα ψήνω στο φούρνο και  πραγματικά είναι εξίσου νοστιμα. Τη συνταγή τους μπορείτε να την δείτε στην καταπληκτική μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα και κεφτεδάκια που πρέπει άμεσα να φτιάξω. *Υποσημείωση προς τον εαυτό μου !! 

Καλημέρα!!!!!


ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΤΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Υλικά: 

     1)      25 περίπου κεφτεδάκια
     2)      1 πράσο κομμένο σε λεπτές ροδέλες
     3)      1 καρότο κομμένο σε πολύ μικρά κυβάκια
     4)      1 κόκκινη πιπεριά κομμένη σε λεπτές φέτες
     5)      250 γραμμάρια μανιτάρια σε φέτες
     6)      2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες με την πρέσα σκόρδου ή ψιλοκομμένες
     7)      7 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
     8)      ½ ποτήρι λευκό κρασί
     9)      1 κουταλάκι του γλυκού θυμάρι αποξηραμένο
     10)   200 γραμμάρια γάλα εβαπορέ αδιάλυτο
     11)   150 γραμμάρια μπλε τυρί
     12)   ½ φλιτζάνι παρμεζάνα τριμμένη
     13)   Πιπέρι


Μέθοδος: 

Σε ένα μεγάλο τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο να ζεσταθεί και μέσα σε αυτό ρίχνουμε τα λαχανικά (μανιτάρια, πιπεριά, πράσο, καρότο). Τα σοτάρουμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και τα αφήνουμε να βγάλουν τα υγρά τους ανακατεύοντας κατά διαστήματα. 

Μόλις πιουν τα υγρά που έβγαλαν, τα σβήνουμε  με το κρασί και προσθέτουμε το σκόρδο λιωμμένο και το θυμάρι. Συνεχιζουμε το μαγείρεμα μέχρι να πιουν πάλι τα υγρά. Σε αυτό το στάδιο τα λαχανικά μας είναι έτοιμα. Αν τα θέλουμε λίγο πιο ψημένα ρίχνουμε λίγο νεράκι και τα αφήνουμε να βράσουν για λίγα λεπτά ακόμα με αυτό μέχρι να το πιουν και να μείνουν με το λάδι τους. 

Χαμηλώνουμε πολύ τη θερμοκρασία του ματιού της κουζίνας και προσθέτουμε την τριμμένη παρμεζάνα και το μπλε τυρί το οποίο προηγουμένως έχουμε λιώσει σε ένα πιάτο με πιρούνι. Τέλος ρίχνουμε τα κεφτεδάκια και τρίβουμε φρέσκο πιπέρι.

Ανακατεύουμε μια φορά και προσθέτουμε το γάλα.  Η θερμοκρασία πρέπει να είναι χαμηλή για να μην «κόψει» το γάλα. Ανακατεύουμε το φαγητό μέχρι να ενσωματωθούν όλα τα υλικά, να λιώσουν τα τυριά και να δημιουργηθεί μια κρεμώδης σάλτσα. 

Το φαγητό είναι έτοιμο.  Σερβίρεται αμέσως με λευκό ρύζι ή τηγανητέςπατάτες φούρνου.



Tips

- Αν περισσέψει, τότε η σάλτσα σφίγγει και δεν είναι ρευστή. Το ζεσταίνουμε σε χαμηλή φωτιά προσθέτοντας λίγο γάλα εβαπορέ στο τηγάνι και αποκτά πάλι ρευστή μορφή όπως την ώρα που το φτιάξαμε.

- Αλάτι δεν χρειάζεται το φαγητό αυτό γιατί και τα κεφτεδάκια είναι ήδη αλατισμένα και τα τυριά αλμυρά.

Καλή επιτυχία!!!!!






35 σχόλια:

  1. Θέλω τη κουτάλα με τα δύο κεφτεδάκια και όλο το μπακγκράουντ.....και μόλις φάω τα κεφτεδάκια, θα ρίξω τις πατάτες μέσα στη σάλτσα και θα γίνει χαμός!!!!!!!!!!!

    Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!!!
    Καλημέρα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα είπες όλα, τι άλλο μένει να προσθέσεις?
      Το μόνο που μένει τώρα είναι να τα φας!!!!!!!!!!!!!

      Τα λέμε!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τελευταία ανακάλυψα ότι οι φωτογραφίες με θλίβουν.
    Εκείνες που κοσμούν ένα ολόκληρο τραπεζάκι στο σαλόνι μου,άρχισα να τις διασκορπίζω,να τις κρύβω,να τις θάβω,στην προσπάθεια μου να τις αποφεύγω,όταν στο αναπόφευκτο πέρασμα μου από τον συγκεκριμένο χώρο,το μάτι μου πέφτει σε αυτές.
    Φωτογραφίες που αναφέρονται στον παρελθόντα χρόνο.
    Γάμοι,βαπτίσεις,εκδρομές,έξοδοι,νήπια,παιδιά,αγαπημένοι άνθρωποι που ΄΄ έφυγαν΄΄,παρέες που δεν στέριωσαν,συγγενείς που δεν αγαπήθηκαν,φίλοι που ο χρόνος τους δοκίμασε και άλλοι άντεξαν ,άλλοι ΄΄θάφτηκαν΄΄στο αχανές υποσυνείδητο ,ως μακρινή ανάμνηση.
    Μου δημιουργούν απέραντη θλίψη.Δεν τις θέλω και παρ΄΄ όλα αυτά αντιστέκομαι.
    Σαν ένα αυτομαστίγωμα κάπως,τις θωρώ με λοξό μάτι, μπας και σώσω κάποιο κύτταρο χαράς.
    Βλέπω τον χρόνο που κύλησε και μαραζώνω.
    Τσιτωμένες επιδερμίδες,λευκά χαμόγελα -όχι από μασέλες-,ρούχα παλαιάς κοπής,αλλά υψηλής ποιότητας για τα σημερινά δεδομένα,κυρίως όμως η οδυνηρή συναίσθηση του ότι δεν χαιρόμουν τις χαρούμενες στιγμές όσο έπρεπε.
    Η αποτύπωση μιας στιγμιαίας ευτυχίας.Η συνειδητοποίηση έρχεται ετεροχρονισμένα και με τον απαιτούμενο πόνο.
    Οι μόνες φωτογραφίες που μπορώ και θέλω τρελά να αντικρίζω,είναι τα ενσταντανέ των γευστικών σου αποτυπώσεων Χρυσαυγή μου!
    Αυτά ,όχι μόνο πόνο δεν μου προκαλούν,τουναντίον, αισθάνομαι αδημονία,προσμονή,χαρά και ικανοποίηση .Αντλώ κέφι και κυρίως διατηρώ την ψευδαίσθηση ,ότι συμμετέχω στο γευστικό πάρτι που διοργανώνεις κάθε φορά στην κουζίνα σου.
    Σαν σήμερα που στην κυριολεξία βούτηξα στην παχύρευστη σάλτσα με το τραγανό ψωμάκι μου.
    Όχι σε πιάτο.Όχι!!!Ποτέ!!!!όχι σήμερα θα πω΄ένα βροντερό όχι στον καθωσπρεπισμό του σερβιρίσματος στο όμορφο πορσελάνινο πιάτο σου.
    Θα βουτηχτώ στο τηγάνι!Ίσως σκεφτείς-αν και νομίζω πως τελικά δεν θα το κάνεις-,πως αυτό δεν αρμόζει σε μια κυρία.
    Θα παραβλέψω τους τύπους που καθορίζουν το savoir vivre και θα αφεθώ στα πρωτόγονα ένστικτα που μου πυροδότησαν τα κεφτεδάκια σου.
    Ξέρεις τι απόλαυση είναι να βουτάς-και μάλιστα στα κρυφά,στο καυτό τηγάνι?Να λιώνεις και εσύ παρέα με τα τυριά,σαν επιστήμονας που μελετά την λάβα σε ηφαίστειο?
    Να δέχεσαι αδιαμαρτύρητα την υγρασία από τους ατμούς καταπρόσωπο-δίχως να στενάζεις ανυπόφορα-για το φριζάρισμα στα μαλλιά?Ίσως γιατί προσπαθείς να έχεις τον έλεγχο ,στο φριζάρισμα του μυαλού!
    Ναι ,οι φωτογραφίες σου σήμερα είναι για το σαλόνι μου.Θα τις μεγενθύνω κιόλας,για να το σωστό αποτύπωμα τους στο ταλαιπωρημένο υποσυνείδητο της μνήμης.
    Θα τις κάνω πίνακα!Θα περνώ-΄δήθεν τυχαία-και θα αντλώ την χαρά που δεν βρίσκω στις συμβατικές φωτογραφίες.
    Τέρμα οι απατηλές χαρές του παρελθόντος!!!!Ήρθαν οι καινούργιες!!!!!!Του μέλλοντος!!!Με πρωτότυπο περιεχόμενο!!!!Εξάλλου σε λίγο καιρό,τα συγκεκριμένα φαγητά,θα είναι σε έκθεση μουσείου,λόγω κρίσης,οικονομικής κυρίως όμως ,συνειδησιακής.
    Tα σέβη μου στην μαγείρισσα!!!!!Πιο πολύ όμως,τα φιλιά μου!!!!!!!Πολλά πολλά,πολλά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα με τις φωτογραφίες το έχω κι εγώ.
      Και είπα πλέον να μην υπάρχει κανένας άλλος σε κορνίζα, παρά μόνο η Μικρή και η Μεγάλη και ίσως σε κάποια εγώ. Δεν θέλω να βλέπω φωτογραφίες από το παρελθόν γιατί δεν με ικανοποιούν. Όλο ψεγάδια βρίσκω σε αυτές. Όχι στα πρόσωπα, αλλά στις στιγμές που απεικονίζουν. Και είπα ότι αυτό θα το αλλάξω από δω και πέρα. Θα κάνω τις στιγμές μου όμορφες, τόσο που ακόμα και μετά από 30 χρόνια να τις βλέπω θα νοσταλγώ με χαρά και ικανοποίηση και όχι με πικρία.

      Αυτά Φωτεινή μου.
      Πάντα πέφτεις τόσο μέσα σε αυτά που αισθάνομαι κι ας έχουμε να μιλήσουμε μέρες, εβδομάδες, ίσως και μήνες.

      Σε φιλώ πολύ πολύ κι εγώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πωπωπωπω ομορφιές!!!!!
    Πειρασμός σκέτος Χρυσαυγή μου αλλά όπως ξέρεις στο Άσυλο απαγορεύονται πλέον τέτοια λαχταριστά πιάτα, οπότε θα μείνω να το χαζεύω από την οθόνη (σε στυλ μικρής άστεγης του 18ου αιώνα έξω από την βιτρίνα κάποιου ζαχαροπλαστείου και φυσικά με την μύτη κολλημένη στο τζάμι!) Κλαψ!
    Πάντως αυτό με τον φούρνο μάς έχει σώσει. Θέλαμε φτερούγες κοτόπουλου κι αντί να τις τηγανίσω τις έστρωσα στο ταψί και τίς έψησα στον αέρα και μπορώ να πω πως ήταν και καλύτερες από τις τηγανιτές!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήξερα ότι θα σου αρέσουν τα τυριά και τα κεφτεδάκια.
      Ήξερα ότι δεν μπορείς να φας τα μανιτάρια.
      Ήξερα ότι θα σου άρεσε η σημερινη ανάρτηση και γι΄αυτό μπορείς να κοιτάζεις όση ώρα θες με τη μύτη κολλημένη στην οθόνη.

      Πάντως δεν περιέχει κρέμα γάλακτος η σάλτσα.
      Θέλω να πιστεύω ότι με μερικές τροποποιήσεις μπορείτε να απολαύσετε το πιάτο αυτό έστω και σε μικρή ποσότητα (οκ... δεν ξέρω αν η μικρή ποσότητα είναι εφικτή, αφού εδώ μιλάμε για εθισμό).

      Και ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα του φούρνου, αφού πλέον στη στροφή που γίνεται παγκοσμίως σε μια πιο υγιεινή διατροφή, πολλές από τις τηγανιτές παρασκευές, γίνονται πλέον στο φούρνο με απροσδόκιτα νόστιμο αποτέλεσμα.

      Αυτά για την ώρα!!
      Σε χαιρετώ!!!!

      Διαγραφή
  4. Ουάου, τα θέλω τώρα τα κεφτεδάκια σου! Ουάου, την θέλω τώρα την σάλτσα σου! Ουάου, φτιάχνω λίστα πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξ΄την και μην καθηστερείς.
      Βάλ΄τα πρώτα πρώτα στη λίστα σου και δεν θα χάσεις!!!!

      Διαγραφή
  5. αχ τι επαθα πρωινιατικα,
    γυαλισε το ματι μου,σχεδον μου φωναζαν μεσα απο τις φωτο σου τα κεφτεδακια....φαε μας φαε μας!!!!!!
    Μπραβο Χρυσαυγη,σου στελνω φιλια....στειλε μου εσυ εναν κεφτε....μάλλον δυο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου κάνουν δύο μικρά κεφτεδάκια?
      Υπολογίζεται μια εξάδα στη μερίδα μαζί με τη σάλτσα και το ρύζι για να χορτάσει κάποιος.
      Εγώ δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση.... Ενας άλλος μπορούσε να αρκεστεί και σε λιγότερα.
      χεχεχε

      Διαγραφή
  6. τελειοοοοοο!!!! τι καλα να χα ενα πιατο τωρα!!!! σιγουρα θα δοκιμαστεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξ΄το και βάλε την αθάνατη Ελληνίδα μάνα σου να το δοκιμάσει και να το κρίνει.
      Να δούμε πόσα αστέρια θα πάρουμε!!!! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Μαγεία, και τι γεύσεις!

    Καλά έκανες κι έκοψες τα λαχανικά σε φέτες έτσι ώστε να κρατήσουν την οντότητά τους μέχρι να φτάσουν ... στα δόντια μας!
    Απλά υπέροχο, χώρια που μπορεί να γίνει απαραίτητο συνοδευτικό και ζυμαρικών αντί ρυζιού ή τηγανιτών πατατών.

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, και σε ζυμαρικά θα ταίριαζε πάρα πολύ. Αλλά το πρώτο που σκέφτηκα ήταν το ρύζι και κατόπιν οι πατάτες..
      Τα λαχανικά κόπηκαν όπως το πρόσεξες μεγάλα κομμάτια πλην του καρότου που είναι σκληρό και κόπηκε σε μικροσκοπικά ζάρια για να ψηθεί και να μην κριτσανίζει παράτερα στο στόμα.
      Ήταν ένα τέλειο πιάτο Ζαμπία μου, έτσι όπως ξέρω ότι θα σου άρεσε.
      Αλλωστε η παρμεζάνα και το μπλε τυρί μόνο εγγυημένο αποτέλεσμα δίνουν όπου προστεθούν.

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. αμαν αμαν... Σε μας συνηθως περισσευουν τα κεφτεδακια γιατι οντως παιρνω περισσοτερο κιμα.. Καταπληκτικη η συνταγη σου Χρυσαυγη μου!! θα τη δοκιμασω οπωσδήποτε!! Η φωτογραφιση.. απείρως λαχταριστη!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, λοιπόν Ελπίδα βάλ΄τα στο πρόγραμμα για την επόμενη φορά που θα φτιάξεις κεφτεδάκια.
      Την μία μέρα φρεσκοψημένα και λαχταριστά και την επόμενη κρεμώδη με σάλτσα τυριών!!!
      Θα ξετρελλαθεί ο Νικόλας!!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ωραία, τώρα έχω έτοιμη και την χειμερινή ιδέα αξιοποίησης των κεφτέδων, γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο την καλοκαιρινή ;)
    Έβαλες και το blue cheese και με αποτελείωσες!
    Μάλλον πρέπει να πάω να πάρω λίγο κιμά... Και λίγο παραπάνω ίσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας και θα γίνουμε οι βασίλισσες του κεφτέ για όλο το χρόνο.
      Εσύ το καλοκαίρι και εγώ το χειμώνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Σου χρειάζεται έπαινος, Χρυσαυγή μου, για την ιδέα αλλά και την εκτέλεση! Τι καταπληκτική σάλτσα! Αχ και να ήμουν κοντάσου! Τα λαχτάρισα πολύ, έτσι που τα παρουσίασες!
    Μμμμμ σκέφτομαι μία δοκιμή . . . soon!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Μην σκέφτεσαι πολύ τη δοκιμή.
      Κάν΄την πράξη και δεν θα απογοητευτείς!!!!!!!
      χαχαχα

      Σε φιλώ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Με τηγανιτές πατάτες ή πουρέ και θα γίνει κόλαση!!!! Έχω κάνει παρόμοιες συνταγές και ξέρω από τα υλικά που χρησιμοποίησες ότι το φαγητό σου Χρυσαυγή μου είναι νούμερο 1!!Μπράβο κορίτσι μου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!!!!!
      Ε, αφού έχεις φτιάξει κάτι παρόμοιο και ξέρεις, τότε δεν χρειάζεται να πεισθείς!!!!

      Καλό σου βράδυ!!!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  12. Νταξ' το τηγανι με τα κιοφτεδάκια ειναι τόσο μα τόσο λαχταριστό!

    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και σε εμάς τα κεφτεδάκια λίγο δύσκολα να περισσέψουν για την επόμενη, οπότε πρέπει να φτιάξουμε πολλά! Καλά, δεν το συζητάω εξαιρετική η σάλτσα! Έξυπνο που αντικατέστησες την κρέμα γάλακτος με εβαπορέ δεν το έχω δοκιμάσει σε σάλτσα. Τα λαχανικά και τα τυριά που χρησιμοποίησες πρέπει να έδωσαν ένα πολύ νόστιμο αποτέλεσμα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω αν φταίνε τα κεφτεδακια ή η σαλτσουλα που τα συνοδευει. Όπως και να έχει μου αμοιβές την όρεξη και καλά θα κανωνα κρυψω τις φωτο σου απο τον καλομου που είναι λάτρης των κεφτεδων...και που να ξεπαγωνω κιμά βραδιατικα!

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κεφτεδάκια και λαχανικά και μπλε τυρί......... τι νοστιμιά!!
    τα θέλω και τα 25!!!! χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και γω σημερα εφαγα τα απλά τα κεφτεδακια! Τα δικα σου φαίνονται πολύ λαχταριστα και γευστικά!
    Καλό Ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ κεφτέδες!!!! Αχ με τυράκια και μανιταράκια και πράσο και πιπερίτσα σλουρπ, αχ βαχ και ξανά αχ!!! Μούρλια και πολύ καλή σκέψη περί διακευής του χθεσινού φαγητού, που στο σπίτι μου δεν παίζει όπως σωστά ανάφερες Χρυσαυγή, γιατί ο καλός μου φέρει τον πιστοποιημένο τίτλο του κεφτοδοεξολοθρευτή και δεν παίζει να ξεμείνει κεφτές με τίποτα. Υπέροχη συνταγή, υπέροχα φωτογραφημένη όπως πάντα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το πιάτο είναι κόλαση!!! Απίθανος συνδυασμός. Να μην ανεβω μετά στην ζυγαριά ομως. χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοριτσάρα...λέω να το ετοιμάσω για το αυριανό Κυριακάτικο γεύμα, παρέα με μια ψιλή σπαγγετίνη!!!
    Πω-πω ήδη μου τρέχουν τα σάλια :-)))
    Καλό Σαββατόβραδο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aααααααα!!!!!!!!!! Με πέθανες... γιατί;;;;;;;;;;; Αυτά θα τα ετοιμάσω την ερχόμενη εβδομάδα και θα τα καταβροχθίσω. Οι φωτογραφίες σου με ξετρέλλαναν αλλά και το φαγητό σου το λιγουρεύτηκα!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν άφησα σχόλιο σ αυτή τη συνταγή???!!!!!
    Ντροπή μου!!!

    Δεν έχω καλυτερο... Γιατί να μην φτιάξω ''καινούρια κεφτεδάκια'' γι αυτή τη συνταγή?? Θα τα φτιάξω και θα κολυμπανε στη σάλτσα.
    Τελικά το εβαπορέ κάνει καλή δουλειά. Μέχρι να δω τα υλικά νόμιζα πως ήταν κρέμα γάλακτος.
    Με τα τυριά δένει πολύ ωραία

    Μπράβο Χρυσαυγή : )

    Φιλιά : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγὠ στο φούρνο τα φτιάχνω τα κεφτεδάκια! Αν, λέω, αν περισσέψουν την επόμενη φορά θα τα κάνω έτσι! Θα μου τα ζητάνε μετά κατευθείαν έτσι μάλλον, ε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω νοστιμιά!!! Απίθανα φαίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φαίνεται γευστικότατη η πρόταση σου, νομίζω ότι μπάινει στην λίστα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πήγαινε στην κορυφή! 01 09 10